Skal du tabe dig?


AnneNielsen
 Share

Recommended Posts

Hej Anne, og velkommen til MOL :smile:

Domain name: thebetteryou.dk

Domain Title: TheBetterYou

Domain Age:

Website Speed: Average

Owner: Anne Nielsen Anne Nielsen ns2.talkactive.net ns3.talkactive.net ns.talkactive.net

Address: Elværksvej 26

City: Galten

Country:

Postcode: 8464

Phone Number: +45 31362669

Website Location: Denmark

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også 27 år, gift og mor til tre. Mira på 1år, Viktor på snart 3år og Noah på 4,5år. og så har jeg mørkt brunt hår og vejer 10 kg for meget.

og ja det er min anden hjemmeside, så den er nok ikke så flot. Måske nogen kunne få gavn af den...

Jeg er egentlig ligeglad med, om den er flot, hvis bare indholdet kan bruges.. Men det skal du nok også arbejde en hel del mere på. :)

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu, fellow mollers - nu ingen grund til at blive onde i tungen.

Anne, du har trådt i et minefelt ved at komme som helt ny og begynde med at promovere dit eget site, hvilket næsten opfattes på linie med pædofili har på siden.

Det kunne du ikke vide og da det tilmed "kun" er en linksamling, vil du være jagtet vildt indtil sidens administrator sletter dine indlæg. Sådan har det været de andre gange nogen har prøvet at score lidt hurtige clicks.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Anne - du har kastet dig ud i det her med en formildende naivitet, der gør det svært at blive rigtig irriteret på dig.

Når det er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, om du har et forslag til hvordan jeg kan formulere nedenstående sætning anderledes, så også nystartede hobby-spammere kan forstå det:

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share