ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel!!

Der skal lyde et KÆPME tillykke herfra. :4thumbup: Jeg havde jo godt regnet ud, at du ville blive blandt de 3. bedste, og uden at prale, så havde jeg satset på, at det var dig som tog 1. pladsen :cooldance:

Det var en fed oplevelse at være med for første gang, og selv om jeg ikke var i nærheden af en medalje, så var jeg 100% tilfreds. :bigsmile::bigsmile:

Det var rigtig hyggeligt at snakke med dig, og dejligt at du lige inden finale runden gladeligt delte ud af dine små fif... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel!!

Der skal lyde et KÆPME tillykke herfra. :4thumbup:  Jeg havde jo godt regnet ud, at du ville blive blandt de 3. bedste, og uden at prale, så havde jeg satset på, at det var dig som tog 1. pladsen  :cooldance:

Det var en fed oplevelse at være med for første gang, og selv om jeg ikke var i nærheden af en medalje, så var jeg 100% tilfreds.  :bigsmile:  :bigsmile:

Det var rigtig hyggeligt at snakke med dig, og dejligt at du lige inden finale runden gladeligt delte ud af dine små fif...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

TAAAARK :cooldance:

Hvis jeg ikke tager meget fejl sååååå må du være Anja - jeg synes du klarede det vældigt flot :4thumbup: specielt taget i betragtning af at du ikke rigtigt har været i kontakt med nogen der kunne hjælpe dig 100% gennem konkurrencetræningen (hvis jeg forstod dig ret??!)

Håber da at du har tænkt dig at hænge i for fitness er en fed sport :cheer:

Godt at høre at du er 100% tilfreds for det bør man også være - det er de færreste mennesker der har "guts" til at gøre hvad du gjorde i lørdags og bare det i sig selv gør at man føler sig som en vinder uanset placering!!

Det var godt jeg ikke snakkede dine øre af og du kunne bruge lidt af det jeg sagde --> der var jo desværre ikke tid til så meget den dag men du kan jo blive hængende her på MOL ... så skal du nok få samlet en masse guldkorn op :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 29. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :cooldance:

POWERWALK

... 50 minutter

Virkeligt dejligt vejr her til morgen og ikke mindst et spændende afsnit af den fantastiske tidsstarut Ruth :tongue:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN - BICEPS

OPVARMNING

... 15 minutter H&M lingerishoppen :blush: selv mine g-strenge hænger på mig :raisebrow:

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 45kg

1set x 6reps @ 55kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 75kg

3set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 5reps @ 70kg

1set x 8reps @ 60kg

... Ganske fornuftig omgang - meget fokus på teknik, stil og ikke mindst dybde i udførelsen! Havde egenligt sigtet mod 3x5reps med de 80 kg men da min excentriske fase var meget lang brændte jeg mine ben for meget af til at kunne bibeholde en ordenlig stil på de sidste 2 rep... og stilen er altså det primære nu, hvorfor jeg ikke gik på kompromi og tog kun de 3 reps. Det lykkedes faktisk med et par enkle reps som blev udført perfekt (blev helt overrasket selv.. hvor fanden kom det pres fra :tongue: ) men det var nok fordi Bamz'ens squatpower gnubbede af mens han spottede mig :wink:

LEG EXTENSION

1set x 17reps @ 90lb

1set x 13reps @ 110lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 14reps @ 110lb

LEG CURL

1set x 20reps @ 90lb

1set x 14reps @ 100lb

1set x 11reps @ 110lb

1set x 8reps @ 120lb

ROTATOR CUFF - maskine

external

1set x 20reps @ 8lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 12lb

internal

1set x 20reps @ 8lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 12lb

BICEPS DB CURL

1set x 30reps @ 10kg

1set x 20reps @ 11kg

1set x 20reps @ 12kg

1set x 20reps @ 13kg

... total højrep discopump af mine små gunz :4flex:

BB WRISTCURL

2set x 30reps @ lille stang

HYPEREXTENSION

1set x 20reps @ 5kg

1set x 20reps @ 10kg

STEP

... 20 minutter

Det er godt nok lang tid siden jeg har sat mine fusser på en stepmaskine - det var faktisk kanon :w00t: tror jeg vil hoppede lidt mere op og ned på den i den nærmeste fremtid :wootdance:

