Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wu manglede lige at spille dette nummer i lørdags, men sikke en dag det var. Jeg forstår stadig ikke at Vanguard fik booket så mange vilde navne til samme dag. På Frederiksberg. What the fuck. Hvis de lever op til det næste år, så ved jeg ikke hvad jeg skal tænke. Der må være nogle seriøse mafiapenge på spil et eller andet sted.

Træning

Opvarmning

A1 Dødløft

P180 pr. runde

5x50kg

5x75kg

5x87½kg

5x100kg

5x112½kg

5x125kg

P120 pr. runde

5x5x100kg

B1 CS BB Row

P180 pr. runde

5x32kg

5x37kg

5x42kg

5x47kg

5x52kg

P120 pr. runde

5x5x42kg

B2 Incline Bænkpres

10x5x45kg

10 sæt seated incline curls ss 10 sæt 1 arm tricep rope pushdown

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Hej

Den viden der bliver frembragt i Dr. Dre's udødelige "Bitches Ain't Shit", er vel triviel. Vi ved alle at bitches ikke er noget værd. Sådan er vi jo blevet opdraget.

Specielt jeg og resten af mine kumpaner fra Gentofte Kommune.

Men ofte er det de trivielle ting der bringer os alle sammen. Derfor er det slet ikke unødvendigt bl.a. at lave musik om disse fænomener vi alle tager for givet, grundet deres åbenlyshed.

At sorte mennesker er dovne og kriminelle, at kinesere har små pikke, at integralet af x^2 fra 0 til 1 er 1/3 og at kællinger ikke er en skid værd.

Alt sammen trivielle udsagn ingen reelt set har nogen grund til at minde nogen om.

Men specielt i svære tider er vi nødt til at have noget at stå sammen om.

Dette er blot et simpelt råd, i fald blot en enkelt af jer læsere nogensinde kommer i problemer med en bekendt.

Nævn en trivialitet og jeres indbyrdes glæde vil nå et højdepunkt

Et eksempel fra virkeligheden:
"Hey Bjarne, du har voldtaget min søster, jeg skærer fan'me pikken af dig!"
"Hey Ole, det er OKAY, for hun er alligevel ikke noget værd - haha."

"Åh, det er sandt. Skål, skat."

Ben Folds udfører her en fin version af Dr. Dre's klassiker.

Træning

Opvarmning

A1 Front Squat

P180 pr. runde

5x20kg

5x40kg

5x47½kg

5x55kg

5x65kg

5x72½kg

5x80kg

P120 pr. runde

5x5x65kg

B1 Military Press

P120 pr. runde

10x5x35kg

B2 Pull Ups

4x5xBw

5xBW+5kg

5x5xBW

10 sæt hammer curls SS 10 sæt robe pushdowns

Og husk det nu

Bitches can't hang with the streets

Link to comment
Share on other sites

Meget usammenhængende kost det sidste stykke tid, specielt de sidste 3-4 dage, det kunne mærkes i dag.

Træning

Opvarmning

A1 PG Incline Bænkpres

P180 pr. runde

5x35kg

5x40kg

5x45kg

5x50kg

5x55kg

P120 pr. runde

5x5x45kg

A2 BB CS Row

10x5x42kg

B1 Dødløft

10x5x100kg

B2 DB Side Bends

10x5x26kg (1 side ad gangen)

C1 Push Ups fra håndtag

10x6-10xBW

C2 Inverted Rows

10x6-10xBW

Som nogle af jer måske har set på min facebook, er jeg på lørdag ligeså gammel som Christopher Wallace AKA The Notorius B.I.G. AKA Biggie Smalls AKA The Black Frank White var da han døde.

De fleste mennesker er udmærket klar over at disse store rapperes mest populære (og upopulære) numre sandsynligvis er samplet fra noget andet.

Det var (er?) trods alt en kæmpe del af hiphop-kulturen dengang.

Da DJ Noize smed sit dobbelt album The Whole Mess Part I & II ud i '99, var jeg udmærket klar over at han på sit Two Deck Mix #1 (blandt andet) samplede Biggie's nummer Big Poppa. Dengang var jeg dog ikke klar over at det nummer rent faktisk er samplet fra dette fremragende nummer:

Mmmmmmmmmmmmmmmm, flødesovs.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

A1 Squat

P180 pr. runde

5x60kg

5x70kg

5x80kg

5x90kg

5x100kg

P120 pr. runde

5x5x80kg

B1 Pendlay Rows

P120 pr. runde

2x5x50kg

5x55kg

5x60kg

5x65kg

5x5x55kg

Kørte for korte pauser de første 5 sæt, mon jeg er overtrænet nu?

