ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige et forsinket tillykke med din sindsygt flotte placering til DM, det er virkelig imponerende som din træning og jernvilje har båret frugt :smile: Og det er fuldt fortjent..

Nr 10 og 11 på de billeder :w00t:

EDIT: Kan man mon leje dem til noget guestpose :tongue:

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Nr 10, 11 og ikke mindst nr 12  :wub: ahhhhh!!! men guuuuuud nr 11 :wub: :wub: sådan en lille svensk blondine!!!

<{POST_SNAPBACK}>

HEHE.... svensk blodine sætter svenskeren blod i kog!!!

Tror også hun koger lidt her... DAMN nogle vener i panden :blink:

IMG_0729.jpg

Du får lige et lidt mere flatterende :wink:

IMG_0866.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Synes lårene ikke virker så veltrænet som resten af kroppen. :4nope:

Men hvad, ingen er perfekte, så jeg kunne godt nøjes med hende.  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun ville nok sige det omvendte om dig :wink:

Lårene veltrænet mens resten ..... :tongue: "PYT - jeg kan nøjes"

Link to comment
Share on other sites

Synes lårene ikke virker så veltrænet som resten af kroppen. :4nope:

Men hvad, ingen er perfekte, så jeg kunne godt nøjes med hende.  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun ville nok sige det omvendte om dig :wink:

Lårene veltrænet mens resten ..... :tongue: "PYT - jeg kan nøjes"

<{POST_SNAPBACK}>

Så passer vi godt sammen. :bigsmile:

Jeg medbringer de gode ben, og hun den gode overkrop. Jep jep, sådan skal den skæres. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Wauw nogle flotte tøzer!! :w00t::w00t::w00t:

Og så bedre sent end aldrig - tak for det oplysende svar om Ruth (MaxP) Jeg har vist ikke fuldt ordentligt med :raisebrow: .

Det må jo næsten være en date en af de nærmeste dage, måske med lidt kaffe et eller andet sted inde i byen :innocent:
Jaaa, det ku' bare være hyg'ligt. Har de for vildeste shopping-abstinenser, nu hvor jeg ikke skal ud at prøve lækre bikinier, sko osv mere. :laugh:
Det er godt nok lang tid siden jeg har sat mine fusser på en stepmaskine - det var faktisk kanon :w00t: tror jeg vil hoppede lidt mere op og ned på den i den nærmeste fremtid  :wootdance:
Ja, den er bare FEEEE' ikk' å'?!!

heheh.... mener du det? :blink:

Jeg MENER det nemlig :w00t:

Jamen det gør jeg faktisk også! :blush: :4thumbup: (...det er til gengæld også den eneste kredsløbsmaskine jeg kan li'! :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Tror også hun koger lidt her... DAMN nogle vener i panden  :blink:

Ahhhh pyt da.. en vene eller to gør da ingen forskel når hovedet alligevel er nede i hovedpuden!!! :innocent:

Men angel, nu hvor du sidder inde med så gode billeder af dem! så smid lige et par styykker ind af Nr 12 også :w00t::wub:

Link to comment
Share on other sites

Tror også hun koger lidt her... DAMN nogle vener i panden  :blink:

Ahhhh pyt da.. en vene eller to gør da ingen forskel når hovedet alligevel er nede i hovedpuden!!! :innocent:

Men angel, nu hvor du sidder inde med så gode billeder af dem! så smid lige et par styykker ind af Nr 12 også :w00t::wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Nr. 12 coming up :w00t:

IMG_0728.jpg

DSC_4258.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 1. november :sleeping:

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK + 7.5kg rygsæk (.. og 2 kg tøj :tongue: )

... 55 minutter

ARGHHHHH .... så er det vabeltid igen!

Den store på venstre hæl er vendt tilbage for dobbelt kraft :crybaby: og nu er der 2 på højre... én på lilletåen og én på siden af svangen :crybaby:

Det tager sgu et stykke tid at gå dem varme!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen træning i dag - trænger til at få færdiggjort mine målsætninger til farmakologien og bare lige slappe liiiiidt af :bigsmile: så hermed gjort!!

