Vejen mod Isklar Norseman 2015


LeCerveau
 Share

Recommended Posts

Fedt med tri!

Hvordan får man billet til Norseman? Sidst jeg tjekkede handlede det om at have flere lange distancer på CV'et.

Såvidt jeg ved, er det lidt et lotteri, hvor man tilmelder sig, også trækker de simpelthen lod, omkring dem som skriver sig op.

Link to comment
Share on other sites

Træning 08-10-2013

50 km cykling i kuperet terræn. Det er bare denne disciplin jeg SUCKS mest til.. Det gjorde ondt op ad næsten alle bakker, og jeg tør slet ikke tænke på hvad snit hastigheden har været.

Anyways, det går da bedre end da jeg startede på den 2-hjulede igen, og der er lang tid, til 2015 (hvis jeg får billet).

Link to comment
Share on other sites

19-10-2013

1 time og 5 min på spinningcykel

10 min opv - 5 x 1 min interval, hvor pulsen blev ret ubehagelig. holdt 1 min pause, med roligt tråd imellem.

5 min roligt tråd - 5 x 1 min interval som ovenstående.

10 min roligt tråd - 5 x 1 min interval som ovenstående.

Så var der simpelthen udsolgt.

Resten af tiden, blev uden den store belastning.

Link to comment
Share on other sites

24-10-2013

Der har simpelthen ikke været tid/overskud til træning de sidste dage, grundet real-world-stuff, som skulle fixes.

Der var dog lagt en smule i ovnen i aften, idet nogle stykker fra firmaet var inviteret til en privat, firma-stafet. 5x5 km.

Jeg følte mig klar, og grundet min træning-off de sidste dage, var der muligvis energi til en ny PR.

Jeps ! 20.30 min blev tiden, og vejret hjalp IKKE, der var moderat modvind i ca. 2 km. Rigtig godt tilfreds. :D

Link to comment
Share on other sites

Træning 25-10-2013

Planlagt 2 timers MTB tur idag.. Det var MONSTER tungt for benene, som led efter PR i 5 km. igår.

Kan dog mærke, at det går frem ad på cyklen, og min PR på 5 km, har givet ekstra blod på tanden til mere træning, idet det beviser, at det jeg laver virker. :D

Link to comment
Share on other sites

Træning 3/11-2013

Aalborgløbet 2013. 1/2 maraton, målet var sub 1.30. Planen var at holde mig bag 1.30 tidsholderen indtil mål. Planen gik indtil 19 km skiltet, hvor jeg måtte erkende at formen ikke kunne mere.

Kom dog ind i 1.30.12 så værrer var det ikke. Tiden er små 4 min bedre end min sidste 1/2 maraton, så er ok tilfreds, og tri-træning virker. :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share