Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det lyder spændende. jeg har spillet meget volleyball og har haft Jørgen som underviser på Elitetræner kursus. Han er en god træner, og det lyder, som om han har fået stablet noget godt på benene i Amager. Det kunne være fedt, hvis du blev tilknyttet AVK :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

ja, det bliver sjovt at få sit navn på noget... hvis de da vil have skidtet :laugh: .. Jeg overvejer nu først at sende det til AJP, da det er lidt højere impact rated.

hahaaaa... Jeg er sluppet for turen til jylland og tilbage igen, så det letter stresset omkring det hele en del... Og jeg er game på noget træning indtil jeg skal til roskilde og ofre hjerneceller til Dionysos og Bacchus :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ja, det bliver sjovt at få sit navn på noget... hvis de da vil have skidtet :laugh: .. Jeg overvejer nu først at sende det til AJP, da det er lidt højere impact rated.

hahaaaa... Jeg er sluppet for turen til jylland og tilbage igen, så det letter stresset omkring det hele en del... Og jeg er game på noget træning indtil jeg skal til roskilde og ofre hjerneceller til Dionysos og Bacchus :bigsmile:

Du kan jo evt. teame op sammen med tunen, undertegnede, ninja og hvem der ellers hænger ud i grotten.. tjek tunens log for update hvad angår dag, tid osv..

Link to comment
Share on other sites

puuha.. Det var godt nok en hård uge. Men gusen er kommet på ferie hos mine forældre, mit artikelmanuskript er blevet færdig, og min bodyzone artikel er blevet skubbet til næste måned, så nu er trykket taget af igen.

Jeg har fået sat telt op på roskilde og været inde og kigge på Instruktørskolens uddannelse. Fååårk hvor er det dog vildt med alle de mennesker på roskilde! Jeg vænner mig aldrig helt til det... ½ time efter teltpladsen åbnede( hvilket den iøvrigt gjorde 1 time for tidligt, da folk bare bissede og væltede hegnet ind til teltpladsen), var der sat mindst 20.000 telte op... Det var helt amok...

Det var meget interessant at være bisidder inde på instruktørskolen hos Anders, den nuværende unerviser. Han har et godt væsen til undervisning (autoritær, god stemmeføring), men man kunne måske godt savne lidt understregning af vigtige punkter efter gennemgang af hver emne og en lidt hårdere optegning af fakta (sådan er det). Hvis man ved rimeligt meget om træning er det svært at give helt konkrete svar på mange spørgsmål, da man har en stor viden der betinger svaret. Men ved man ikke helt så meget er man nødt til at have et fast og konkret udgangspunkt (induktiv undervisning). Jeg mødte forresten også den unge Ida, som så lidt træt ud efter nogle hårde dage.

Træning har der ikke været meget af i en lille uge, men jeg kan lige nå 2 træninger mere inden det går amok ude på roskilde... Skulderen tog ikke godt imod den hårde uge, men udover det, er det generelt bedring at spore.

Link to comment
Share on other sites

Cirkusgøgl i IK99 inden roskilde festival med Baronen, Guarden, DBM, Ninjaen, Tunen og sikkert andre

Kropshævninger, underhånd

1x6@mig

1x6@mig+8

1x6@mig+8

1x6@mig+8

1x6@mig+8

easypeasy

Laterals

1x10@11

1x10@11

1x10@11

bumbum.. ikke så meget at sige der

Frivend

1x6@50

1x6@80

1x6@80

1x6@80

1x6@80

Fint nok. Der er mageligt 10 kilo mere

Front squat

1x6@60

1x6@90

easypeasy

og så gik der ellers så meget cirkus i den at jeg ikke fik lavet resten af træningen. Der var masser af gøgl med KB snatch, two-hands anyhow, DB snatch, enhånds dødløft, bottom up banditter, Turkish getup og meget andet

Tunen fik lavet et rimeligt vildt stunt i sin front squat og Guarden fik oplyst mig om pensum til RKC certificering.

