Q-base's log


Q-base
 Share

Recommended Posts

Onsdag 17-8-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Diverse

Fingers back planche leans

5-6x20sek

WG-Dødløft

8x60kg

8x60kg

5x100kg

5x140kg

3x170kg <- var meget tæt på at miste grebet

1x200kg <- skifte til DOH

1x210kg

XR-Rings out HSPU

4x2

XR-L-hang to L-sit MU

1x6

1x5

1x4

XR hands to hips push-up

3x6

Pull-up routine

1x8-6-4bw+17,5kg

1x6-4-3bw+17,5kg

Dips

1x12bw+40kg

3x10bw+40kg

HSPU

3x2

Tabata

20kg Speed squats, Burpees, Rockclimbers, høje knæløft

Super god træning! Var ikke så oplagt inden jeg kom igang, men havde besluttet mig for lige at få lidt aggressioner ud på dødløften, hvilket jeg bestemt også gjorde.

Havde lige en lille konkurrence med en af de rigtig store drenge fra centeret som jeg kender rigtig godt, vi stikker altid lidt til hinanden fordi han jo bare mener vi er nogle tøser med al den gymnastik. Han har altid haft nogle helt vanvittige overarme og de måler godt på den anden side af 50 så da han sad og skulle til at køre incline curls stak han selvfølgelig til mig og sagde at jeg da lige kunne køre med dér. Det var midt i mine dips, men tænkte what the hell lad mig da prøve.

Han kørte så 5 gentagelser med 32kg håndvægte, og jeg tror det er godt på den anden side af et halvt til helt år siden jeg sidst har curlet noget og tror aldrig jeg har curlet så tunge håndvægte. Men det lykkedes mig sgu med en masse råberi at få klemt 3 gentagelser ud! Tror næsten det må være en form for PR. :4thumbup:

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Drop alt det der med skønhedskonkurrencer - du skal hellere være verdens første 180/85+, der holder en xr maltese!! :wink:

NOgen grund til, du putter vægt på dine mucles ups? I skill-henseende ville det ikke være bedre at køre for reps? Eller baglæns/forlæns-rul-versioner?

Hvad tror du din max rep i pullups? Og hvordan er din front lever?

Hehe ja du kan da have en form for pointe, men det kunne stadig være et sjovt mål og det er noget jeg har overvejet mange gange tidligere. Ja jeg håber da bestemt på at få den en dag, men jeg er jo nok næppe den første i den vægtklasse, hvilket da ellers kunne være sjovt.

Jeg putter vægt på for at øge styrken i især overgangsfasen. Men jo rent skill-mæssigt så er der også noget at hente ved at køre max reps når jeg nu ikke kan køre 10-15+ eller gå over til andre sværere variationer. Skal helt sikkert også til at arbejde på backward-roll til support.

Har ingen idé om hvad min max reps er i pull-ups men langt mere ynkeligt end hvad jeg kan sætte om livet og hive op én gang. Har aldrig trænet med specielt høje rep-ranges så er virkelig hæmmet dér. Det er lidt tid siden at jeg har kørt front lever, men burde kunne holde en full et par sek men det er ikke en øvelse jeg har fokuseret så forfærdelig meget på.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 19-8-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Håndstandsgøgl

Udstrækning

Fingers back planche lean

5x15-20 sek

Følte mig overraskende stærk her!

Incline DB press

10x22kg

10x26kg

10x10x36kg

Adv. tuck planche -> forward roll -> l-sit

2x2reps

L-hang SA pull -> german hang -> slow negative full front lever

3x2reps

HSPU

3x2reps

Pull-up routine

1x7-4-4bw+17,5kg

1x6-4-3bw+17,5kg

Lørdag 20-8-2011

4,15km @ 20.10

Følte mig godt nok tung på den tur!

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Søndag 21-8-2011

Opvarmning

Sjipping

Skulder mobilitet

Dynamisk opvarmning af ben

Diverse håndleds øvelser

Fingers back planche leans

5x15-20sek

Squat

6x60kg

10x60kg

10x60kg

6x100kg

4x130kg

4x140kg

15x90kg

XR - handstand

4x20sek

Havde de klart bedst fritstående nogensinde hér.

