Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

haargh, hun er leee....

Nå var på skodsborg her til morgen til min første kunde (igenigen) og da jeg var kommet derud (i god tid for at være på forkant med tingere) ringede kunden af afmeldte 10 minutter før. Jeg får godt nok stadig mine gryn, men lidt ærgelig tur alligevel. Men fik minglet lidt med de ansatte og mødte blandt andre Ida's mor (sød dame iøvrigt).

Må håbe min første kunde snart rent faktisk kommer der oppe på skodsborg.

Nej hvor skægt. Godt du kunne lide min kære moder, selvom hun sikkert fik sagt en masse spøjst - ligesom mig kan hun sige forfærdelig meget på utrolig kort tid :laugh:

Skal du med til åbent hus søndag d. 3 sep.? Eller er det d. 10.? I'll be there.

Og jeg håber lige, at de kunder tager sig sammen. Som du nok vil opleve, tror mange af medlemmerne derhenne, at de er verdens navle. Der er dog også mange søde iblandt :smile:

Link to comment
Share on other sites

fik trænet lidt Volleyball spillerne og hoptestet dem... Bliver vist mere arbejde med motivation end jeg lige havde regnet med. Og der kommer også til at blive brugt længere tid på teknikken med vægtene, end jeg egentlig havde regnet med.... sådan er det jo

Har lige fået sat et power cage op lige uden for studiegangen. Så jeg har en plan om at begynde at knalde rætti mange submaximale sæt af på daglig basis... Bliver sjovt...

Link to comment
Share on other sites

fik lavet lidt træning i fredags... Har fået et power cage omkring 10 meter fra min kontor plads, så jeg skal have afprøvet noget superfrkvent, superhøjvolumen, submaximal træning. Det skal i praksis afvikles således at jeg sætter 100 kilo på stangen og napper 2-3 reps hver gang jeg kommer forbi den og hermed forhåebntlig får lavet en masse kvalitative reps... Jeg sigter efter at opnå følgende tal

uge 1

mandag: 30 reps

tirsdag: 35 reps

onsdag: 40 reps

torsdag: 45 reps

fredag: 50 reps

uge 2

mandag: 35 reps

tirsdag: 40 reps

onsdag: 45 reps

torsdag: 50 reps

fredag: 55 reps

uge 3

mandag: 40 reps

tirsdag: 50 reps

onsdag: 55 reps

torsdag: 60 reps

fredag: 65 reps

og så ser jeg det an... JEg vil køre et lignende setup i kropshævninger også

Link to comment
Share on other sites

træning har været lidt sporadisk pga arbejdspres, livet som eneforælder og en lidt passivt afventende indstilling til min dårlige skulder. I eftermiddag skal jeg overdrage gustav, arbejdspuklen er væk, på mandag skal jeg have scannet min skulder og snakket med ortopæden, så mon ikke jeg kan klemme noget mere træning ind i de næste to uger :innocent:

Jeg har fået lavet omtrent 100 squats@100 kg i løbet af denne uge, fordelt jævnt ud over dagene som sæt á 2 gentagelser. Der er meget variation i hvor hurtige de er, men specielt i går fik jeg lavet nogen der var rigtigt hurtige - meget hurtigere end jeg har lavet før. Det var i forbindelse med at vi legede med kraftplatformen ude på bispen... Jeg fik lavet en serie med max force på 440 kg (tror dog den lå næsten i topppen)

Derudover har jeg vel fået lavet cirkus 150 kropshævninger (medium bredde, oh) fordelt på sæt á 5 gentagelser...

Trænede forresten med AVK drengene igår... Nu fik jeg lige kigget deres teknik lidt efter, så nu kan jeg lave et endeligt program til dem...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Det der update noget er ikke helt så sjovt. når man ikke giver den gas med træning, hvad?

Fik trænet lidt i lørdags med MAJOR tømmermænd. Da jeg havde squattet så meget i den forgangne uge tænkte jeg den stod på lidt rygtræning...

Frivend

1x5@50

1x5@70

1x3@80

1x3@90

1x1@100

1x1½@100

Blaaaah... ikke meget tilbage til skejby....

