Video af 1102 lbs squat


Watts
 Share

Recommended Posts

Det er MEGET svært at se dybden fra den vinkel. Specielt fordi Goggins lænder sig så meget forover. Men den ser ikke specielt dyb ud. Ikke desto mindre vanvittigt at gå så langt ned i knæ med et ½ tons.

Andy Bolton´s 423 kg dødløft ser tilgengæld OK ud. Det kan ses her:

http://www.apfmichigan.com/video/bolton933.wmv

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme jeg er 1000 gange mere imponeret over Bolton´s dødløft end over Goggins squat. Goggins squat er lavet med high-tech udstyr, som slet ikke er tilladt i IPF, og dybden ser meget tvivlsom ud.

Det ser ud til at Bolton laver hans dødløft i en ganske almindelig tricot som ikke giver nogen assistance what so ever. Og så ser trækket meget rent ud. Imponerende rygstyrke den mand må have.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener de bruger en anden slags knæbind i WPO. Bla. er de noget længere end tilladt i IPF, og de er sikkert også kraftigere. Jeg tror ikke du behøver være bange for, at de i WPO bruger nogle mindre effektive knæbind :) De skal nok finde det bedste udstyr...

Link to comment
Share on other sites

hvordan kan i blive imponeret over sådan nogle kemiske steoide roborter, der totalt ødelægger den rene linje, som vi andre styrkeløftere kæmper for til at få sporten mere anerkendt.

Fordi 500 kg på ryggen uanset hvor meget kemi man så har fyldt i sig, stadig er imponerende. Glem nu ikke at der er tale om et andet forbund end IPF. Det står dem frit for at vælge deres egen doping politik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener de bruger en anden slags knæbind i WPO. Bla. er de noget længere end tilladt i IPF, og de er sikkert også kraftigere. Jeg tror ikke du behøver være bange for, at de i WPO bruger nogle mindre effektive knæbind :) De skal nok finde det bedste udstyr...

Faktisk er reglerne nogenlunde ens for bege forbund. En maksimal længde på 2 meter og bredde på 8 cm. Når jeg læser WPO's regelsæt og så IPF's regelsæt, så ligner det mere eller mindre en afskrift af IPF. :blink:

Der er såmænd nok blot tale om et andet mærke af knæbind, nok Titans, deraf det anderledes udseende. Det så jeg også til B/C-DM.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg sett Goggins squat 10-12 ganger, jeg syntes den er overraskende dyp i forhold til hva jeg hadde ventet. Det er imidlertid umulig å se om den er IPF godkjent.

Utgangsstillingen og utretting etter løftet syntes jeg er for dårlig og neppe IPF godkjent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share