XR - L-hang -> MU -> L-sit

1x3reps

1x5reps

1x4reps

1x3reps

XR - Maltese leans/press

1x3reps

1x3reps

1x3reps

Dips

10xbw+40kg

12xbw+40kg

10xbw+40kg

8xbw+40kg

Pull-up routine

2x6-4-4bw+20kg

HSPU

1x2

1x3

1x2

1x2

Herefter lidt leg med one-arm handstand øvelse og udstrækning.

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja du kan da have en form for pointe, men det kunne stadig være et sjovt mål og det er noget jeg har overvejet mange gange tidligere. Ja jeg håber da bestemt på at få den en dag, men jeg er jo nok næppe den første i den vægtklasse, hvilket da ellers kunne være sjovt.

Det tror jeg egentligt, der er en god sandsynlighed for...!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 23-8-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Udstræk

FB planche lean

5-6x10-20sek

Incline DB press

10x24

10x28

4x10x36kg

8x36kg

4x10x32kg

8x32kg

Shit hvor løb jeg da bare tør for kræfter hér - pinligt!

XR-HS

2x5sek

Det var kræfterne ikke til efter DB press

XR-Hanging L -> SA pull -> advanced tuck back lever -> slow negative full front lever

3x2reps

XR-cross pulls

4x2reps

Har haft problemer med at holde min skuldre lige højt, men det så ud til at gå bedre hér.

XR-Maltese leans/press

3x2reps

Pull-up routine

1x7-5-4bw+20kg

1x6-4-4bw+20kg

HSPU

4x2reps

Kørt super-fucking-straight-as-arrow-strict :tongue:

Dragonflag/Body lever

2x3bw+2,5kg ankelvægte

SB hanging leg raises

2x6reps

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24-8-2011

400m HIIT

400m random opvarmning

400m @ 1.13

90sek pause

400m @ 1.18

90sec pause

400m @ 1.21

Havde fået en utrolig lyst til at prøve kræfter med 400 meter sprint-intervaller. En god måde at få løbet lidt kortere ture i min VivoBF samtidig med at få en intens gang cardio. De 400 meter er blevet klart længere end hvad jeg husker dem fra gymnasietiden! Men virkelig fed træning, det skal helt sikkert bruges i fremtiden også.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 25-9-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

WG-DL

10x60kg

10x60kg

6x100kg

5x140kg

5x140kg

5x140kg

XR-HS

5x20sek

Får bedre og bedre kontrol, virkelig fedt at mærke!

XR-L-hang -> MU -> L-sit

3x5reps

1x3reps

Puha hvor var det da hårdt for maven, de Dragonflags med ankelvægte fra tirsdagen sad sgu stadig godt i dunken.

Dips

12xbw+40kg

10xbw+50kg

9xbw+60kg

De var sgu overraskende "nemme", men valgte heldigvis at gemme lidt energi til pull-ups.

Pull-up routine

1x7-5-3bw+20kg

1x6-4-4bw+20kg

Eksplosive pull-ups

2x6reps

HSPU

3x2reps

De strict reps er hårde efter en fuld omgang træning!

Strict Lateral raises - pause i toppen

3x8x12kg

Sidste træning inden den står på en uge i New York! Der bliver nok ikke trænet det helt store, men har også satset lidt på at forsøge med "overreaching" frem mod den her uges pause, om det lykkes finder jeg nok aldrig ud af, men tror bestemt at kroppen har godt af en pause.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lørdag 3-9-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Fingers back planche leans

5x10-15sek

Frontsquat

8x60kg

8x60kg

8x60kg

5x100kg

5x100kg

5x100kg

5x100kg

XR-HS

4x15-20sek

XR-L-sit -> Adv. tuck planche -> Forward roll

3x3reps

Incline DB press

10x28kg

10x28kg

6x10x32kg

2x8x28kg

Chin/Pull-up routine V. 1.1

Nu med Wide as possible pull-up, Wide grip pull-up, wide grip chin og sidst close grip chin

1x10-6-4-4bw+10kg

1x8-5-4-3bw+10kg

XR-Horisontal face pulls

2x8reps

2x6reps

Stairmaster

Havde pludselig en sær lyst til at prøve kræfter med sådan et bæst. Men fuck hvor er det da bare kedeligt - 20min ombord på sådan en satan.

