ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ved du hvad... det kan jeg ikke huske :blink:

:laugh::laugh::laugh:

Kan sgu godt være... ARGHHHH mand..... NEVER!! Måske er det Kragen som har haft lidt for mange cravings :dry:

Lur mig om ikke det er derfor..! :tongue:

??? øøøh ... du har da ikke mere end et par små 3000 :wink:
Wait for it... Wait for it.... Wait for it....
Ser det nu :blush:

Sådan ja..! :tongue:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

ANGEL - elsker din nye log bog titel... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

CJ - DU ER PÅ DIÆT IGEN.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Iver, CJ & Anders

:blush:

Er lige kommet tilbage fra afslutningen på denne dags ½ marathon-distance :blink:

... kunne ikke lade være med at tænke på undervejs at én ting er nu og dtether fitness stævne om 3 uger... men bagefter yderligt 3 uger på diæt og så BB!!

DAMN ... det er vist godt årets sværeste eksamen er i hus for tror ikke det bliver mindre let de næste par uger både hvad angår træningsmængde samt den opbyggende diæthjerne :blink:

(men går ud fra CJ måske kan sætte mig mere ind i tingene og måske endda hvordan jeg undgår de største besværlighed eller rettere dumheder :4whistling: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver, CJ & Anders

:blush:

Er lige kommet tilbage fra afslutningen på denne dags ½ marathon-distance :blink:

... kunne ikke lade være med at tænke på undervejs at én ting er nu og dtether fitness stævne om 3 uger... men bagefter yderligt 3 uger på diæt og så BB!!

DAMN ... det er vist godt årets sværeste eksamen er i hus for tror ikke det bliver mindre let de næste par uger både hvad angår træningsmængde samt den opbyggende diæthjerne :blink:

(men går ud fra CJ måske kan sætte mig mere ind i tingene og måske endda hvordan jeg undgår de største besværlighed eller rettere dumheder :4whistling: )

:laugh::laugh::laugh: Pas nu må hvad du lære af den største diæt hjerne i nyere tid på motion-online :crazy::nono:

nr 1 Fjern alt håret på kroppen dagen før med voks :cooldance:

nr 2 Ryst dine cola ekstra godt inden du starter udtømningen :crazy_pilot:

nr 3 Spist helst riskager med salt :sleeping:

nr 4 Ikke mere end tre citonmåner på konkurence dagen :4crutches:

nr 5 Hvad sagde jeg omkring voks i nr 1 :laugh: :laugh:

nr 6 Er det den 31/12 idag ? :cold:

nr 7 Hvor er min tandbørste ? :yahoo:

nr 8 Skal jeg lugte af hest :w00t::clown2:

nr 9 Er det iaften der kommer vild med dans ? :4band:

nr 10 Hvad var du sagde jeg hed :laugh::laugh:

Jo jo der kan ske meget på tre uger :1356: :1356: :1356:

:yahoo::yahoo::yahoo: : :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Pas nu må hvad du lære af den største diæt hjerne i nyere tid på motion-online :crazy::nono:

nr 1 Fjern alt håret på kroppen dagen før med voks :cooldance:

nr 2 Ryst dine cola ekstra godt inden du starter udtømningen :crazy_pilot:

nr 3 Spist helst riskager med salt :sleeping:

nr 4 Ikke mere end tre citonmåner på konkurence dagen :4crutches:

nr 5 Hvad sagde jeg omkring voks i nr 1 :laugh: :laugh:

nr 6 Er det den 31/12 idag ? :cold:

nr 7 Hvor er min tandbørste ? :yahoo:

nr 8 Skal jeg lugte af hest :w00t::clown2:

nr 9 Er det iaften der kommer vild med dans ? :4band:

nr 10 Hvad var du sagde jeg hed :laugh::laugh:

Jo jo der kan ske meget på tre uger :1356: :1356: :1356:

:yahoo::yahoo::yahoo: : :tongue4:

:laugh::laugh::laugh:

Det indlæg der Keld :4thumbup:

... det er sgu næsten en gemmer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

DAMN mand... fatter ikke hvordan min krop kan!!! :4ranting:

Har ikke haft min mens i et par måneder nu men i dag skulle åbenbart være dagen :crazy:

I det mindst kommer den så nu og ikke ugen op til stævnet som sidste år :dry:

Min krop og timing.... pffff :nonono:

Forklare også hvor jeg ikke har kunne holde vægten unde de 65 kg de sidste mange dage og "pludselig" har gainet og nu ligger omkring de 67 kg i morgenvægt :blink: det er edermame noget skod nogle gange at være en tøs.... nu skal jeg så trækkes med det den anden sidste uge af min diet og efterfølgende væskeretention.... kommer jo ikke til at føle der sker en skid med min form nu de næste par uger ... FUCK :newtongue:

p.s. Sorry... ved der ikke er noget "mere spændende" end en tøs mens... skulle bare lige af med det

--> kontruktiv kritik eller løsning fra mænd frabedes :wink:

... skulle bare lige have luft!! :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Forstår jeg ikke??

