Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var ude og arbejde på skodsborg og fik trænet lidt

Kropshævninger (oh, medium bredde)

1x5@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Military pres

1x12@20

1x12@20

1x12@20

laaangsomt, så det brænder... Fuck hvor ville jeg gerne kunne fyre den af her, men skulderen er jo stadig fucked, såååå

Plate raises

1x10@20

1x10@20

1x10@20

1x10@20

supersættet med stiffarm kickbacks

Stiffarm kickbacks

1x10@25

1x10@25

1x10@25

1x10@25

Upright rows

1x10@30

1x10@30

opdagede at jeg løfter den en smule assymetrisk? Første dynamiske assymetri jeg nogensinde haft...

Hammer curls

1x6@20

1x6@20

1x6@20

1x6@20

Fik også rodet med noget cirkus gøgl, navnlig sidebends op til 20 kilo, pistols (nu i sæt!!) og get up situps med op til 20 kilo

Link to comment
Share on other sites

haha, sjovt...

Var på skodsborg og arbejde lidt i går og fik også trænet lidt

Kropshævninger

1x6@mig

1x3@mig (eccentrisk 1-hånds, skiftevis hver arm)

1x3@mig (eccentrisk 1-hånds, skiftevis hver arm)

1x3@mig (eccentrisk 1-hånds, skiftevis hver arm)

1x3@mig+12

1x3@mig+20

1x3@mig+20

Pistols

1x4@mig

1x4@mig

1x4@mig

1x4@mig

damn mine løse ankler straffer mig her... når man lige rammer balancen rigtigt er det nu meget let.

Squat

1x3@100

1x3@100

1x3@100

1x3@100

god fart

OG så kaldte arbejdet

Link to comment
Share on other sites

fik en cmrc mail om at bengt (saltin) var ved at rydde op på sit kontor, han er jo ved at drosle ned, så man kunne komme og hente bøger der var i overksud, så jeg fik lige scoret mig en mælkekasse med sjove bøger... blandt andet noget hestesportsfysiologi og noget svømmebiomekanik.... :laugh::laugh:

Har fået lavet 40-50 kropshævninger ude på bispen i dag...

Link to comment
Share on other sites

har lavet lidt sporadisk vægttræning ude på bispen, primært squat, dødløft, kropshævninger, og lidt smal bænk...

Skal have scannet skulderen i morgen, så det bliver spændende om de kan se noget i den.....

Skal begynde undervisning på instruktørskolen næste weekend og det står så på 4 uger frem. Den første weekend efter det bliver så styrketræningskongressen i Odense (hvor jeg skal præsentere mit arbejde). Med lidt held, så er den værste arbejdspukkel væk efter det....

Link to comment
Share on other sites

har lavet lidt sporadisk vægttræning ude på bispen, primært squat, dødløft, kropshævninger, og lidt smal bænk...

Skal have scannet skulderen i morgen, så det bliver spændende om de kan se noget i den.....

Skal begynde undervisning på instruktørskolen næste weekend og det står så på 4 uger frem. Den første weekend efter det bliver så styrketræningskongressen i Odense (hvor jeg skal præsentere mit arbejde). Med lidt held, så er den værste arbejdspukkel væk efter det....

Klimaks :smile: Ser vi dig så noget mere i IK? Nu har vi jo fået hifi.. lokke lokke..

Link to comment
Share on other sites

håber jeg på... Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at begynde at træne sammen med vægtløfterne dernede, hvis min skulder kan komme til at virke... Så kunne man jo passende lige blive lidt ekstra og prygle guns og patværk, når I kommer... Jeg håber også på at gusen snart er bleet gammel nok ti lat man kan have ham med ned og træne. Han er i hvert fald begyndt at snakke en del om at være/blive stor og stærk :laugh: Mon han ikke bare skulle starte med at lære at skide i potten, det lille krapyl :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg scannet skulderen (men ikke hørt noget endnu)

fik trænet lidt oppe i skodsborg

Træk til bryst

1x10@80

1x10@80

1x10@80

1x10@80

1x10@80

Laterals

1x8@12

1x8@12

1x8@12

1x8@12

Curls

1x10@25

1x10@25

1x10@25

Supastrict. Ms Fonda ville have knebet en tåre i trussen

Triceps extensions (uden udveksling)

1x10@30

1x10@30

1x10@30

Lidt cirkusgøgl, denne gang med et bens benpres, get up situps, KB swings

Link to comment
Share on other sites

Der er lidt stille her i incognitos kælder men jeg får stadig løftet lidt hist og pist. Jeg overvejer at lave WoW finten ligesom Thomas J (nooooot).

Nej, der er rigtigt travlt for tiden, da jeg har overbooket mig selv lidt for at komme min økonomiske situation lidt i forkøbet (københavner husleje - go figure). Blandt andet er undervisningen på Instruktørskolen lige startet og det skal jeg så bruge de næste 4 weekender på... Men når det er ovre, så ser det ud til at klare op. Derudover synes jeg det er svært at gejle sig op til at træne, hvis man har en ret stor risiko/chance for at skulle opereres indenfor en overskuelig fremtid....

Desuden er jeg nu lige på nippet til at blive pubmed indexeret forfatter.

Manowar er kongerne!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Men når det er ovre, så ser det ud til at klare op. Derudover synes jeg det er svært at gejle sig op til at træne, hvis man har en ret stor risiko/chance for at skulle opereres indenfor en overskuelig fremtid....

Kender det desværre alt for godt. Skader dræber motivationen. :unhappy:

Desuden er jeg nu lige på nippet til at blive pubmed indexeret forfatter.

Har du da skrevet noget fornuftigt? :wink::tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Var i Thor i går og træne lidt

Front squat

1x5@50

1x5@50

1x5@70

1x5@90

1x2@110

1x5@90

1x5@90

Front squat walkout (nærmere rack out)

1x1@100

1x1@140

1x1@180

1x1@230

1x0@260

Fuck man bliver pakket got sammen, med så mange kilo foran, men det går nu ikke specielt nas i skuldrene. Props til Raaarmel for at have fået 300 ud

Dødløft

1x5@100

1x5@140

1x5@140

1x5@140

bleeeh.. ikke meget juice i de ben længere...

Link to comment
Share on other sites

Bleeeh.. så fik jeg svar fra scanningen og det var...... Min skulder har ingen atrofier, ingen læsioner ingen tendinopathier, intakt bivepsanker, veludviklet rotatorcuff muskulatur (meget veludviklet skriver de endda :laugh: ). Det eneste lidt specielle er at jeg mangler den anterosuperiore del af labrum, men det er erstattet af et midterste glenohumoralt ligament, men det er en medfødt "variant" og altså ikke kendt medvirkende til nogle skulderproblemer.

Så udfra MR-scanningen er min skulder bare topdollar, a-okay. Pænt rådneren, når jeg nu på 6.-7. måned kan konstatere at det er den bare ikke......

Link to comment
Share on other sites

Bleeeh.. så fik jeg svar fra scanningen og det var...... Min skulder har ingen atrofier, ingen læsioner ingen tendinopathier, intakt bivepsanker, veludviklet rotatorcuff muskulatur (meget veludviklet skriver de endda :laugh: ). Det eneste lidt specielle er at jeg mangler den anterosuperiore del af labrum, men det er erstattet af et midterste glenohumoralt ligament, men det er en medfødt "variant" og altså ikke kendt medvirkende til nogle skulderproblemer.

Så udfra MR-scanningen er min skulder bare topdollar, a-okay. Pænt rådneren, når jeg nu på 6.-7. måned kan konstatere at det er den bare ikke......

attention_whore.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share