Udstrækning

Diverse

Første træning efter 10 dages pause. Har ikke lavet andet end at gå en masse og ellers bare spist hvad jeg havde lyst til og når jeg havde lyst til det. Men nok ikke nogen tvivl om at både krop og hoved har haft godt af lidt tid væk fra træningen.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 5-9-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Wide grip dødløft

8x60kg

10x60kg

10x60kg

5x100kg

5x140kg

5x140kg

3x170kg <- skift til DOH

2x190kg

2x200kg

XR-HS

4x15-20sek

XR-L-hang -> Wide MU -> L-sit

1x3reps

1x4reps

2x3reps

XR-PMP

4x3reps

Chins/Pull-up routine

1x10-7-4-4bw+10kg

1x7-4-4-3bw+10kg

Bent arm lever up -> HSPU shoulder to hands mellem skamler

3x1reps

Lateral raises

4x8x12kg

Dragonflags

1x6

2x3bw+4kg ankelvægte

XR-Horisontal biceps curls

4x6-8reps

Link to comment
Share on other sites

Ja ved at jeg har lovet at skrive lidt om mine erfaringer, hvilket jeg også super gerne vil dele ud af, har bare ikke lige haft prioriteret det op foran de andre ting jeg går og skubber foran mig. Men det er ikke glemt og skal nok komme! :smile:

Hvor vil du anbefale man læser nærmere om principperne i IF? Leangains.com?

Jeg er så småt begyndt på noget IF-ish (ingen mad før ud på eftermiddagen/tidlig aften).

Link to comment
Share on other sites

Hvor vil du anbefale man læser nærmere om principperne i IF? Leangains.com?

Jeg er så småt begyndt på noget IF-ish (ingen mad før ud på eftermiddagen/tidlig aften).

Ja leangains er et rigtig godt sted at finde information omkring IF. Mener at jeg i sin tid fandt et par artikler og sider derudover med ret god information. Kan dog ikke lige på stående fod huske dem. Men igen, det er jo ikke den store raket-fysik og heller ikke nødvendigvis mirakelkuren. Det er jo mere nogen principper man kan vælge at implementere og se om det virker for én eller ej. Jeg startede også ud meget simpelt med at spise mit sidste måltid kl 19 om aftenen, for derefter at vente til kl 11 næste formiddag med at spise dagens første. Der er jo beskrevet forskellige måder man kan implementere det på, omkring fasted træning etc. og der er flere kommentarer blandt andet til artiklerne på leangains omkring hvad der fungere bedst. Min måde at anskue det på var mere, hvordan kan jeg implementere det så jeg har mindst mulig gene af at faste.

Der er jo beskrevet hvordan man kan føle sig mere klar i hovedet, og virkelig få ting lavet i de timer man faster, fordi man ikke skal tænke på at få spist - det kan helt sikkert også ind imellem være tilfældet. Men når det så er sagt vil der samtidig også være dage hvor man bare virkelig går og ser frem til sit første måltid og tænker på det flere timer inden man rent faktisk kan/skal/må spise det. Derfor mener jeg at det er lige så vigtigt at implementere en model hvor man kan leve med fasten til dagligt uden at det går ud over ens hverdag. Man skal bare være klar over at der vil være dage hvor man finder det nemmere at faste i 16 timer end andre.

Når man så har gjort sig klart hvor på dagen man vil have sit faste er det jo sådan set bare at gå i gang. Ret beset handler det jo i den simpleste form om at faste og så ellers spise som man ellers ville have gjort de sidste 8 timer. Det der bliver anbefalet på leangains, er så samtidig at køre en form for carb-cycling og sørge for at holde langt den største del af sine kulhydrater omkring træning(før og efter). Det vil så også sige at på hviledage eller ren cardio-dage så skal kosten bestå af stadig meget høj protein, men så rigtigt få kulhydrater og mere sundt fedt. Han anbefaler også i den forbindelse at på de hviledage skal første måltid være det største, men igen implementer de ting der fungerer i hverdagen og prøv dig frem.

Når nu jeg alligevel har fået skrevet et lidt længere svar kan jeg jo lige så godt lige inkludere en kort summering af hvad jeg mener fungerer og ikke fungerer ved IF. Så er i velkomne til at spørge mere ind hvis det skulle blive nødvendigt.

Jeg har som sagt valgt en 16/8 approach til IF og benytter mig pt. af carb-cycling(lyder så fancy, men dækker jo blot over mere kulhydrat omkring træning/træningsdage). Har prøvet at køre low-carb både træning og hviledage, men det hjalp ikke det store for mig andet end at jeg blev super flad at se på.