Meget underholdende

Link to comment
Share on other sites

Hey Inq,

Hyggeligt li' at få sludret lidt :smile:

Du imponerede mig godt nok, da du fik svunget 48½kgs håndvægten op over hovedet. Not bad :cool:

Jeg kom til at tænke på dit spørgsmål på vejen hjem. Jo, jeg har da vist nok gainet en del, siden du så mig sidst I USG-gymmet(mol træf) Det har så godt nok ikke været et jævnt forløb - slet ikke. Men jeg vil da tro at jeg har øget med ca. 50 kg i dl, 40 kg i bænk og mili. Sådan cirka... Så der må vel være med kød på benene nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hola, så er Roskilde overstået...

Så er det tilbage til livet som familiefar, og forskningsassistent...

Jeg fik langt om længe min aftale på skodsborg, så nu er det helt sikkert at jeg skal starte derude og det endda snart. Desuden har jeg fået verificeret at jeg skal være fysisk træner for AVK's 1. hold hos herrer og damer, så det spiller jo bare.. :4thumbup:

mellem os, så er jeg også lidt økonomisk presset, så det passer mig nu ret godt.

Link to comment
Share on other sites

Ha, så fik jeg også prøvet det der træning igen. Jeg har fået at vide af min fys at jeg skal prøve at presse skulderen lidt, hvilket jeg så har gjort... Var iøvrigt i Thor med Gusen

Bænkpres

1x8@40

1x8@50

1x8@60

1x8@70

1x8@70 (CG bænk)

1x5@80

1x3@80 (CG bænk)

Det var sådan set let nok alt sammen, men det nev i skulderen :mad: Blev supersættet med bentåge

Bentåge

1x8@50

1x8@60

1x8@70

1x8@70

1x8@80

Også anstændigt let

OL squat

1x8@50

1x8@80

1x5@100

1x1@120

1x14@80

Der var egentlig masser af skub i benene, men fuck hvor kom jeg dog ud og hænge med dem. Det er ikke sjovt at goodmorning'e 120 kilo i high-bar :laugh:

Plate raise

1x8@15

1x8@20

1x8@20

Let nok. superkorte pauser.

Plate laterals

1x8@10

1x8@10

1x8@10

Igen rigtigt korte pauser

MEget rart at få lavet noget igen.... Dog er der lidt knas med motivationen for tiden. Det er der flere grunde til

1. Min skulder. Den er fucked på 5. eller 6. måned nu og der er ikke for alvor nogen bedring. I hvertfald ikke nogen som tillader mig at træne det jeg gerne vil. Jeg skal snart MR scannes og så må jeg måske til at indstille mig på en operation. Pt er den sandsynligste diagnose en SLAP læsion, altså en skade på den øverste del af ledlæben i skulderen.

2. Træningsfaciliteter og forælder. Jeg kan desværre ikke have gustav med i IK99 eller IFI, da der er for mange folk og ting at tilskadekomme sig på. Det gør at jeg enten skal cykle med ham ud til Thor, eller træne i arbejdstiden, mens han er i vuggestue. Det gør det hele irriterende kompliceret.

Det gode må være at der er mange ting man kan lave alligevel... Når jeg nu ikke kan lave presseøvelser så er der jo masser af tid til at lave nogle andre sjove ting. Jeg har altid gerne villet squatte 200 kilo, så det kan jeg jo arbejde på. Det samme med en en arms kropshævning og at få nogle større guns. Så må jeg jo lige få stykket det sammen på en fornuftig måde.

Link to comment
Share on other sites

Du må købe en kettlebell, så du kan træne hjemme - rigtig Pavel stil :wink: Ej, seriøst: i de perioder hvor jeg har haft stress med job, nattevagter osv. har jeg sgu været glad for at kunne snuppe en KB og lave en god (hård!! :devil: ) workout på 10-20 min. Jeg ved, at jsc har det på samme måde!