B2 Dips

10x5xBW

Læg complex 5 runder

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

A1 Military Press

P120

5x25kg

5x30kg

5x35kg

5x40kg

5x45kg

5x5x35kg

A2 Pull Ups

10x5xBW

B1 Front Squat

P120

10x5x65kg

B2a RDL i VL sko

5x5x80kg

.........skulle have taget 8+ reps, men glemte det fuldstændig. All gains were lost.

B2b Hanging Leg Raises

5x?xBW

10 sæt seated incline curls ss 10 sæt one arm tricep robe pushdowns

Der er for lang tid til at en pige jeg har lyst til at bolle har fødselsdag. Jeg forestiller mig at det på ingen måde er upassende at linke følgende nummer på facebook når det sker:

Link to comment
Share on other sites

Fik ondt i venstre knæ under ovenstående træning og lørdag til druk-til-døden kom det igen under et-eller-andet imens jeg var fuld, nu er det meste dog gået væk, men kører alligevel lidt langsom excentrisk+koncentrisk træning af benene den næste uge eller to. Eller FYRRE.

Meget uinteressant træning idag, men jeg fik det super dårligt, nok nærmere pga. tre dages HÅRD druk end pga. træningsintensiteten.

Squat

Langsom excentrisk+koncentrisk

3x15x50kg

Benpres

Langsom excentrisk+lidt kortere koncentrisk

15x100kg

2x10x150kg

Bulgarian Split Squat

Stående med foden længere fremme end normalt

Langsom excentrisk alm. koncentrisk

2x15x5kg

15xBW

Link to comment
Share on other sites

Om præcis en uge er det 50 års dagen for Martin Luther Kings tale:

Hvor fremragende et menneske har man egentlig lov at være?

But there is something that I must say to my people, who stand on the warm threshold which leads into the palace of justice: In the process of gaining our rightful place, we must not be guilty of wrongful deeds. Let us not seek to satisfy our thirst for freedom by drinking from the cup of bitterness and hatred. We must forever conduct our struggle on the high plane of dignity and discipline. We must not allow our creative protest to degenerate into physical violence. Again and again, we must rise to the majestic heights of meeting physical force with soul force.

Ovenstående glemmes af lidt for mange der kæmper for en specifik sag.

Træning

Opvarmning

Incline Bænkpres

opv

5x50kg

6x60kg

4x5-8x50kg

3 sæt incline db, flad db, 5 sæt db skulder, men fik lidt problemer med venstre skulder, så lavede lidt rehab til sidst i stedet. Lol.

Jeg GIDER ikke have ferie mere. Jeg vil lave noget. Jeg vil lave meget. Jeg vil lave mere end jeg nogensinde har lavet før. Fra 2. september går studiet dog igang igen, gudsketak og lov

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig ikke lyst til at logge for tiden, men nu gør jeg det lige alligevel, hahahahahahahaha, mvh opmærksomhedsprostitutionsministeren.

Jeg skal lige finde ud af hvordan jeg sætter mit program sammen. Mine knæsmerter er væk, men er stadig lidt bange for det...

Træning

Opvarmning

Pull Ups

5xBW

5x5kg

5x10kg

3x4x15kg

~5x10kg

~5x5kg

~10xBW

CS BB Row

5x~7-10x52kg

CG Pulldowns

3x?x60

?x60->?x45

?x60->?x50->?x40->?x30

+CURLZ

You are not machines! You are not cattle! You are men! You have the love of humanity in your hearts! You don’t hate! Only the unloved hate - the unloved and the unnatural! Soldiers! Don’t fight for slavery! Fight for liberty!

In the 17th Chapter of St Luke it is written: “the Kingdom of God is within man” - not one man nor a group of men, but in all men! In you! You, the people have the power - the power to create machines. The power to create happiness! You, the people, have the power to make this life free and beautiful, to make this life a wonderful adventure.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

I dag er det Kobe's fødselsdag, hurra, hurra, hurra

Yndlingsnegermanden fylder 35 i dag. Woooo.

Træning

Opvarmning

Squat

3x90kg

3x100kg

3x110kg

5x3x90kg

Benpres

3x8x190kg

Bulgarian Split Squat

15xBW

Incline Bænkpres

5x5x50kg

DB Incline Bænkpres

HEJx21kg

2xHEJx18½kg

DB Flad Bænkpres

3xHEJx16kg

Stående DB Skulderpres

4xHEJx11kg

Hej

Link to comment
Share on other sites

Woooooooooo.

Træning

Opvarmning

Pendlay Rows

5x50kg

5x60kg

5x70kg

7x80kg

6x80kg

2x5x80kg

4x80kg

5 sekunders excentrisk 5 sekunder koncentrisk m. super squeeze i 5 sek.

