ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Nu bliver jeg næsten nødt til at spørge, hvad er psoreasis?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jeg lige lyst til at svare :blush:

psoreasis er en hudsygdom, som gør huden hvid og meget tør!! Det skulle klø meget, og være meget irriterende at have. Min far har det fx på albuerne, og så er hans albuer helt hvide. Når angel skriver hun har det omvendt, kunne jeg forestille mig at hun ser brun ud ved albuer, og har hvide arme.

Correct me if im wrong :smile:

Edit: Hvis nu nogen ved noget om sygdommen, sådan ud over det jeg lige har beskrevet, må de meget gerne skrive det. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mere behøves det vist ikke at uddybes.... :4thumbup:

... end lige det her pic til Måsen :wink:

1048283490.jpg

p.s. Det er IKKE mig på billedet :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Riiiiight :raisebrow::blink:

Kunne bedre lide billedet med de røde shorts... :tongue:

Jamen, ok, så ved jeg det. Tak Angel og ThomasNA :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning tirsdag d. 2. november

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

... 48 minutter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN - LÆG - MAVE - ARM

STEP

... 15 minutter

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 45kg

1set x 6reps @ 55kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 5reps @ 70kg

2set x 5reps @ 75kg

... vel egenligt OK - igen FOKUS på dybde og udførelse! Er ved at blive bedre til den brede stand :smile:

SPLIT SQUAT

3set x 12reps @ 2x17kg

.... FØØØJ for den lede den sved i dag men fik da klemt 2 reps mere igennem på hvert set end i sidste uge :innocent:

SQUAT - maskine

1set x 20reps @ 100kg

1set x 18reps @ 100kg

1set x 20reps @ 100kg

STIVBENET, STIVRYG DØDLØFT FRA PLATFORM

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 13reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

SUMO DØDLØFT - TEKNIK

mange set x 1-3reps @ 50kg

... fik kørt øvelsen let med fokus på teknik og vejrtrækning --> det er helt klert noget der tager lidt tid at arbejde ind, men synes jeg begyndte at få fat i den lange ende i dag og hvordan specielt benaktiveringen skal sættes igang som det første :4thumbup:

CHINS

1set x 10reps @ BW

... lidt for hårdt oven på de sidste øvelser :blink:

DIPS - almindelig

1set x 33reps @ BW

BAGSKULDER - maskine

1set x 17reps @ 30kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 16reps @ 30kg

1set x 16reps @ 30kg

BICEPS DB CURL

1set x 30reps @ 11kg

1set x 22reps @ 12.5kg

1set x 20reps @ 13kg

1set x 15reps @ 13kg

... HUUUU -det brændte :firebounce:

LIGGENDE LÆG

1set x 20reps @ klods 10

1set x 15reps @ klods 13

1set x 12reps @ klods 16

1set x 12reps @ klods 18

1set x 12reps @ klods 18

... havde planlagt at køre lidt donkey bagefter men min læg føltes tilpas brændt ud aaw droppede idéen :innocent:

DIPS - swedish

1set x 27reps @ BW

... gik egenligt overraskende godt - måske pga. Manson i hørebøfferne :headphonedance:

STEP

... 30 minutter

Er blevet helt syg med den stepper og når musikken i mp3'eren er på max med favoritmusik, så kører det bare der ud aw :w00t:

Var godt flad da jeg ankom til træning :dry: har været det hele dagen... men OK har jo heller ikke rørt en håndvægt i to dage :tongue:

Naaah - det skyldes at jeg slet ikke er vant til at have mens på den her måde :blink: normalt mærker jeg intet til det, men i disse dage er der godt med væske i kroppen og det føles som om energien langsomt suges ud af mig :mad: DAMN ... nu forstår jeg bedre andre tøzer og deres PMS-syge... det er sgu ikke sjaaw :crybaby:

Heldigvis stødte jeg på Bamz'en og Høppo som fik smilet frem :4thumbup: og så var der jo alle de andre personer i OBBC som var fulde af flere lykønskninger! Det er jo helt vildt som folk bliver ved - jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv længere :blush:

Fra i morgen skal der også til at poseres igen - der har ikke lige været den store lyst når ens mave stikker en ½ meter ud i rummet :wacko: (jaja - jeg ved .. den stikker sikkert ingen steder... KVINDER!!! :blink: )

