Spocks logbog


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 775
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 13. december 2003

Mødtes med nogle venner i indre by i aftes - fik kun cola light (underligt - føltes virkelig underligt) men det kostede lidt søvn, var først hjemme ved 2-tiden og gik i seng ved 3-tiden. Vågnede kl. 9 - 6 timers søvn er luksus nu om dage :lol:

Jule-Enorm-i-Form dag 3

Spinningen de sidste par dage sad godt og grundigt i benene.. men afsted gik det til Parken..

Træning:

Træning i Parken, varighed ca. 2 timer 15 mins.

Ben:

- Squat: 2x10x50, 2x8x60, 2x5x70kg (fuuck mine ben var trætte, intet tilbage af give af)

- Dødløft: 10x50, 10x90, 8x110, 5x120, 3x130kg (nøøj hvor benene var trætte :lol: )

- Leg extensions: 10x70, 10x80, 10x90, 8x100kg

- Leg curl: 10x35, 10x40, 10x45kg

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå crunches: 2x20xmig+10kg

- Leg raises på skråbænk: 2x25xmig

- 4 yderligere øvelser på gulv

- Hyperextensions: 2x20xmig

Cardio:

- Spinning kom-i-form :w00t: ;)

Udstrækning

Kommentar:

Der var virkelig tømt i depoterne idag, og det kunne tydeligt mærkes.

Squat var pinligt - og generelt kørte jeg lidt på pumperne. Men lidt efter lidt gik det bedre - og jeg besluttede at nappen en begynder-time (spinning) for at rulle igennem.

Jeg placerede mig bagerst (TFatF-style :lol: ) sammen med een af Sats pigerne iøvrigt - og kørte mit eget løb - og efterhånden blev de trætte stænger afløst af friske, stærke, kvikke ben, og det kørte bare derudaf - kørte konstant siddende med 90 omdrejninger/minut og lagde mig pulsmæssigt 75-80 af max - herligt herligt herligt... varighed: 60 minutter, da jeg også kørte før og efter timen, indtil næste time skulle igang (Arne himself deltog i denne time, gad faneme godt have kørt den men det var ikke muligt, desværre)..

Dagens træning havde karakter af restitutions-træning (selvom det bestemt ikke føltes sådan) men det blev da alligevel til en del.. tildeles derfor hæderlige 3 x :banana:

Dagens mad:

Morgen:

- 60 g havregryn

- 40 g protein pulver

- 20 g sukker

- 2 dl skummetmælk

Eftermiddag:

- 60 g havregryn

- 30 g protein pulver

- 20 g sukker

- 2 dl skummetmælk

Aften:

- vides i skrivende stund ikke, da jeg skal til komsammen med tilhørende mad hos nogle venner - ved ikke rigtigt hvordan jeg skal greje den.. opdaterer denne log entry senere når jeg har været afsted.

Bonus:

- 1 times transport-cykling i det dejlige styrt-regnvejr i Kbh :devil:

- 30 minutters gåtur (med god fart)

- 1 times snowboard ( på Playstation2 :devil: )

- 30 mins rally-kørsel (på Playstation2 :devil: )

- 1 times fodbold (på Playstation2 :devil: )

Afsluttende kommentar:

En herlig 3. dag i programmet - bar lidt præg af restitution - deraf den ringe volumen på træningen.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

He, det skal jeg overveje - lige nu har jeg dog ikke lyst til meget mad, for min mave er fyldt helt op af cola og vand.. men der skal nok krybe noget ned i mavsen senere.. ved dog ikke hvad vi skal spise, det er noget italiensk halløj - ikke traditionel dansk julefrokostmad - heldigvis, er mega træt af det efterhånden.. har været til alt for mange julefrokoster..

Men er det ikke godt nok det jeg spiser? Indtil nu har jeg jo scoret 120g havregryn, 70 g protein pulver, 4 dl skummetmælk samt 40 g sukker :lol:

- og jeg har altså kun spinnet 1 gang idag (og så lidt vægttræning) så forbrændingen er jo slet ikke noget i forhold til en "normal" dag :-)

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Specielt rally-spillet (Colin McRae 04) giver god cardio, fordi man med et rat med force-feedback bliver tvunget til at kæmpe for at holde og styre rattet.

Har desværre vist fået mig en mindre knæskade i højre af pedalerne - man spænder på en irriterende smertefuld måde :angry:

Hvem sagde Playstation er ufarligt? :lol: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hov, vejede mig for sjov skyld idag efter træning... skulle jeg ikke have gjort... 70.5 kg!!!

Der skal ske noget NU - ellers mister jeg (resten) af muskel-styrken... men ganske sjovt at det kan gå så hurtigt.. men nu kan jeg altså mærke at det slider på muskel-styrken.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hov, vejede mig for sjov skyld idag efter træning... skulle jeg ikke have gjort... 70.5 kg!!!