Eller også meget cheatede. Faktisk det sidste.

CS BB Row

3x9-12x47kg

2x~10x42kg

Pull Ups

8x5kg

5x5kg

~8xBW

Wide Shovel Grip Seated Row

3x~15x35

CG Pulldown

3x~10x60,55,50

RDL

5x5x80kg

GHR

3 dårlige sæt

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg på MASH hvor jeg spiste en 600g bøffemand, det troede jeg ville være en udfordring og jeg var lidt nervøs for udfordringen, men det var irriterende let. Det gjorde mig faktisk lidt sur.

Så gik jeg rundt en times tid ved Strandvejen i mine DRESSING SHOES hvilket har givet mig et par vabler på fødderne, eftersom jeg ikke går rundt i dem dagligt pt. Ok. Det gjorde lidt ondt i går aftes. Fryd nok.

R. Kelly er dog ligeglad med vabler, han elsker bare damer

http://www.youtube.com/watch?v=5yMwSNYb1qc

Træning

Opvarmning

Incline Bænkpres

opv

6x62½kg

5x50kg

4x3x50kg

DB Flad Bænkpres

3x10x21kg

DB Incline Bænkpres

3x8x16kg

Squat

opv

5x3x90kg

Bulgarian Split Squat

5x11kg

5x5x16kg

DB Skulderpres

15x11kg

4x?x16kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop fundet ud af at R Kelly har skrevet You Are Not Alone, jesus christ. Det burde jeg altså vide i forvejen.

OFF TOPIC, men vigtigt for verden at få at vide:

En af Rasmus G's veninder fortalte ham for et par dage siden at hun godt kunne huske mig, "Jaja, ham dér brydertypen!"

Det gjorde mig glad. Brydere er awesome.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

Dødløft

opv

6-7x145kg

Ved 5. (?) rep mistede jeg tællingen og var i tvivl om jeg havde taget 4 eller 5, derfor står der 6-7.

GHR

5xBW

4x4xBW

CHG Pull Ups

5x5x10kg

Pull Ups

5x5xBW

CS Row

5x10x47kg

Pulldown

11x65

8x65

8x60

CHG Pulldown

3x~10x50

+BICEPS

R. Kelly kan lide the kinda shorts with big booties in them...

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

I dag ville Michael Jackson have fyldt 55 år. Derfor burde jeg egentlig poste You Are Not Alone, som R. Kelly lavede for ham, men det gjorde jeg for nylig, åh. Jeg lider, ligesom flere i Gramsespektrum, af dårlig timing.

I stedet får i et af mine yndlings Trey Songz numre, der omhandler det hårde liv som vild player. Sikke dilemmaer han bliver stillet i, det er ikke let hva'!

"I'm living two different lives, one girl in the day you at night, and even though this ain't right, I just can't get enough, of the way you put it down."

Det repræsenterer meget godt mit liv. Udover det gør det ikke.

R. Kelly har derimod skrevet og produceret et andet nummer fra det album ovenstående nummer er på:

Idag var jeg også med #PP ude og bestille Reebok ting, thi hun er VIP. Weeeeeeeeeeeeeeee.

Træning

Opvarmning

Incline Bænkpres

opv

6x65kg

5x3x55kg

DB Incline press

3x7-10x21kg

DB Flat press

3x7-10x21kg

+lidt div. flies (cable inkl.)

Squat

opv

5x3x90kg

Bulgarian Split Squat

3x5x26kg

DB Shoulder press

3x?x16kg

Rope Pushdowns

3x?x?

+lidt mave

Jeg fik det voldsomt ubehageligt pga. varmen i dag, havde jeg trænet til døden var jeg besvimet meget hurtigt.

Nu kørte jeg også tung pres+let squat sidste af denne slags træning, det er grundet at jeg kom til at bytte om på rækkefølgen til at starte med... Nu er det den rigtige rækkefølge.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Muskelting

I dag så jeg en film. Sikke noget. Her er en scene fra filmen. Det er morsomt og skørt og sådan noget.

Træning

Opvarmning

Pendlay Rows

5x5x75kg

CS Rows

3x10x52kg

2x8x52kg

Pull Ups

3x~5xBW

CHG Pull Ups

3x~4-6xBW

CG Seated Rows

3x15x50

GHR

6xBW

2x5xBW

RDL

3x3x90kg

HELT off i kropsmaskinen.

3 sæt reverse curls, 3 sæt stående db curls, 3 sæt seated incline curls dropsæt.

R. Kelly har skrevet dette nummer til en af mine nuværende yndlingssangere:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share