Der ud over så satser jeg på at min form til DC bliver mere ala den til DM end den form jeg havde til DC sidste år... jeg er simpelthen mange for at blive for bette --> vil heller være lidt for blød og "fyldig" end jeg vil være lille og tør - det gav jo heller ikke overbevisende symmetripoint sidste år, hvor jeg fik en 5. plads i den runde ud af 11 piger --> det kan gøres bedre og måske synes min symmetri også bedre når formerne er fyldt ud og fedt% hedder 15 :4flex:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

vil heller være lidt for blød og "fyldig" end jeg vil være lille og tør
:smile: Blød og "fyldig", det lyder altså lidt for lækkert, så det stemmer jeg også på :wink:

Din form til DM var rigtig god/flot, så den ville du helt sikkert komme langt med :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

vil heller være lidt for blød og "fyldig" end jeg vil være lille og tør
:smile: Blød og "fyldig", det lyder altså lidt for lækkert, så det stemmer jeg også på :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

TAARK :blush::blush:

Din form til DM var rigtig god/flot, så den ville du helt sikkert komme langt med :4thumbup:  :wink:

:w00t: TAK igen :blush:

Her er lidt til sammenligning --> Godt nok en god portion farve til forskel meeeeen jeg ved godt hvilken form jeg personligt foretrækker :cooldance:

post-363-1099429817_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gode billeder og god fremgang :4thumbup:

Din ryg og dine skuldre er alt for vilde. På den gode måde selfølgelig.

Ben og numza er ....... øøøøøhh ......... også godt :blush:

Det hele er generelt bare nice.

Nu håber jeg ikke jeg får problemer med kragen :laugh:

ps: det med den BB-videoaften, må vi virkelig finde ud af en dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

ps: det med den BB-videoaften, må vi virkelig finde ud af en dag :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sidder og får en ide :4smartass: Hvis Markus Rühl, efter planen kommer til Odense omkring d.21, kunne det måske kombineres der? Træning, Seminar med Rühl og så video bagefter ville ikke være helt tosset :smile: Måske bliver der lige lovlig tidspres på, når nu der skal cardio's den aw osv, men måske?

Link to comment
Share on other sites

TAAAARK  :cooldance:

Hvis jeg ikke tager meget fejl sååååå må du være Anja - jeg synes du klarede det vældigt flot  :4thumbup: specielt taget i betragtning af at du ikke rigtigt har været i kontakt med nogen der kunne hjælpe dig 100% gennem konkurrencetræningen (hvis jeg forstod dig ret??!)

Håber da at du har tænkt dig at hænge i for fitness er en fed sport :cheer:

Godt at høre at du er 100% tilfreds for det bør man også være - det er de færreste mennesker der har "guts" til at gøre hvad du gjorde i lørdags og bare det i sig selv gør at man føler sig som en vinder uanset placering!!

Det var godt jeg ikke snakkede dine øre af og du kunne bruge lidt af det jeg sagde --> der var jo desværre ikke tid til så meget den dag men du kan jo blive hængende her på MOL ... så skal du nok få samlet en masse guldkorn op  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er jeg endelig tilbage igen. Jeg har lige været nede hele weekenden, mandag og tirsdag, med sygdom. :cold:

Og ja, du har regnet helt rigtigt, det er mig Anja :4thumbup: Og du har forstået min historie med den manglende opbakning. Jeg er faktisk ret imponeret over at du kan huske hele min 'historie' for du snakkede med ret mange mennesker den dag. :smile:

Men jeg har helt klart fået blod på tanden, til at gøre meget mere ved det i det kommende år. Jeg skal jo gerne være lidt større i år, så jeg har lidt mere at tabe af til næste år.. :smile:

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

TAAAARK  :cooldance:

Hvis jeg ikke tager meget fejl sååååå må du være Anja - jeg synes du klarede det vældigt flot  :4thumbup: specielt taget i betragtning af at du ikke rigtigt har været i kontakt med nogen der kunne hjælpe dig 100% gennem konkurrencetræningen (hvis jeg forstod dig ret??!)

Håber da at du har tænkt dig at hænge i for fitness er en fed sport :cheer:

Godt at høre at du er 100% tilfreds for det bør man også være - det er de færreste mennesker der har "guts" til at gøre hvad du gjorde i lørdags og bare det i sig selv gør at man føler sig som en vinder uanset placering!!