IF er jo ikke nogen mirakelkur, den kan i mine øjne ikke rigtig noget som en diæt på 6 eller 8 måltider ikke kan, hvis man ser helt nøgternt på dem. Der hvor jeg mener at IF er virkelig stærk, det er ved det faktum at man kan spise større måltider på IF. Jeg har haft cuttet ned på 5-7 måltider et par gange før med fin succes, men fælles for de gange har været at jeg altid virkelig følte mig som at være på diæt. Jeg var konstant sulten, tænkte ofte på mad og næste måltid. Men da ens kalorier jo skulle deles ud over 5-7 måltider, var det jo ikke specielt store måltider, og for en mand med god appetit betyder det jo bare at man stort set aldrig bliver rigtig mæt - det var i al fald min oplevelse. Ved IF kan der jo som jeg har beskrevet tidligere være perioder hvor tiden op til det første måltid føles lang, men det er så én gang om dagen man skal leve med den følelse. Derefter kan man resten af dagen spise 3 relativt store måltider. Lige præcis det faktum har for mig været guld værd. Jeg føler at jeg med IF, med mindre indsats, er kommet længere ned i fedtprocent end de andre år. Jeg har haft langt flere café-besøg, spist langt mere ude etc. og stadig kunnet holde en rigtig fin form da man jo, også som beskrevet på leangains, kan forberede sig lidt hjemmefra når man ved at man skal til et arrangement med god mad. Spis lidt mindre i de første måltider, spis primært protein og så man kan gå ud og spise med måske stadig 2/3 del af ens kalorieindtag tilbage.

En af de ting man skal passe på med på IF er jo selvfølgelig hvis man i forvejen kan blive overfanatisk med sin diæt. Når man har vænnet sig til 16 timers faste ligger det jo lige for at vente lidt længere, og lige lidt længere med at spise sit første måltid. Man kan også komme til at tænke meget over mængden af mad man spiser i sit feeding-vindue. Skrue længere og længere ned for indtaget da man kan komme ind i et mindset der fokuserer virkeligt meget på ens kost, til trods for at det jo faktisk skulle være en af fordelene ved IF, at man skulle bruge mindre tid på at tænke over sin mad.

Jeg har lidt flere for og imod, men dem må i indtil videre lige vente med, det har var lige hovedpunkterne.

Lige en kort summering. Jeg mener at IF kan være godt for én der i forvejen har lidt svært ved at tabe sig, er glad for sine større måltider og vil prøve kræfter med en ny form for diæt. Jeg mener ikke det er nogen god idé for én der har 'nemt' ved at tabe sig, er langt nede i fedtprocent og generelt har svært ved at tage på. Her tror jeg hurtigt man ender ud i alle de negative spiraler og ikke mindst taber alt for meget muskelmasse. Har man problemer med at tage på/holde sin muskelmasse ved 6 måltider bliver det ikke nemmere ved 3! Men ja, prøv det, forvent ikke mirakler - det er ingen mirakelkur, som jeg ser det. Det er en diæt som så mange andre, men den kan muligvis passe langt bedre til din psyke end den sædvanlige 6-måltids version. Og netop evnen til at kunne leve med sin diæt er i mine øjne en af de allervigtigste forudsætninger for om det bliver en succes eller ej.

Nå nu endte jeg alligevel med at få skrevet lidt tanker omkring IF, men nu blev det bare skrevet som det faldt mig ind undervejs så ikke den store orden over det. Har stadig flere ting på hjerte, men de må komme hen af vejen, har ikke lige tid til at grave dybere pt. Men spørg endelig og så skal jeg nok svare så godt jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7-9-2011

Opvarmning

Sjipping+mobilitet

Squat

10x60kg

12x60kg

12x60kg

6x100kg

5x130kg

3x150kg

Så kunne lænden ikke rigtig mere. Det var lidt et forsøg med squat da jeg var så øm i alle andre muskler at jeg tænkte der skulle trænes ben. Men var godt klar over at lænden muligvis ville give op fra mandagen dødløft.

Technogym benpress

8x170kg

6x220kg

6x230kg

XR-HS

4-5x10-20sek

XR-L-sit -> Adv. tuck planche -> forward roll

2x3reps

2x2reps

XR-L-hang -> straight arm pull through adv. front lever -> full back lever

1x2reps

3x1reps

Fik min første pull tilbage op fra full back lever uden at bukke kroppen sammen! :devil:

XR-Horisontal face-pulls

4x6reps

Bent arm lever-up på skamler

2x3reps

3x1reps

Udstrækning

En god lang udstrækningssession

Torsdag 8-9-2011

Løb

4.2km løbet som intervalløb 2min jo 1 min sprint

Fik de første 3 sprinter uden at skulle ned og gå men så var jeg ende at gå 1 min og så jogge 1 min inden hver sprint.

