ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

hæhæ.... så prøv lige at forestille dig at ALLE de eksamener du skal op til er udenadslære og du kun har et par uger til at tilegne dig et halvstort pensum.... jeg bliver så autistisk til sidste at jeg rent faktisk tager mig selv i at sidde og rokke derhjemme på stolen :unsure::laugh:

SÅÅÅÅ FEDT!!!! Næste eksamen bliver i slutningen af juni... det er i den grad luksus .... fedest bliver dog hele april hvor jeg holder studiefri og ikke vil lave andet end at træne op til Grandprix :slut:

Jeg ville ALDRIG gennemføre sådan en uddannelse... Min hjeren er fyldt med antiklæbemiddel... Jeg kan simpelthen ik huske alle sådan nogle ting.. :dry: Nok også derfor jeg har måtte tage begge de fag om der var udenadslære på min uddannelse :laugh: Når der kommer noget nyt ind i hoved, har det et smart system så der automatisk ryger noget gammelt ud... Ik så smart når man skal huske det hele :smile:

Dejligt med træningsfri i april... !! Bliver dælme spændende at følge dig og se hvor lavt du får din fedt% denne gang :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dejligt med træningsfri i april... !! Bliver dælme spændende at følge dig og se hvor lavt du får din fedt% denne gang :4thumbup:

Kommer sgu ikke særligt langt ned i fedt% på træningsfri :laugh::laugh::wink:

Antiklæbemiddel ... haha :laugh:

(det må jeg huske på ... kan sikkert bruges mod dig på den ene eller anden måde :tongue: nu er det ikke bare fordi du er blond?? :slut: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kommer sgu ikke særligt langt ned i fedt% på træningsfri :laugh::laugh::wink:

Antiklæbemiddel ... haha :laugh:

(det må jeg huske på ... kan sikkert bruges mod dig på den ene eller anden måde :tongue: nu er det ikke bare fordi du er blond?? :slut: )

Til grin kan man ALTID blive :nonono:

Men bare I mobber mig med alt andet end BLONDINE, så er jeg glad.. !!!

Link to comment
Share on other sites

Til grin kan man ALTID blive :nonono:

NEMLIG JA :4thumbup:

Men bare I mobber mig med alt andet end BLONDINE, så er jeg glad.. !!!

AHA... har vi fundet dit ømmepunkt pusser :wink::tongue:

NU ved jeg så hvordan jeg skal irritere dig så meget at du flår 60 kg direkte op af gulvet og laver one arm DB rows ind i helved med dem :innocent::laugh:

... skal nok blive sjovt mandag.... tro jeg afsætter 5-6 timer :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

NEMLIG JA :4thumbup:

AHA... har vi fundet dit ømmepunkt pusser :wink::tongue:

NU ved jeg så hvordan jeg skal irritere dig så meget at du flår 60 kg direkte op af gulvet og laver one arm DB rows ind i helved med dem :innocent::laugh:

... skal nok blive sjovt mandag.... tro jeg afsætter 5-6 timer :devil::cool:

Er du gal, det bliver da de 60 kg der rykker mig ned på gulvet.. Hvorfor tror du ellers jeg har alle de blå mærker fra :laugh:

Jeg overvejde at snuppe 50'eren i onsdags, hvor latt'en var i sit es... !! Men så gik alle dem jeg trænede med.. og hvor sjovt er det lige at rykke 50 kg fra gulvet og så stå helt alene gog juble med sig selv :blink:

hmm.. 5-6 timer... jeg glæder mig mere og mere :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Godt så.... har levet i min egen firkantet boks med 14 timers læsning dagligt den sidste uges tid så har ikke lige haft det store overskud til MOL.... udfaldet var da også super da jeg bestod min eksamen med UG fredag :4thumbup: men kæft hvor det har drænet mig!!

//NO

:cheer: :cheer: TILLØØØKKK!!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer:

og så vil jeg godt lige indføre at der ABSOLUT ikke er noget galt med blondiner!!! :nonono: I'm BLOND and I'm PROUD!!! :slut::boobs::tongue::laugh:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Så Pia kan du opføre dig ordentlig :bottom:

Du må ikke fortælle alt sådan noget til Norah, hun bruger det bare mod mig :nonono:

Men takke være for at solariet er opfundet :laugh::innocent:

Desværre ... den er ude nu :laugh:

Ang. solarie ... så er vi rent faktisk nogle som er stolte af at være blege :cool: som Klaus Jensen så fint udtrykker det #FFFFFF (vi må sgu have en t-shirt med det eller lignende :bigsmile: ) og havde du været TRUE ALBINO så havde solariet hjulpet nada.... så dermed har du lige afsløret dig selv som vaskeægte BLONDINE... HA!!!