Det var godt jeg ikke snakkede dine øre af og du kunne bruge lidt af det jeg sagde --> der var jo desværre ikke tid til så meget den dag men du kan jo blive hængende her på MOL ... så skal du nok få samlet en masse guldkorn op  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er jeg endelig tilbage igen. Jeg har lige været nede hele weekenden, mandag og tirsdag, med sygdom. :cold:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare det ikke er fordi det har været en for hård diæt!!

Det kan godt være svært de første mange gange at både træne så meget, spise lidt og så samme tid holde immunforsvaret i top :dry:

Det er i hvert tilfælde vigtigt at supplere med en masse ekstra vitaminer og mineraler i forbindelse med al den trænins for at undgå sygdom.

Jeg har ikke være nede med andet end en enkelt lille forkølelse de sidste mange år på trods af flere gange konkurrencetræningen... dog var der lige en omgang virusinfektion her for nylig, men den var i følge min læge højst sandsynligt brudt ud uanset omstændigheder og er nok nærmere alders/hormonbetinget end immunforsvarsbetinget :bigsmile:

Og ja, du har regnet helt rigtigt, det er mig Anja  :4thumbup: Og du har forstået min historie med den manglende opbakning. Jeg er faktisk ret imponeret over at du kan huske hele min 'historie' for du snakkede med ret mange mennesker den dag.  :smile:
Ikke så svært at huske dig --> du virkede så positiv og glad :4thumbup:
Men jeg har helt klart fået blod på tanden, til at gøre meget mere ved det i det kommende år. Jeg skal jo gerne være lidt større i år, så jeg har lidt mere at tabe af til næste år..  :smile:

Du skal vist ikke tabe så meget mere fedt i forhold til i år, så jo ganske fornuftigt ud!

Jeg ville tro at du blot ved at øge din muskelvolumen med et par kg de rigtige steder såsom dine ben og ryg (mener at huske at du havde en god bredde over skuldrene :wink: ) + måske smide 2-3 kg fedt i forhold til DM i år, så skal du nok stå på scenen og se væsenligt bedre ud :firebounce:

+ selvfølgelig noget af det vigtigste --> en god vejleder/hjælper der ved hvad han/hun snakker om og rent faktisk gider bruge nogle timer på dig :cooldance:

Bare klø på... og så venter jeg spændt på at se dig og dine forbedringer på scenen 2005 :devil:

(... eller måske før til et MOL-træf eller ligende :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Gode billeder og god fremgang :4thumbup:

Din ryg og dine skuldre er alt for vilde. På den gode måde selfølgelig.

Ben og numza er ....... øøøøøhh ......... også godt :blush:

Det hele er generelt bare nice.

Nu håber jeg ikke jeg får problemer med kragen :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance::cooldance::blush:

... de eneste problemer Kragen får er at alt det her snart stiger mig til hovedet :innocent:

ps: det med den BB-videoaften, må vi virkelig finde ud af en dag :wink:
110% :4thumbup:

... det vil selvfølgelig inkludere god :4mewantfood: :tongue:

NUMZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAA :4thumbup:

:blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er en af de ting som er så 'fedt' ved dig. Du er ufattelig godt til at holde folks moral oppe, og give dem et skub i den rigtige retning, hvis det er det de har behov for. Du har virkelig et stort 'overskud' :4thumbup: :4thumbup: Og jeg er da utrolig glad for grunden til at du kan huske mig... :cooldance:

Jeg tror faktisk ikke det er pga. diæten at jeg er blevet syg. For jeg plejer ikke at slippe for en gang bihulebetændelse og bronkitis her ved denne tid... :raisebrow:

Det er i hvert fald ikke bredden over skuldrene jeg mangler, men noget mere volumen over ryggen kunne der nok godt ønskes. Og ben og numse er noget af det jeg skal ligge mere vægt på.

Jeg har forresten ikke set din bror endnu, men skal nok tage fat i ham når jeg ser ham.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er en af de ting som er så 'fedt' ved dig. Du er ufattelig godt til at holde folks moral oppe, og give dem et skub i den rigtige retning, hvis det er det de har behov for. Du har virkelig et stort 'overskud'  :4thumbup:  :4thumbup: Og jeg er da utrolig glad for grunden til at du kan huske mig...  :cooldance:

Jeg tror faktisk ikke det er pga. diæten at jeg er blevet syg. For jeg plejer ikke at slippe for en gang bihulebetændelse og bronkitis her ved denne tid...  :raisebrow:

Det er i hvert fald ikke bredden over skuldrene jeg mangler, men noget mere volumen over ryggen kunne der nok godt ønskes. Og ben og numse er noget af det jeg skal ligge mere vægt på.