Der skal ske noget NU - ellers mister jeg (resten) af muskel-styrken... men ganske sjovt at det kan gå så hurtigt.. men nu kan jeg altså mærke at det slider på muskel-styrken..  :angry:

Spis! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg placerede mig bagerst (TFatF-style  :lol: ) sammen med een af Sats pigerne iøvrigt - og kørte mit eget løb

haha :lol: Ja, ja...grin du bare din lille satan...bare vent om 1 måned...nej 2 måneder...så planter jeg min røv helt foran og lige i midten af lokalet!! :devil: :lol: :lol: Lige foran instruktøren!! :devil: Så nyd det nu så længe det varer :lol: :tongue:

Godt at se at du får kørt igennem...er faktisk glad på dine vegne :) For mig er det gået ret skævt her på det seneste...det er som om skæbnen ikke vil som jeg vil <_< Nå, det gider vi ikke at snakke om :)

MaxP >> Bare give det der skelet nogle cykelbukser på...så vil det nok minde om Spockie :tongue: ...(Just kidding...Kør dit show, Lars...Du styrer fan'me!! :) ((Men spis nu lidt mere alligevel, ok? :doctor: ;) ))

:firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Mark my words: 9 store shawarma samt 2 stk. samoussa.. ( rep PR ) næste person der så meget som nævner ordet kalorie-underskud slår jeg sgu ihjel :devil:

TFatF>> lyder alvorligt, regnede sjovt nok med det.. spørg mig ikke hvorfor... . din absence fik mig til at føle at noget var virkelig galt.... du styrer det..... men back på sadlen, ok??

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Mark my words: 9 store shawarma samt 2 stk. samoussa.. ( rep PR ) næste person der så meget som nævner ordet kalorie-underskud slår jeg sgu ihjel :devil:

:lol: Hvad skal vi så snakke om? Tomme kalorier og mættet fedt :tongue:

Du er en meget skræmmende mand, spockie :eatchicken:

Hvor lang tid tager det i øvrigt at spise så meget, og bestilte du dem alle på en gang?

Link to comment
Share on other sites

Normalt bestiller jeg 6 stk - og så finder jeg ud af undervejs hvorvidt jeg er mere sulten :lol:

Absolut ingen grund til at være stolt af det - det var en stor dumhed, der er vel energi nok i så mange shawarma til at føde en mindre familie i et par uger.... doh!!! doh!! doh!!!

Når alkoholen går ind, går mætheds-fornemmelsen ud... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Normalt bestiller jeg 6 stk - og så finder jeg ud af undervejs hvorvidt jeg er mere sulten
Det er out of this world, jeg vejede en Stor shawarma fra konya igår og den vejede lidt over 400g, så hvis du gerne ville op og ligeså meget som Ronnie Coleman tror jeg bare du kan hoppe på vægten efter du har spist :lol:

Bare sådan af ren nysgerrighed har du nogensinde guffet 4 buggiburgere i træk ? for det er da ca. samme mængde mad.

Mark my words: 9 store shawarma samt 2 stk. samoussa.. ( rep PR ) næste person der så meget som nævner ordet kalorie-underskud slår jeg sgu ihjel 

kalorie-underskud :devil:

Men ok, hvis du gør det hver dag skal jeg nok holde min kæft :xmas:

Når alkoholen går ind, går mætheds-fornemmelsen ud...

Hehe, jeg synes nok der var et usædvanligt højt antal småbemærkninger fra dig i nat, med et usædvanligt højt antal slåfejl ;)

Link to comment
Share on other sites

NightBringer>> Nej, har spist 3 Buggy burgere men aldrig 4 - har dog heller aldrig forsøgt. Jeg forsøger seriøst at bringe det momentane grovtæderi ned, og er også blevet rigtig god til det - er jo også derfor jeg har tabt en del på det seneste.

Det er bestemt ikke godt.. :lol:

Ja, jeg kom til at logge på MOL da jeg kom hjem fra byen inat - hehe - dårlig vane, man skal passe på hvad man kommer til at skrive, haha.. :lol:

Another topic:

- har haft så mange aftaler (arbejde, venner, cafe, fodbold m.v) at jeg ikke har haft tid til at træne - men det er alligevel en planlagt pausedag så det er jo fint nok. Kan mærke kroppen har godt af hvilen, så imorgen fortsætter "Enorm-i-Jule-Form"-projektet med uformindsket styrke. Spinning 3 gange, styrke 1-2 gange.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15. december 2003

Lidt forsinket opdatering - gik helt kold da jeg kom hjem iaftes og havde ikke kræfter til at opdatere - er blevet grande forkølet og kroppen er mildt sagt meget slatten... here goes:

Jule-Enorm-i-Form dag 5:

All-out cardio dag - kroppen ville ikke op - vejret var elendigt, juleprogrammet er desuden underligt i Parken - og ingen morgenspinning i nærheden, så jeg valgte den nemmest mulige løsning - at sove videre :lol:

Eftermiddags-cardio:

- Spinning Kom-i-Form (Line Ahresburg, Nørrebro kl. 17.20)

- Spinning II (Line Ahresburg, Nørrebro kl. 18.25)

Gjorde som i lørdags - kørte mit eget løb, satte mig TFatF-style bagerst i lokalet, der iøvrigt var befolket næsten udelukkende med piger - og jeg fandt hurtigt ud af hvorfor - timen var meget anderledes end jeg er vant til fra Parken - der var julemusik, "kom-så-piger"-tilråb og meget andet.. kunne have gravet mig ned, haha .. men det var nu ok, de fleste så ud til at synes at timen var ret god - og så er det jo fint nok.