Kan du i øvrigt lokkes til lidt frivend undervisning en dag ved lejlighed?

Link to comment
Share on other sites

Du må købe en kettlebell, så du kan træne hjemme - rigtig Pavel stil :wink: Ej, seriøst: i de perioder hvor jeg har haft stress med job, nattevagter osv. har jeg sgu været glad for at kunne snuppe en KB og lave en god (hård!! :devil: ) workout på 10-20 min. Jeg ved, at jsc har det på samme måde!

Kan du i øvrigt lokkes til lidt frivend undervisning en dag ved lejlighed?

ligeså snart jeg har råd til det har jeg faktisk også tænkt mig at købe en justerbare 20-40 kgs håndvægt og en måske en KB. Men man af de ting man kan lave med en KB, kan jeg kun lave med højre arm, og da jeg ikke ønsker at udvikle en højre-venstre ubalance er det så begrænset hvor mange pres, TGU'er o.l. jeg kan lave... Men nu får jeg da forhåbentlig snart en diagnose på den skulder....

Og ja, vi kan sagtens finde ud af noget frivend... Det er jo ikke meget du mangler i det pjat

Link to comment
Share on other sites

Var på skodsborg og få lidt instruktion i nogle af de rent praktiske ting... Efter rundvisningen, fik jeg trænet lidt

OL squat

1x5@60

1x5@80

1x8@100

1x8@100

1x8@100

Ok overskud

Rumænsk dødløft

1x8@100

1x8@100

1x8@100

Fint nok...

Træk til bryst

1x8@60

1x8@100

1x8@100

1x6@100 (failure)

Sværere end ventet?

Plate raise

1x10@20

1x10@20

1x10@20

1x10@20

noget mavetamtamog lidt cirkusgøgl...

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor har jeg haft de lede, lede DOMS i underkroppen. Jeg præsterede endda at forstrække noget i mit venstre inderlår da jeg var inde på instruktørskolen oig overvære den sidste undervisning.

Jeg har fået tid til MR-scanning d, 22. august, men håber på at kunne fedte mig igennem tidligere, så jeg kan få noget klarhed over hvad der skal ske med min skulder.

IFI hallen er lukket hele juli, men til gengæld har jeg fået et FitnessDK kort, så jeg kan tage ned i det gamle hardwork nørrebro og brænde lidt i ny og næ. Skal derned i dag og prygle guns, skuldre og ryg, tror jeg :laugh: .

Link to comment
Share on other sites

så har jeg fået lavet en gedigen discotræning

EZ bar curls

1x8@40

1x8@40

1x8@35

1x8@35

1x8@30

1x8@30

1x8@30

1x8@30

Kørt med korte pauser...supersættet med triceps

Triceps pushdown (uden udveksling)

1x8@30

1x8@30

1x8@30

1x8@30

1x8@35

1x8@35

1x8@30

1x8@30

Kørte lidt lettere med vilje her, da de godt kan nive i skuldren, når jeg bliver træt

Plate raise

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

Let nok, men ingen 25 kilos skiver. de første 4 sæt supersættet med DB rows

DB row

1x8@32

1x8@32

1x8@32

1x8@32

Anstændigt lette, men kunne dårligt bevæge mig for pump :laugh:

Rætti disco... Og udemærket pump :w00t: .. Der vr godt nok en del kradtere dernede.. Særlig interessant var en ung mand med guns på ca. 45 cm hvor resten af kroppen kun bar ganske sporadiske spor efter træning... Utroligt det kan lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Rætti disco... Og udemærket pump :w00t: .. Der vr godt nok en del kradtere dernede.. Særlig interessant var en ung mand med guns på ca. 45 cm hvor resten af kroppen kun bar ganske sporadiske spor efter træning... Utroligt det kan lade sig gøre.

Jeg troede allerede du havde stiftet bekendtskab med Doc47HollidaeIn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share