Tror også at fitnezz Iver er gået på diæt :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: eller har han glemt hans middagssøvn :worship::worship:

Link to comment
Share on other sites

DAMN mand... fatter ikke hvordan min krop kan!!! :4ranting:

Har ikke haft min mens i et par måneder nu men i dag skulle åbenbart være dagen :crazy:

I det mindst kommer den så nu og ikke ugen op til stævnet som sidste år :dry:

Min krop og timing.... pffff :nonono:

Forklare også hvor jeg ikke har kunne holde vægten unde de 65 kg de sidste mange dage og "pludselig" har gainet og nu ligger omkring de 67 kg i morgenvægt :blink: det er edermame noget skod nogle gange at være en tøs.... nu skal jeg så trækkes med det den anden sidste uge af min diet og efterfølgende væskeretention.... kommer jo ikke til at føle der sker en skid med min form nu de næste par uger ... FUCK :newtongue:

p.s. Sorry... ved der ikke er noget "mere spændende" end en tøs mens... skulle bare lige af med det

--> kontruktiv kritik eller løsning fra mænd frabedes :wink:

... skulle bare lige have luft!! :innocent:

Dejlig læsning mens jeg sidder med min tomatsuppe :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig læsning mens jeg sidder med min tomatsuppe :w00t::laugh:

:newtongue:

IK sjov... :nonono:

Jeg kan nu se frem mod 7-8 dage af 3-4 kg for meget væske i kroppen... det er sgu altid 20 x så strengt når jeg er på diæt.. min krop går helt amok!! Lidt ligesom den gør ekstra oprør fordi jeg presser den i forvejen :unsure:

... mig og min krop :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh:

Tror også at fitnezz Iver er gået på diæt :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: eller har han glemt hans middagssøvn :worship::worship:

Der fik Keld mig sgu... :laugh::laugh::laugh:

Mente bare at CJ og Keld var lige åndsvage... :4thumbup: :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Underholdende læsning må man sige :bigsmile:

Så må vi se om vi andre kan give dig lidt underholdning, næste gang det er vores tur! :wink:

... er ret sikker på at I både har givet og vil give underholdning igen :tease:

Hvad med at kører lidt hurtig diæt og stille op i noget BB om 6 uger... det burde da give lidt diæthjerne som kan underholde :wink:

CJ - hvorfor sidder du MIDT i din tomassuppe. Det er da lidt underligt :blink:

:laugh::laugh::laugh:

Den forstod jeg godt :w00t: men tror desværre at han skrev "sidder med min" og ikke midt i :wink:

... mon diæthjerne kan smitte?? :unsure:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT.... mine ben styrer for vildt :crazy:

Forstået.... de bestemmer virkeligt over mig :unsure:

Havde rundet de 22 km i dag da jeg ankom på arbejde kl 15 men var dette nok... nej nej da.... da jeg stod af toget i Odense her kl 22:30 så koblede min hjerne fra og mine ben tog over :freaked: og før jeg vidste af det havde jeg rundet en sammenlagt PW-dosis på 32 km i dag :blink::blink::blink:

Kan ikke love det IKKE sker igen ... for har åbenbart en form for føleforstyrrelse i mine ben... har ingen kontrol over hvad de gør længere .... :blink:

Det værste er at de jeg kan da godt mærke jeg har gået "lidt" i dag ... men de føles slet ikke sådan rigtigt brugt .... det er altså lidt creepy!!!

p.s. Note til mig selv... få hentet nye løbesko i morgen for har efter lidt hovedregning regnet mig frem til at jeg har cirka 600-700 km igen før dette års stævner er overstået om små 6 uger og dem jeg har nu er altså ret tyndslidte ... sjovt nok :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT.... mine ben styrer for vildt :crazy:

Forstået.... de bestemmer virkeligt over mig :unsure:

Havde rundet de 22 km i dag da jeg ankom på arbejde kl 15 men var dette nok... nej nej da.... da jeg stod af toget i Odense her kl 22:30 så koblede min hjerne fra og mine ben tog over :freaked: og før jeg vidste af det havde jeg rundet en sammenlagt PW-dosis på 32 km i dag :blink::blink::blink:

Kan ikke love det IKKE sker igen ... for har åbenbart en form for føleforstyrrelse i mine ben... har ingen kontrol over hvad de gør længere .... :blink:

Det værste er at de jeg kan da godt mærke jeg har gået "lidt" i dag ... men de føles slet ikke sådan rigtigt brugt .... det er altså lidt creepy!!!

p.s. Note til mig selv... få hentet nye løbesko i morgen for har efter lidt hovedregning regnet mig frem til at jeg har cirka 600-700 km igen før dette års stævner er overstået om små 6 uger og dem jeg har nu er altså ret tyndslidte ... sjovt nok :tongue:

Du ik rask :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du ik rask :w00t:

Jo jeg er :slut:

... men ved sgu ikke med mine ben :blink:

- tror jeg smækker rygsæk på de sidste par uger (også selvom min læge siger jeg ikke må - men det er jo kun for et par uger) for er åbenbart så let efterhånden at det ikke kræver de store ressourcer for mine stænger at flytte mig fra A til B ... og de der 3-4 timer jeg bruger på at traske rundt kunne jeg altså godt bruge på sofaen :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT.... mine ben styrer for vildt :crazy:

Forstået.... de bestemmer virkeligt over mig :unsure:

Havde rundet de 22 km i dag da jeg ankom på arbejde kl 15 men var dette nok... nej nej da.... da jeg stod af toget i Odense her kl 22:30 så koblede min hjerne fra og mine ben tog over :freaked: og før jeg vidste af det havde jeg rundet en sammenlagt PW-dosis på 32 km i dag :blink::blink::blink:

Kan ikke love det IKKE sker igen ... for har åbenbart en form for føleforstyrrelse i mine ben... har ingen kontrol over hvad de gør længere .... :blink:

Det værste er at de jeg kan da godt mærke jeg har gået "lidt" i dag ... men de føles slet ikke sådan rigtigt brugt .... det er altså lidt creepy!!!

Forrest Gump ? :blink::tongue:

Vild form Angel :devil: er ret sikker på du på trods af det ene og det andet nok skal spille max.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share