ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Så er det officielt ... jeg har fået min første hjerneblødning!!!!

Eller også er min vestre hjernehalvdel på speed :laugh:

eller.... hvad mon der er galt??

post-363-1169055144_thumb.jpg

Tror jeg går en tur nu for at tænke lidt over det :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er det officielt ... jeg har fået min første hjerneblødning!!!!

Eller også er min vestre hjernehalvdel på speed :laugh:

eller.... hvad mon der er galt??

post-363-1169055144_thumb.jpg

Tror jeg går en tur nu for at tænke lidt over det :tongue:

Hvor er det SPOOKY! :cry::unsure:

Stemmer mest på den med at du er på speed!!! :tongue:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Spooky... Har I leget med atropindråberne i ophtalmologitimen, oder :tongue:

NEJ DA :innocent:

p.s. Er forresten superfedt at HELE min aften nu er ødelagt fordi jeg ikke kan læse ordentligt.... eller også må jeg bare binde et tørklæde over øjet og lege pirat for en aften :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det SPOOKY! :cry::unsure:

Ja ... det ser faktisk ret spooky ud ....

Kassedamen i FØTEX gloede sgu også en ekstra gang ... som om hun ikke rigtigt kunne sætte fingeren på hvad der var galt :blink:

Stemmer mest på den med at du er på speed!!! :tongue:

M :elvis:

hæhæ .... det føles godt nok lidt sådan nogle gange .... hvam ved :wink:

Link to comment
Share on other sites

Prøvede forresten den der tese på Kragefar med at en forstørret pupil skulle virke tillokkende og i den grad tiltrækkende på underbevidstheden... men kunne sgu ikke lokke ham fra WoW ... så det virker åbenbart ikke godt nok :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Prøvede forresten den der tese på Kragefar med at en forstørret pupil skulle virke tillokkende og i den grad tiltrækkende på underbevidstheden... men kunne sgu ikke lokke ham fra WoW ... så det virker åbenbart ikke godt nok :nonono:

Ærligt, med mit kendskab til WOW-nomaner, så kunne du have to forstørrede pupiller, springe rundt butt-naked og slå flikflak uden at det ville hjælpe :rofl2: så lad være med at tage det personligt! :laugh: Han kommer tilbage til dig om et par uger eller tre! :tongue::wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, atropindråber er for cool at lege med. Men du har ret i at resten af dagen er ødelagt og så får man de vilde øjensmerter når man kommer ud i sollyset :crazy::cry:

I øvrigt vil jeg da lige ønske dig god vind frem mod Findlands turen :4thumbup: . Men det kan jo være vi render ind i hinanden ude i Klinikbygningen en dag, nu hvor jeg desværre ikke kommer i OBBC længere :unhappy: (det er ellers lige før at OBBC-træning er turen værd fra Kolding :blush: ).

Link to comment
Share on other sites

Jon: Atropin bruges til at udvide pupillen med, og ophæver samtidig linsens evne til at tilpasse sig syn på korte afstande. Angel og de andre lægespirer har formentlig oftalmoskoperet (kigget på øjenbaggrunden med en "lyskikkert"), hvilket bliver noget nemmere når pupillen ikke trækker sig sammen ved belysning. Langhåret forklaring kan rekvireres hvis ønskes :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 16/1-2007

1. TRÆNING kl. 7

Powerwalk: 55 min

2. TRÆNING kl. 13-14

Highbar squat, dybe, smal stand

1set @ 12reps x 20kg

1set @ 12reps x 20kg

1set @ 10reps x 40kg

1set @ 10reps x 50kg

1set @ 10reps x 60kg

1set @ 10reps x 65kg

1set @ 5reps x 67.5kg

1set @ 5reps x 70kg

1set @ 5reps x 72.5kg

1set @ 5reps x 75kg

Leg extension

1set @ 15reps x 120lb

1set @ 13reps x 120lb

1set @ 12reps x 120lb

Standing calfraise

1set @ 20reps x 150kg

1set @ 20reps x 165kg

1set @ 20reps x 180kg

1set @ 20reps x 195kg

1set @ 20reps x 210kg

1set @ 20reps x 225kg

Var lidt øm ind i venstre skulder så tog efter ben nogle lette laterals og maskinpres og besluttede at det måtte være nok da der også var en god ømhed i overkroppen fra gårsdagens rygtræning :smile:

+ Transport cykling 40 minutter!!

