ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Det er da vist ganske normalt, tror det har noget at gøre med, at koncentrations. og stressniveauet har været højt, pga. den forestående eksamen. Når den så er ovre, har kroppen noget den skal have indhentet! :smile:

Du har helt ret :bigsmile:

... men synes alligevel det er utroligt hvordan det føles som om man har været på ildmarch over Alperne blot fordi man har fokuseret så meget :blink::blink:

Altså .. ergo må skak rent faktisk være en ret fysisk krævende sport :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har helt ret :bigsmile:

... men synes alligevel det er utroligt hvordan det føles som om man har været på ildmarch over Alperne blot fordi man har fokuseret så meget :blink::blink:

Altså .. ergo må skak rent faktisk være en ret fysisk krævende sport :tongue:

:laugh: Ja, restitutionsperioden efter en gang skak er ikke til at spøge med..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke!!!

Flot at kunne ace en eksamen samtidig med træning og diæt. jeg ved hvor hård bare eksamensdelen er, så :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

THX Blackmoore....

Må også sige jeg havde min tvivl inden eksamen eftersom det er en første gang på så HÅRD diæt og træning og så stor en eksamen :unsure:

... men skal nu nok bare i stedet lære at tro på at den indsats jeg nu engang ligger for dagen nok skal få mig igennem studiet for jeg klare den jo gang på gang uden probs :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tilslutter mig også koret. Tillykke med eksamen. Det er sgu stort. :smile: :4thumbup:

Og go' vind til VM! :superman::devil:

Heyyy Kent :cool:

Tak tak... sgu lækkert med 2 ugers "ferie" nu ... ingen læsning men bare alle mine små prjekter jeg skal gå og hygge mig med :4thumbup:

//No

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne engle-pige!

Et dundrende-hamrende-buldrende-fredag-den-13-uhhhhhhh-tillykke!!!

Supergodt gået hon'!

Alle de bedste og varmeste tanker her de sidste 4 uger :4thumbup:

Sally :smile:

Yo Salle :yo:

Ja.... rent faktisk scary dag at være til eksamen på :freaked:

Er glad for de der varme tanker :wink: Dem kan vi ikke få nok af her ... synes godt nok det er ved at være koldt :cold:

//No

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke sagt ja til at hjælpe Testojens med diæt osv. Ikke så meget af principielle årsager, men mere fordi jeg ikke gider at skulle bruge en masse tid og kræfter på en masse forskellige personprojekter :smile: Tid er ikke ligefrem det jeg har mest af, så at skulle engageres i 3-4 forskellige personer, er uforenligt med at have den mængde fritid jeg gerne vil have.

At han gerne vil stille op osv, synes jeg for såvidt er fint nok og med tanke på hvem konkurrenterne bliver, så kan jeg ikke rigtig blive harm over at han har krudtet den max tidligere. Kigger man på deltagerne til et DM i BB osv, forhold til et DM i SL, så er det to vidt forskellige størrelser med 2 meget forskellige normer for og accept af brugen af forbudte midler.

Jeg har gået og tygget lidt på det med at hjælpe den gode Testo med diæt? Manden er jo hamrende massiv med lav fedtprocent og skal vel langt hen af vejen tabe primært muskelmasse? I den henseende kunne han vel have lige så god hjælp af for Overarmen som ernæringsguide:

Morgen: Krydderbolle med smør og rejeost

Formiddag: Krydderbolle med smør og rejeost

Frokost: Krydderbolle med smør og rejeost

Eftermiddag: Krydderbolle med smør og rejeost

Aftensmad: Krydderbolle med smør og rejeost

Før sengetid (valgfri): Krydderbolle med smør og rejeost

Jeg er sikker på han ville se et gedigent massehenfald på The Perfect Body's normale fødeindtag. Spøg til side (delvist), så tror jeg egentlig han burde tænke meget på at komme i rigtig god form (hvilket han muligvis også gør) og så komme i gang med romaskinen. Han sagde noget til mig om, at han vil gå i gang med den den sidste måned. Så tror jeg han bliver straffet.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel. Tillykke med eksamen! Godt gået - og ja kender godt det der med at have dårlig eksamen, hvis man ikke kan komme ud at gå en morgen under diæten :smile: Lavede mit store bachelor projekt og havde eksamen under den første halvdel af min egen diæt.

