ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:w00t:  Nasty ryg der Angel, ser alt for fedt ud at man kan se lats(venstre) snige sig op forbi skulderbladet :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes bare det er en lækker røv (og resten fejler bestemt ikke noget), men ok, hver sin smag :laugh: :4thumbup: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Det var vist ik nødvendigt at understrege at glutes var :4thumbup: :wink:

Go gun gun der Angel :king:

Link to comment
Share on other sites

Billed taget under DM af Joachim Ladefoged

Sikke et billede!

Til dato et af de bedste jeg har set af dig! (og de er ikke fordi jeg ikke synes billederne der viser mere krop er smukke...men det her!

Det må jeg også tilslutte mig, det billede er i verdensklasse! Utrolig smukt!

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Billed taget under DM af Joachim Ladefoged

Sikke et billede!

Til dato et af de bedste jeg har set af dig! (og de er ikke fordi jeg ikke synes billederne der viser mere krop er smukke...men det her! :w00t: ).

:a-okhand:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan kun være enig... har aldrig oplevet at et billed af mig kunne være så godt :cooldance::cooldance:

:blink:

bliver nødt til (igen) at bøje mig dybt og ydmygt for Ladefoged  :bowdown:

den mand er simpelthen i verdensklasse  :bigsmile:

hvis jeg havde vist at champen tog billeder af dig så ku jeg have sparet mig for ydmygelsen ved selv at forsøge mig....

<{POST_SNAPBACK}>

hehe Hippo... man skal vel starte et eller andet sted for at blive god --> det burde du af alle vide :tongue::wink:

Billed taget under DM af Joachim Ladefoged

Sikke et billede!

Til dato et af de bedste jeg har set af dig! (og de er ikke fordi jeg ikke synes billederne der viser mere krop er smukke...men det her!

Det må jeg også tilslutte mig, det billede er i verdensklasse! Utrolig smukt!

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: TAK :w00t:

Tillykke med det flotte resultat.

Utrolig flotte billeder og hold da fast en numza  :4thumbup:

Q

<{POST_SNAPBACK}>

NUMZAAA siger du... neemlig JAAA :tease:

- lige lidt mere volumen på siderne så begynder jeg også at være tilfreds :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 26. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

... 52 minutter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

BRYST - SKULDER - TRICEPS - MAVE

CHINS

1set x 12reps @ BW

... lidt tung i enden i dag!!

BÆNKPRES

2set x 15reps @ 20kg

1set x 8reps @ 34kg

1set x 8reps @ 42.5kg

1set x 6reps @ 50kg

3set x 6reps @ 55kg

FLYES - maskine

1set x 12reps @ 32.5kg

1set x 10reps @ 37.5kg

1set x 9reps @ 42.5kg

1set x 8reps @ 42.5kg

"SEMI" FLAGS

1set x 15reps @ BW

1set x 11reps @ BW

1set x 10reps @ BW

... kanon hårdt men DAMN de sad godt :cooldance:

SKULDER DB PRES

1set x 8reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

3set x 8reps @ 19kg

MAVE - TWIST

hyperextensionbænk

1set x 27reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 22reps @ BW

LATERALS - siddende

1set x 12reps @ 5kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 13reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

UPRIGTH ROW

1set x 12reps @ lille stang + 10kg

3set x 10reps @ lille stang + 20kg

SEATED HALFPRES

smithstativ

1set x 15reps @ stang + 10kg

1set x 15reps @ stang + 20kg

1set x 10reps @ stang + 30kg

1set x 10reps @ stang + 30kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

POWERWALK på 6% stigning

... 25 minutter

Som de sidste par dage var der indlagt en del kæbe :blahblah: i træningen, så det tog et stykke tid længere end beregnet!!

Efter træning skyndte jeg mig hjem da Nina og Kuldskær skulle komme til miss Fitness aften :cooldance: Vi fik hygget en masse til miss Fitness samt set billeder og film fra Nina's aerobic karriere ... det var sgu hyggeligt :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :bigsmile:

Til lykke med sejren :4thumbup:

Vi hyggede os da rigtig meget hele dagen alle atleter. Det var en helt vild go oplevelse at stille op og ikke mindst den goe stemning bag scenen.

Håber det går dig godt til December :cheer:

Jeg har godt nok fået nogle kulhydrater ind siden i lørdags!

