Dødløft max problem


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg er 15 år, og styrketræner men når jeg kører dødløft under 3 reps med 130 kg er stangen ved at falde ud af hænderne på mig, skyldes det svage underarme.

Jeg har hørt om så kaldte straps som man binder rundt om underarmen, og bruger i dødløft og latpulldowns, men hvor køber man sådan nogen.

Link to comment
Share on other sites

Infest> holder du overhåndsgreb med den ene hånd og underhåndsgreb med den anden hånd? Det er i hvertfald en god idé, for så har stangen sværer ved at glide ud af hænderne på dig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg overvejer faktisk engang at stille op i en dødløft konkurrence for 76 kg klasse , lige nu er min max 150 kg med stang,  men træner hårdt på at få smidt 20 kg mer for at på den måde at få et max på 170 kg med stang men det tar tid. Men mit bænk pres er ikke noget at være stolt over, max 75 kg med stang, med med lidt træning kommer den nok op på 80 kg.

Link to comment
Share on other sites

Men mit bænk pres er ikke noget at være stolt over, max 75 kg med stang, med med lidt træning kommer den nok op på 80 kg.   :exclamation:

infestedass>> Ja det var sku ikke ret meget hva!?

Hvis jeg var dig, ville jeg nok gå over til at strikke i stedet for styrketræning  :wave:  NOT!

Ikke noget at være stolt af?? Det er altså ikke helt dårligt at bænke 75 kg som 15 årig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde 0også engang problemer med at stagen hang i fingerspidserne . Så bestilte jeg et par Captain of Crush grippers og idag kører jeg snildt med dobbelt overhåndsgreb :)

Så grebtræning kan også hjælpe. Jeg trækker ikke helt så meget som dig, men er sikker på at det stadig kan hjælpe dig at træne dit greb.

(Redigeret af Newbie McNasty ved 12:05 am på Nov. 22, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share