Things suddenly got interesting: Marathon Mode!


RunCF
 Share

Recommended Posts

"Ain't nothing to it but to do it"-løb

Da vækkeuret ringede 5.40 var min første reaktion at ramme snooze-knappen, men efter fem minutters overtalelse var jeg alligevel på vej ud efter mit løbetøj - at jeg fik taget mig sammen (selvom jeg ikke havde fået øjne endnu) skyldes helt sikkert, at det var nødvendigt med morgentræning (grundet tidspres).

Luntede afsted i mørket, mens jeg under opvarmningskilometerne overvejede om den skulle stå på tempoløb eller intervaller - det endte dog med ingen af delene, men istedet 5*200m bakkesprint og så ellers roligt løb for resten. Alt i alt blev det faktisk en udemærket tur, hvor jeg kunne nyde stilheden (altså lige med undtagelse af under bakkeintervallerne, hvor Rammsteins "Du Hast" var en nødvendighed :headphonedance: ).

Min iPod er min faste følgesvend på samtlige ture - ja, jeg ved godt, at mange argumenterer for det er en form for "larm", der forhindrer fuldt fokus på løb - og er efterhånden blevet et godt "værktøj" for mig. Min musiksmag spænder utrolig bredt og under maratonløb har jeg også altid iPod'en med, men med høretelefoner, der kan ligge rundt om nakken så jeg samtidig har mulighed for at få hele stemningen med (hvilket for mig er en essentiel del af deltagelsen i løb).

Og jeg skal da ærligt indrømme, at The Proclaimers "I'm Gonna Be (500 Miles)", Right Said Freds "I'm Too Sexy" og Mercenarys "My World Is Ending" fik mig igennem kilometer 33-37 i mit sidste maraton :wink:

Lige pludselig tog denne post en drejning væk fra, hvad det reelt drejer sig om - dagens træning bestod af 8,3km inklusiv 5*200m bakkesprint @ 5:02.

Jeg er bange for, at imorgen også byder på tidlig træning - but what the heck, jeg kan jo sove når jeg bliver gammel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

@ Henrik S.:

"I'm Too Sexy" er selvfølgelig ikke på repeat non-stop, når det bliver rigtig tough - men forestil dig følgende scenario: du har nu løbet i 3 timer - svedt så du efterhånden smager salt - dit hår er slasket (hvilket jeg, ud fra dit profilbillede, vil vurdere du nok ikke kender til :smile: ) og du er rød i hovedet - din hjerne småkoger, mens den fortæller dig, at det må være nok for i dag...og lige præcis dér hører du linjerne:

"I'm too sexy for my shirt // So sexy it hurts // And I'm too sexy for Milan, too sexy for Milan, New York and Japan // And I'm too sexy for your party, too sexy for your party // No way, I'm disco dancing"

Tro mig, når jeg siger, at du lige pludselig får dig en fest (inklusiv diamanter i benene) - og før man ved af det, så står der 40km på et skilt - og så ved vi jo godt, at så skal gashåndtaget bare i bund til den sidste del :shades:

Måske det er det paradoksale i at være i slutningen af marathon (hvor man da så åbenlyst ikke er "Too Sexy"), mens man synger "I'm Too Sexy", der trigger mig? Jeg får ihvertfald et voldsomt smil på læben hver gang, den sang kommer (for den er da selvfølgelig en fast bestanddel af min Marathon Playliste!) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg holdt op med musik fordi jeg brugte for længe på ar finde gode numre.

Samtidigt er det alt for stressende at løbe på almindelig landevej med musik i ørene.

Det er sgu meget rart at høre den traktor der kommer bag fra.

Jeg tror det er en smagssag, og what ever works..use it...

Jeg nåede dog at blive forfalden til klassisk da jeg stadigt løb med musik. Gustav mahler, og Back er god langdistance musik

Link to comment
Share on other sites

Tro mig, når jeg siger, at du lige pludselig får dig en fest (inklusiv diamanter i benene) - og før man ved af det, så står der 40km på et skilt - og så ved vi jo godt, at så skal gashåndtaget bare i bund til den sidste del

Jamen, jeg tror dig. Havde bare lige glemt Right Said Fred, og jeg fik nogle billeder op på nethinden af muskuløse mænd i bare overkroppe. Og så tænkte jeg, at det ikke var det, der ville få mig til at komme igennem de sidste kilometer :laugh:

Selv hører jeg ikke musik pr. hovedtelefoner. Men inde i det store tomrum mellem ørerne kan der godt køre et lydspor alligevel. På de sidste kilometer af en langtur er det dog mest Fangernes Kor, Skæbnesymfonien og melankolske ballader :music:

Link to comment
Share on other sites

@ N Gadegaard:

Hvis det er billeder af mig i den situation, så må du nok kigge meget længe efter sådan et eksemplar - for flatterende er det ikke just :shades:

@ Arcus:

Du har helt ret i din pointe med, at man blot skal gøre, hvad der virker for én selv! Jeg skal indrømme, at jeg indimellem løber en tur, hvor jeg nyder stilheden (det er dog meget sjældent). Derudover nyder jeg virkelig at nuppe en længere tur med f.eks. podcast fra Mads & Monopolet i ørene :smile:

@ Henrik S.:

Du har netop givet mig et incitament for at poste en masse træning, så jeg hurtigst muligt kan få det frygtelige billede væk fra mit åsyn :laugh:

Link to comment
Share on other sites

"En pose blandede bolcher"-træning :hippy:

Havde en blandet omgang på programmet i dag, bestående af let løb og fullbody styrkegøgl:

1. 6,1km løb @ 5:15

2. Styrke (øvelserne blev kørt lidt a la supersæt med fokus på korte pauser):

Squat

6 @ 30kg

6 @ 30kg

6 @ 30kg

4 @ 35kg

4 @ 35kg

4 @ 35kg

DB Bænkpres

6 @ 9kg i hver hånd

6 @ 9kg i hver hånd

6 @ 9kg i hver hånd

4 @ 10kg i hver hånd

4 @ 10kg i hver hånd

4 @ 10kg i hver hånd

DB Frontløft

2*(6 @ 7kg i hver hånd)

2*(6 @ 7kg i hver hånd)

2*(6 @ 7kg i hver hånd)

2*(4 @ 8kg i hver hånd)

2*(4 @ 8kg i hver hånd)

2*(4 @ 8kg i hver hånd)

DB Rows

2*(6 @ 10kg)

2*(6 @ 10kg)

2*(6 @ 10kg)

2*(4 @ 12kg)

2*(4 @ 12kg)

2*(4 @ 12kg)

DB Sideløft

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

4 @ 7kg i hver hånd

4 @ 7kg i hver hånd

4 @ 7kg i hver hånd

DB Elevated Lunges

2*(6 @ 6kg i hver hånd)

2*(6 @ 6kg i hver hånd)

2*(6 @ 6kg i hver hånd)

2*(4 @ 7kg i hver hånd)

2*(4 @ 7kg i hver hånd)

2*(4 @ 7kg i hver hånd)

DB Flyes

6 @ 7kg i hver hånd

6 @ 7kg i hver hånd

6 @ 7kg i hver hånd

4 @ 8kg i hver hånd

4 @ 8kg i hver hånd

4 @ 8kg i hver hånd

DB Hammer Curls

2*(6 @ 7kg)

2*(6 @ 7kg)

2*(6 @ 7kg)

2*(4 @ 8kg)

2*(4 @ 8kg)

2*(4 @ 8kg)

3. Cardio: 15min crosstrainer og 15min roning

Bum, bum - done for the day! Nu venter en masse praktiske gøremål og læsning resten af dagen, så næste træninsgpas bliver først imorgen tidlig/formiddag.

Link to comment
Share on other sites

Back on track! :ill:

Efter at have nedkæmpet et par dages sygdom var jeg her til morgen klar til at få denne fases langtur i bogen. Var på forhånd klar over, at det var nødt til at blive en tidlig tur eftersom jeg har en brunchaftale og sådan noget kan jo trække ud :blahblah::smile:

Så havde sat vækkeuret til, så jeg var afsted inden jeg nærmest nåede at tænke over det (det blev således en træning på tom mave, lige med undtagelse af 1 glas juice). Det var lidt koldt til at starte med (hvilket jeg tilskriver min tendens til at være kuldskær :smile: ), men derudover vindstille og mennesketomt.

