Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

~30 sæt ryg i dag før Tour oven på et par timers søvn, fy for fanden, fik sovet 30 min før mit vækkeur ringede, og så lagde jeg mit til at sove lidt mere lol, men træningen var sjov fordi jeg snakkede meget med Jess som har muskler og er sjov

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige spist 5 æg og 200 gram bacon. Jeg kunne godt have spist flere æg. :blush:

Jeg ser heller ikke problemet, har igennem mange perioder spist måltider med 5 æg dagligt, uden problemer. Med bacon er det 800 gange lettere tilmed! Det sværeste er klart min frokost/aftensmad hvis jeg ikke er så sulten.

Link to comment
Share on other sites

SKINKE

Træning

Opvarmning

DB Shoulder Press

15x16kg

12x16kg

12x13½kg

6x15x11kg

14x11kg

A1 Dips

5x4x5kg

A2 SUPER CLOSE GRIP Bænkpres

3x15x30kg

2x~10-12x30kg

A3 One Arm Pushdown

5x15x15-12½

B1 BB Curls

5x15-20x22kg

B2 DB Curls

5x6-15x11kg

sidste 3 sæt hammer curls

B3 Seated Incline DB Curls

5x15-20x5kg

SKIIIIIIINKE

Nu er jeg træt. Træt, træt, træt. Træt. Skinke.

Link to comment
Share on other sites

Sikke da en lortetræning :)))))))))))

Jeg har været småsyg siden lørdag, specielt med ondt i halsen og sådan noget, men i dag gad jeg ikke være syg længere og tog ned og trænede.

Desværre kan man ikke bare vælge ikke at være syg, det første jeg fik at vide til træning var da også "Hvorfor ligner du een der lige har taget kokain?", nånå, jeg troede jeg så fin nok ud.

Jeg var klart ikke 100 % rask, så stoppede uden at gennemføre.

A1 Squat

7x10x75kg

A2 RDL i VL sko

7x10x75kg

Hold kæft det var fryd for mig at jeg ikke gennemførte. Hold kæft det var fryd for de andre der whinede over at jeg optog to racks og holdt 5 min pauser.

Ej. Okay. Rolig nu.

Nu vil jeg nok høre dette på repeat resten af dagen imens jeg laver ingenting og bliver rask.

Imorgen/fra nu af skal jeg have isterninger i min drikkedunk.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Bryst i dag. Stadig lidt off. Der var flere der snakkede om at de også havde været forkølede osv. det sidste stykke tid og jeg og Anders blev enige om at den megen homoseksuelle nærkontakt i THE GYM har skabt denne pandemi.

Bertel rettede nogle ting, han var i hopla i dag! Godt at se. Og det hjalp også mine muskler.

En upcoming dansk rapper jeg egentlig ikke er særlig vild med har smidt et nyt nummer op jeg synes er ganske godt, beatet er meget MADS approved.

Jeg har dog ikke rigtig hørt efter hvad han siger, men det er sikkert bare den samme sang

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

LOL, hvad laver ham i Adidas-trøjen?

Står lige og ser lidt sej ud og representer, som man gør, når man er sej og skal represente. Det minder mig meget om min væremåde fra ~3.-7. i folkeskolen. Live by the gun, die by the gun, du ved. Hellerup-stilen.

Da jeg gik i, lad os sige 5., overtog jeg min storebrors Adidas-jakke, som jeg syntes var RET sej.

Har lige fundet den på nettet.... Der var et KÆMPE logo på ryggen, det var sygt nok. Thug life. Hold kæft den er grim.

VINTAGE-ADIDAS-RETRO-BLUE-RED-WARM-UP-TR

Efter en god druktur i går hvor jeg dog var rimelig OFF og kapitulerede tidligere end resten (tog dog først hjem 3:30 ish), vågnede jeg op uden tømmermænd og jeg forudser at jeg kan træne ordentligt fra imorgen, weeeee. Formen er lort pt. Haha. Fryd.

En af mine venner der var med til festen laver damer så effortless at jeg stadig ikke helt forstår det.

