ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Kan så fortælle at sulten i reglen er værst de første par gange man stiller op :crazy:

... herefter bliver den langt lettere at takle... specielt til dit eget formål i form af mere effektiv og målrettet bulk :4flex:

//No

Nu har jeg generelt altid være meget glad for mad, og egentlig også kunne spise så meget jeg lyster uden det betød det store for vægten..! Så venter bare på at forbrændingen kommer i vejret igen..! :innocent: Meeen nu hvor jeg har droppet fodbolden, sååå skal jeg nok lave noget andet istedet..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har jeg generelt altid være meget glad for mad, og egentlig også kunne spise så meget jeg lyster uden det betød det store for vægten..! Så venter bare på at forbrændingen kommer i vejret igen..! :innocent: Meeen nu hvor jeg har droppet fodbolden, sååå skal jeg nok lave noget andet istedet..! :tongue:

Nyd det så længe det varer :innocent:

.... før du ved af det så når du "den der alder" hvor man bare ikke er så slank så let længere :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

KÆÆÆFÆT mand .... nogle gange er det sgu de sjoveste mennesker man møder på det her hotal hvor jeg arbejder ...

Har lige fået tilbudt en gratis implantat(piercing!!!) til en værdi af 7.000 kr :crazy:

En tysk gæst som vidste sig at være piercer med speciale i implantater ville gerne give mig en gratis (kalder man det piercing) omkring min biceps seperation på venstre arms inderside!!

Foreslog at jeg skulle have en kæde med 10-12 titaniumskugler á et par mm i diameter sat i underhuden som ville strække sig og samle alt efter om jeg flexede :laugh::blink:

han var dybt betaget af min overarm og ikke mindst at jeg var en pige med såååå tynd hud på armen... det havde han aldrig oplevet før og han kunne straks se der her "storslået" implantat(piercing) smykke min overarm og hvordan det ville komme i et eller andet ekstrem piercerblad?? :unsure::laugh:

Nå... men hvor om alt er .. så takkede jeg pænt NEJ ... sjovt nok :blink: men fik da lige en snak med ham omkring hudstruktur!

Det vidste sig at han åbenbart arbejdede sammen med nogle plastickirurger i Tyskland omkring forskellige typer implantater fordi han åbanbart kunne noget specielt (kunne ikke lige oversætte det fra tysk).. og da snakke faldt på hudstrukktur og tykkelse her i relation til det med at stille op og huden helst skulle være så tynd som muligt, gik der ikke længe før han hev i min hud diverse steder... og jeg kunne herefter få en meget saglig bemærkning om at min hud på maven er cirka 5-6 gange så tyk som den hud der er på min biceps... og det var bestemt ikke pga. fedt men derimod bindevæv :crybaby:

Som han sagde ... nogle er bare mere tykhudede :unhappy:

(men hvorfor lige på maven ... ØV!!)

Nå... men hvor om alt er så spurgte jeg ham jo så om han havde nogle teknikker til at man kunne blive mere tyndhudet (få fjernet bindevævet) når den nu var tyk fra naturens hånd og det havde da... plastikkirurgisk fjernelse hvor man løfter hele hudfolden af og skraber bindevæv af lag for lag indtil man når huden :crazy:

... åbenbart noget han gjorde på folk under lokal bedøvelse hvis de ønskede meget synlige implantater ....

Så har man hørt det med!!

Tror egentligt bare jeg vil lære at leve med min "tykke" mavehud så... fordel... gør ikke så ondt at lave mavepladsker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Sidder du også å trykker på hotel... :bigsmile: heldigvis er mit skift færdig her kl. 23...lækkertlækkert :4thumbup: men er nu et hyggeligt job :wub:

hvilket hotel arbejder du på?

hæ hæ ... må give Kongen ret :4thumbup:

Det var nok det fedeste udtryk længe... skal jeg så absolut huske :w00t:

Jep... jeg trykker (endda ret så ofte) her på hotellet!!

Har fast haft lørdag aften (15-22:30) + søndag morgen (7:30-15) de sidste små 5 år + evt. en 3. vagt i løbet af ugen, så jeg når deltid størstedelen af tiden!

Det er det perfekte studiejob og så er hotellet ikke mindst kanon hyggeligt og meget familiært med plads til maks 140 overnattende gæster hvis alt tages som dobbeltværelse --> det hedder hotel Storebælt og Kystgården og ligger i Nyborg :smile:

Nå JA... bedst af alt er da klart maden som er en del af lønnen... altså når man er off-season :4mewantfood:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hæ hæ ... må give Kongen ret :4thumbup:

Det var nok det fedeste udtryk længe... skal jeg så absolut huske :w00t:

Jep... jeg trykker (endda ret så ofte) her på hotellet!!

Har fast haft lørdag aften (15-22:30) + søndag morgen (7:30-15) de sidste små 5 år + evt. en 3. vagt i løbet af ugen, så jeg når deltid størstedelen af tiden!

Det er det perfekte studiejob og så er hotellet ikke mindst kanon hyggeligt og meget familiært med plads til maks 140 overnattende gæster hvis alt tages som dobbeltværelse --> det hedder hotel Storebælt og Kystgården og ligger i Nyborg :smile:

Nå JA... bedst af alt er da klart maden som er en del af lønnen... altså når man er off-season :4mewantfood:

Hvornår du sammen med Kragen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hoteller styrer som studiejob! :4thumbup:

Arbejder selv weekend 15-22 hver anden weekend + fuldtid i ferier o.lign.

Lyder jo som min tjans :4thumbup:

... er dog fast weekendvagt lige bortset fra når jeg er til stævne :slut:

Link to comment
Share on other sites

Sikker på du ikke har spist det..? :tongue::wink:

Ved du hvad... det kan jeg ikke huske :blink:

:laugh::laugh::laugh:

Kan sgu godt være... ARGHHHH mand..... NEVER!! Måske er det Kragen som har haft lidt for mange cravings :dry:

Edit: indlæg nr. 9000... :w00t: Det er pænt mange.. :blink:

??? øøøh ... du har da ikke mere end et par små 3000 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share