Spocks logbog


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 775
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du chekket om hun piller sadlen af inden timerne? :tongue:

Hahahah - dagens største griner!!!

Jeg lover at kigge efter næste gang.. nu er det heldigvis ikke så ofte jeg kører med hende - hun er der aldrig man/ons/tor/fre hvor mine primære timer er - det er pga julens ændrede program at jeg har forvildet mig ind på de underligste timer :lol: - men underholdende er det skam!!

Arggh, hvornår fanden kommer Chris hjem fra jul - er det ikke snart på tide? dammit! :angry:

Link to comment
Share on other sites

nu er det heldigvis ikke så ofte jeg kører med hende - hun er der aldrig man/ons/tor/fre hvor mine primære timer er
Jo, desværre...hun kører oz nogle af Chris' timer nogle gange...Og opfører altid sit show når vi når syregrænsen...she's too pathetic! :sneaky:
Arggh, hvornår fanden kommer Chris hjem fra jul - er det ikke snart på tide? dammit!  :angry:

:bawling: :weeping: :headwall: :dead: :cries: :bike: :heartpump:

:weeping:

:weeping:

:weeping:

:(

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 17. december 2003

TF&TF>> Åh nej, så har jeg hørt hende før - rigtigt!! Heldigvis er musikken højere når Chris kører.. måske er det også fordi jeg sad bagerst at det var SÅ tydeligt?? Dammit det var distraherende... tænk at hun ikke kan høre det selv.. :lol:

Et halsonde har belejligvis stødt sig til de andre skavanker, så nu truer en rigtig influenza. Dammit. Så program på tv2 imorges om et middel der skulle kunne nedsætte sygdomstiden fra 6-7 dage til 1-2 dage... .. der er to virkestoffer der kan dette, Zanamivir og Oseltamivir - indslaget i morgen-tv2 var een stor reklame for midlet TamiFlu der produceres af Roche.

Det lyder ærligt talt lidt underligt, så jeg spurgte et par læge-venner (tak, Roberto) som hurtigt fandt nogle studier af randomiserede forsøg hvor man undersøger effekten heraf.. ganske rigtigt viste det sig at Tv2s oplysninger var vildt overdrevne.. maksimalt kan man håbe på at reducere sygdomsperiode med 1 dag - oftest endnu mindre... magen til reklame skal man lede længe efter... de 255 kroner beholder jeg så i lommen.. :angry:

Nogle gange kunne man ønske sig at journalister checker dokumentation for påstande der fremlægges i deres udsendelser, istedet for ukritisk at videreføre dem som den skinbarlige sandhed.. oh well.. enough bitchin'... videre til:

Jule-Kom-Enorm-i-Form dag 7

Morning Session:

Parken, kl. 06.45:

Cardio:

- Spinning II (Lasse Träff)

Lasse er eneste af de få gode og hårde timer der er tilbage (bortset fra Anettes og Kims) i denne søde juletid, så det var rart med noget FED musik, til afveksling for meget af den poptøse-muzak jeg kører under i de andre timer (mere herom i eftermiddags-sessionen)..

Var helt ødelagt i kroppen og forstår ærligt talt ikke hvordan jeg bar mig ad med at bevæge mig til Parken...

Efter job (samt uanede mængder DietCoke - og vi taler her om virkeligt store mængder):

Afternoon Session:

Parken, kl. 16.50:

Vægttræning:

Skulder:

- DB pres: 10x18, 10x20, 3x8x24kg (manner hvor tungt)

- DB Arnold: 4x10x18kg (nej nej nej pinligt)

- DB laterals: 3x10x12kg, 1x8x14kg

- DB bag-ryggen-laterals: 3x10x10kg

- DB front raises: 3x8x16kg

Ryg:

- BB rowing: 10x50, 10x55, 10x60, 8x65kg (kroppen sagde bare stop)

- DL: 10x60, 10x80, 7x90, 5x110, 3x120kg (gik totalt død)

- DB bent-åge: 10x30, 10x32, 10x34, 8x36kg

- Technogym pulldown: 10x70, 10x80, 10x90kg

- Hyperextensions: 2x20xmig

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå: 2x20xmig+10kg

- Leg raises på gulv m krydsede ben: 2x30xmig

- 3 yderligere øvelser, 2 sæt af hver (gulv-øvelser uden for kategori :lol: )

- Udstrækning

Cardio:

- Spinning Kom-Enorm-i-Form (Trine Mørk tror jeg hun hed - hun var ny)

Trine var en sød pige, har ingen lyst til at svine hende til - faktisk var det vist en supergod time hvis man aldrig har kørt på cykel før - og hun var rigtigt god, tror jeg...

