ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Almen praksis i Odense C. Min turnus slutter 1.3. :yahoo:

Cool... og hvad så? Har du søgt den stilling i hæren eller hvad er dine planer?

Ham din gut på billedet skulle vel aldrig have Graves' sygdom?

Igen... spot on DOCTOR :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

Lige et spørgsmål... hvorfor tager du ikke LOADE CUP istedet for Finsk GRANDPRIX d. 28. april, er det ikke federe at stå på en dansk scene :superman:

NEJ ... det er absolut ikke federe!!!

For det første er fitness som idrætsgren ikke en dyt fis værd i DK, mens man i udlandet oplever en kæmpe opbakning og ikke mindst helt anderledes holdning til den sport man dyrker!

Det er bare så fedt!! :w00t:

For det andet fordi konkurrencen i udlandet - kun så langt så godt - både har været bedre hvad atletstandarden angår samt ikke mindst større end i DK... prøv bare at tjekke antallet af piger som stillede i Bodyfitness sidste år!!!

Det antal finder du sgu aldrig til loaded!!

Body Fitness alle 164 cm

Satu Korhonen, Espoo

Hanna-Mari Kärkkäinen, Jyväskylä (juniori)

Annika Nykänen, Ulvila

Sannika Schroderus, Kempele

Mia Ahinko, Alavus

Anna Salo, Vaasa

Elina Karjalainen, Kajaani

Minna Paler, Lahti

Sari Hoikka, Tampere

Kirsi Tuominen, Tampere

Jaana Kotkansalo, Kemi

Marjut Vainio, Mikkeli

Tiina Ruusunen, Lahti

Niina Jäntti, Vaasa

Pirjo-Liisa Kuuppelomäki, Pirkkala

Body Fitness yli 164 cm

Katriina Toivanen, Vaasa

Laura Rantanen, Helsinki

Anna-Mari Puranen, Äänekoski

Tarja Liimatainen, Äänekoski

Eveliina Rosenström, Vantaa

Sari Kontturi, Joensuu (juniori)

Petra Orpana, Tampere

Riina Syrjä, Tuusula

Kirsi Mattila, Tampere

Minna Lehtinen, Järvenpää

Kirsi Korhonen, Imatra

Sanna Helin-Kiiski, Imatra

Pia Heikkilä, Kempele

Body Fitness tulokkaat - 164 cm

Kati Lahtinen, Tampere

Heli Mahlakaarto, Oulu

Niina Hietanen, Lahti

Nina Leinonen, Tuusula

Satu Turhala, Riihimäki

Mari Päkkilä, Oulu

Ulla Mustonen, Jyväskylä

Jaana Kiuru, Nakkila

Ringa Ruisniemi, Pori

Suvi Tulonen, Helsinki

Sanna Tossavainen, Tampere

Heli Mäkilä, Jyväskylä

Riina Aalto, Hyvinkää

Maria Kuure, Veikkola

Katarina Lindström, Porvoo

Emma Kallio, Tampere

Jenni Kohvakka, Tampere

Satu Hyrkäs, Lahti

Carita Horppu, Jyväskylä

Sini-Marja Heikkinen, Porvoo

Sini Ratas, Lahti

Jaana Visulaaka, Hämeenlinna

Kaisa Piippo, Tampere

For det tredje ... så har jeg prøvet at stille i DK nu et par gange ... been there done that ... så nu går vi nye veje og eftersom det omkostningsmæssigt koster det det samme at stille i Finland med fly og overnatning som det ville i DK med 2 hotelovernatninger... så HELT KLART FINLAND :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

No: Jeg starter på Forsvarets reservelægekursus mandag om en uge, og regner med at blive derinde 1-1½ år inden jeg søger en intro i anæstesi. Det krævede godtnok lidt flexibilitet fra både forsvaret og praksis i februar, men til gengæld dobbelt månedsløn til mig :4signme:

Du er SGU for sej Louise :4thumbup:

Er helt tryg ved at du bliver en fremtidig anæstisiolog - du må gerne bedøve mig når det skal være :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu var jeg "uheldigvis" til nævnte stævne sidste år, og må personligt indrømme det er under alt kritik. Rammerne omkring selve stævnet er mangelfuldt, pumpup room osv er ikke eksisterende, kvaliteten af athleterne foruden bb er virkelig af en ringe standard, Peter lagermand ville feje alle konkurenter af scenen på en dårlig dag.