Link to comment
Share on other sites

DAMN det har været en god aften på job.... hele 4 film har jeg fået set... og må sige at "Walk the Line" var top $$$$.... langt bedre end forventet :4thumbup: mens "Basic Instinct 2" var OK underholdning mens "Efter Bryllupet" bare ikke fangede mig - genså "Devils wears Prada" som må siges at være en rigtig tøsefilm :slut: ... men alt i alt .... FUUUUCK hvor var det nice IKKE at læse men bare sidde på et tomt hotel på fødderne oppe og drøne den ene film efter den anden igennem og ikke mindst på samme tid få løn for det ... RIGTIG GOD LØRDAG AFTEN :w00t:

Nu over til mine forældre til den obligatoriske lør/søn overnatning, men først et par timers hygge med de gamle med en masse snak, hjemmebagt gulerodskage og sikkert en film til.... tror lige jeg kan klare det :innocent:

p.s. Den her eksamen må virkelig have gjort mig klog for min 3. visdomstand har nu besluttet det er tid til at skære sig gennem mit tandkød og dukke op til overfladen :crazy::crazy: så mangler vi bare den sidste.... hvis alt går vel så kommer den vel til embedseksamenen om et par små år :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Desværre ... den er ude nu :laugh:

Ang. solarie ... så er vi rent faktisk nogle som er stolte af at være blege :cool: som Klaus Jensen så fint udtrykker det #FFFFFF (vi må sgu have en t-shirt med det eller lignende :bigsmile: ) og havde du været TRUE ALBINO så havde solariet hjulpet nada.... så dermed har du lige afsløret dig selv som vaskeægte BLONDINE... HA!!!

Må vist heller komme med den sande historie... Jeg er bleg som jeg ved ik hvad og har som yngre prøvet solarie, men tager slet ik imod det, så det droppede jeg... Men den almindelige sol kunne jeg sagtens tåle...

Jeg havde dog affundet mig med at være ret bleg om vinteren. Sidste vinter startede jeg som bartender og sku derfor gå i lårkort og lille top om vinteren, hvilket ik gjorde mig det helt store.. folk må jo ta mig som jeg er...

Lige indtil en pige kigger helt seriøs på mig og siger: Hey.. er du ik en af dem der.. ja hvad hedder de nu, dem med røde øjne... nå, ja en ALBINO... :blink::crazy:

Jeg gik derefter ned i et solarie... og har nu fundet en cream + et solarie hvor jeg kan blive neger...

Så ja jeg er blondine og har det egentlig rigtig godt med det.. gider bare ik at folk forbinder en med at være blondine dum.. for fuck hvor er der bare nogle blondiner der ik fatter en meter :cry: ... og vil ik selv mene jeg hører under den kategori :laugh::innocent::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Må vist heller komme med den sande historie... Jeg er bleg som jeg ved ik hvad og har som yngre prøvet solarie, men tager slet ik imod det, så det droppede jeg... Men den almindelige sol kunne jeg sagtens tåle...

Jeg havde dog affundet mig med at være ret bleg om vinteren. Sidste vinter startede jeg som bartender og sku derfor gå i lårkort og lille top om vinteren, hvilket ik gjorde mig det helt store.. folk må jo ta mig som jeg er...

Lige indtil en pige kigger helt seriøs på mig og siger: Hey.. er du ik en af dem der.. ja hvad hedder de nu, dem med røde øjne... nå, ja en ALBINO... :blink::crazy:

Jeg gik derefter ned i et solarie... og har nu fundet en cream + et solarie hvor jeg kan blive neger...

Så ja jeg er blondine og har det egentlig rigtig godt med det.. gider bare ik at folk forbinder en med at være blondine dum.. for fuck hvor er der bare nogle blondiner der ik fatter en meter :cry: ... og vil ik selv mene jeg hører under den kategori :laugh::innocent::nonono:

:laugh: hæhæ ... man skal høre meget hva!!!

Løsning: SELVBRUNER og min airbrush en gang om ugen ... så er du neger resten af året :cool:

Vi håber jo rent faktisk at ham airbrush manden som sponsorerer mig og Kragen kunne have interesse i at sponsorere atleter under team OBBC ... så hvem ved... måske får vi flere airbrushmaskine ... så kan du gå helt amok :negersmiley:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:laugh: hæhæ ... man skal høre meget hva!!!

