Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror sgu ikke den går....

Var i IK99, så jeg fik rent faktisk trænet lidt VL (og scoret mig et nøglekort)

Træk

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@50

1x4@50

1x4@50

1x4@50

Udemærket

OL squat

1x5@70

1x5@90

1x3@110

1x2@120

1x2@120

1x2@120

Kropshævninger overhånd, skulderbredde

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Smal bænk

1x10@50

1x10@50

1x10@50

1x10@50

Og så fik jeg også lige set en 18 årig squatte 190 i OL squat....... Damn nogen af de der små VL tøser (undtagen dværgen) har numser jeg gerne ville .... nåja, det er jo et familievenligt forum, så det lader jeg bare ligge. :w00t::w00t::laugh::wub:

Link to comment
Share on other sites

Og så fik jeg også lige set en 18 årig squatte 190 i OL squat....... Damn nogen af de der små VL tøser (undtagen dværgen) har numser jeg gerne ville .... nåja, det er jo et familievenligt forum, så det lader jeg bare ligge.

Jeg kigger nok forbi en af dagene.... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Og så fik jeg også lige set en 18 årig squatte 190 i OL squat....... Damn nogen af de der små VL tøser (undtagen dværgen) har numser jeg gerne ville .... nåja, det er jo et familievenligt forum, så det lader jeg bare ligge. :w00t::w00t::laugh::wub:

Jeg går ud fra at det er Christina med den hjerteformede røv og hende 100 meter løberen du snakker om :tongue: Jeg havde selv fornøjelsen af den gode udsigt idag. Du gik iøvrigt alt for tidligt - udspændingsøvelserne starter først klokken 18 :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at det er Christina med den hjerteformede røv og hende 100 meter løberen du snakker om :tongue: Jeg havde selv fornøjelsen af den gode udsigt idag. Du gik iøvrigt alt for tidligt - udspændingsøvelserne starter først klokken 18 :tongue4:

Det tror jeg da nok det er... hende der sprintertøsen er 100% namnam

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt var VL-træninge i IK99 faktisk rigtigt fed... Når skulderen lige kommer i omdrejninger igen, kunne det sagtens være noget jeg kunne finde på at begynde at bruge... På en måde kunne det også være lidt fedt at træne efter en andens forskrifter. På en måde er en del af romantikken, hvis man kan kalde det det, gået af det at rode med program, fordi jeg har brugt så lang tid på at rode med det...

Nå nok tankeprutter herfra...

Link to comment
Share on other sites

så fik jeg sgu trænet lidt igen. Var godt øm i liget efter i mandags...

Fik først lavet lidt i IK99 med knægtene

Smal bænk

1x10@50

1x10@60

1x10@60

1x10@60

1x10@60

1x10@50

Stadig ikke noget brok fra skulderen :4thumbup: 7-9-13

Rear laterals

1x10@5

1x10@5

1x10@5

1x10@5

1x10@5

Og så var jeg ude på skodsborg og arbejde, hvor jeg fik lavet lidt cirkusgøgl

Jeg så en øvelse fra RKC certificeringen i weekenden, hvor man ligger på ryggen med en vægt over sig i strakte arme og hvor man så sætter sig op, ved at bøje fra det øverste af ryggen og så ned. Det så pænt funky ud, så det tænkte jeg at det måtte man prøve... Fik jeg så rodet noget med og det kan faktisk også bruges med en OL stang... Og det mærkelige er at det er mit indtryk at den flyter lige i transversus... Sjov ting...

Link to comment
Share on other sites

Jeg så en øvelse fra RKC certificeringen i weekenden, hvor man ligger på ryggen med en vægt over sig i strakte arme og hvor man så sætter sig op, ved at bøje fra det øverste af ryggen og så ned. Det så pænt funky ud, så det tænkte jeg at det måtte man prøve... Fik jeg så rodet noget med og det kan faktisk også bruges med en OL stang... Og det mærkelige er at det er mit indtryk at den flyter lige i transversus... Sjov ting...

Hvor så du det henne!??????

Link to comment
Share on other sites

Jeg så en øvelse fra RKC certificeringen i weekenden, hvor man ligger på ryggen med en vægt over sig i strakte arme og hvor man så sætter sig op, ved at bøje fra det øverste af ryggen og så ned. Det så pænt funky ud, så det tænkte jeg at det måtte man prøve... Fik jeg så rodet noget med og det kan faktisk også bruges med en OL stang... Og det mærkelige er at det er mit indtryk at den flyter lige i transversus... Sjov ting...

Kunne det være Get Up Situp?

Prøvede den også her forleden. Ganske cool øvelse

Link to comment
Share on other sites

har været på symposium med AMBEHR forskerskolen på comwell centeret det seneste døgn, og har i forbindelse med det fået spillet noget ultimate. Fuck det var hårdt! Det er hermed vedtaget at jeg skal til at lave en form for kredsløbstræning... Det kan simpelthen ikke passe at det skal være så ondt at tonse rundt efter en plasticskive

:4thumbup: :4thumbup:

Har forresten fået afsat en del artikler til Workout og fitness, som skulle begynde at komme i snart... Og er også ved at finde ud af noget med I form... Penge skal der til, hvis man skal bo i København.......

Link to comment
Share on other sites

Det er da for fedest (:tongue:) at du kan sparke nogle gode artikler i de blade! Jeg køber et nummer hvis du lige gider at skrive hvornår de er i!

Rommel

Well, som jeg også måtte fortælle Anders selv, så er der er en 4 siders artikel om vægtløftning i denne måneds udgave af Workout & Fitness, skrevet af Kong Muskelnørd... :superman:

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Well, som jeg også måtte fortælle Anders selv, så er der er en 4 siders artikel om vægtløftning i denne måneds udgave af Workout & Fitness, skrevet af Kong Muskelnørd... :superman:

Bare sjovt, at der så længere omme i bladet er en artikel om den forældede superkompensation / liniær progressions teori. Men ok, man kan jo også vælge, at se sådan på det, at W&F fremstiller begge sider af træningsverdenen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg rent faktisk trænet lidt igen...

OH squat

1x8@40

1x8@40

Smal bænk

1x10@50

1x10@60

1x10@60

1x10@50

1x10@50

Puha.. ikke meget skub i dag og lidt dårlig skulder...

OL squat

1x10@50

1x10@80

1x10@80

1x10@80

Det var sgisme hårdt... Jeg har en ting der niver i højre hofte, så jeg ville ikke forcere. Jeg tror det er en lille fiber fra ultimate i torsdags

Get up situps

1x10@mig

1x6@12 (6 reps til den ene hånd, 6 reps til den anden)

1x6@12

1x6@12+12 (hårdt)

Rumænsk dødløft

1x12@80

1x6@120

svdeige fingre, så den gled... Gad ikke rigtigt mere

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share