Og nej, man ser ikke lige så mange athleter til Loaded cup, men kvaliteten af athleterne er så i den grad også langt højere, for ikke at nævne rammerne og showet i sig selv.

Dette er bar een advarsel, det ville være ærgeligt at bruge sine sparepenge for at tage til finland, og se så skidt et stævne, til fordel for Loaded cup.

Link to comment
Share on other sites

Nu var jeg "uheldigvis" til nævnte stævne sidste år, og må personligt indrømme det er under alt kritik. Rammerne omkring selve stævnet er mangelfuldt, pumpup room osv er ikke eksisterende, kvaliteten af athleterne foruden bb er virkelig af en ringe standard, Peter lagermand ville feje alle konkurenter af scenen på en dårlig dag.

Og nej, man ser ikke lige så mange athleter til Loaded cup, men kvaliteten af athleterne er så i den grad også langt højere, for ikke at nævne rammerne og showet i sig selv.

Dette er bar een advarsel, det ville være ærgeligt at bruge sine sparepenge for at tage til finland, og se så skidt et stævne, til fordel for Loaded cup.

Nu er pumpup rum ikke det hele :wink:

Til VM i Spanien forrige sommer havde vi INTET rum end ikke muligheden for at pumpe op pga. vi alle var stuvet sammen i omklædningsrum... så tror mig jeg har prøvet det der var værre :smile:

Det skal nævnes at det er nye arrangører som står for stævnet i år, så muligheden for at stævnes holdes under andre vilkår/bedre er i den grad en mulighed!!

Men hvor om alt er så kan man ligeså godt vænne sig til/tage det i stiv arm, at når man konkurrerer i udlandet så er standarden af atletforholdene ALDRIG lig det vi har i DK! Har ingen af de steder jeg har været med oplevet noget nær hvordan forholdene er under et DM... sådan er det bare at stille op udenlands :blink:

Nu stiller jeg så heller ikke i hverken BB eller Classic BB, og de piger som jeg har set der deltog i Bodyfitness i Finland i den samlede klasse er af en anden standard end det felt der stillede til loaded sidste år, hvis jeg skal sige min mening... der var der jo kun reelt en lille håndfuld gode atleter til loaded... hvor der under det finske grandprix var over dobbelt så mange af den type piger som jeg synes Bodyfitness skal kendetegne... og muligheden for at der kommer endnu flere til Finland i år er ret stor efter hvad jeg har læst på de forskellige boards ...

En anden tunge på vægtskålen er da også, at jeg ikke finder det specielt spændende at måske halvdelen af feltet til loaded er atleter jeg enten 1 eller 2 gange før har mødt på scenen... ikke dermed sagt at jeg regner med at slå dem igen - men blot at jeg som ALTID stiller op for oplevelsen skyld og ikke for at se på de samme ansigter igen og igen.

En anden god ting er også at selve Grandprixet både bliver kombineret med godt selvskab af både Karen Louise og Christian B. Phillip samt min mand :wub:, venindebesøg, fotoshoots og en fed oplevelse af et andet land... det slå sgu en lørdag i Ringsted med flere hundrede meter :tongue:

.... så vil på ingen måde ombestemme mig ang. Finland uanset pumpup rum eller ej :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Wicked! Så kan det være, at det endelig bliver til at finde nogle gode billeder, uden at skulle have fat i en russisk parlør... :tongue:

Om ikke andet så ser det ud til at jeg nok er booket til 2 photoshoots under Grandprixet ... så billeder skla nok komme :wink:

Link to comment
Share on other sites

NEJ ... det er absolut ikke federe!!!

For det første er fitness som idrætsgren ikke en dyt fis værd i DK, mens man i udlandet oplever en kæmpe opbakning og ikke mindst helt anderledes holdning til den sport man dyrker!

Det er bare så fedt!! :w00t:

For det andet fordi konkurrencen i udlandet - kun så langt så godt - både har været bedre hvad atletstandarden angår samt ikke mindst større end i DK... prøv bare at tjekke antallet af piger som stillede i Bodyfitness sidste år!!!