Jeg har forresten ikke set din bror endnu, men skal nok tage fat i ham når jeg ser ham.. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

FEDT du synes jeg havde oooooverskuuuu :cooldance: var bare begge for at snakke folks øre af :blink::tongue:

Nej - bredden over skuldrene mangler du ikke :smile:

...så bare klø på med dine største "problem"områder først og få sat gang i udviklingen!

Nu er de næste par måneder med jul og alt det der som jo inkluderer god mad :4mewantfood: jo en oplagt tid at køre hårdt på med tung vægt og få reps og få bygget nogle kvali muskler på :4flex:

Hejsa Norah!

Vil bare lige ønske dig et forsinket tillykke med dit guld til DM. Bare godt gået :4thumbup: Jeg var nede at se på i Horsens.  Hold k... hvor var du flot! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

IIIIHHHHHHHHH TAK :firebounce::w00t:

.... kan jo kun sige i lige måde :wink:

(hader dig en lille smule for de stænger du rende rundt på :tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er en af de ting som er så 'fedt' ved dig. Du er ufattelig godt til at holde folks moral oppe, og give dem et skub i den rigtige retning, hvis det er det de har behov for. Du har virkelig et stort 'overskud'  :4thumbup:  :4thumbup: Og jeg er da utrolig glad for grunden til at du kan huske mig...  :cooldance:

Jeg tror faktisk ikke det er pga. diæten at jeg er blevet syg. For jeg plejer ikke at slippe for en gang bihulebetændelse og bronkitis her ved denne tid...  :raisebrow:

Det er i hvert fald ikke bredden over skuldrene jeg mangler, men noget mere volumen over ryggen kunne der nok godt ønskes. Og ben og numse er noget af det jeg skal ligge mere vægt på.

Jeg har forresten ikke set din bror endnu, men skal nok tage fat i ham når jeg ser ham.. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

FEDT du synes jeg havde oooooverskuuuu :cooldance: var bare begge for at snakke folks øre af :blink::tongue:

Nej - bredden over skuldrene mangler du ikke :smile:

...så bare klø på med dine største "problem"områder først og få sat gang i udviklingen!

Nu er de næste par måneder med jul og alt det der som jo inkluderer god mad :4mewantfood: jo en oplagt tid at køre hårdt på med tung vægt og få reps og få bygget nogle kvali muskler på :4flex:

Hejsa Norah!

Vil bare lige ønske dig et forsinket tillykke med dit guld til DM. Bare godt gået :4thumbup: Jeg var nede at se på i Horsens.  Hold k... hvor var du flot! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

IIIIHHHHHHHHH TAK :firebounce::w00t:

.... kan jo kun sige i lige måde :wink:

(hader dig en lille smule for de stænger du rende rundt på :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hovsa..skrev jeg lige Horsens??? Det var selvfølgelig Herning jeg mente :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 3. november

MORGENCARDIO kl. 6:15

POWERWALK + 7.5kg rygsæk

... 55 minutter

POSERING

... 15 minutter

Så vel egenligt OK ud, lidt mere massiv end sædvanligt nok pga. væskkeretentionen :raisebrow: --> dog er det lidt deprimerende at blive hvid igen :crybaby: meeeeeen nu er der heldigvis kun lidt over 3 uger til før den søde, spritet duft af protan igen rammer mine næse :4thumbup:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BRYST - TRICEPS - SKULDER - MAVE

STEP

... 20 minutter

CHINS

1set x 15reps @ BW

... på trods af et total ringe startgreb og ikke mindst ryg DOMS lykkedes det mig sgu at få hevet 15reps hjem :4sport:

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17kg

1set x 10reps @ 19kg

1set x 5reps @ 21kg

1set x 5reps @ 21kg

1set x 5reps @ 21kg

MAVE, LIGE - maskine

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

1set x 6reps @ 150lb

DIPS - swedish

1set x 30reps @ BW

HVAAAAA SAAAATAN :devil:

her føler man sig total DOMS'et, slatten og ikke mindst vrissen og så sætte rman swedish PR!!

PUUUU ... det lægger jo et yderligt pres på mig om små 4 uger :innocent:

MAVE, SKRÅ - maskine

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

LATERALS DB - kragestyle

1set x 15reps @ 5kg

1set x 12reps @ 7kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 9reps @ 10kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 8kg

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42.5kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 5reps @ 55kg

2set x 5reps @ 57.5kg

... Opspænd, vejrtrækning og teknik fungerede optimalt i dag!