Puha det var hårdt - men super fed måde at gøre løbeturen lidt sjovere.

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Fredag 9-9-2011

Opvarmning

Sjipping

Skulder+håndleds mobilitet

Fingers back planche leans

5x15-20sek

XR-HS

4x15sek

XR-L-hang -> Wide MU -> L-sit

1x4reps

3x3reps

1x2reps

Incline DB press

10x28kg

10x36kg

8x36kg

8x36kg

8x32kg

8x32kg

8x28kg

8x28kg

8x28kg

Så fesent! Det skulle jo have været 10x10 men det var der slet slet ikke til, lige meget hvor langt jeg gik ned i vægt. :nonono:

Chin/Pull-up routine

1x9-6-5-4bw+10kg

1x5-4-4-4bw+10kg

Strict BOR pause i top

4x10x60kg

CG bænk

10x60kg

4x5x100kg

Lateral raises pause i top

4x8x12kg

Hanging leg raises i ribbe

1x8reps

2x6reps

Udstrækning

Skulder mobilitet

Har godt nok været ramt efter min uges træningspause, men jeg er på den anden side også bare gået lige på og hårdt igen - det kan i særdeleshed mærkes i de fleste muskler. Har flere gange undervejs måttet lave mine planer for træningen om pga. trætte muskler. Men nu er der pause fra styrketræningen resten af weekenden så burde jeg være på 100% igen mandag. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 12-9-2011

Opvarmning

Sjipping

Mobilitet

Lænd

Mave

Håndled

Fingers back planche leans

4x15sek

WG-Dødløft

8x60kg

8x60kg

6x100kg

5x140kg

3x160kg

3x160kg

3x160kg

XR-HS

4x15-25sek

XR-L-hang -> MU -> L-sit feet above parallel

4x3reps

Ubehageligt meget hårdere at skulle have benene over parallel i l-sit!

XR-Basic pelican

3x3

1x2

Var helt sikkert blevet stærkere hér, kunne køre armene næsten helt tilbage til strakt! :devil:

Chins/Pull-up routine

1x8-6-5-4bw+12,5kg

1x6-4-4-3bw+12,5kg

Bent arm lever up HS

3x2reps

Japanese HS

2x5-10sek

Det var sgu for lang tid siden at jeg har kørt dem!

Løb

5min @ 13km/t i VivoBF

Får ikke taget mig sammen til at vænne benene til at løbe i barefoot hvis jeg skal gøre det på mine løbedage, da jeg jo ikke kan løbe så langt i dem endnu, så det må blive på løbebånd efter træning. Men så fesent at stoppe efter 5 min - der er dog nok ikke anden vej hvis jeg skal få vænnet mine lægge til dem. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 14-9-2011

Opvarming

Sjipping

Mobilitet

Fingers back planche leans

4x15-20sek

XR-HS

4x15sek

Incline DB press

8x24kg

8x28kg

8x8x36kg 30sek pause mellem sæt

De sidste par sæt blev det vist kun til 6 gentagelser. Det var sgu hårdt og gav sved på panden.

BOR

10x60kg

4x8x80kg

XR-L-hang -> straight arm front pulls

3x3reps

Diamond HSPU

1x2reps

1x1reps

Puha, det var der ikke overskud til.

CG-Bænkpres

8x80kg

4x6x100kg

High-pulls

4x10x25kg

Supersettet med lidt triceps-work

Løb

5min @ 13km/t barfodsteknik + lidt stairmaster

Torsdag 15-9-2011

Løb 4.2km 2min jog 1min sprint

Fik denne gang løbet 4 sprinter inden jeg måtte ned og gå lidt i 'jog'-perioden.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16-9-2011

Træning på arbejdet, men kan ikke huske øvelser vægte etc.

Lørdag 17-9-2011

4.5km løb

Mandag 19-9-2011

Opvarmning

Diverse mobilitetsøvelser

Lidt stem-træning

FBPL

4x20sek

XR-HS

4x20sek

XR-RTO-L-sit -> Adv. Planche -> forward roll

1x2

2x3

1x2

BOR i Smith

12x60kg

4x10x70kg

XR-Cross pulls

1x2

3x2(l-sit)

Chin/Pull-up routine

1x6-4-4-4bw+15kg

1x5-4-4-3bw+15kg

Diamond HSPU(wall)

1x3

2x2

Herefter lidt håndstands-agility, japanese handstand, stem etc. og en masse mobilitet.