Som de andre dage i denne uge total meget :blahblah: :blahblah: :blahblah: men hvor er det dog skønt med al den positive feedback - det er alligevel vildt så mange der har gået og holdt øje med mig :blush:

En del af powerpossét skønne drenge var i huset og de fik vist bænket en bare en lille "smule" og som sædvanligt var bamz'ens squat rent lir :cooldance: hvis jeg ikke tager megt fejl havde Hippo chokolade i mundvigen.. måske det bare var en gemmel rest :tongue:

I morges var vægten tilbage til mit udgangspunkt i dagene op til DM.. skræmmende 64 kg :innocent: formen begynder at være god igen nu da væsken bliver svedt ud. Hvis jeg ikke tager meget fejl er der allerede røget noget mere fedt :4thumbup:

Satser på at smide 2 måske i nærheden af 3 kg inden Lund om 4 uger for at komme ned omkring de 10% fedt --> det er de jo ret glade for deroppe selvom det er fitness :blink:

Ellers GOOOO' weekend til alle MOL'er

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare nogle nice pictures, og jeg siger ikke hvilket et jeg bedst kan lide, men der er et som skiller sig ud fra de andre :innocent:"hvad er det nu for et?" :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe... godt du kan lide dem :cooldance:

Du kan jo ved lejlighed fortælle mig hvilket du bedst kan lide, hvis du kommer i tanker om det :wink:

p.s Kunne være fedt hvis du en dag kommer forbi ... ikke nødvendigvis til træning - vi kunne jo bare lave noget BB-videoaften for det plejer at spille MAX :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

HUUUUU... får et helt sug i maven :w00t:

Har lige gennemset nogle af Hippos billeder fra DM (jeg skal nok poste en fuld serie på et eller andet tidspunkt når alle billeder er blevet samlet)

Synes fandme det her ser nice ud - mine ben ser ikke engang små ud :innocent:

back.jpg

Og lige en line-up til sammenligning - min ryg kan sagtens blive meget bredere end det, men holdt igen fordi det var fitness. Til decembercuppen satser jeg på at vise mit fulde vingefang :latspreadsmiley:

backlineup.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og lige en line-up til sammenligning - min ryg kan sagtens blive meget bredere end det, men holdt igen fordi det var fitness. Til decembercuppen satser jeg på at vise mit fulde vingefang  :latspreadsmiley:

backlineup.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er der stor forskel på jer. Jeg troede I ville være mere ens, at det ville være de små detaljer der gjorde forskellen. Men selv en som mig der ikke har den store erfaring, kan se at du er langt foran de andre :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fine pics!

Godt squattet i dag engel.

Især dine 2 første rep i 2. og 3. sæt var lige i øjet, go' konkurrencedybde og du fik et godt drive op gennem ryggen.

Desværre taber du lidt spændet på 3. rep, om det er pga. for langsom excentrisk face eller du har ærwlige abs, det skal være usagt..... waahahaaha :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

og ikke mindst et spændende afsnit af den fantastiske tidsstarut Ruth :tongue:
Så er det ud med sproget!! ...hvad er der med hende Ruth-starut?! :blink::tease:
... 15 minutter H&M lingerishoppen :blush: selv mine g-strenge hænger på mig  :raisebrow:
Fornuftig opvarmning... jeg får helt abstinenser! :w00t: :4thumbup:
Det er godt nok lang tid siden jeg har sat mine fusser på en stepmaskine - det var faktisk kanon :w00t: tror jeg vil hoppede lidt mere op og ned på den i den nærmeste fremtid  :wootdance:
Ja, den er bare FEEEE' ikk' å'?!! :cooldance::bunny::bunny::bunny:

Rigtig flotte billeder iøvrigt..lækker bagside! :dropjaw: :wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Enig med de andre - du ser kanon godt ud (også) på det billede! :4thumbup:

Klart bedste farve, læg og valg af bikini og sko IMO. Og du og Sheila skiller jer ud ved ubetinget at have de bedste skuldre og rygge. :king::devil: :4flex:

Har du nogen ide om, hvad din overarm måler? For umiddelbart synes jeg, det på nogle af de andre billeder ser ud som om, du har mistet noget masse på biceps..? :unsure:

P.S. Hvor meget mere ros kan du tåle? :tongue:

og ikke mindst et spændende afsnit af den fantastiske tidsstarut Ruth :tongue:
Så er det ud med sproget!! ...hvad er der med hende Ruth-starut?! :blink::tease:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaa, Ruth er sød. :biggrin: Hører gerne et lige inden sengetid (lige inden jeg burde gå i seng, red. :innocent:).