Havde planer om at lægge ud i roligt løb, for til sidst at nappe et par kilometer i maratontempo - i alt blev det til: 17,3km @ 5:21 (inklusiv et hurtigt stop omkring de 12km, hvor jeg satte PR i at drikke 1/2 L vand), så ganske udemærket - dog med den undtagelse, at jeg ifølge min "plan" løb det rolige for hurtigt (så her er der plads til forbedring, særligt ift. restitutionstid når træningen bliver mere intensiv).

Oplevede ingen problemer med sult, selvom jeg dog synes jeg kunne mærke efter den første times løb, at benene blev lidt tungere - ved ikke om det var tomme kulhydratdepoter, der spillede ind eller blot noget mentalt?

Edited by RunCF
Link to comment
Share on other sites

Opsummering "Fase 2/16"

Anden uge gennemført med henblik på CPH:

- Løb: 38,9km

- Crosstrainer: 1t5min

- Roning: 1t5min

- 2*styrke

Er faktisk overrasket over kilometerantallet, eftersom 2-3 af dagene i denne fase har været præget af sygdom og derfor været træningsfrie. Det afspejler sig så i det faktum, at jeg får logget lidt færre kilometer end ønsket i denne fase - men det bekymrer mig nu ikke så meget, idet jeg fik gennemført hvad jeg anser for at være fasens vigtiste træningspas: langturen.

Skal lige så stille have bygget min udholdenhed op og jeg håber virkelig på at ramme 20km snart, så jeg kan have en tur på 20+km i resten af faserne frem mod CPH :smile:

Edited by RunCF
Link to comment
Share on other sites

Peter Andre tribute! :shades:

Øvha, for en ringe træning i dag! Så ringe, at jeg ikke engang gider noterer noget om den - andet end, at der var positive takter i foam rolling og pull up teknik :4sport:

Resten af eftermiddagen skal nu bruges med en latte og Bee Gees i baggrunden. Hold nu op, hvor ville jeg ønske, at jeg havde muligheden for at opleve Bee Gees live - det eneste, der kan redde ærgrelsen ved, at det ikke er muligt, er da vist kun hvis Billy Idol vælger at slå vejen forbi Danmark til hvad, der godt kunne være hans afskedstour.


På mange punkter er jeg helt sikkert født i det forkerte årti - men kan til gengæld prale af at være en del af den generation, der har travet rundt i Buffalo støvler, skrålet med på Spice Girls' sange (på CD vel at mærke), ment Peter André var Guds gave til menneskeheden og, ikke mindst, været med til at gøre Mark Zuckerberg økonomisk uafhængig :bigsmile:

Well, well - god søndag til boardet :cheer:

Edited by RunCF
Link to comment
Share on other sites

@ Henrik S.:

Lige pt er jeg kæmpe fan af dig! Fantastisk sang, fantastisk indspark - og fantastisk løbeuge du har haft i den her uge :smile:
Og så da lige et rent teknisk (og forholdsvis uinteressant) spørgsmål: hvordan pokker får jeg mine links til at fremstå som videoer frem for blot links? Det virker til, at du er den rette mand at spørge!

Link to comment
Share on other sites

Selv tak :bigsmile:

Jeg sender hele æren videre til Billy, hvis energi holder hele vejen frem til i dag :strat:

Hvad angår links til fx YouTube, så bruger jeg egentlig bare det lille værktøj i menuen lige oven over tekstboksen, når man skriver et svar. Der er et symbol, der ligner en lille lænke. Klik på det, så kommer der en lille boks frem, hvor du kan klippe dit YouTube-link ind. Klik OK, gør dit indlæg færdigt og klik 'Indsend'. Så kommer afspilleren med i indlægget helt af sig selv. Det gør den i hvert fald hos mig.

post-52761-0-15735200-1361720978.png

Link to comment
Share on other sites

Billy Idol tribute :smilerock:

Efter Henrik S. postede "Rebel Yell" i min log igår har det kriblet i fødderne efter at fyre et løbepas af - selvfølgelig med Billy Idol på iPod'en! Så derfor blev det her til morgen til 6,2 rolige kilometer, rundet af med 2km i det pace, som er mit mål til HC Andersen Marathon til september. Ikke så mange dikkedarer, blot endnu en omgang roligt løb hvor det ene ben tog det andet - fedt, fedt!

Har møde og kursus på programmet i dag, men afhængig af hvornår jeg igen rammer den hjemlige matrikel, så håber jeg på at finde tid til endnu et træningspas - om det bliver et styrkepas eller endnu et løbepas ved jeg ikke. Er noget presset i forhold til at finde tiden til denne "fases" løbepas, eftersom jeg torsdag-mandag er på visit i Stockholm - hvor jeg ikke har tænkt mig at medbringe gear til løbeture!

