ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Smukke mand :wink:

Kan godt se vi ikke er helt enige på nogle punkter ... men sådan er det nu engang :innocent:

Tror også meget af min "manglende" forståelse overfor sådan som du stiller tingene op ligger i at jeg ikke konkurrerer for at vinde men blot for at prøve mig selv af ... kan godt forestille mig at man ser anderledes rødt hvis man udelukket går efter guld og føler sig uretfærdigt slået fordi hende der nupper guldet er pumpet maks (eller bare lidt) :smile:

Er før blevet slået af krudtpiger under fitnessstævner og bliver det helt sikkert igen... men ved det er en del af gamet hvorfor det ikke har generet mig synderligt... og når man så også omvendt selv har slået mere end én krudt tøs af pinden et par gange ... tjaaa... så er det et fedt :smile:

Jeg er jo bare SUPER glad og føler mig ikke mindst privilligeret for at folk gider støtte op om mine projekter i form af sponsorater + diverse så jeg kan gøre det mere eller mindre omkostningsfrit! Og støtte på trods af at jeg ikke er den grummeste eller mest krudtet... eller måske er det netop derfor :wink:

(SÅ SUND JEG ER :tongue: )

Sådan som jeg ser det så kan "sporten" fitness og BB have to indgange - og det ved gud og hver mand der stiller til stævne (ellers er de mere eller mindre snæversynet)

... dem som krudter den maks og vil gøre næsten hvad som helst for en latterlig glasvase og en tin-medalje (FEDT FEDT :crazy: ) og så dem der gør det for personlig udvikling! En del af denne udvikling og motivation kan jo godt gå hen og blive at man vil træne helt sindssygt for at vælte nogle af krudthovederne af medaljeskamlen ... for det kan lade sig gøre!

På den måde kan man rent faktisk have en stor fornøjelse i som ren atlet også at deltage i denne sport :bigsmile:

Tror aldrig fitness og BB bliver anderledes i mange af de forbund der findes i dag og har fuldt ud accepteret det ... synes dog en stor mangel er at folk reelt tør stå ved at de fylder sig så man kan forholde sig mere reelt til tingene!

Du bliver selv ved at bringe SL op og jeg mener ikke det er at sammenligne da det er to helt forskellige miljøer :smile:

... men jeg er så heller ikke et øjeblik i tvivl om at stiller jeg til VM i bænk så bliver et par af modstanderne også et par test-tøzer fra Rusland og så er situationen i bund og grund ikke spor anderledes --> de skal nok få de 160 kg i bænk og tage guld med hjem på ufine manerer!!

... så måske ikke så forskellige alligevel ---> dog med meget stor forskel på accept af AAS!

Det var ellers noget af en smøre der forlod din mund :tongue::tongue: Følger sammen princip :4trumpet::4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har nu ikke sagt ja til at hjælpe Testojens med diæt osv. Ikke så meget af principielle årsager, men mere fordi jeg ikke gider at skulle bruge en masse tid og kræfter på en masse forskellige personprojekter :smile: Tid er ikke ligefrem det jeg har mest af, så at skulle engageres i 3-4 forskellige personer, er uforenligt med at have den mængde fritid jeg gerne vil have.

At han gerne vil stille op osv, synes jeg for såvidt er fint nok og med tanke på hvem konkurrenterne bliver, så kan jeg ikke rigtig blive harm over at han har krudtet den max tidligere. Kigger man på deltagerne til et DM i BB osv, forhold til et DM i SL, så er det to vidt forskellige størrelser med 2 meget forskellige normer for og accept af brugen af forbudte midler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke sagt ja til at hjælpe Testojens med diæt osv. Ikke så meget af principielle årsager, men mere fordi jeg ikke gider at skulle bruge en masse tid og kræfter på en masse forskellige personprojekter :smile: Tid er ikke ligefrem det jeg har mest af, så at skulle engageres i 3-4 forskellige personer, er uforenligt med at have den mængde fritid jeg gerne vil have.

At han gerne vil stille op osv, synes jeg for såvidt er fint nok og med tanke på hvem konkurrenterne bliver, så kan jeg ikke rigtig blive harm over at han har krudtet den max tidligere. Kigger man på deltagerne til et DM i BB osv, forhold til et DM i SL, så er det to vidt forskellige størrelser med 2 meget forskellige normer for og accept af brugen af forbudte midler.