Har foriøvrigt fået startet en log op nu her, så skulle du få lyst kan du jo smutte forbi og sige hej

Link to comment
Share on other sites

... men sidder alligevel her og har det lidt skidt med mig selv eftersom jeg ikke har været ude at powerwalke i morges før eksamen... føler helt vildt jeg skulker og har svært ved at acceptere at det er OK ikke at gå 70 minutters powerwalk kl lårt om morgenen før eksamen ... eller?!??! :unsure:

Du skal ikke have det skidt! Det er jo bare menneskeligt :smile: Fredag havde du to store mål - eksamen og VM, du valgte at prioritere det, på det tidspunkt, vigtigste og gav den vel så en skalle på gåturen om aftenen :superman::tongue:

Mht eksamen :4thumbup:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gået og tygget lidt på det med at hjælpe den gode Testo med diæt? Manden er jo hamrende massiv med lav fedtprocent og skal vel langt hen af vejen tabe primært muskelmasse? I den henseende kunne han vel have lige så god hjælp af for Overarmen som ernæringsguide:

Morgen: Krydderbolle med smør og rejeost

Formiddag: Krydderbolle med smør og rejeost

Frokost: Krydderbolle med smør og rejeost

Eftermiddag: Krydderbolle med smør og rejeost

Aftensmad: Krydderbolle med smør og rejeost

Før sengetid (valgfri): Krydderbolle med smør og rejeost

Jeg er sikker på han ville se et gedigent massehenfald på The Perfect Body's normale fødeindtag. Spøg til side (delvist), så tror jeg egentlig han burde tænke meget på at komme i rigtig god form (hvilket han muligvis også gør) og så komme i gang med romaskinen. Han sagde noget til mig om, at han vil gå i gang med den den sidste måned. Så tror jeg han bliver straffet.

:laugh::laugh::laugh:

Diæten er hermed printet ud og overgiver den til den store mand ved lejlighed :4thumbup:

Dog troede jeg at Overarmens diæt-opsætning var mere ala de sukkerfrie gajoler kombineret med stimorel :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og så forresten da lige tillykke med eksamen da :4thumbup: Gastroenterologien kommer man IKKE sovende til, skulle man lige hilse og sige, så grats til dig :devil::cool:

... og tak tak --> Nej ... ville være synd at sige at det fag er let :blink: specielt med én i spidsen som Ove :devil:

Vi var jo også så heldige at blive "straffet" med et komplet nyt sæt opgaver i år!!

Endnu engang ender jeg på et hold som ender op som prøveklude... typisk :nonono: men heldigvis gik det jo STORT over forventning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel. Tillykke med eksamen! Godt gået - og ja kender godt det der med at have dårlig eksamen, hvis man ikke kan komme ud at gå en morgen under diæten :smile: Lavede mit store bachelor projekt og havde eksamen under den første halvdel af min egen diæt.

Har foriøvrigt fået startet en log op nu her, så skulle du få lyst kan du jo smutte forbi og sige hej

:laugh: mener ikke "dårlig eksamen" men dårlig samvittighed. Diæthjernen er tilbage...

Hej Jon :laugh:

Håber ikke diæthjernen er blevet kronisk :unsure::tongue:

Og det er sgu noget værre noget det med vaner og ikke mindst sætte sig for at tingene skal gøres på en bestemt måde, for man kommer let til at føle at man "svigter" sig selv hvis man ikke kan leve op til planen bare en enkelt dag :unsure:

... men omvendt ved man jo også det er noget pjat for man kan jo bare kompensere på anden måde :smile:

Min Krage :wub: imponerede så meget med at færdiggøre og aflevere hans kandidat opgave onsdag før DM første år han stillede op... prøv lige at snakke om disciplin :crazy:

Tjekker så også lige din log og om du laver noget fornuftigt :wink:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke have det skidt! Det er jo bare menneskeligt :smile: Fredag havde du to store mål - eksamen og VM, du valgte at prioritere det, på det tidspunkt, vigtigste og gav den vel så en skalle på gåturen om aftenen :superman::tongue:

Mht eksamen :4thumbup:

GD :elvis:

Hey GD :bigsmile:

JA... jeg ved det også godt :innocent: men bare sjovt som ens psyke kan få en til at føle skyld fordi man afviger lidt fra planen... men det er vel også derfor man er i stand til at gennemføre sådan noget som en konkurrencediæt ... fordi man sjældent viger fra planen og ikke mindst har sat sig op til at følge den til punkt og prikke - så på sin vis ser jeg det som et "godt" signal ... at jeg vil det her RIGTIGT meget :cool::devil::innocent:

//No

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med eksamen :4thumbup:

Jaja JSC nu kunne du jo også lave en lille diæt til manden.

Morgenmad en kop kaffe og et stykke roulade

Middagsmad 2stk marzerin tærter eventuelt 4 hvis der er tilbud i netto

Aftensmad 1stk syltet agurk

Natmad 1stk hel marzipan roulade med flødeskum

Kød det er forbudt da det kan være lidt farligt at spise det :tongue:

Men angående krydderboller og rejeost så har Champen rent faktisk blåstemplet det og sagt det var godt at spise, det var nemlig sundt, mens Jakob så er dit mad det er forbudt.