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 17/1-2007

1. TRÆNING kl. 11

Powerwalk: 55 min

2. TRÆNING kl. 19

Powerwalk: 50 min

(SJIP SJAP SJIP SJAP)

+ Transport cykling 40 minutter!!

(må give ekstra i dag med alt det vind og regn :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ærligt, med mit kendskab til WOW-nomaner, så kunne du have to forstørrede pupiller, springe rundt butt-naked og slå flikflak uden at det ville hjælpe :rofl2: så lad være med at tage det personligt! :laugh: Han kommer tilbage til dig om et par uger eller tre! :tongue::wink:

M :elvis:

Testede ham lige med ovennævnte regime.... du har sgu ret ... det virkede ikke??! :cry:

HMMMMM.... jeg må jo tage nogle kolde bade de næste par uger så :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aij DET er sjovt ud Norah! Du er jo med i en tegnefilm. Det for griner :laugh:

Det er ligesom med folk der er skiløjede, hvilket øje skal man fokusere på? :smile:

Lige et spørgsmål, hvad bruger man atropindråber til?

Ala det her :crazy:

Eyes.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, atropindråber er for cool at lege med. Men du har ret i at resten af dagen er ødelagt og så får man de vilde øjensmerter når man kommer ud i sollyset :crazy::cry:

Så var det godt at det SLET ikke var godt vejr i dag!!!

Ville være synd at sige at jeg fik ondt i øjnene mens jeg var ude for de var næsten konstant lukkede pga. al den regn :tongue:

I øvrigt vil jeg da lige ønske dig god vind frem mod Findlands turen :4thumbup: . Men det kan jo være vi render ind i hinanden ude i Klinikbygningen en dag, nu hvor jeg desværre ikke kommer i OBBC længere :unhappy: (det er ellers lige før at OBBC-træning er turen værd fra Kolding :blush: ).

TAK TAK ... fedt at diæten er startet op igen - elsker det simple liv :w00t:

Mon ikke vi ses en dag ... er jo pt. derude næsten dagligt :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at du ik stadigvæk har den ene kontaktlinse i fra æbleplukningsdansen i nat :blink::laugh:

hæhæ .... hvem ved :wink:

Ej, det ser sku ret spooky ud G_04BI~1.GIF

tænkte ógså at jeg heller måtte forevige det ... mon ikke det billed kan bruges til et eller andet?

Link to comment
Share on other sites

Jon: Atropin bruges til at udvide pupillen med, og ophæver samtidig linsens evne til at tilpasse sig syn på korte afstande. Angel og de andre lægespirer har formentlig oftalmoskoperet (kigget på øjenbaggrunden med en "lyskikkert"), hvilket bliver noget nemmere når pupillen ikke trækker sig sammen ved belysning. Langhåret forklaring kan rekvireres hvis ønskes :4smartass:

TAK for forklaringen DOKTOR :w00t:

Hvor arbejder du egentligt pt. Louise?

Link to comment
Share on other sites

Norah hvor finder du alle de geniale links henne? Den med katten i Anitas log, var jo lige ved at tage livet af mig :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Den kat der.... er det ikke ufatteligt som den får en til at grine.... jeg er lige overrasket hver gang - sidder de første 2 sekunder skide seriøs og glor på den og så begynder det bare at boble inden i og jeg må simpelthen :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Prøvede forresten den der tese på Kragefar med at en forstørret pupil skulle virke tillokkende og i den grad tiltrækkende på underbevidstheden... men kunne sgu ikke lokke ham fra WoW ... så det virker åbenbart ikke godt nok :nonono:

:cool: Du må hellere prøve den der med " et nydende udtryk i ansigtet med

lukkede øjne mens du bider dig i underllæben" billede. Det virker ( måske ).Hvis ikke

Så tag dit t..ø.j hmhm... af og gør det igen :boobs::4whip: hvis det ikke virker....

så tag selv pisken frem :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share