Klart du ikke har tid til Jens når du skal holde mig i kort snor næste år som übercoach :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det var ellers noget af en smøre der forlod din mund :tongue::tongue: Følger sammen princip :4trumpet::4trumpet:

Jeg er god for lange smører specielt når det gælder noget som engagerer mig :innocent:

... det her indlæg er jo ingen ting!! :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

.... begynder at log-fører igen i weekenden!!

Sidder lige nu med næsen i medicinsk kompendie da vi har STOR eksamen fredag og overskudet ved siden af træning har ikke været så stort!

¤ p.t. Laver jeg cardio morgen + aften á 60-70 min ... dvs jeg går 20 km om dagen kun på mine powerwalks :crazy:

¤ posere gennemsnitlig 30 minutter og er næsten færdig med min fri rutine :smile:

¤ træner cirka tungt 5 x ugen - mest hver anden dag i disse eksamenstider - tonagen ligger faktisk som før diæt så det spiller max :superman:

¤ formen nu er bedre end nogensinde med en kampvægt på 65.5 kg --> og med 4 ugers effektiv diæt tilbage så regner jeg med lidt riller på lårene, da de så småt er begyndt at vise sig gennem huden hist og her - kunne være sååå cool :w00t:

Havde fået lavet nogle billeder men ALT + hjemmeside er gået tabt efter overflytning til anden server som brød sammen ... så starter i efterårsferien fra scratch - TYPISK :dry:

//NO

:devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

.... begynder at log-fører igen i weekenden!!

Sidder lige nu med næsen i medicinsk kompendie da vi har STOR eksamen fredag og overskudet ved siden af træning har ikke været så stort!

¤ p.t. Laver jeg cardio morgen + aften á 60-70 min ... dvs jeg går 20 km om dagen kun på mine powerwalks :crazy:

¤ posere gennemsnitlig 30 minutter og er næsten færdig med min fri rutine :smile:

¤ træner cirka tungt 5 x ugen - mest hver anden dag i disse eksamenstider - tonagen ligger faktisk som før diæt så det spiller max :superman:

¤ formen nu er bedre end nogensinde med en kampvægt på 65.5 kg --> og med 4 ugers effektiv diæt tilbage så regner jeg med lidt riller på lårene, da de så småt er begyndt at vise sig gennem huden hist og her - kunne være sååå cool :w00t:

Lyder sgu lækkert Norah.! :4thumbup:

Bli'r spændende at høre (og se :wink: ) hvordan det går med det..! :cool:

Havde fået lavet nogle billeder men ALT + hjemmeside er gået tabt efter overflytning til anden server som brød sammen ... så starter i efterårsferien fra scratch - TYPISK :dry:

//NO

:devil:

Ahhh...! Det er ik' fair..! Først at fortælle der er billeder, for dernæst at sige de må vente..? :nonono:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu lækkert Norah.! :4thumbup:

Bli'r spændende at høre (og se :wink: ) hvordan det går med det..! :cool:

Det bliver godt ... uhyggeligt godt tror jeg :innocent:

Lige nu kan jeg ikke blive mere stribet på pat-kassen end jeg er nu ... ser helt uhyggeligt ud og fik da også en del øjne under træning i dag :blink:

... så hvis jeg bare kan få noget af det samme på quads så kommer jeg til at se skææææg ud :tongue:

Skal prøves ... om ikke andet tager jeg nok et BB stævne 3 uger efter VM så der burde jeg være næsten helt skrællet :crazy:

Ahhh...! Det er ik' fair..! Først at fortælle der er billeder, for dernæst at sige de må vente..? :nonono:

:tongue:

Det er fandme også en bugger for havde trods alt en backup :smile: men men ... den lå selvfølgelig på min bærbare som self også lige har været gået ned og idioten som skulle lave den har formateret hele harddisken også selvom det var en harware fejl ikke relateret til harddisken :4slap:

Alt fra i år er væk :crybaby:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det bliver godt ... uhyggeligt godt tror jeg :innocent:

Lige nu kan jeg ikke blive mere stribet på pat-kassen end jeg er nu ... ser helt uhyggeligt ud og fik da også en del øjne under træning i dag :blink:

... så hvis jeg bare kan få noget af det samme på quads så kommer jeg til at se skææææg ud :tongue:

Skal prøves ... om ikke andet tager jeg nok et BB stævne 3 uger efter VM så der burde jeg være næsten helt skrællet :crazy:

:w00t:

Fantastisk..! :4thumbup: Glæder mig til at se billeder..! :smile:

Det er fandme også en bugger for havde trods alt en backup :smile: men men ... den lå selvfølgelig på min bærbare som self også lige har været gået ned og idioten som skulle lave den har formateret hele harddisken også selvom det var en harware fejl ikke relateret til harddisken :4slap:

Alt fra i år er væk :crybaby:

Tsk tsk... :nonono: Det er bare ikke godt nok fra hans side..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

formen nu er bedre end nogensinde med en kampvægt på 65.5 kg --> og med 4 ugers effektiv diæt tilbage så regner jeg med lidt riller på lårene, da de så småt er begyndt at vise sig gennem huden hist og her - kunne være sååå cool :w00t:

Ja, det ser rigtig fint ud :wink::wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey

Er du og kragen stadig on på kalender ideen - er tæt på at have et go´fra Dansk Epilepsiforening... Så kunne være cool hvis I kunne sende mig billeder og statements på min mail - iverz ad midtfyn.net :4thumbup:

Glæder mig fandme til at høre hvordan jeres stævne i øst spiller sig af... HELD og LYKKE .... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ser rigtig fint ud :wink::wub:

Det gør det faktisk :blink:

... må krybe til korset for første gang nogensinde :crazy: og sige at det synes jeg rent faktisk også :innocent:

(glæder mig som en sindssyg til om 4 ugers tid og se hvad det er endt op med - ikke mindst fedt at jeg ved at selvom projektet kommer til at koste lidt muskelmasse, så har det ikke betydning for konkurrencen i form af at jeg så bare ryger i en lettere fysikklasse :4thumbup: )

P.s. Som jeg sagde igår så elsker jeg også bare dine kommentarer... "Du ved formen er god når huden ligesom folder sig over musklerne"

Så simpelt og alligevel har jeg aldrig tænkt over det på den måde før :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Er du og kragen stadig on på kalender ideen - er tæt på at have et go´fra Dansk Epilepsiforening... Så kunne være cool hvis I kunne sende mig billeder og statements på min mail - iverz ad midtfyn.net :4thumbup:

Glæder mig fandme til at høre hvordan jeres stævne i øst spiller sig af... HELD og LYKKE .... :superman:

Hej Iver

Vi sender lige noget start næste uge ... skal lige over eksamen og weekend job :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er fandme også en bugger for havde trods alt en backup :smile: men men ... den lå selvfølgelig på min bærbare som self også lige har været gået ned og idioten som skulle lave den har formateret hele harddisken også selvom det var en harware fejl ikke relateret til harddisken :4slap:

Alt fra i år er væk :crybaby:

Hvis man kun har en kopi af data, som ligger på en anden computer, så er data nok ikke vigtige nok for en. Men det har du nok lært nu. :innocent:

De vigtige data jeg har, er på...:

- Laptop eller stationær

- Netværksdrev på server med daglig backup

- Daglig backup

De uerstatttelige data (f.eks. billeder) har jeg endvidere brændt ud på cd'er ca. 5-6 gange om året - OG ca. en gang om året smider jeg kopier op til min far...

Det var opsangen, som du ikek kan bruge til så meget... :tongue:

Hvis du er heldig, så kan en del af filerne stadig reddes:

http://www.runtime.org/downloads.htm

Man kan køre demoen og se, hvilke filer den kan redde - og så kan man jo vurdere om de filer er værd, at man køber en licens.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man kun har en kopi af data, som ligger på en anden computer, så er data nok ikke vigtige nok for en. Men det har du nok lært nu. :innocent:
Vigtigt er det nu :smile:

... har en eksterne harddisk hvor jeg jævnligt laver backup på vitale data samt som du skriver brænder alle NEF filer ud på mine billeder ...

men men --> eftersom jeg var ret sikker på at min hjemmeside var sikret via backup fra diverse sider hos udbyder, så har jeg ikke lavet nogen fuld backup på denne siden jul da den alligevel var under ombygning!!

Og så er det jo bare skide uheldigt at min bærbare går neden om og hjem, at overflytning af min side går i kage og jeg ikke får besked før ugen efter og så en edb-teknikker vælger at ignorere et A4 ark liggende oven på tatsturet af min bærbare ved åbning hvor der står ... D-drev må under INGEN OMSTÆNDIGHEDER SLETTES??!!

Sedlen blev leveret tilbage med computeren så ved ikke hvad idioten har tænkt??

Link to comment
Share on other sites

Fik du fat i at programmet der måske kan redde en del af dine filer, uanset at computeren har været formatteret?

Min Far har kigget på compen først på ugen og den er helt ren :blink:

... må sige at Fyens Amt har oppet deres evne til at rense computere for vitale data eller også er der røget splinterny harddisk i... ikke som i gamle dage hvor man selv efter flere formateringer kunne finde masse vitale data hvis man opkøbte brugte computere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er sgu lidt glad lige nu....