Link to comment
Share on other sites

Og det var Englen som tudede over sine "Ærwelige" hjul :blink:  :wink:  :tongue: Farven er også klart den pæneste i lineuppen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

JAAAA..... jeg ved det :crybaby: men føler altså mine ben er så små :blink:

...men der ser det sgu godt ud må jeg indrømme!!! Det er nok kvinder og deres ide om hvordan de reelt ser ud der fucker mig op :laugh:

Ang. Farven så er det helt klart den flotteste!! Hvad skulle vi have gjort uden malermester Carsten og ikke mindst min opvarmer Klaus som fik fedtet mig ind i dreamtan til den store guldmedalje :4thumbup:

>Craw

Det er sjovt du siger det med farven - jeg sad lige præcis og tænkte det samme! Det ser satme godt ud Angel! Og selvom Miss blev dømt ned for at være for stor, så er din ryg IMO hendes klart overlegen!

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

TAK :cooldance:

... er også ret glad for min ryg :w00t: men det har også krævet hårdt arbejde :dumbbell_lift:

Hvorfor kører du egentlig så høje reps på dine øvelser? Troede du var mere til POWA BUILDING a la Kragerator  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige nu er det lidt blandet landhandel :raisebrow:

... det nytter ikke noget at jeg ikke er kan klare flere reps når jeg nu engang til Decembercuppen også skal udvise fitness dvs. lave max antal dips, chins + romaskine.

Det høje reps antal i biceps curl kommer sig af at det har forbedret mit chins antal men ellers er de fleste andre reps i de forskellige øvelser indenfor normalen

Link to comment
Share on other sites

Og lige en line-up til sammenligning - min ryg kan sagtens blive meget bredere end det, men holdt igen fordi det var fitness. Til decembercuppen satser jeg på at vise mit fulde vingefang  :latspreadsmiley:

backlineup.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er der stor forskel på jer. Jeg troede I ville være mere ens, at det ville være de små detaljer der gjorde forskellen. Men selv en som mig der ikke har den store erfaring, kan se at du er langt foran de andre :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mette

Ved ikke om jeg er langt foran de andre :blink: men det er jo også de små detaljer som sceneudstråling --> helhedsindtrykket som gør om man kan sælge varen :bigsmile:

Fine pics!

Godt squattet i dag engel.

Især dine 2 første rep i 2. og 3. sæt var lige i øjet, go' konkurrencedybde og du fik et godt drive op gennem ryggen.

Desværre taber du lidt spændet på 3. rep, om det er pga. for langsom excentrisk face eller du har ærwlige abs, det skal være usagt..... waahahaaha  :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

... nok de ærweeeelige ABS :tongue:

Men du har ret - specielt den første rep kom helt bag på!! DET ER SÅDAN SQUAT SKAL VÆRE :devil: jeg kan jo godt, nu skal jeg bare ramme stilen hver gang og med samme tryk i bunden og ikke mindst spænd i ryggen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så er det ud med sproget!! ...hvad er der med hende Ruth-starut?!  :blink:  :tease:
Tror Max P klarede den... tAK :4thumbup:
... 15 minutter H&M lingerishoppen :blush: selv mine g-strenge hænger på mig  :raisebrow:
Fornuftig opvarmning... jeg får helt abstinenser! :w00t: :4thumbup:

Det må jo næsten være en date en af de nærmeste dage, måske med lidt kaffe et eller andet sted inde i byen :innocent:

Det er godt nok lang tid siden jeg har sat mine fusser på en stepmaskine - det var faktisk kanon :w00t: tror jeg vil hoppede lidt mere op og ned på den i den nærmeste fremtid  :wootdance:
Ja, den er bare FEEEE' ikk' å'?!!

