Vejen mod Isklar Norseman 2015


LeCerveau
 Share

Recommended Posts

OGSÅ GIK DER TRIATLON idet..... :ninja:

Man har et standpunkt til man tager det næste.

Målet er klart: Isklar Norseman Extreme Ironman 2015. (ja - det bliver ikke før)

Det var faktisk ikke engang en svær beslutning, jeg har svømmet en del på det sidste, og nu tager jeg bare 2 løbsdage ud, og erstatter af cyklen.

Jeg vil som delmål stadigvæk forsøge, at sætte gode tider på 5 - 10 km. :)

Ligesom jeg vil deltage i diverse løb, og de lidt kortere distancer på Tri..

Jeg ville godt have deltaget i Ironman Copenhagen, men der blev jo udsolgt på ingen tid, og IM Cph, og Norseman ligger ret tæt på hinanden, så der bliver ikke tid til begge.

Dagens træning 09-09-2013

5 km opvarmning. 5 x 1000 m interval - 5 km afjog. har ingen data fra intervallerne idet mit garmin gik kold for støm...

Edited by LeCerveau
Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende med Triatlon.

Tænker måske at du så skal være noget mere fast i kødet på målet?

Da du jo nok ikke kan tillade dig at træne alt for lyst betonede, og skifte spor undervejs hvis fx svømningen er det der lige rykker?

Men med din nuværende grundform, og din hidtidige tilgang tror jeg sgu du vil gøre det godt.

Har du planlagt at få noget svømme undervisning?

Link to comment
Share on other sites

Hej Arcus

Jeg er også godt tilfreds med mit valg.

Det har altid været min plan, at komme op på 1000 m crawl, også begynde på teknik, jeg har et par venner som er tidligere elite svømmere, så dem tager jeg med i hallen, og håber på indput og evt. træningsprogram.

Med hensyn til træningen, så krærver det blot, at jeg fjernede et par løbsdage og cykler istedet for. Det er min overbevisning, at en cykeltur er lige så god, som en lang løbetur.

DERFOR, så tror jeg stadigvæk at målet mod en god 5 og 10 km, er lige så realistisk som før, men træningen er nu blot triathlon.

Link to comment
Share on other sites

Træning 14-09-2013

Skulle idag deltage i Bike And Run, og løbe 5 km.

Det gik sådan set, rigtig godt med en tid på 20 min og 50 sekunder. Det er jeg rigtig godt tilfreds med, idet runden bestemt ikke var flad, og det er blot igen en dejlig påmindelse om, at træningen virker.

Link to comment
Share on other sites

Træning 21-09-2013

Op efter nattevagt, der var INGEN motivation, lyst osv. oven på 4-5 timers dårlig søvn.

Jeg var faktisk lige ved, at vende om ved svømmehallen. :)

Anyways, det blev faktisk en ok omgang, jeg har ikke tal på banerne, da jeg bare gøjlede skift mellem 100 m bryst, og 100 m crawl.

Crawl, kører ok for tiden, og jeg eksperimentere en del, for at udvikle noget teknik. Har et par venner, som er tidligere elite svømmer, og de har lovet, at tage med en dag, og kigge min teknik, samt at komme med tips og tricks.

Imorgen hviledag...... Så nu grydesteg, rodfrugter og rødvin..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share