Til gengæld skal vi nok få gået en masse, meeeeeen det er jo ikke helt det samme... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning, Part #2

Efter veloverstået møde og kursus var jeg lige hurtigt hjemme at vende, for derefter at sætte kursen mod centret. Jeg havde planlagt lidt forskellige øvelser til overkroppen (med korte pauser imellem sættene) + foam rolling:

1. 750m løb til centret

2. Opvarmning: 10min roning + foam rolling (uha uha, hvor er højre forlår + hofte voldsomt ømt!)

3. Styrke:

DB Bænkpres

8 @ 9kg i hver hånd

8 @ 9kg i hver hånd

8 @ 9kg i hver hånd

6 @ 10kg i hver hånd

6 @ 10kg i hver hånd

DB Frontløft

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(6 @ 8kg i hver hånd)

2*(6 @ 8kg i hver hånd)

DB Rows

2*(8 @ 10kg)

2*(8 @ 10kg)

2*(8 @ 10kg)

2*(6 @ 12kg)

2*(6 @ 12kg)

DB Sideløft

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

6 @ 6kg i hver hånd

DB Flyes

8 @ 8kg i hver hånd

8 @ 8kg i hver hånd

8 @ 8kg i hver hånd

6 @ 9kg i hver hånd

6 @ 9kg i hver hånd

DB Hammer Curls

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(8 @ 7kg i hver hånd)

2*(6 @ 8kg i hver hånd)

2*(6 @ 8kg i hver hånd)

4. Cardio: 20min HIIT roning

5. 750m løb hjem

Bum, så var der udsolgt! Hjem til en shake - nu er der så bare at glæde sig til dagens aftensmad: frittata :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Grundet travlhed har der ikke været tid til at logge de sidste par dage - men bare rolig, venner, der er blevet trænet :4flex:

Det dejlige vejr, der har meldt sin ankomst giver jo selvsagt motivationen et boost, så den har stået på fine løbeture, krydret med lidt styrke (man vil jo gerne være stor og stærk, igå'):

Tirsdag d. 26. februar

Da jeg stod op var der overhovedet ingen tvivl om, hvad dagens træningspas skulle være: langtur! Med det vejr var det simpelthen ikke til diskussion :smile:

Så fiksede min favoritmorgenmad, som jeg altid benytter mig af, når energien skal være god på længere løbeture (inklusiv den håndfuld maratonløb jeg har løbet): havregryn, Nesquick, bananskiver og mælk + 1 glas juice on the side - MUMS!

Et par timer efter var jeg afsted, og turen endte selvfølgelig med at blive en dejlig oplevelse, hvor jeg klokkede 19,8km ind på kontoen. Resten af dagen brugte jeg på undervisning og interviews, så alt i alt en meget produktiv dag!

Onsdag d. 27. februar

Ovenpå gårsdagens løbetur ville jeg først tage en beslutning om onsdag morgen, hvad træningsdagen skulle byde på. Idet benene ikke umiddelbart virkede ømme (og jeg er lidt under tidspres i denne her "træningsfase") faldt valget på 3*2000m intervaller. Med hensyn til intervaller og tempoløb, så er jeg typen der foretrækker de kortere intervaller med fuld hammer, frem for de mere udmarvende intervaller/tempopas - well, well, man skal vel træne sine svagheder!

Passet blev alt i alt fint, selvom jeg som sagt ikke er særlig stor fan af de her 2000m-intervaller. Inklusiv opvarmning og (meget kort) afjog endte dagens tur på 10,9km.

Efter dagens gøremål smuttede jeg derefter i centret, for at nuppe lidt upper body (hvilket dog primært endte med at blive brysttræning, eftersom alle stativer var optaget):

1. Opvarmning: 15min roning, foam rolling og mobilitetsøvelser

2. Styrke:

Bænkpres

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 28kg

8 @ 28kg

8 @ 30kg

Bænkpres med kettlebell

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

Skulderpres med kettlebell, kørt skiftevis

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

2*(8 @ 8kg i hver hånd)

Og så vendte jeg derefter næsen hjemad, fordi det var umuligt at komme til noget af udstyret - så kan man lære at træne midt i prime time :rolleyes:

Torsdag d. 28. feberuar

Mit højre lår + hofte var noget spændt, da jeg vågnede her til morgen, så var ikke sen til at beslutte mig for en omgang "rehab træning":

20min meget roligt løb, 20min roning, 20min crosstrainer og foam rolling (hvilket var et voldsomt smertehelvede for det føromtalte højre ben) - bum!