Hilsen nr. 3

Link to comment
Share on other sites

Billed taget under DM af Joachim Ladefoged

TJEK hans hjemmeside --> der er nogle vildt flotte billeder fra tidligere BB-konkurrence + masse andet godt  :4thumbup:

Hejsa.....

VAR DET HAM DER TOG ALLE DE DER PORTRÆTER AF FOLK UDE I GANGEN....???

fIK OGSÅ TAGET ET OG GAD DA GODT AT SE DET..... :w00t:

VED DU HVOR MAN KAN FINDE BILLEDERNE, ELLER HVAD HAN SKULLE BRUGE DEM TIL.... :blink:

Vh Tommy

Edited by TLR
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel  :bigsmile:

Til lykke med sejren :4thumbup:

Vi hyggede os da rigtig meget hele dagen alle atleter. Det var en helt vild go oplevelse at stille op og ikke mindst den goe stemning bag scenen.

Håber det går dig godt til December  :cheer:

Jeg har godt nok fået nogle kulhydrater ind siden i lørdags!

Hilsen nr. 3

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Adelaide :cooldance:

Kan det passe at jeg kan huske du nævnte dig selv som smuglæser i min log :tongue::wink:

Kanon at høre at det var en god oplevelse --> og taget i betragtning af at det var dit absolutte første stævne og så en 3. plads ...WAUW :4thumbup:

(det må være det røde hår :devil: )

Pas nu på med de mange carbs, den slags tager hurtigt overhånd :blush: og du skulle jo helst komme tilbage næste år og give hård revanche :4whip:

Jeg håber også at det går godt til DC .. kunne være lidt cool med madalje i år meeeen man ved jo aldrig hvem man er oppe i mod og de er generelt ret seje de svenske og norske tøzer :blink:

Starter du ikke selv en log så jeg kan holde lidt øje med dig :rolleyes:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Billed taget under DM af Joachim Ladefoged

TJEK hans hjemmeside --> der er nogle vildt flotte billeder fra tidligere BB-konkurrence + masse andet godt  :4thumbup:

Hejsa.....

VAR DET HAM DER TOG ALLE DE DER PORTRÆTER AF FOLK UDE I GANGEN....???

Jep .. det var ham --> én af verdens bedste pressefotografer :blink:

fIK OGSÅ TAGET ET OG GAD DA GODT AT SE DET.....  :w00t:

VED DU HVOR MAN KAN FINDE BILLEDERNE, ELLER HVAD HAN SKULLE BRUGE DEM TIL....  :blink:

Du kunne jo prøve at sende ham en mail via hans hjemmeside

Tror han tog billederne for hans egen fornøjelses skyld :innocent:

Hej Angel,

Tillykke med sejren. Det maa vaere fantastisk tilfredstillende at have naaet det resultat du har arbejdet saa laenge for. :wootdance:

:cheer: meadow (en flittig - indtil dette indlaeg - smuglaeser i din log)

<{POST_SNAPBACK}>

TILFREDSSTILLENDE er ikke ordet... har stadigvæk ikke fundet ordet!! :blink:

... og nu er det vist slut med den anonyme smuglæser tilstedeværelse --> Nu ved jeg du er der :wink:

Link to comment
Share on other sites

DOH.. :blush:  har jo glemt at sige TILLYKKE :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Bedre sendt end aldrig... og TAK :cooldance::w00t:

Man skal dælme være et skarn hvis ikke man vil lege lidt med champ Ladefoged  :bigsmile:

Har lige sendt en vil-du-lege-mail :blush:

om jeg så skal bruge dage på at vride mine egne pics gennem Photoshop,

så skal jeg nok få bare eet til at se sådan ud..... :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke noget med at hvis bare ét ud af 50 billeder spiller... så er man GOD? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 27. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :cold:

POWERWALK + 6 kg rygsæk

... 52 minutter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00 :blahblah:

RYG - BICEPS

CYKLE

... 15 minutter

CHINS

1set x 11reps @ BW

... men venstre hånd var øm pga. mangel på hård hud :tongue:

DØDLØFT

2set x 7reps @ 50kg

2set x 5reps @ 70kg

1set x 3reps @ 90kg

6set x 1reps @ 110kg

... det er noget FUCK - jeg gjorde det igen!! :blink: Fjernede hårdhud på mine hænder før jeg trænede, så det gjorde godt nas i specielt venstre hånd at trække

--> så det så både tungt og ikke mindst latterligt grimt ud :dry:

DØDLØFT

SUMOstil

?set x 1reps @ 70kg

... legede en del for at få indlært lidt teknik - synes det blev rigtigt godt til sidst samt føltes helt rigtigt :4thumbup:

ONE ARM DB ROWS

1set x 10reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 8reps @ 44kg

1set x 6reps @ 46kg

... elsker den øvelse :wub:

CHINS

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 9reps @ BW

... det var sgu hårdt oven på de andre øvelser :gal:

BAGSKULDER - maskine

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 27.5kg

1set x 12reps @ 30kg

... ikke hårdt - kørte mest øvelsen fordi den "ælter" min nedre trapez virkeligt godt :innocent:

PREACHER CURL - maskine

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 11reps @ 27.5kg

1set x 8reps @ 30kg

... kanon pump - min biceps var spændt til bristepunktet

BICEPS DB CURL

1set x 12reps @ 12kg

1set x 12reps @ 12kg

1set x 15reps @ 12kg

1set x 15reps @ 12kg

BICEPS HAMMER CURL

1set x 10reps @ 12kg

... så var der virkeligt puuuump på tha gunz :cooldance:

STÅENDE BB WRISTCURL

3set x 12reps @ 40kg

POWERWALK på 6% stigning

... 25 minutter

Igen i dag alt for meget :blahblah: men det er nu så hyggeligt!

Extra Poul - vores nye medløber - kan også godt være med på et højt snakke-plan så tror der gik lidt selvsving i det :innocent:

Hippo manglede vist "sukker" men lavede sgu nogle flotte sumo-singler alligevel :4thumbup:

Jeg futtede rundt og lignede en leverpatient med min orange-gule hud.. det spiller så tilgengæld ikke :raisebrow:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel  :bigsmile:

Til lykke med sejren :4thumbup:

Vi hyggede os da rigtig meget hele dagen alle atleter. Det var en helt vild go oplevelse at stille op og ikke mindst den goe stemning bag scenen.

Håber det går dig godt til December  :cheer:

Jeg har godt nok fået nogle kulhydrater ind siden i lørdags!

Hilsen nr. 3

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Adelaide :cooldance:

Kan det passe at jeg kan huske du nævnte dig selv som smuglæser i min log :tongue::wink:

Kanon at høre at det var en god oplevelse --> og taget i betragtning af at det var dit absolutte første stævne og så en 3. plads ...WAUW :4thumbup:

(det må være det røde hår :devil: )

Pas nu på med de mange carbs, den slags tager hurtigt overhånd :blush: og du skulle jo helst komme tilbage næste år og give hård revanche :4whip:

Jeg håber også at det går godt til DC .. kunne være lidt cool med madalje i år meeeen man ved jo aldrig hvem man er oppe i mod og de er generelt ret seje de svenske og norske tøzer :blink:

Starter du ikke selv en log så jeg kan holde lidt øje med dig :rolleyes:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Smugkigger gør man vel altid thi hi :innocent:

I hvertfald en kanon log du har!

Jeg har ikke kunnet spise så meget som jeg havde planlagt, men det er nu nok også godt nok! Men det er jo åbenbart ikke noget problem at tabe sig. Jeg nåede da at smide alle de 12 kg jeg havde lagt på med vilje + nogle ekstra på diæten.

Men det skal ikke være en undskyldning for at udskyde at holde den slanke linje.

Hvis du virkelig gir den gas her til december, tror jeg du vil have en go chance imod vores nordiske søstre... Du var jo helt kanon i lørdags :smile:

Det med min egen log, det ved jeg ikke rigtigt, for jeg har vist fået nok for nu. Jeg får en hest i morgen og skal så til at dyste på den istedet, men det kunne da godt tænkes, at jeg alligevel ikke kan lade være næste år da det var SÅ en fed oplevelse... Træningen har jeg dog lige udsat et par uger for at komme på toppen igen. Motivationen er ej heller den største disse dage, da jeg er ret kvæstet! Vi skulle jo absolut ud og fejre medaljen med shots hele natten :4slap:

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel  :bigsmile:

Til lykke med sejren :4thumbup:

Vi hyggede os da rigtig meget hele dagen alle atleter. Det var en helt vild go oplevelse at stille op og ikke mindst den goe stemning bag scenen.

Håber det går dig godt til December  :cheer:

Jeg har godt nok fået nogle kulhydrater ind siden i lørdags!