Mandagens cardio får kun 2 x :banana: fordi jeg efter timerne gik helt kold, og i løbet af aftenen fik jeg det mere og mere dårligt. Er vågnet her til morgen (tirsdag) med kæmpe forkølelse (normalt er forkølelese altså ikke sygdom, men denne gang er hele kroppen nærmest paralyseret af snot og træthed haha) som ikke lover godt for dagens træning... vi ser.. puha...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16. december 2003

Hoosier>> Tak...

Noget møg - har ondt over hele kroppen, fryser for vildt, har ingen kræfter eller energi, er mega snottet - kanon-lækker forkølelse har bredt sig ud over det Spock'ske hjem... satans da også. Pis pis pis. Håber jeg slipper denne gang, men det føles som starten på en lækker flu... lad os se..

Imorges var kroppen simpelthen helt væk, kunne ikke træne overhovedet - så jeg valgte at få et par timer ekstra - så jeg kom helt op på 7 !!! ... for satan, var tæt på at melde mig syg..

Blev i løbet af dagen lokket af The Fast & The Furious .. ... ej, det var mig selv, .. hehe.. så den fik et forsøg efter job:

Jule-Kom-Enorm-i-Form dag 6 (reduceret volumen):

Vægttræning:

Bryst:

- DB incline: 10x24kg, 4x8x30kg

- DB pullover: 10x30, 10x32, 10x34, 8x36kg

- DB flying: 10x18, 10x20, 10x20, 8x22kg

- Cable flying ting: 3x10xwhatever

- Cable pec dec: 3x10xwhatever

Triceps:

- Cable pushdown: 10x25, 3x10x30kg

- DB 1arms extensions bag nakken: 3x10x12kg

- DB kickbacks: 3x10x10kg

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå: 2x20xmig+10kg

Neeej hvor var jeg smadret.. kunne intet løfte, og måtte holde lange pause for bare at kunne overskue næste sæt... øv da også... :angry:

Cardio:

- Spinning III (Kim Sjøberg feat. The Fast & the Furious)

- Spinning II (Anette Berg feat. The Fast & the Furious)

Der var komplet udsolgt, det hele gjorde bare ondt og det var pisse koldt derinde - havde placeret mig bagerst (skulle ikke nyde noget at spille smart i min tilstand), sammen med TFatF - TFatF-style :lol: hyggeligt..

Objektivt set var det ellers 2 supergode cykeltimer - både Kim og Anette er supergode instruktører.

Set i bakspejlet var det sgu ikke for smart det jeg havde gang i... ... .. ... .. . .. .. .. det var godt vi ikke tog den 3. time som vi ellers havde talt om... :devil: .. næste gang måske... ?

Dagens træning får altså kun 2 x :banana: for kroppen er i udu. Basta.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Set i bakspejlet var det sgu ikke for smart det jeg havde gang i... ... .. ... .. . .. .. .. det var godt vi ikke tog den 3. time som vi ellers havde talt om...  :devil:  .. næste gang måske... ?

Ja, næste gang så prøver vi igen :lol: :bigsmile: Så går jeg også lige ned og køber lidt varm kakao til os (Arne, ska du med? ;)) Det var faktisk ret hyggeligt idag...grineren med hende der damen...havde lyst til at tage mine cykelsko af og kaste dem i hovedet på hende... :lol: Hader når hun begynder at lave mærkelige lyde!! :smashtard:

Men Lars, jeg må altså tilslutte mig Hoosie...Pas på dig selv, aight? :doctor: :doctor: :doctor:

:)

Link to comment
Share on other sites

TF&TF>> Ja, jeg skal lige være klar igen, så napper vi de 3 timer. ... hehe

Sp@rrow>> Der kører en pige/dame - og når hun bliver presset (og det lyder hun til at være 88% af tiden) stønner hun som blev hun taget både for-og bagfra af en kæmpe neger med verdens største *censur*..

Det er umuligt at koncentrere sig, når hun begynder at stønne - og når man selv er presset til det yderste, knækker man helt sammen - det er for meget af det gode... ligesom TF&TF var jeg tæt på at gå over og pande hende een... :lol:

Tør ikke tænke på hvordan hun lyder during sex, når hun stønner SÅ MEGET på en cykeltur :lol: ... der skal vist uddeles høreværn ved sengekanten... muaha

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share