Musikken var som de fleste andre kom-enorm-i-form musik: smølfe-musik, og gud hvor jeg hader det... .. :lol: men jeg tror de fleste kunne li' det (mange førstegangs-kørende med, og mange piger, no offense, piger).. en hvis B_skaal ville vist have elsket musikken :-)

Men en god time, hun virkede som en dygtig instruktør. Held og lykke til hende, hun bliver vist fast et par gange om ugen i Parken...

Update: TF&TF har gjort mig opmærksom på at det var en Spinning I og ikke en Kom-Enorm-i-Form time jeg kørte... tak for det.. så passer pengene bedre.. troede faktisk i min naivitet at det gik ud på et, men nej... Kom-Enorm-i-Form-timerne har jo et fast program, det havde jeg glemt i skyndingen..

Nu: lægger mig i seng, tror jeg har feber. Satans. For helvede da også.

Varmepuden er klar, vandet er kogt, sengen er klar.. godnat og sov godt :lol: - og lad mig så være rask imorgen, ok?? (hvis jeg ikke var ateist ville jeg be' en stille bøn nu.. tak, oh gud/alllah/buddha/snehvide/insert-your-favourite-god)...

3 x :banana: - det er for ringe hvad jeg har gang i.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

hov hov, kammerat, ikke drille, så kommer karma politiet efter dig og giver dig en ekstra portion snot. :retard:

Og jeg hører i øvrigt ikke smølfemusik, jeg hører store popklassikere fra dengang du var ung. :santa2:

Men i anledning af julen vil jeg se bort fra alt dette og ønske dig rigtig god bedring og du kan tilmed få en varm healende husfys-tanke. :xmas:

pas nu på dig selv :doctor:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18. december

Det blev nu ikke super-længe pga:

Jule-Enorm-i-Form dag 8

Morning Session

Scala, kl. 06.00:

Vægttræning:

Bryst:

- Incline DB: 10x50, 3x8x60, 6x65, 4x70kg

- Incline DB flying: 10x18, 10x20, 10x22, 8x24kg

- DB pullover: 10x30, 10x32, 10x34, 10x36kg

- Cable standing flyers: 3x10xwhatever

supersæt med:

- Cable standing pec dec: 3x10xwhatever

- Udstrækning

Cardio:

- Spinning II (Gregers)

Kommentar:

- Helbredet er på stadig nedad-gående rute - fik heldigvis næsten 7 timers søvn i nat, så jeg var ikke over-træt da jeg tog afsted til Scala kl. 05.45 tidligt torsdag morgen. Hvor er det egentligt fedt at køre i Kbh på det tidspk - der er stort set ikke et øje på gaden - en fed fornemmelse...

Kørte bryst i forgårs, men fik alligevel lyst til at overdrive lidt, så jeg kørte først bryst før spinning-timen med Gregers.

Selvom min krop ikke ville køre, var det en super-fed time. Programmet Gregers kørte var lige mig, musikken var i super-top - ahh - det var for fedt!!!

Programmet var:

- opvarmning - lang opvarmningsserie på mellemtakt, skiftevis stående og siddende i forskellige intervaller, startende med 15 secs stående, 45 secs siddende, og omvendt sidst i forløbet.

- første sæt var på 16 mins: stående mellemtakt, siddende enkelttakt efter følgende skema: 1-2-3-4 mins stående, afvekslet med 2 mins siddende mellem hver stående periode. Super.

- næste sæt var på 17 mins, opdelt i 2 forløb:

a: siddende mellem, stående enkelt i forskellige intervaller (15-30-45-60-75-90 s) - fedt!

b: siddende enkelt, stående mellem - samme mønster - fantastisk (min favorit)

5 x :banana: til en morgentræning hvor spinningtimen bare var i top - hvorfor skal den mand ikke cykle i Parken? Det er en skandale!!!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

ARgh - 2342342 gange imod min vilje må jeg aflyse afternoon session idag, feberen har ramt mig og jeg ligger i sengen og tænker lange varme tanker til Lasse T's time idag.. (iøvrigt kun 55 mins, mystisk mystisk.. hvordan kan man kalde 55 mins for udholdenhed? :devil: )

Nå, men som sagt - ingen afternoon session, går i seng og bliver klar til imorgen tidlig (kryds fingre, bank under bord, be til favorit-guden osv)

