Diverse tilskud


Redking
 Share

Recommended Posts

Hej. ville lige høre om der er nogle herinde som har erfaringer med nogle af alle de produkter

som er rundt omkring på nettet. tænker ikke på noget bestemt produkt her, men alt hvad der nu kan bruges til styrketræning. eksempelvis slankeprodukter, energitilskud, C.L.A. osv. har overvejet at prøve Plasmajet da jeg har en gammel prøvepakke liggende, men ville da lige høre folks mening først. er der nogle, som har gode eller dårlige erfaringer med nogle af disse produkter, som skulle fremme ens træning?

på forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Hej. ville lige høre om der er nogle herinde som har erfaringer med nogle af alle de produkter

som er rundt omkring på nettet. tænker ikke på noget bestemt produkt her, men alt hvad der nu kan bruges til styrketræning. eksempelvis slankeprodukter, energitilskud, C.L.A. osv. har overvejet at prøve Plasmajet da jeg har en gammel prøvepakke liggende, men ville da lige høre folks mening først. er der nogle, som har gode eller dårlige erfaringer med nogle af disse produkter, som skulle fremme ens træning?

på forhånd tak :)

Hvis du ikke har gjort dig nogen som helst form for tanker omkring "alle de prodkter som er rundt omkring på nettet" skal du overhovedet ikke spise nogen af dem.

Der findes en milliard forskellige produkter, over 3/4, hvis ikke flere er BS og resten er stadig pengene lige ud af vinduet, hvis du ikke har styr på din daglige kost.

Dit spørgsmål er alt for uspecifikt til at det kan besvares. Få styr på din kost og gør dig nogle tanker om hvad du vil.

Link to comment
Share on other sites

Hej :) spiser nu meget sund kost i forvejen. var egenltlig bare af interesse at jeg spørger til alle disse

produkter. Da de er overalt på nettet disse dage. det eneste jeg har overvejet at bruge er C.L.A og så måske Plasmajet. synes ikke at det er et for bredt spørgsmål da ideen med det er at blive klogere på det kaos af produkter der findes.

tak for svarende :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share