Vejede 64 i morges - cirka ½ kg mere end lørdag :blink: havde sin forklaring for jeg er jo en suuuund pige på alle måder på trods af diæten :innocent:

Så nu er udsigten et par dag eller 5 med væskeretention på "sækken" og intet synligt tegn på yderlig vægtnedgang ..pffffff :dry:

(de værste er at der er præcis 4 uger til Lund, så håber ikke de dage falder sammen med min månedlige lottogevindst!!! :raisebrow: )

Har forresten stadigvæk protan på halvdelen af kroppen - -> Kan simpelthen ikke komme den farve til livs, det ligner jeg har omvendt psoreasis... soooooo very NICE :sneaky2:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har forresten stadigvæk protan på halvdelen af kroppen - -> Kan simpelthen ikke komme den farve til livs, det ligner jeg har omvendt psoreasis... soooooo very NICE :sneaky2:
Jeg synes ellers min farve falmede så smukt :slut:..... :laugh::laugh::laugh:

Men her en uges tid efter konkurrencen ligner det at min hud falder af i store flager. Charming!! :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

ARGHHHHH .... så er det vabeltid igen!

Den store på venstre hæl er vendt tilbage for dobbelt kraft :crybaby: og nu er der 2 på højre... én på lilletåen og én på siden af svangen :crybaby:

Det tager sgu et stykke tid at gå dem varme!

Har du prøvet med tensoplast - en slags klistrende bandage du kan sætte på udsatte steder som tæer, hæl og forfod. Det forebygger vabler !

Alternativt, er der det der nye fra compeed som du sprøjter på. Det skulle eftersigende skabe et "ekstra" lag hud og kunne afhjælpe eksisterende vabler ret godt.

Jeg har dog kun prøvet tensoplasten selv. Men den klarede 70km i forsvarets støvler, så mon ikke den kan klare skærene...?

Link to comment
Share on other sites

ARGHHHHH .... så er det vabeltid igen!

Den store på venstre hæl er vendt tilbage for dobbelt kraft :crybaby: og nu er der 2 på højre... én på lilletåen og én på siden af svangen :crybaby:

Det tager sgu et stykke tid at gå dem varme!

Har du prøvet med tensoplast - en slags klistrende bandage du kan sætte på udsatte steder som tæer, hæl og forfod. Det forebygger vabler !

Alternativt, er der det der nye fra compeed som du sprøjter på. Det skulle eftersigende skabe et "ekstra" lag hud og kunne afhjælpe eksisterende vabler ret godt.

Jeg har dog kun prøvet tensoplasten selv. Men den klarede 70km i forsvarets støvler, så mon ikke den kan klare skærene...?

<{POST_SNAPBACK}>

Er allerede på tensoplast + sportstape :innocent:

... og er du klar over hvor svært det er at få til at sidde rigtigt på ens lilletå :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver jeg næsten nødt til at spørge, hvad er psoreasis?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jeg lige lyst til at svare :blush:

psoreasis er en hudsygdom, som gør huden hvid og meget tør!! Det skulle klø meget, og være meget irriterende at have. Min far har det fx på albuerne, og så er hans albuer helt hvide. Når angel skriver hun har det omvendt, kunne jeg forestille mig at hun ser brun ud ved albuer, og har hvide arme.

Correct me if im wrong :smile:

Edit: Hvis nu nogen ved noget om sygdommen, sådan ud over det jeg lige har beskrevet, må de meget gerne skrive det. :smile:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Syns nok du går og smitter af på alle håndvægtene osv  :nono:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

SOOORY :innocent:

... måske Kuldskær eller Kragen også har en beskidt finger med i spillet :tongue:

Nu bliver jeg næsten nødt til at spørge, hvad er psoreasis?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jeg lige lyst til at svare :blush:

psoreasis er en hudsygdom, som gør huden hvid og meget tør!! Det skulle klø meget, og være meget irriterende at have. Min far har det fx på albuerne, og så er hans albuer helt hvide. Når angel skriver hun har det omvendt, kunne jeg forestille mig at hun ser brun ud ved albuer, og har hvide arme.

Correct me if im wrong :smile:

Edit: Hvis nu nogen ved noget om sygdommen, sådan ud over det jeg lige har beskrevet, må de meget gerne skrive det. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mere behøves det vist ikke at uddybes.... :4thumbup: Andet end at fortælle det hvide skyldes skæl fordi eksemet bliver så tørt ellers er det nu rødt!

... lige et pic til Måsen :wink:

1048283490.jpg

p.s. Det er IKKE mig på billedet :raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share