Hvor store er jeres arme?


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alder: 23 år

Højde: 193 cm

Vægt: 99 kg

BF%: ca. 15 - 17

Arme flexed: 43cm

Jeg er tidligere elite svømmer, da jeg trænede 7+ gange om ugen for 1½år siden var mine mål:

Vægt: 90 kg

BF% 7-9%

Arme flexed 40cm.

Da jeg var 16 og trænede 9 - 10 gange om ugen:

Vægt: 81

bf: ca. 10%

Jeg tog godt 4-5 kg på da jeg startede med at læse, og har været nede og ramme bunden pga. en korsbånds skade :cry: . Da det var allerværst vejede jeg 105 kg, har styrke trænet i godt 2 mndr nu og er kommet ned på de 99kg som jeg er sådan set er ok tilfreds med.

Nu begynder jeg snart at svømme træne igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

173cm

75kg

38cm arme

fedprocent ca. 12

I er dælme tykke mange af jer :o .. Undrer mig lidt over man støder på så mange høje fedtprocenter blandt bb´ere. ;)

Link to comment
Share on other sites

173cm

75kg

38cm arme

fedprocent ca. 12

I er dælme tykke mange af jer :o .. Undrer mig lidt over man støder på så mange høje fedtprocenter blandt bb´ere. ;)

Undrer det dig stadivæk :unsure:

Hvis du vil bygge max muskler - så kræver det også stort kcal overskud!!!

...og ved så stort et overskud kan man ikke undgå også at bygge fedtvæv!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det er jeg da udmærket klar over, det benytter jeg mig jo også selv af ;)

Men at snitte en fedtprocent over 15 i en bulkperiode er IKKE fordelagtigt set med mine øjne, da man vil miste for meget masse ved at skulle cutte det af.

10 - max 15 er mere realistisk set med mine øjne.

F.eks. lagde jeg mærke til mange havde en fedtprocent omkring 20, hvilket altså ER en ret høj fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg da udmærket klar over, det benytter jeg mig jo også selv af ;)

Men at snitte en fedtprocent over 15 i en bulkperiode er IKKE fordelagtigt set med mine øjne, da man vil miste for meget masse ved at skulle cutte det af.

10 - max 15 er mere realistisk set med mine øjne.

F.eks. lagde jeg mærke til mange havde en fedtprocent omkring 20, hvilket altså ER en ret høj fedtprocent.

Fedt% på 20 lig overvægtig!!!

15% ok!!

Og der er ingen der siger at du skal miste masse når du cutter!!!

Jo hvis du laver crash-diæt men ellers NEJ :)

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg da udmærket klar over, det benytter jeg mig jo også selv af ;)

Men at snitte en fedtprocent over 15 i en bulkperiode er IKKE fordelagtigt set med mine øjne, da man vil miste for meget masse ved at skulle cutte det af.

10 - max 15 er mere realistisk set med mine øjne.

F.eks. lagde jeg mærke til mange havde en fedtprocent omkring 20, hvilket altså ER en ret høj fedtprocent.

Små arme, små :idea: ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe.. Jaah, det kan jeg jo ikke rende fra ;)

Jeg arbejder også at gøre dem større.. Dog vil jeg ikke snitte en alt for høj fedtprocent, samtidig med at jeg ikke er fanatisk med at den hele tiden skal være alt for lavt.. Gider dog bare ikke gå rundt og være buttet eller små-fed.

Jeg vil også hellere have noget kvalitetsmuskel med et ordentligt look.. Ingen kan jo komme udenom at en f.eks. en 40cm arm med f.eks. 8 i fedtprocent, ser langt federe ud end en 45cm arm m. 20 i fedtprocent.

Så vil jeg hellere have færre cm, og et kvalitets look til gengæld :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også hellere have noget kvalitetsmuskel med et ordentligt look.. Ingen kan jo komme udenom at en f.eks. en 40cm arm med f.eks. 8 i fedtprocent, ser langt federe ud end en 45cm arm m. 20 i fedtprocent.

Så vil jeg hellere have færre cm, og et kvalitets look til gengæld

Og hvorfor så ikke betale prisen!!

Spis igennem, træn hårdt og VOKS!!! Og så cut bagefter??!!

I stedet for at bruge 5 år på et projekt som du i stedet måske kan gøre på det halve:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også hellere have noget kvalitetsmuskel med et ordentligt look.. Ingen kan jo komme udenom at en f.eks. en 40cm arm med f.eks. 8 i fedtprocent, ser langt federe ud end en 45cm arm m. 20 i fedtprocent.

Så vil jeg hellere have færre cm, og et kvalitets look til gengæld :)

Det kan jeg da godt forstå. Jeg synes bare ikke det holder helt. F.eks lå min fedt% på ca 16-17, da jeg tog de billeder som ligger i mit galleri. Og det synes jeg altså ikke mine arme er så laskede ud :angel2: Min fedt& ligger pt og roder et sted mellem 18 og 20 og hvis det sku være ensbetydende med at jeg er fed eller overvægtig. Ja, så kan i bare komme an :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Du har ihvertfald ikke six pac så :tongue:

Hehe, ej men jeg synes faktisk du bærer din høje fedtprocent ret godt..

Jeg kender andre med en fedtprocent på 20 der er ser deciderede fede ud.

Jhax << Det kræver nok også en noget højere fedtprocent før de ser direkte "Laskede" ud.. Men altså en rippet arm ser bare større ud end en arm med mere fedt på.

F.eks. som der var snak om i et topic, så fittsmokers 43cm rippede arm større ud end anyones 46cm´s knap så rippede arm.

Angel << Tjaah, det kunne jeg jo gøre.. Men jeg HADER at være fed.. No offence til nogen herinde, men jeg synes det ser ulækkert ud, og jeg føler mig ulækker hvis jeg har for meget fedt på kroppen.. Og det ønsker jeg IKKE at gøre ;)

Desuden fik jeg nogle trælse strækmærker sidste gang jeg bulkede hvor der kom for meget fedt på... De opstår kun i meget meget mindre grad hvis man bulker moderat, og ikke overfordrer sin krop med kulhydrater, som et svin der snart skal slagtes :D

Når det nu er sagt, så synes jeg det er fair nok at der er nogen der vil bulke så højt op i fedt procent, hvis de mener at det giver dem et mere fordelagtigt resultat når de smider fedtet igen - Jeg gør det bare ikke ;)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share