:w00t::w00t::w00t:

Har lige klaret af bestå eksamen i dag efter en hård 6 ugers blok ledet af Hr. Overlæge Ove Børge Schaffalitzky de Muckadell :superman:

... og eftersom jeg har knoklet min røv ud af bukserne både til træning som på studiet - så betød den her eksamen umiddelbart mere for mig at bestå end jeg først troede ... måske også i kombination med at jeg lige nu er i min hidtil bedste form og kun 4 uger fra VM og derfor rimeligt carbdepleted hvilket ikke er optimalt i forhold til indlæring og fokus under eksamen .. så havde min tvivl om jeg kunne gennemføre både stor eksamen og diæt ... men klarede det sgu :devil:

... men sidder alligevel her og har det lidt skidt med mig selv eftersom jeg ikke har været ude at powerwalke i morges før eksamen... føler helt vildt jeg skulker og har svært ved at acceptere at det er OK ikke at gå 70 minutters powerwalk kl lårt om morgenen før eksamen ... eller?!??! :unsure:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Er sgu lidt glad lige nu....

:w00t::w00t::w00t:

Har lige klaret af bestå eksamen i dag efter en hård 6 ugers blok ledet af Hr. Overlæge Ove Børge Schaffalitzky de Muckadell :superman:

... og eftersom jeg har knoklet min røv ud af bukserne både til træning som på studiet - så betød den her eksamen umiddelbart mere for mig at bestå end jeg først troede ... måske også i kombination med at jeg lige nu er i min hidtil bedste form og kun 4 uger fra VM og derfor rimeligt carbdepleted hvilket ikke er optimalt i forhold til indlæring og fokus under eksamen .. så havde min tvivl om jeg kunne gennemføre både stor eksamen og diæt ... men klarede det sgu :devil:

... men sidder alligevel her og har det lidt skidt med mig selv eftersom jeg ikke har været ude at powerwalke i morges før eksamen... føler helt vildt jeg skulker og har svært ved at acceptere at det er OK ikke at gå 70 minutters powerwalk kl lårt om morgenen før eksamen ... eller?!??! :unsure:

Tillykke!

Sikker på jeg os havde klaret eksamen under diæt :laugh: Jeg var jo ik specielt hjerneskadet :w00t::laugh::tongue:

Det betyder nada at du droppede din tur i morges. Afsted igen i morgen så betyder det jo intet :wink: Det ved du os godt :smile:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Er sgu lidt glad lige nu....

:w00t::w00t::w00t:

Har lige klaret af bestå eksamen i dag efter en hård 6 ugers blok ledet af Hr. Overlæge Ove Børge Schaffalitzky de Muckadell :superman:

... og eftersom jeg har knoklet min røv ud af bukserne både til træning som på studiet - så betød den her eksamen umiddelbart mere for mig at bestå end jeg først troede ... måske også i kombination med at jeg lige nu er i min hidtil bedste form og kun 4 uger fra VM og derfor rimeligt carbdepleted hvilket ikke er optimalt i forhold til indlæring og fokus under eksamen .. så havde min tvivl om jeg kunne gennemføre både stor eksamen og diæt ... men klarede det sgu :devil:

... men sidder alligevel her og har det lidt skidt med mig selv eftersom jeg ikke har været ude at powerwalke i morges før eksamen... føler helt vildt jeg skulker og har svært ved at acceptere at det er OK ikke at gå 70 minutters powerwalk kl lårt om morgenen før eksamen ... eller?!??! :unsure:

tillykke med det :4thumbup: og go' vind til VM

mhv,

en smugkiggende Garrish

Link to comment
Share on other sites

Hej Drenge :slut:

Tak for det :w00t:

Sidder lige nu efter 1½ times powernap på sofaen med Bibi + uldtæppet og lader op til min aften cardiotur!

Utroligt så bumpet man kan blive efter eksamen... kan stadigvæk undre mig i den grad! Plejer i reglen efter eksamen at "forkæle" mig selv med noget slik eller ligenende men DAMN... vil da heller ud at gå i mørket så min form kan blive GRUM til VM :cool:

:heartpump: elsker min sport :wub:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Utroligt så bumpet man kan blive efter eksamen... kan stadigvæk undre mig i den grad!

Det er da vist ganske normalt, tror det har noget at gøre med, at koncentrations. og stressniveauet har været højt, pga. den forestående eksamen. Når den så er ovre, har kroppen noget den skal have indhentet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share