Virkelig ikke meget at sige om den træning andet end, at den blot var for at få gang i systemet.

Fredag, lørdag og søndag bliver helt og aldeles træningsfrie, da jeg smutter en tur hinsidan - jovist, den kommer da til at stå på en masse gåture, men har taget et bevidst valg om ikke at pakke træningstøjet. Der er trods alt andet i livet end træning :shades:

Link to comment
Share on other sites

Rehab Routine Workout

Note to self: træning ovenpå en nat i tog og mangelfuld morgenmad - D'OH :4slap:

Efter at have brugt natten i et tog med ankomst på privatadressen i formiddags stod jeg med to valg: (1) træning eller (2) ingen træning. Dette valg skulle ses i lyset af, at tidsrummet 10-12 i dag ville være min eneste mulighed for at træne, medmindre dagen skulle gøres træningsfri. What to do? Ain't nothing to it but to do it - boy, was i wrong :smile:

Jeg bestemte mig derfor for at snøre løbeskoene og tage en let runde + lidt rehab cardio. Mine ben var monstertunge under hele løbeturen, så jeg troede faktisk, at tempoet var 5:45-6:00ish - det var dog ikke tilfældet, men stadig; ikke nogen specielt behagelig tur.

Men det siger jo sig selv, at man ikke kan forvente en toppræstation af kroppen ovenpå ringe forberedelse!

Oh well, lidt træning blev det da til (bear in mind, cardio only):

1. 6,2km roligt løb @ 5:18

2. 4*(5min roning @ level 10 /5min crosstrainer @ level 10)

Og så luntede jeg ellers hjem; trods alt tilfreds med, at jeg fik lidt kilometer på kontoen.

Weekenden i det svenske kan jeg dog ikke klage over - Stockholm er sgu en dejlig by!

Har lidt planer om at ændre mine fremtidige træningsfaser fra at bestå af seks dage til kun at bestå af fem, dog stadig med fire løbepas pr. fase. Bum, bum - lige pt. blot nogle overvejelser, eftersom jeg synes kroppen suger træningen godt til sig, og det passer mere ind i mit overordnede program for foråret. Dog har jeg stadig i baghovedet, at det ikke er i de næste par måneder jeg skal tilrage mig en eller anden lumsk overbelastningsskade - for d. 22. september skal jeg løbe som var jeg et hamster på speed :superman:

Link to comment
Share on other sites

Early Bird Nam Nam Workout

Af en eller anden årsag vågnede jeg noget før vækkeuret var sat til - og følte mig faktisk frisk, WIN! Så beslutningen om en omgang træning her inden dagens gøremål var ikke svær :smile:

Hurtigt i løbetøjet og afsted til en omgang 1000m-intervaller. Benene føltes fuldstændig anderledes i forhold til igår, så det har stensikkert været den utroligt mangefulde søvn natten til mandag, der gjorde udslaget. Bestemte mig for at løbe intervallerne progressivt samt sørge for at komme helt ned i roligt tempo ind imellem - alt i alt forløb det rigtig godt! Efter løbet fik jeg dog den "gode" idé at afslutte passet med en omgang cardio - bare for liiiiige at prøve at komme derud, hvor depoterne begynder at skrige lidt efter næring (jeg skal måske lige nævne her, at træningen var på tom mave). Alt i alt blev det altså til:

1. 10,5km @ 5:04 inklusiv 4*1000m interval

2. 4*(5min roning @ level 10 / 5min crosstrainer @ level 10)

Derudover starter jeg i dag min 50 dages Udfordring, hvilket indebærer:

  • Ingen alkohol
  • Ingen kage, slik og lignende (eneste undtagelse er mørk chokolade 70% og derover)
  • Ingen sødestoffer (hvilket nok bliver min største hurdle, eftersom jeg er små-afhængig af Pepsi Max - there, I said it)
  • Ingen hoppen på vægten før de 50 dage er gennemført (ja, jeg er en pige og dermed slave af tallet på vægten)
  • Morgenmaden skal indtages senest kl. 10 (jeg er utrolig dårlig til at få spist morgenmad, hvilket jeg virkelig gerne vil ændre p

Dette er lige den grove skitse! Udfordringen er dog kommet godt fra start, eftersom jeg sidder med min morgenmad netop nu :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

...