Link to comment
Share on other sites

Nu er det blevet sagt pænt nogle gange - nu siger jeg det lige ud: Det er på tide at du viser lidt ansvar over for dit eget helbred. Hvis du ligger med feber i dag - så er det ubetinget VANDVID at køre spinning i morgen tidlig. Se at blive rask mr. spock! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

(iøvrigt kun  55 mins, mystisk mystisk.. hvordan kan man kalde 55 mins for  udholdenhed? :devil: )

Vi kørte 75 min...jeg tror det er en fejl på deres hjemmeside :)

Jeg er i øvrigt enig med Mr. Arne...ikke for at være sabotør eller noget ;) Men du har altså kun et helbred, så stille og rolig, ok LarZito?! ;) ( :doctor: :doctor: :doctor: )

:firebounce::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TF&TF + Arne m.fl. >> no worries, jeg passer skam på.

Desværre heller ingen træning imorges - har sovet 13 timer i træk i nat - for vildt!!

Efter job tog jeg hjem, var helt ødelagt- men fik cravings og tog op og trænede en meget lille smule:

Jule-enorm-i-form Dag 9 -minus volumen mildt sagt

Vægttræning:

Skulder:

- DB pres: 10x20, 10x22, 3x5x26kg

- DB Arnold: 10x18, 3x8x20kg

- DB laterals: 10x12, 3x8x14kg

- DB bagryggen laterals: 3x10x10kg

- DB front raises: 3x8x16kg

Ben:

- Squat: 2x10x50kg, 3x10x60kg (neeej hvor var mine ben svage)

- Leg extension: 10x70, 10x80, 8x90 (vildt pinligt)

- Leg curl: 10x35, 10x40, 8x45kg (pinligt)

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå: 2x20xmig+10kg

- Leg raises på skrå bænk: 2x25xmig

- Cable crunches: 2x15xwhatever.. fed øvelse!! burning stomach!

Hjem igen, manner hvor var jeg svag!!!

Feberen er væk igen, men er totalt svag i koderne.

Ingen spinning pga for sent fri fra job.. og kunne heller ikke iøvrigt.. håber på bedring imorgen, for jeg trænger så meget til at cykle at det er helt vildt.. fuuuck hvor jeg savner det... har jo ikke cyklet siden igår morges nu!!! SINDSSYGT!!! :angry:

2 x :banana: for dagens dåd...

PS: super tillykke til Hoosier med de 50kg i bænk!! vildt!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20. december 2003

Jule-kom-i-form dag whatever:

Parken, 9.45 og 10.50:

- Spinning III (Peter Alminde feat. TF&TF)

- Spinning II (Ham tivoli-fyren kan ikke huske navnet, feat. TF&TF)

Første time gik godt, gik totalt tom for energi i anden time som blev et rent helvede at gennemføre. Der blev spist rent af muskulaturen - sådan føltes det ihvertfald.

2 x :banana: for formiddagens udskejelser.

Derefter tog jeg til fælles-træning på IFI hvor jeg hilste på en udvalgt skare af MOLere der brændte Gunz, Patz, Benz og andet af... var ikke selv in action da jeg var helt smadret...

Fik set MaxPower sætte PR i bænk - flot!!!

Link to comment
Share on other sites

Semi-status:

På grund af den dumme sygdom har volumen i træningen ikke være hvad den skulle være. Lidt stats siden 11. december (9 dage):

Spinning: 16 gange

Vægttræning: 8 gange

Vægt: 72 kg (Parken, 20. december kl. 12)

Højde: 188 (ingen ændring - mere væksthormon :lol: )

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 21 december 2003

Jule-Enorm-i-Form dag 11

Var til julefrokost iaftes - med tilhørende sen sengetid (kl. 6) :devil:

Træning idag blev derfor begrænset til vægttræning:

Vægttræning, Falkoner, 18.30:

Bryst:

- Incline DB pres: 10x24, 10x28, 3x8x30kg (tungt)

- Incline DB flying: 10x18, 2x10x20, 8x22kg

- DB pullover: 4x12x30kg

- DB pres vandret,test af skulder: 10x20kg (av av no go)

Skulder:

- DB pres: 10x18, 10x20, 10x22, 8x24, 5x26kg

- DB Arnold: 10x18, 2x10x20, 6x22kg

- DB laterals: 10x12, 3x8x14kg

- DB front raises: 3x8x16kg

Mave:

- lidt løst og fast - øvelser på gulv

Fik kæbet en del med en gammel veninde jeg mødte derinde - tog lidt for lang tid, men hyggeligt nevertheless..

3 x :banana: for dagens "træning" selvom det føles som ingen træning, var jo kun 1,25 timers vægttræning.. ..