Hilsen nr. 3

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Adelaide :cooldance:

Kan det passe at jeg kan huske du nævnte dig selv som smuglæser i min log :tongue::wink:

Kanon at høre at det var en god oplevelse --> og taget i betragtning af at det var dit absolutte første stævne og så en 3. plads ...WAUW :4thumbup:

(det må være det røde hår :devil: )

Pas nu på med de mange carbs, den slags tager hurtigt overhånd :blush: og du skulle jo helst komme tilbage næste år og give hård revanche :4whip:

Jeg håber også at det går godt til DC .. kunne være lidt cool med madalje i år meeeen man ved jo aldrig hvem man er oppe i mod og de er generelt ret seje de svenske og norske tøzer :blink:

Starter du ikke selv en log så jeg kan holde lidt øje med dig :rolleyes:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Smugkigger gør man vel altid thi hi :innocent:

I hvertfald en kanon log du har!

Jeg har ikke kunnet spise så meget som jeg havde planlagt, men det er nu nok også godt nok! Men det er jo åbenbart ikke noget problem at tabe sig. Jeg nåede da at smide alle de 12 kg jeg havde lagt på med vilje + nogle ekstra på diæten.

Men det skal ikke være en undskyldning for at udskyde at holde den slanke linje.

Hvis du virkelig gir den gas her til december, tror jeg du vil have en go chance imod vores nordiske søstre... Du var jo helt kanon i lørdags :smile:

Det med min egen log, det ved jeg ikke rigtigt, for jeg har vist fået nok for nu. Jeg får en hest i morgen og skal så til at dyste på den istedet, men det kunne da godt tænkes, at jeg alligevel ikke kan lade være næste år da det var SÅ en fed oplevelse... Træningen har jeg dog lige udsat et par uger for at komme på toppen igen. Motivationen er ej heller den største disse dage, da jeg er ret kvæstet! Vi skulle jo absolut ud og fejre medaljen med shots hele natten :4slap:

Keep up the good work!

<{POST_SNAPBACK}>

HEHE... lyder til at du har hygget dig efter DM :cooldance:

Jeg skulle vente på gemalen som sad til dopingkontrol indtil kl 22 :dry: og så skulle vi lige snakke lidt med hans forældre som havde siddet og ventet så pænt på ham :innocent: så vi var først hjemme i Odense kl 01:30 og før man havde været i bad og var faldet lidt ned... ja - så var kl over 3 --> så ikke meget fest der - jeg glædede mig bare sådan til at kunne komme ud at powerwalke næste søndag morgen :tongue::w00t::blink: Det var nok det jeg havde savnet mest i mine 3 fridage op til DM :blush:

Lyder eller godt med din hest .. håber du får noget fornuftigt :wink:

Jeg har selv redet de lette M-dressur klasser og en smule military, hvilket dog slet ikke lå til mit temperament !

Min sidste hest (mange år tilbage) var en skøn rød DV-vallak (Cardi) .. GUD hvor var han deeejlig :wub: savner det rigtigt meget men er alt for tidskrævende sådan som jeg lever nu! :confused:

Men synes da helt klart du skal hænge i med fitness... der er jo klart talent :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 28. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK + 6 kg rygsæk

... 60 minutter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

POWERWALK på 4% stigning

... 40 minutter

CII

... 1 minut - 315 meter

Meget godt taget i betragtning af at min krop lider under fullbody-DOMS + jeg lige havde gået i 40 minutter --> så tror stadigvæk på +330 meter til Lund :cooldance:

DIPS - swedish

1set x 26reps @ BW

CHINS

1set x 14reps @ BW

... DAMN - havde slet ikke regnet med så mange pga. LEE' DOMS i arme og ryg... men der kan man jo bare se :innocent:

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 19reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 14reps @ 60kg

1set x 13reps @ 60kg

1set x 12reps @ 60kg

Og det var det ... Fik dog lige nået noget :blahblah: med MAAAA så det spiller jo MAX :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hey du  :smile:

Endnu engang stort tillykke  :4thumbup:  :bigsmile:

Du strålede jo  :blush:

smider lige et enkelt pic op, så kan du selv muntre dig med resten....

<{POST_SNAPBACK}>

Du er så søøøød Hippo :4winkkiss:

FEEEE' billeder du tog i søndags .. er specielt vilde med dem her, et eller andet ubeskriveligt ved farven :bigsmile:

Der er noget helt drømme-agtigt over dem :innocent:

post-363-1098993517_thumb.jpg

post-363-1098993532_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share