Dødløft fra knæ

1x5@100

1x5@140

1x3@170

1x3@170

1x1@200

OG den var godt nok tung, så jeg stod bare af dér

Og her igår fik jeg så endelig hul på bylden med kunder ude på Skodsborg, så nu er det begyndt at rulle ligeså stille... :4thumbup:

Skal ind og have scannet min skulder imorgen... Glæder jeg mig sgu til. Både fordi jeg aldrig har været i en MR scanner og fordi jeg gerne vil have noget afklaring på den fucking skulder....

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg så sjovt nok intet huske af..... Fuck jeg var ristet

:laugh::laugh::laugh: Ville jeg også ha' skyndt mig at ha' sagt!

Tak for mail! Jo la' os lige ta' en snak ang. kontakt/detox/å sår'n!

Lyder som om du og skulderen er rimelig mandsopdækket, pas nu på alligevel ikk'!

Kærligste hilsner

Sally :smile: -jeg var der da.. var jeg ikke.. :blink: ???

Link to comment
Share on other sites

Rasguuu...de har lige ringet fra bispebjergog sagt deres MR-scanner er gået i udu!

Det passer mig nu ikke ubetinget dårligt, for jeg ligger herhjemme og er sløj, men jeg ville fanme gerne snart vide noget om den f...... skulder....

Det er sgu da heller ikke til at holde ud - er der nogen bestemt du synes jeg skal ta' ud og banke? :mad:

På-dine-vegne-sure-Sally :nonono:

Link to comment
Share on other sites

du kan bare starte ved indgangen og slå dig vej igennem :laugh:

har lige fået en ny tid.... og det er først d. 20 september :unhappy: pænt træls

Nå, jeg var ude og arbejde på skodsborg i går og fik også trænet lidt

Front squat

1x8@50

1x8@80

1x8@80

1x8@80

puhaaaa...reps i front squat er bare ikke let

Rumænsk dødløft

1x8@100

1x8@100

1x8@100

easypeasy

Smal bænk

1x8@50

1x8@50

1x8@50

punypunypuny, men ikke noget brok fra skulderen

DB rows

1x8@30

1x8@30

1x8@30

Upright rows

1x8@30

1x8@40

1x8@40

1x8@40

godt pump

Stående biceps curl

1x8@30

1x8@30

1x8@30

strict... jane fonda havde været stolt

Og så lidt cirkus gøgl...

Link to comment
Share on other sites

side bends, lidt leg med en foam roller og sådan nogle armbøjninger hvor man står med den ene hånd på en swissball og mellem hver armbøjning springer fra side ti lside, så man skifter hånd på bolden (det har jo nok et navn....)

Ikke helt så cirkus-agtigt som jeg havde forventet - blev bare nysgerrig :innocent:

Den med bolden lyder dog lidt spas - må være rimelig svært med en halvstor swissball - kunne lidt nemmere forestille mig den lavet med en medicin-bold, men så er der naturligvis noget mindre balance-element i den.

Link to comment
Share on other sites

så fik han sgu rent faktisk trænet lidt igen... :bigsmile:

Jeg har haft snakket med den kort-(u)ansvarlige på IFI for at få låst mit adgangskort til IFI hallen op og det skulle da også være iorden, men da jeg stod dernede var der den vanlige "kort afvist". Så jeg cyklede op til Fdk østerbro og fik lavet lidt...

Det er dælme sjaw at der ALTID er en stor kudtdreng, der står og fortæller en intetanende pode at "du skal lige præcis sådan her, det går lige i dén her" mens de viser en totalt ligegyldig øvelse og peger et sted på kroppen...

Frivend

1x5@60

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

Smal bænk

1x10@50

1x10@50

1x10@50

1x10@50

1x6@60

Ikke noget brok fra skulderen... fuck det er puny...

Kropshævninger

1x8@mig

1x6@mig

Jeg skulle lige vise AVK drengene hvad dragon flags var, så jeg lavede 2 reps... Det er min dunk så blevet så smadret af at jeg fik amok krampe i tanken af at lave kropshævninger :laugh:

Det er fedt nok at skulderen ikke brokker sig, men jeg tør dårligt sætte forhåbningerne op af frygt for at blive skuffet igen... Dog er træningslysten ved at spire lidt igen, så jeg håber at den vil være med til lidt endnu... Jeg ligner jo snart en albinoetiopier, så ålagtig jeg er blevet....

God vind til folket!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share