Nu starter gymnastiksæsonen onsdag - glæder mig helt vildt! :4thumbup:

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 21-9-2011

Nu er gymnastiksæsonen jo så startet igen, hvilket vil betyde at jeg kommer til at træne gymnastik minimum 3 gange om ugen. Har lige fået tilbud om at starte på et hold mere og i så fald vil det muligvis blive til 3 forskellige hold og 4 gange om ugen + mine 2 gange styrketræning. Om kroppen så vil kunne holde til det er nok tvivlsomt.

Jeg har ikke helt afgjort om jeg vil logge noget som helst i forbindelse med træninger. Vil muligvis sådan lidt i stikordsform skrive lidt ned hvis jeg laver noget specielt, lærer nye ting etc. for at jeg på den måde selv kan følge med i fremskridt sæsonen igennem.

Sæsonens første træning var som sagt igår aftes. Var virkelig glad for at jeg havde holdt konditionene oppe - det var der mange af de andre der ikke havde. :bigsmile:

Men jeg var godt nok blevet tung, eller følte mig meget tung især da vi var en 4-5 stykker der til sidst lavede dato-baglændere - det var sgu en langt hårdere omgang end det brude være!

Af spring fik jeg lavet nogenlunde hvad jeg havde lavet inden vi sluttede sidste år, der kan blandt andet nævnes:

- Dobbelt hofte på banen

- Overslag dobbelt-out

- Dobbelt-hofte-out i trampet

Men ja det hele føltes sgu lidt fjernt og jeg selv lidt tung - til trods for at vægten ikke er langt fra hvor jeg stoppede inden sommerpausen.

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Super fedt at læse om din træning smile.gif Er det ikke snart tid til lidt videoer igen? Jeg øvede lidt fritstående handstand(walk) forleden.... det var hårdt og ikke så godt for selvtilliden laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Super fedt at læse om din træning smile.gif Er det ikke snart tid til lidt videoer igen? Jeg øvede lidt fritstående handstand(walk) forleden.... det var hårdt og ikke så godt for selvtilliden laugh.gif

Ja ved ikke rigtig hvor meget folk får ud af at høre om mine normale gymnastiktræninger, men hvis der sker noget ekstraordinært skal jeg jo nok opdatere, så kan jeg som sagt også selv se tilbage. :bigsmile:

Jo det kunne da godt være at jeg snart skulle fange lidt film af ring og håndstandsgøgl - den er noteret så må jeg se om ikke også jeg kan gøre noget ved det i nærmeste fremtid.

Jeg troede faktisk du var rimeligt habil fritstående? Men ja hvis man er vandt til at stå op ad en væg, så er det svært demotiverende at skulle forsøge sig med at stå frit, såfremt man ikke kender den rigtige teknik - men hey det kan man sgu forholdsvis nemt lære!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 23-9-2011

Fin træning jeg ikke lige kan huske det hele af, men første straight bar muscle-up, eller faktisk to i træk! :superman:

Søndag 25-9-2011

Gymnastik

Mandag 26-9-2011

Opvarmnning

Skulder, håndled, hofte mobilitet

Fingers back planche leans

3x15-20sec

L-sit press to bent leg v-sit

5x10-15sec

Den er så modbeydelig ved triceps! :devil:

XR-HS

3x20-25sec

Strict, straight bar muscle-up

1x2

1x3

1x2

XR-L-sit cross-pulls

3x2 med 10x15sec hold i laveste position

Chin/Pull-up routine

1x8-6-4-4bw+17,5kg

1x7-4-4-3bw+17,5kg

Bent arm lever-up

5x1rep

Fokus på at få håndstanden så lige som mulig - alt fra 30sek-1min håndstand.

Bent over side laterals

2x15x9kg

Lateral raises full ROM

2x10x9kg

Udstrækning

10-15min diverse

Når jeg nu ser i min log kommer jeg lige i tanke om at jeg ikke har fået skudt noget video, men nu er det ofte også min tlf. der er sluttet til anlægget og spiller musik - ja okay, det var lige hvad jeg kunne finde på af undskyldning. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share