Derudover starter jeg i dag min 50 dages Udfordring, hvilket indebærer:

  • Ingen alkohol
  • Ingen kage, slik og lignende (eneste undtagelse er mørk chokolade 70% og derover)
  • Ingen sødestoffer (hvilket nok bliver min største hurdle, eftersom jeg er små-afhængig af Pepsi Max - there, I said it)
  • Ingen hoppen på vægten før de 50 dage er gennemført (ja, jeg er en pige og dermed slave af tallet på vægten)
  • Morgenmaden skal indtages senest kl. 10 (jeg er utrolig dårlig til at få spist morgenmad, hvilket jeg virkelig gerne vil ændre p
..
- Den tyvstjæler jeg hvis det er ok .. men som en 7-dages udfordring! (hey, rom blev ikke bygget ..)
Link to comment
Share on other sites

Baaaaaad news coming up!

Er netop blevet informeret om, at jeg er inviteret til vigtigt familie tam tam i weekenden d. 17.-19. maj, hvor CPH Marathon som bekendt ligger. Hvad værre er, at dette arrangement foregår i udlandet så min deltagelse om søndagen er hermed udelukket :thumb_down:
Daaaaaaamn!

I løbet af dagen her må jeg så lige finde ud af hvad planen er - bum, for en nedtur! Nu er det da heldigvis sådan, at vi har flere ganske glimrende marathonløb i DK, så om ikke andet får jeg nu bare en rigtig god grundtræning frem mod HC Andersen Marathon i september :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det er selvfølgelig ærgerligt, men modsat ville der måske smutte 2-4 uger fra din forberedelse til HCA, hvis du løb i København. Nu ved jeg ikke, hvor længe du er om at restituere, men den første uge efter et maraton er i hvert fald væk, også selv om tempoet har været tilbagelænet. Så går der en uge eller to mere med at komme op i omdrejninger igen, så før du ser dig om, er det medio juni, før du kan træne helt igennem igen.

Som Arcus er inde på, kan du prøve et halvmaraton eller måske nogle 5 og 10 km motionsløb. De tager ikke nær så hårdt på systemet, men booster både hastighed og udholdenhed.

I øvrigt kan jeg se, at HCA løbes den 22. september, og det vil nok typisk være bedre løbevejr end sidst i maj. Nu døjer jeg ikke selv specielt meget med varmen, men der var mange, der led sidste år i København, fordi det lige pludselig - på selve dagen - blev virkelig varmt.

Så alt i alt er det måske ikke så bad news endda :4trumpet:

Edited by Henrik S.
Link to comment
Share on other sites

@ Alterego:

Hug du bare alt det du vil!

Jeg har trods alt ikke genopfundet den dybe tallerken, men tror det er meget godt indimellem at tage sine indgroede vaner op til revision. Særligt vil jeg fokusere på punktet omhandlende sødestoffer - for lad os være ærlige: Pepsi Max er ikke "sundt" :tongue:

@ Arcus:
Det er rigtig ærgerligt! Hvis jeg skal være ærlig, så er halvmaraton overhovedet ikke min "ting" - men selvfølgelig en naturlig del af træningen frem mod de længere distancer.

Udover PR-jagten til september i Odense, så har jeg dog et helt andet mål, som jeg ser som mit hovedmål for i år - mere om det senere, stay tuned.... :shades:

@ Henrik S.:

Jeg har faktisk løbet HCA tidligere, hvor årstiden også passede mig ganske glimrende - jeg har dog ét stort fedt men: ruten skal gennemløbes to gange på maratondistancen. Det er ikke i sig selv et issue. Hvad jeg ikke begriber er, at ruten partout skal have så mange kilometer i et "industriområde" (jeg er ikke særlig godt kendt i Odense, skal lige siges), som jeg uden tøven kan karakterisere som det kedeligste område jeg nogensinde har løbet i (og jeg har efterhånden løbet en del steder). Sindssyg kedeligt, gråt og stort set uden tilskuere - dér kommer jeg nok til at sætte min lid til Billy Idol :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share