Eating like John Goodman on equipoise after smoking a dutch.


Dixen
 Share

Recommended Posts

Var virkelig imponeret af især din squat i går! Har du kørt endnu tungere før eller var det PR? Det ser ud til at Bertels råd har gjort meget for teknikken - det så i hvert fald flot ud i går!

Derudover var det fandme fedt at se dig give den gas med prowleren påtrods af den nærmest var umulig at flytte :4thumbup: Fedt at det lykkedes for dig at få den gennemført!

Link to comment
Share on other sites

You FUC"##€%%in ROCK! devil.gif

Tak... :blush:

Var virkelig imponeret af især din squat i går! Har du kørt endnu tungere før eller var det PR? Det ser ud til at Bertels råd har gjort meget for teknikken - det så i hvert fald flot ud i går!

Derudover var det fandme fedt at se dig give den gas med prowleren påtrods af den nærmest var umulig at flytte :4thumbup: Fedt at det lykkedes for dig at få den gennemført!

Tak! Det var PR +5kg. Gammel PR er fra november sidste år og var på 190 kg med bælte på, så var rigtig godt tilfreds med at lave en ny PR og så uden bælte. Og ja, Bertels gode råd har gjort vidundre for min teknik...

Link to comment
Share on other sites

Butcher's STRONGER challenge

Var teamet op med Daniel, MMA-dreng, og Kasper Hansen der var med på et afbud istedet for Anders Lerche.

WOD1:

Vi havde på forhånd aftalt at jeg skulle squatte, cleane og dødløfte. Alt var uden nogen former for hjælpemidler inklusiv bælte.

Squat:

1 x 160 kg

1 x 180 kg

1 x 190 kg - PR tangering

1 x 195 kg - ny PR! også endda uden bælte.

Da Daniel ikke kunne levere det på bænken han skulle, blev vi i kampens hede enige om at bytte så han dødløftede og jeg tog bænken. Så det blev uden nogen form for opvarmning.

Bænk:

1 x 110 kg

1 x 120 kg - PR tangering, kunne nok have taget et skud mere men vi var pressede på tiden.

Clean:

1 x 100 kg

1 x 120 kg - fail

1 x 110 kg - fail - meget skuffende

WOD2:

Vi lå efter WOD1 nummer 6. Vi var ikke specielt tilfredse over vores indsats i WOD1. Vi blev enige om at jeg skulle prowle, Daniel tog slæden og Kasper dækket. Prowleren var fin at skubbe på de høje, men på de lave var det et sandt mareridt. Det endte med at jeg tog prowleren i frøstil, skubbende den 40 cm af gangen. Vi kom ind i tiden 6:56 og var et af fire hold til at gennemføre workouten uden at smide vægt.

WOD3:

Nu var vi pludselig nummer 3 efter WOD2 da mange af holdene foran os måtte skalere i vægten på prowleren.

"Butcher's Handshake"

Jeg skulle tage mig af 3 runder af "DT":

12 dødløft 70 kg

9 hang power cleans 70 kg

6 push jerks 70 kg

Første runde gik fint og uden pauser, runde 2 og 3 var noget lort, men vi fik en hæderlig tid.

Det viste sig nu at vi lå lige på point med et andet hold til at være nummer to, men da vi havde 5 kg mere på vores total fra WOD1 gik vi i finalen mod Team Shut Up and Squat som havde domineret hele dagen.

Finale:

Farmer Walk - distance på tid

Vi skulle gå med 175 kg fordelt på to farmer walk handles. Det andet hold fik 30 sekunders forspring, og vi havde således kun 3,5 minut at gå i. Det var derfor meget svært for os at hente distance på dem, så det skulle gå helt galt for at vi kunne vinde.

Vi blev derfor slået og måtte indfinde os på en 2. plads.

Super godt arrangement, selvom f.eks. prowlerturen og finalen ikke var helt gennemtænkt. Til Butcher's Garage forsvar skal det siges at det er første gang de arrangere en konkurrence i denne kaliber og de derfor skal have gjort sig nogle erfaringer.