Måske Champen kan lave en kostplan til TestoJens, Champen siger også at hvis man ikke kan spise noget om morgenen så skal man spise en pakke saltstænger og drikke et glas mælk for så får man nemlig alt det man har brug for både protein, væske og salt!

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

Ok vildt med kragen, det er hardcore! :smile:

Ja man er god til at pine sig selv mentalt på diæten hvis der er noget der glipper. Men igen så bliver man jo også nødt til at have lidt dårlig samvittighed, så får man nemlig gjort det der skal til, bare på en anden dag så :superman:

"Håber ikke diæthjerne er blevet kronisk." - Nej jeg har prøvet at modvirke det hele dagen med en spisedag :4mewantfood:

Ellers så må jeg jo bare blive indskrevet på det nærmeste plejehjem, med et sæt håndvægte og en bænk, til observation

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med eksamen :4thumbup:

Jaja JSC nu kunne du jo også lave en lille diæt til manden.

Morgenmad en kop kaffe og et stykke roulade

Middagsmad 2stk marzerin tærter eventuelt 4 hvis der er tilbud i netto

Aftensmad 1stk syltet agurk

Natmad 1stk hel marzipan roulade med flødeskum

Kød det er forbudt da det kan være lidt farligt at spise det :tongue:

Men angående krydderboller og rejeost så har Champen rent faktisk blåstemplet det og sagt det var godt at spise, det var nemlig sundt, mens Jakob så er dit mad det er forbudt.

Måske Champen kan lave en kostplan til TestoJens, Champen siger også at hvis man ikke kan spise noget om morgenen så skal man spise en pakke saltstænger og drikke et glas mælk for så får man nemlig alt det man har brug for både protein, væske og salt!

Glem ikke Citronmåner samt stort set alt hvad Dancake kan levere af sunde og næringsrige godbidder :wink::tongue:

Og Englen ser rigtig lee' ud på den gode måde for tiden :wub::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Glem ikke Citronmåner samt stort set alt hvad Dancake kan levere af sunde og næringsrige godbidder :wink::tongue:

Og Englen ser rigtig lee' ud på den gode måde for tiden :wub::wink:

Ja Citronmåne og ikke mindst en blåbærroulade :4pizza::4pizza: burde stå på enhver diæt :laugh::laugh: men rejeost :crazy::crazy: fy for den lede, snupper sku´hellere et kilo matadormix og tre flasker fun light med bloodappelsin :devil::alright::alright: plus de fire franske hotdogs med karrypølse................ :chicken::chicken: eller pizza nr 39 :smile: med extra annanas .

Link to comment
Share on other sites

Glem ikke Citronmåner samt stort set alt hvad Dancake kan levere af sunde og næringsrige godbidder :wink::tongue:

Og Englen ser rigtig lee' ud på den gode måde for tiden :wub::wink:

Nu skal man ikke kimse af cirteonmåne... i hvert tilfælde ikke den hjemmelavet jeg kan bage ... for den er FANDME LÆKKER :4mewantfood:

... og du kan selv være lækker sådan som din form er :tongue4:

(og her snakker vi ikke din onde keton-ånde :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Ja Citronmåne og ikke mindst en blåbærroulade :4pizza::4pizza: burde stå på enhver diæt :laugh::laugh: men rejeost :crazy::crazy: fy for den lede, snupper sku´hellere et kilo matadormix og tre flasker fun light med bloodappelsin :devil::alright::alright: plus de fire franske hotdogs med karrypølse................ :chicken::chicken: eller pizza nr 39 :smile: med extra annanas .

HELT ENIG KELD :4thumbup:

KAGE på enhver diæt burde være obligatorisk :tongue:

Savner fandme noget god kage i disse dage... nåede for første gang i 8 år en ét-cifret fedt% ...

præcis 9.9% :blink::blink:

... så ser ud til at formen kommer ned på de 7-8% hvis jeg kan holde den kørende de 3 uger endnu :w00t:

p.s. Du var forresten ikke sulten da du lavede det her indlæg Keld?

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

HELT ENIG KELD :4thumbup:

KAGE på enhver diæt burde være obligatorisk :tongue:

Savner fandme noget god kage i disse dage... nåede for første gang i 8 år en ét-cifret fedt% ...

præcis 9.9% :blink::blink:

... så ser ud til at formen kommer ned på de 7-8% hvis jeg kan holde den kørende de 3 uger endnu :w00t:

p.s. Du var forresten ikke sulten da du lavede det her indlæg Keld?

Så siger han det lige igen - PICS :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share