Løsning: SELVBRUNER og min airbrush en gang om ugen ... så er du neger resten af året :cool:

Vi håber jo rent faktisk at ham airbrush manden som sponsorerer mig og Kragen kunne have interesse i at sponsorere atleter under team OBBC ... så hvem ved... måske får vi flere airbrushmaskine ... så kan du gå helt amok :negersmiley:

Airbrushmaskine :wub:

Tror helt sikkert jeg vil kunne lide den..... For skal sku ik mobbes med jeg er albino, der går grænsen altså :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Desværre ... den er ude nu :laugh:

Ang. solarie ... så er vi rent faktisk nogle som er stolte af at være blege :cool: som Klaus Jensen så fint udtrykker det #FFFFFF (vi må sgu have en t-shirt med det eller lignende :bigsmile: ) og havde du været TRUE ALBINO så havde solariet hjulpet nada.... så dermed har du lige afsløret dig selv som vaskeægte BLONDINE... HA!!!

Bare skriv mig op til sådan en T-shirt. Jeg vil bære den med stolthed :laugh:

Link to comment
Share on other sites

p.s. Den her eksamen må virkelig have gjort mig klog for min 3. visdomstand har nu besluttet det er tid til at skære sig gennem mit tandkød og dukke op til overfladen :crazy::crazy: så mangler vi bare den sidste.... hvis alt går vel så kommer den vel til embedseksamenen om et par små år :laugh:

Jeg har et super godt dørhåndtag herhjemme - og bagefter er der brownies og back rub... :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Norah

Vil bare lige sige tak for en hyggelig træning og sludren idag... !! Det var smadder hyggeligt :bigsmile:

Du siger bare til hvis du er frisk på noget træning onsdag - bare ik mellem 15-16 :wink:

Havde et sjovt klip liggende på min computer, som jeg lige fik genopfrisket da jeg ryddede lidt op på den.. !! Vil da lige dele den med dig (jer) - rigtig grineren reklame... !!

Link to comment
Share on other sites

Airbrushmaskine :wub:

Tror helt sikkert jeg vil kunne lide den..... For skal sku ik mobbes med jeg er albino, der går grænsen altså :nonono:

Har en ide... lad os teste den nye farve der er udviklet til TEAM OBBC på dig :wink: Vi kan jo give dig et lag om en uge eller to ... så får du også syn for sagen mht. hvordan konkurrencefarve er at have på :tongue:

Forresten - det er SUPER lir at vi har vores helt egen farve :w00t::cool:

Link to comment
Share on other sites

Bare skriv mig op til sådan en T-shirt. Jeg vil bære den med stolthed :laugh:

Jeg er sgu også game... tror du ikke vi kan få KJ igang når han engang kommer hjem fra ski??

Det skal jo næsten være en hvis t-shirt med hvidt logo hvor der står #FFFFFF ... sådan et log man kun ser tæt på....

... fik forresten den fedeste ide med at lave det selvsamme på en atlet vi sprøtemaler brun... blot lader logo #FFFFFF stå hen over ryggen... sådan noget tape vi piller af når vi er færdig med at "spørjtelakere" så det står i kontrast til den mørke farve :smile: måske vi kan slå to fluer med et smæk og få Anita til at deltage frivilligt :cool:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Teløk med exam Og god weekend angel. :banana3: :boobs::4whip:

Og til jer to,(Feminita og Angel) hvis det er et problem med hu..hu

hukommelsen og hårdfarven så er der altid en enkel løsning på

problemet...husk det :laugh::bigsmile:

CHAMP.... TAK TAK :superman:

Men altså.... HÅRDfarve ... er det nu et nyt begreb :wink: og hvilken løsning snakker vi i fohrold til HÅRD :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Norah

Vil bare lige sige tak for en hyggelig træning og sludren idag... !! Det var smadder hyggeligt :bigsmile:

Du siger bare til hvis du er frisk på noget træning onsdag - bare ik mellem 15-16 :wink:

Havde et sjovt klip liggende på min computer, som jeg lige fik genopfrisket da jeg ryddede lidt op på den.. !! Vil da lige dele den med dig (jer) - rigtig grineren reklame... !!

DU ER SYG TØZ :tongue:

KÆFT en griner :laugh:

... altså en ting er at du er bloddonor (er det derfor du har sådan noget skidt liggende på din computer :blush: ) men det der.... jeg er målløs :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share