FLYES - maskine

1set x 15reps @ 32.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 8reps @ 42.5kg

1set x 11reps @ 37.5kg

1set x 10reps @ 32.5kg

...UDSOLGT!

PULLOVER DB

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 27kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 75kg

UPRIGHT ROW BB

4set x 20reps @ 20kg

... ren massage af min supraspinatussene

STEP

... 30 minutter

Al det step tager jo efterhånden overhånd :innocent:

På trods af hvor et et rædsomt humør jeg ankom i så gik træningen overraskende godt!! Jeg formåede dog også at få vendt humøret undervejs... ikke mindst ptpoul formåede at få taget hul på bylden med et guldkorn af en kommentar :4winkkiss: Du forstår sgu at charmere dig ind Poul... der har du helt sikkert lige fået et ekstra stort fedt kryds i min kalder :wink:

Ellers lavede cirkushesten stunts så Bamzen åbenbart måtte springe for livet :blink: jeg fik også lige set Kragen malke sine gunz's og fik lige et par enkle abs-poses :wub:

Nåede lige at støde ind i en munter MASS --> så jo ud til at være i et super humør, det klæder ham fandme at blive selvstændig, synes det er lang tid siden jeg har set ham være såååå munter :tease: selv hans poser under øjnene kunne ikke skjule det muntre blik :tongue:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Craw>

Verden er sq lille. Han er en gammel soldater kammy. Du må lige hilse ham fra Tovgaard fra 3. deling, også kendt som elite delingen.  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

spøjst nok.... :smile:

han er ellers en stærk fætter, han bænkede 210 her for et par uger siden såå...

Link to comment
Share on other sites

Skulle lige høre om du fik min PM?

Eller om du bare var for carb-depleted til at huske det?!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sgu da utroligt

.... Bare fordi man ikke svarer på et splitsekund :blink:

Nu får jeg ikke kun én PM om dagen :innocent: så når altså ikke bunken igennem i løbet af én aften ... Havde du overvejet at ringe hvis det er så vigtigt :wink:

Kigger lige på den senere idag når jeg når så langt...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ps: det med den BB-videoaften, må vi virkelig finde ud af en dag :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sidder og får en ide :4smartass: Hvis Markus Rühl, efter planen kommer til Odense omkring d.21, kunne det måske kombineres der? Træning, Seminar med Rühl og så video bagefter ville ikke være helt tosset :smile: Måske bliver der lige lovlig tidspres på, når nu der skal cardio's den aw osv, men måske?

<{POST_SNAPBACK}>

Du er da også fuld af gode idéer krage :laugh:

Ærlig talt, så er det en rigtig god ide, så hvis vi skal lave en aftale, skal det nok være snart, da jeg har vagt den dag. Hvis jeg skal have mulighed for at få fri, eller bytte min vagt, bliver jeg nødt til at være ude i god tid.

Undskyld svineriet i din log englepigen, men du skal jo også selv deltage, så du må da gerne svare :wink:

Er der iøvrigt mulighed for at smage den nok så berømte engle-superkage? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

ps: det med den BB-videoaften, må vi virkelig finde ud af en dag :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sidder og får en ide :4smartass: Hvis Markus Rühl, efter planen kommer til Odense omkring d.21, kunne det måske kombineres der? Træning, Seminar med Rühl og så video bagefter ville ikke være helt tosset :smile: Måske bliver der lige lovlig tidspres på, når nu der skal cardio's den aw osv, men måske?

<{POST_SNAPBACK}>

Du er da også fuld af gode idéer krage :laugh:

Ærlig talt, så er det en rigtig god ide, så hvis vi skal lave en aftale, skal det nok være snart, da jeg har vagt den dag. Hvis jeg skal have mulighed for at få fri, eller bytte min vagt, bliver jeg nødt til at være ude i god tid.

Undskyld svineriet i din log englepigen, men du skal jo også selv deltage, så du må da gerne svare :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Intet svineri.... specielt når det er noget som involvere Rühl :w00t:

Er der iøvrigt mulighed for at smage den nok så berømte engle-superkage? :4mewantfood:

Det kunne da nok arrangeres :4thumbup:

... har en ny variant på trapperne som du jo kunne teste :tongue: så kunne jeg også finde ud af om det var noget jeg der kunne serveres for Kragen efter Decembercuppen :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share