heheh.... mener du det? :blink:

Jeg MENER det nemlig :w00t:

Rigtig flotte billeder iøvrigt..lækker bagside!  :dropjaw:  :wink:
TAK Stine.... mon ikke vi kan få din op på samme standard i løbet af et år eller to :wink:
men det var nok fordi Bamz'ens squatpower gnubbede af mens han spottede mig

Haha, det var sgu nok ik' det eneste Bamzfar gnubbede af, mens du squattede... :laugh: :laugh:

:tongue::tongue::tongue:

Har du nogen ide om, hvad din overarm måler? For umiddelbart synes jeg, det på nogle af de andre billeder ser ud som om, du har mistet noget masse på biceps..? :unsure:

Jeg har ikke mistet masse men det spæklag som omgav den :innocent:

... i upumpet tilstand er den omkring de 35 cm!

Har ikke rigtigt gide at gå op i hverken vægt eller mål denne gang for det har ingen betydning og virker næsten kun negativt :dry:

Mine lår er lige omkring 55 cm og jeg synes faktisk det spiller MAX :cooldance:

P.S. Hvor meget mere ros kan du tåle? :tongue:

:blush: tjaaaaaa... jeg synes i hvert tilfælde det er meget overvældende med al den positive opmærksomhed :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har du nogen ide om, hvad din overarm måler? For umiddelbart synes jeg, det på nogle af de andre billeder ser ud som om, du har mistet noget masse på biceps..? :unsure:

Jeg har ikke mistet masse men det spæklag som omgav den :innocent:

... i upumpet tilstand er den omkring de 35 cm!

Ikke dårligt! :w00t:

Mine ligger stadig og roder rundt nede lige over de 29 cm. :dry: Alt andet synes jeg dog er blevet forbedret en del i løbet af de sidste par måneder. :biggrin:

Mine lår er lige omkring 55 cm og jeg synes faktisk det spiller MAX  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Huh - så er mine lår 4 cm større (og en del federe :tongue:) end dine for tiden - jeg må nyde det, så længe det varer. :tongue:

Glæder mig virkelig til at se, hvor ond en form du kan nå at komme i inden Lund. :4thumbup: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Har du nogen ide om, hvad din overarm måler? For umiddelbart synes jeg, det på nogle af de andre billeder ser ud som om, du har mistet noget masse på biceps..? :unsure:

Jeg har ikke mistet masse men det spæklag som omgav den :innocent:

... i upumpet tilstand er den omkring de 35 cm!

Ikke dårligt! :w00t:

Mine ligger stadig og roder rundt nede lige over de 29 cm. :dry: Alt andet synes jeg dog er blevet forbedret en del i løbet af de sidste par måneder. :biggrin:

Nu er der jo vist også lige 7-8 års seriøs træningsforskel på os :wink:

Mine lår er lige omkring 55 cm og jeg synes faktisk det spiller MAX  :cooldance:

Huh - så er mine lår 4 cm større (og en del federe :tongue:) end dine for tiden - jeg må nyde det, så længe det varer. :tongue:

Tror nu ikke jeg vil have så meget større omkreds på mine lår - i hvert tilfælde der hvor jeg måler! Er ganske tilfreds med mine fedtfrie ben, hvor det ikke deller ud i bedste pølserand når man bl.a. er i udstyr :blink:

Jeg skal helt klart have noget mere masse på m. sartorius samt på lidt mere på ydersiden af benet, men sammanlagt kommer det nok kun til at give 1-2 cm ekstra oven i det nuværende når jeg er tilfreds :innocent:

Glæder mig virkelig til at se, hvor ond en form du kan nå at komme i inden Lund. :4thumbup: :devil:

samme her :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 30. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :cooldance:

POWERWALK + 6kg rygsæk

... 53 minutter

Tror der kommer flere kg i rygsækken på mandag... mærkede intet til de sølle 6 kg :blink:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

BRYST - TRICEPS - SKULDER - LÆG - MAVE

Bænkpres blev superset'et først med skrå mave derefter med donkey raise

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42.5kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 57.5kg