Godt arbejde af Team LumberJacked! Kauf, DBM og Ivan-Igor! Ikke andet at sige end BOOOM!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set dit squat på video.... det er jo en raket! superman.gifdevil.gif Hva' vejer du egentlig, fyrbøder??

Hvor???? Må indrømme at den ikke føltes som en raket...

Jeg vejede ind på 104 flotte kg til indvejningen før Farmer Walk eventet.

Link to comment
Share on other sites

Hvor???? Må indrømme at den ikke føltes som en raket...

Jeg vejede ind på 104 flotte kg til indvejningen før Farmer Walk eventet.

En bekendt filmede med iphone..... men nu bliver jeg lige i tvivl om det var dit tunge løft. Skal jeg prøve at skaffe det og smide det på Youjizz?

Link to comment
Share on other sites

FUCK! Hvor er det godt squattet!!!!!!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Godt at møde dig i weekenden, god indsats - også på den længe frygtede DT! :superman:

Fed lille kommentar af jizzgirl "Der står ikke nogen bag ved ham.. er det fordi den er så tung at..." :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår i The Gym

En masse PVC-rulning. Hold kæft hvor havde jeg mange doms i ryggen efter weekenden.

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

5 x 97,5 kg

5 x 97,5 kg

10 x 97,5 kg - Rep PR

EZ-bar KerlZ:

12 x 30 kg + pind

12 x 30 kg + pind

Var i tidsmangel så nåede ikke at squatte, men det var måske også ok fornuftigt at lige tage en ekstra hviledag på den. Sluttede af med:

Chins:

1 x 1/2/3 laddder

Og så til quiz på Ølbaren og vinde penge med min kloge hjerne!

Edited by Dixen
Link to comment
Share on other sites

Project Body Recomp

Nu skal det være. Fedtprocenten skal ned, men bøfferne skal vokse.

Strategi: +300 g protein om dagen, fordelt på 3 måltider og 3 shakes. 3 styrkepas om ugen. 2 conditioning workouts om ugen. Daglige burpees. Fastende powerwalk 5 dage om ugen. Sæt iværk!

Morgentræning i The Gym:

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 72,5 kg

5 x 72,5 kg

9 x 72,5 kg - Rep PR

Chins:

5 x 5 kg + bw

5 x 5 kg + bw

Dødløft:

5 x 60 kg

3 x 100 kg

1 x 140 kg

8 x 160 kg

Burpees:

10

10

10 - Alle sæt lavet på 26 sekunder

Link to comment
Share on other sites

Du har sgu ikke tænkt dig at gøre noget halvt-hovedspring direkte på det dybe. I like.

Betyder det at jeg kommer til at se dit glade ansigt i garagen i dag?

Tak. Jeg synes selv det er ret overkommeligt, men det må tiden jo vise. Det er jo heldigvis ikke noget hvor jeg skal sulte mig selv.

Negativ på Garagen idag, skal desværre arbejde. Men fremover tror jeg at Kyle's speed hold er noget jeg ville benytte mig af.

Link to comment
Share on other sites

Negativ på Garagen idag, skal desværre arbejde. Men fremover tror jeg at Kyle's speed hold er noget jeg ville benytte mig af.

You'd better, hvis du skal kunne følge med gode gamle Rudolf. :laugh:

Jeg smider lige et par ord om holdet i loggen i aften, så kan du jo se om det virker som noget for dig. Først har jeg dog en aftale med dødløft og masser af front squats/reverse hypers. Det er den bedste måde at forberede sig til speedwork.

Link to comment
Share on other sites

Træning i The Gym idag:

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

10 x 100 kg Rep PR

DB. KerlZ:

12 x 23,5 kg

12 x 23,5 kg

Squat:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

7 x 140 kg - Squatten kørte skidt idag, 140 føltes meget tungt.

Neck harness:

4 x 20 x 10 kg - Stor hals og nakke = mere pussy

Burpees:

12

12

12

Den nye "diæt" går fint. Det handler meget om lige i øjeblikket at få en føling med hvor meget 50 g carbs og 50 g prots er. 30 min gåtur om morgenen på tom mave er heller ikke noget problem, og det gør mig super sulten så jeg rent faktisk har lyst til morgenmad. Noget jeg tidligere har været rigtig dårlig til at få ned.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share