Det antal finder du sgu aldrig til loaded!!

For det tredje ... så har jeg prøvet at stille i DK nu et par gange ... been there done that ... så nu går vi nye veje og eftersom det omkostningsmæssigt koster det det samme at stille i Finland med fly og overnatning som det ville i DK med 2 hotelovernatninger... så HELT KLART FINLAND :cheer:

Syntes du ikke det ville være som på sin plas med din VM- titel i WWF regi, at støtte op omkring et dansk(internationalt) stævne, for at fremme sporten herhjemme mere.

Har hørt en lille fugl synge om at vinneren (over all-piger) i fitness løbe af sted med 7000DKr :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Syntes du ikke det ville være som på sin plas med din VM- titel i WWF regi, at støtte op omkring et dansk(internationalt) stævne, for at fremme sporten herhjemme mere.

Af flere grunde en jeg kan tælle på en hånd synes jeg på INGEN MÅDE at jeg er forpligtiget i at støtte op om et grandprix på dansk jord!! Specielt et som overhovedet ikke har nogen direkte realtion til det danske forbund andet end at de har givet tilladelsen/licensen til loaded ... en ting var måske DM, NM et evt. EM eller VM hvor man er dansk repræsentant ... men altså ikke et grandprix!!

En helt anden ting er mit VM i WFF intet må have at gøre med konkurrencer i IFBB regi.... DBFF tillader kun, fordi der ikke afholdes flere konkurrencer i IFBB, at man kan stille op i et andet forbund så længe man acceptere de 3 måneders karentæne der kommer i kølvandet ... det i følge Mona på sidste generalforsamling :smile:

Har hørt en lille fugl synge om at vinneren (over all-piger) i fitness løbe af sted med 7000DKr :4thumbup:

... og?? Det var da det værste argument af dem alle hvis du kendte mig godt :laugh:

Tror du virkelig jeg gider gå på diæt i flere måneder for 7000 skattepligtige kr?? Dem kan jeg da tjene på 3-4 dage på job :tongue:

OG igen igen ... Min motivation har aldrig - vil aldrig - og kommer aldrig til at handle om at stille op udelukket for førstepladsens skyld eller hårde $$$ ... gør det for min helt egen fornøjelses skyld, fordi jeg synes det er skægt, fedt og ikke mindst en FED FED udfordring at give mig selv :cool: men ikke dermed sagt at jeg ikke knokler røven ud af bukserne for at fremvise min bedst mulige form, hvis det skulle komme til at jeg skulle repræsentere DK under en international konkurrence igen eller blot fordi jeg nu har besluttet mig at stille til det Finske Grandprix med min "ondeste" form hidtil :slut: .... og så er det jo bare FEDT hvis den oven i købet strækker til en top placering.... så har jeg vundet i mere end én forstand :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... og?? Det var da det værste argument af dem alle hvis du kendte mig godt :laugh:

Tror du virkelig jeg gider gå på diæt i flere måneder for 7000 skattepligtige kr?? Dem kan jeg da tjene på 3-4 dage på job :tongue:

Hi Hi - lige hvad jeg tænkte da jeg så det :laugh:

OG igen igen ... Min motivation har aldrig - vil aldrig - og kommer aldrig til at handle om at stille op udelukket for førstepladsens skyld eller hårde $$$ ... gør det for min helt egen fornøjelses skyld, fordi jeg synes det er skægt, fedt og ikke mindst en FED FED udfordring at give mig selv :cool:

Hvis det var for $$$ skyld så burde du vel også været flyttet for længst, Danmark eller Skandinavien for den sags skyld, er såvidt jeg kan se ikke de bedste steder at bo hvis det handler om $$?

men ikke dermed sagt at jeg ikke knokler røven ud af bukserne for at fremvise min bedst mulige form, hvis det skulle komme til at jeg skulle repræsentere DK under en international konkurrence igen eller blot fordi jeg nu har besluttet mig at stille til det Finske Grandprix med min "ondeste" form hidtil :slut: .... og så er det jo bare FEDT hvis den oven i købet strækker til en top placering.... så har jeg vundet i mere end én forstand :wink:

Ja, du skal op og sparke r..!!!!!!!!!! :superman:You go grrrllllll!!!!!!! :cheer::tongue:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