3set x 4reps @ 62.5kg

1set x 5reps @ 57.5kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 19reps @ 47.5kg

... Igen i dag FOKUS på stil, teknik og ikke mindst opspænd - synes det hele fungerede ganske fornuftigt :tongue: meeen tror ikke jeg kan bænke 95kg i disse dage :blush:

MAVE - SKRÅ

maskine

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 130lb

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 120kg

1set x 15reps @ 140kg

1set x 14reps @ 150kg

1set x 13reps @ 160kg

1set x 11reps @ 170kg

1set x 12reps @ 170kg

SKRÅ DB PRES

1set x 12reps @ 17kg

1set x 12reps @ 19kg

1set x 12reps @ 21kg

1set x 9reps @ 23kg

1set x 10reps @ 23kg

Laterals blev kørt siddende og til sidst stående for at malke delts'ne lidt :w00t:

ELSKER DET FOR VILDT :wub:

LATERALS DB

1set x 17reps @ 4kg + 3 reps stående

1set x 11reps @ 6kg + 3 reps stående

1set x 11reps @ 7kg + 5 reps stående

1set x 9reps @ 8kg + 3 reps stående

1set x 10reps @ 7kg + 4 reps stående

1set x 10reps @ 7kg + 4 reps stående

MAVE - PADDED CRUNCH

1set x 20reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 20reps @ BW

Skulderpres superset'et med lægpres

SKULDERPRES - maskine

1set x 12reps @ klods 9

1set x 11reps @ klods 9

1set x 10reps @ klods 9

... og så var der udsolgt i skulderafdelingen :smile:

LÆGPRES - slæde

1set x 30reps @ 100kg

1set x 20reps @ 150kg

1set x 22reps @ 150kg

1set x 21reps @ 150kg

DIPS - swedish

1set x 20reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

... godt tung efter både bryst og skulder

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 70kg

GO GO GO træning :tongue: kanon energi :bunny: men det er jo ikke noget nyt :tongue: Igen lidt :blahblah: så nåede ikke min ellers planlagte cardio, men mon ikke også jeg trænger til at strække stængerne i aften efter arbejde og kan nappe min 45 minutter der :cooldance:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens ekstra træning lørdag d. 30. oktober :blink:

AFTENCARDIO kl. 22:00 :cooldance:

POWERWALK

... 35 minutter

JA - så kom jeg afsted på en lille aftentur efter arbejde - den omgang som manglede efter træning

...så nu kan jeg sove med god samvittighed :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 31. oktober :blink:

MORGENCARDIO kl. 6:30 :firebounce:

POWERWALK

... 70 minutter

Fuld af energi efter 1 times ekstra søvn :w00t: drønnede jeg på min morgentur (som den gode pige jeg er :innocent: ) forbi Nyborgs bedste bager og købte morgenbrød og kage til mine forældre... Så kunne jeg så nyde at se dem spise god stor morgenmad mens jeg prottede min "protein-vælling" m. banan aw :tongue:

Er på arbejde det meste af dagen og håber jeg på et tidspunkt kan smutte væk 5-10 minutter og lave noget line-up træning :cooldance:

Ellers begynder der så småt at dukke billeder op fra SM der blev afholdt igår.

Det er skønt at se, at der også til deres mesterskab i Bodyfitness blev lagt vægt på proportioner og slanke kurver, hvilket medførte at de mere muskuløse piger ikke fik så høj pointscore!

Jeg er sikker på, at det er den rigtige vej for sporten :bigsmile: For den store muskelmasse er både uopnåelig for de fleste piger uden hjælpemidler samt den slags kroppe ikke appellerer til de fleste personer :raisebrow:

Det er bare så ærgeligt, at vi ikke har athletic-fitness herhjemme, for der ville de mere muskuløse piger, som endnu ikke er BB'er eller bare bygger let masse befinde sig godt i frohold til Bodyfitness.... men måske om nogle år kommer sporten til DK.... hvis vi altså er heldige og Lisser Frost tillader det :dry:

Vinderene af +164cm

post-9-1099204196.jpg

post-9-1099204103.jpg

post-9-1099203561.jpg

post-9-1099203645.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share