Han plejer bare at sætte sig på en stol, eller stå et tilfældigt sted, og stene, hvorefter der efter kort tid kommer en pige eller tre der vil bolle.

Jeg har aldrig set nogen arbejde så lidt for det og samtidig få så gode resultater, lol. Og så er der nogen der påstår at piger ikke går så meget op i GOOD LOOKS. Haha. Jeg er stærkt misundelig.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

En af mine venner der var med til festen laver damer så effortless at jeg stadig ikke helt forstår det.

Han plejer bare at sætte sig på en stol, eller stå et tilfældigt sted, og stene, hvorefter der efter kort tid kommer en pige eller tre der vil bolle.

Jeg har aldrig set nogen arbejde så lidt for det og samtidig få så gode resultater, lol. Og så er der nogen der påstår at piger ikke går så meget op i GOOD LOOKS. Haha. Jeg er stærkt misundelig.

I hear you! En af mine kammerater plejer at stille sig med armene over kors og vente - hvorefter det hele sker af sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er simpelthen så slap lige for tiden. Men jeg har ikke ondt i halsen længere, så om et par dage er jeg helt on top of my game. YEAH.

Military Press

4x5x45kg

4x45kg

DB Shoulder Press

5x6-8x16kg

Dips

3x4x5kg

Ben Pakulski One Arm Pushdown

5xblehx10-15

(man strækker bare armene længere bagud end normalt...... han snakker om det her

c, intervieweren virker lidt som en hat, men hvad ved jeg)

Jeg så lige en X FACTOR audition i dag, blandt publikum sad verdens lækreste pige. Hun må være betalt model for at sidde dér forrest i publikum og smile og grine og være sindssygt lækker. Omg.

Min bøsseroomie lavede en gif, fordi han havde behov for det, det er jeg taknemlig for, for det havde jeg også

igM0qV7jN4NA.gif

Jeg er HELT vild med sådanne piger med mørkt hår og pæne hovedting i hovedet, f.eks. dele af ansigtet.

allison-stokke-face.jpg

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Jeg har sandsynligvis lige pt. landets dårligste work capacity.

Tilgengæld kunne jeg høre dette nummer på vej hjem fra træning, det gjorde mig glad i hjernehovedet.

Træning

Opvarmning

Squat

5x5x90kg

PG Incline Bænkpres

5x5x50kg

RDL

5x5x90kg

Jeg drømmer mig frem til om en uge når efterveerne af sygdommen er væk og jeg derudover også har 100 % ferie (fra 7. august).

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

"Life is not about waiting for the storm to pass - its about dancing in the rain. So dance, motherfucker, dance!"

Hvis du kan gætte hvem, der står bag citatet, så har du sandsynligvis forkerte prioriteringer i livet

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

"Life is not about waiting for the storm to pass - its about dancing in the rain. So dance, motherfucker, dance!"

Hvis du kan gætte hvem, der står bag citatet, så har du sandsynligvis forkerte prioriteringer i livet

Haha, men det er både:

Svært at træne igennem når man lige har været syg.

Dumt at træne igennem når man lige har været syg.

Har jeg egentlig fortalt at jeg har været syg?

Tror jeg har hørt citatet før, men ved ikke hvem der har sagt det medmindre jeg bruger snydeinternettet :laugh:

Her er et andet nummer der også er godt, omg, jeg kan bruge hele min dag på bare at høre flødemusik og have det vildt med mig selv inde i hovedet :laugh: det er for fedt

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

A1 Military Press

P180 pr. runde

5x25kg

5x30kg

5x35kg

5x40kg

5x42½kg

P120 pr. runde

5x5x35kg

A2 Pull Ups

10x5xBW

B1 Front Squat

P120 pr. runde

10x5x65kg

B2a RDL i vl sko

5x8x80kg

B2b Hanging Knee Raises

5x10xBW

C1 Front Raises P0

10x8x8kg

C2 Face Pulls P30

10x8x35

OK

På request af dagsformen, et fremragende nummer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share