En anden god ting er også at selve Grandprixet både bliver kombineret med godt selvskab af både Karen Louise og Christian B. Phillip samt min mand :wub:, venindebesøg, fotoshoots og en fed oplevelse af et andet land... det slå sgu en lørdag i Ringsted med flere hundrede meter :tongue:

.... så vil på ingen måde ombestemme mig ang. Finland uanset pumpup rum eller ej :smile:

Det var da grov som du skal forsvare dig selv, fordi du har valgt at komme herop og stå på scenen i stedet for at stille til Loaded :blink:

Jeg håber naturligvis at det bliver et kanon stävne for dig :superman: og vi er MANGE som gläder os RIGTIG meget til at se dig på scenen. :cheer:

Derudover er det jo ikke så tit jeg har dansk besög, så det bliver bare SÅ dejligt at have jer her et par dage :wub::4trumpet::banana: Uuuhhhh vi skal hygge med god mad, lange gåture med den lille uldtot i den dejlige natur, masser af :blahblah: lidt :showoff: i den lokale bunker hvor jeg träner og en masse anden sjov :4thumbup: Jeg er sikker på vi nok skal give jeg er en 1000 gange mere spändende miniferie end en tur til Själland :tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Norah

Så er ferien startet og din log skal dermed spammes med lidt sjov og ballade :4thumbup:

Ville dog have ventet til senere, men fald over det federste klip, måtte simpelthen poste det nu...Så fed en posering... :bigsmile:

RobotMuscleman

God kigger...

KnuZ Nita

Hej Anita

De var sgu lækker nok aftenunderholdning det der :4thumbup:

Havde helt glemt at den video eksisterede :4flex:

... ser frem mod din spam :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hi Hi - lige hvad jeg tænkte da jeg så det :laugh:

:wink:

Hvis det var for $$$ skyld så burde du vel også været flyttet for længst, Danmark eller Skandinavien for den sags skyld, er såvidt jeg kan se ikke de bedste steder at bo hvis det handler om $$?
... eller også havde jeg sagt ja tak til det der live-webcam ting :laugh: som jeg er blevet tilbudt mere end én gang ... og for hver gang er min aflønning nået nye højde ... sidste gang var 1100$ for et par timer én gang om måneden :blink: kan så kun tænke hvad udbyder tjener på det???
Ja, du skal op og sparke r..!!!!!!!!!! :superman:You go grrrllllll!!!!!!! :cheer::tongue:

... bare det ikke er idag... for der har jeg carbfri ... og uhadada de her pandekager jeg sidder med her på job er gode :4mewantfood: tror min mave fylder "lidt" mere end da jeg gik i gang - nok lidt for meget til at sparke røv :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det var da grov som du skal forsvare dig selv, fordi du har valgt at komme herop og stå på scenen i stedet for at stille til Loaded :blink:

Jeg håber naturligvis at det bliver et kanon stävne for dig :superman: og vi er MANGE som gläder os RIGTIG meget til at se dig på scenen. :cheer:

Der skal godt nok gå RIGTIGT MEGET galt for at det ikke skal blive en fed fed oplevelse ...

En god stævne oplevelse er sgu lige så meget ens egen indstilling til situationen... og er du kommet der for at få en oplevelse, så tager du sgu også det hele i stiv arm og så kan man ikke meget andet end at hygge sig og få en fed oplevelse med hjem i bagagen :cool:

Derudover er det jo ikke så tit jeg har dansk besög, så det bliver bare SÅ dejligt at have jer her et par dage :wub::4trumpet::banana: Uuuhhhh vi skal hygge med god mad, lange gåture med den lille uldtot i den dejlige natur, masser af :blahblah: lidt :showoff: i den lokale bunker hvor jeg träner og en masse anden sjov :4thumbup: Jeg er sikker på vi nok skal give jeg er en 1000 gange mere spändende miniferie end en tur til Själland :tongue:

har nu glædet mig siden december til at besøge Finland ... og det bliver ikke mindre for hver dag der går :w00t::wink:

Ved ikke helt med gemalen endnu - hvor meget han kan tillade sig at holde fri fra studiet da han er i skole praktik i den periode - men et par dage SKAL det sgu blive til ellers bliver jeg selv hængende lidt længere :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share