Military ..


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Er man i tvivl tror jeg ikke at der er noget forgjort ved at inkludere et par sæt laterals. Inkluder evt et dropsæt med tre til fire drop. Så skulle der ikke være behov for ekstra arbejde til det lat. hoved og det tager ikke lang tid eller megen energi.

Rent empirisk er jeg dog kun blevet øm i det laterale hoved efter træningspas med udelukkende presøvelser.

Det ene regime var hvor jeg kørte tre til otte singles i military efterfulgt af fem sæt d.presses a tre reps med 1 min pause.

En anden gang var her for nyligt hvor jeg kørte to sæt military med 6-8 reps, efterfulgt af et sæt d. pres a 10 reps 0g et sæt brede military a 12 reps. Ingen af disse sæt var til absolut udmattelse, men det var også første gang jeg kørte de resp. rutiner jeg blev mest øm, selvfølgeligt.

Jeg er aldrig blevet øm i det lat. hoved af laterals, uanset om jeg har brugt intensitetsteknikker som dropsæt og supersæt.

Kilden til at ramme det laterale hoved er at holde så bredt som man kan tåle i sine skuldre, hvilket kan betyde en betydelig reducering af den vægt man kan bruge.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share