Link to comment
Share on other sites

Hep, sorry, jeg var lidt fra den så jeg fik ikke hilst på alle - my bad..

Nej, jeg kørte to sæt BB rowing, det var ikke nok til at kunne betegnes som træning :lol:

Forsinket "Hej hej" fra mig også!!! !!!!!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hej Niske,

- kampen igår var sindssygt spændende.. fieldgoald i OT - for sindssygt!!! Sad og råbte og skreg hjemme i min seng.

Fik desværre ikke set KC få klø - var til julefrokost lørdag aften - meget ærgerligt, for den kamp ville jeg gerne have set..!!!

Link to comment
Share on other sites

Det var ren mord i lørdags. Der var dog en meget uheldig fejlkendelse ved 7-0. Kansas burde havet haft bolden på 10 yard linjen - nu blev det til en turnover i stedet... hvem ved hvilken kamp det ville være blevet med 7-7 i stedet for 14-0...

I går kom jeg hjem lige da OT skulle starte - ville sgu godt havet se resten... glæder mig til playoffs - selv om det bliver mange nætter med for lidt søvn.....

Link to comment
Share on other sites

Arne: vi bliver nødt til at lave nogle aften-sessions når playoffs starter!! cola, popcorn osv.. ville være cool!!! Go Patriots!!!

Dagens træning - i kort form, har grande travlt pga julepakning og job:

Vægttræning:

Ryg:

- BB rowing: 10x50, 10x55, 10x60, 8x65, 5x70kg

- DL: 12x50, 10x70, 10x90, 5x110, 3x120kg

- DB BentÅge: 3x15x30kg (max DB 30 kg :angry: )

- Reverse smalt pulldown: 10x60, 10x70, 10x80kg

- Hyperextensions: 2x20xmig+10kg

Triceps:

- Cable pushdown: 4x10x30kg

- 1arms bag nakken: 10x12kg, 3x8x14kg

- DB kickbacks: 3x10x10kg

Mave:

- Swissball: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå: 2x20xmig+10kg

- Leg raises, skråbænk: 2x25xmig

- 2 øvelser på gulv

Ingen energi, meget meget træt i kroppen. Har ellers spist rigtigt godt og meget idag.

Link to comment
Share on other sites

Juleaften, 24. december 2003

Toget fut-toget til Als igår eftermiddags.

Kunne ikke sove mellem 22. og 23, hvorfor jeg stod op kl. lort og løb en længere tur om morgenen - bad move, ryggen er helt i smadder nu.

Så kan jeg lære det.

Til gengæld afstod Hoosier og jeg ikke fra at brænde lidt juleaftens-dag, god træning i Sønderborg:

Jule-træning, Sønderborg

Kl. 08-10.20, Sønderborg feat. Hoosier

Bryst:

- Incline BP: 10x50, 10x60, 8x65, 5x70, 5x75kg ( !! )

- Incline DB flying: 10x20, 2x10x22, 10x24kg ( !! )

- DB pullover: 10x32, 10x36, 10x36, 8x40kg ( !! )

- CableDiscoPump: 3x10xwhatever

supersæt med

- CableDiscoPump2: 3x10xwhatever

Skulder:

- DB pres: 10x20, 10x22, 8x24, 8x24, 5x26kg

- DB Arnold: 10x20, 2x10x22, 8x24kg ( !! )

- DB laterals: 10x13, 3x10x14kg

- DB bagryggen-laterals: 3x10x10kg

- DB front raises: 3x9x16kg

Ryg:

- BB rowing: 10x40, 10x45, 10x50, 10x55, 8x60kg

- DL: 10x60, 10x80, 8x100, 3x120, 1x140, 0x150kg (tæt på PR ! )

- DB bent-åge: 10x32, 10x36, 10x36kg

- Chins, bredt overhånd: 12xmig !!! (ikke kørt i flere mdr)

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå: 2x20xmig+10kg

- Decline leg raises: 2x25xmig

- Lidt pop: 1x15xmig

Kæbe:

- quite a bit :-)

Nærmest ingen søvn i nat (igen-igen) men alligevel en kanon træning - helt utroligt dejligt at træne uden at føle sig syg - dette er første gang i over en uge - herligt, herligt.

Kiggede langt efter centerets spinning-lokale, det så rigtigt fedt ud - ihvertfald var cyklerne gode.

Tak til Hoosier for god kæbe-sparring og for at snakke med instruktør-børgen så jeg kunne komme ind.

Super start på dagen..

5 x :banana: til juleaftens-træningen. Så kan andestegen bare komme an!!

God jul til jer allesammen iøvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share