ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Logspam tid

Jeps, så blev det tid igen... !! Denne gang er vi i dyrenes verden og de skal lære dig hvad du skal gøre ved Kraven når han ik vil ud af sengen om morgen :laugh:

Gi lige klippet 20 sekunder, så bliver det hammer sjovt :bigsmile: Hvis altså man har samme humor som mig.

TurtleRape

Rigtig god weekend...

Jeg vender tilbage igen i de sene nattetimer i ugens løb....

KnuZZer Nita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Logspam tid

Jeps, så blev det tid igen... !! Denne gang er vi i dyrenes verden og de skal lære dig hvad du skal gøre ved Kraven når han ik vil ud af sengen om morgen :laugh:

hihi... tror nu nok nærmere det er hvad Kragen skal gøre ved MIG når jeg ikke kan komme ud af sengen om morgenen :innocent:

Gi lige klippet 20 sekunder, så bliver det hammer sjovt :bigsmile: Hvis altså man har samme humor som mig.

TurtleRape

Rigtig god weekend...

Jeg vender tilbage igen i de sene nattetimer i ugens løb....

KnuZZer Nita

:laugh:

... er slet ikke i tvivl - vi har samme humor!! KÆFT det er skægt ... specielt de lyde som den lirer af til sidst!!! Lyder jo som én jeg kender :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke fordi jeg ikke har trænet de sidste par dage - har bare ikke haft opdateret så vi starter bare op her da jeg ikke orker at skrive 3-4 træninger ned nu :blush:

Træning Mandag d. 22/1-2007 :devil:

1. TRÆNING kl. 10:30

Powerwalk: 50 min

:cold::cold::cold::cold::cold:

2. TRÆNING kl. 15:45-18

RYG - BRYST - TRICEPS

Powerwalk: 20 min

Tbar row

1set @ 20reps x 25kg

1set @ 18reps x 35kg

1set @ 16reps x 45kg

1set @ 14reps x 55kg

... skod T-bar row!!! Fungerede overhovedet ikke - den gode gamle T-bar var i stykker i dag så måtte nappe cybex "maskinen" men kæææft det droppede jeg hurtigt!!

One arm DB row

1set @ 10reps x 44kg

1set @ 10reps x 48kg

1set @ 10reps x 52kg

1set @ 10reps x 56kg PR

... SÅ KAN DEN LÆRE DET :devil:

Bagskulder, maskine

1set @ 15reps x 30kg

1set @ 12reps x 35kg

1set @ 8reps x 40kg

1set @ 8reps x 40kg

1set @ 7reps x 40kg

superset med...

Standing calfraise

1set @ 15reps x 150kg

1set @ 15reps x 165kg

1set @ 15reps x 180kg

1set @ 15reps x 195kg

1set @ 15reps x 210kg

Pronerede incline DB shrugs

1set @ 10reps x 2x35kg

1set @ 10reps x 2x37.5kg

1set @ 10reps x 2x40kg

... rev godt i hænderne men grebet mere end holdt og jeg endte med at føle mig helt TYK i ryggen :smile:

Stivarmet pulldown

1set @ 15reps x 50kg

1set @ 15reps x 60kg

1set @ 12reps x 70kg

1set @ 10reps x 75kg

superset med...

Mave, Davidmaskine

1set @ 15reps x 50kg

1set @ 15reps x 50kg

1set @ 15reps x 50kg

Low row

1set @ 15reps x klods 10

1set @ 12reps x klods 12

1set @ 12reps x klods 14

1set @ 20reps x klods 10

Skrå DB pres

1set @ 10reps x 2x22.5kg

1set @ 10reps x 2x25kg

1set @ 10reps x 2x25kg

1set @ 10reps x 2x25kg

Floating crunch

1set @ 15reps x BW

1set @ 15reps x BW

1set @ 15reps x BW

Biceps DB curl

1set @ 10reps x 2x12.5kg

1set @ 10reps x 2x15kg

1set @ 10reps x 2x17.5kg

1set @ 10reps x 2x17.5kg

1set @ 10reps x 2x17.5kg

Biceps EZ-bar curl

1set @ 10reps x 40kg

1set @ 12reps x 40kg

1set @ 10reps x 40kg

1set @ 10reps x 40kg

Powerwalk: 50 min

Nyder i den grad stadigvæk godt af den styrkeøgning jeg altid oplever i starten af en diæt!!! Der var sindssyg god kontakt og træk kraft i dag i alle muskelgrupper så det var jo en ren fornøjelse :w00t:

Nåede også lige at se cirka 80 mennesker som alle gerne ville :blahblah: så måtte til sidste tage høreværn på og bøffe lidt rundt i min egen lille technofest :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hihi... tror nu nok nærmere det er hvad Kragen skal gøre ved MIG når jeg ikke kan komme ud af sengen om morgenen :innocent:

:laugh:

... er slet ikke i tvivl - vi har samme humor!! KÆFT det er skægt ... specielt de lyde som den lirer af til sidst!!! Lyder jo som én jeg kender :tongue::laugh:

Ja jeg lå også flad af grin og spurgte mig selv - hvad fanden har den gang i.... hvilket jeg ik helt er klar over endnu :blink:

Så hvis nogen har forstand på skildpader og ved hvad den laver, så vil jeg da gerne vide det.... er det en parringssermoni eller ?

Nåede også lige at se cirka 80 mennesker som alle gerne ville :blahblah: så måtte til sidste tage høreværn på og bøffe lidt rundt i min egen lille technofest :firebounce:

Eftersom du allerede havde ørebøfferne på da jeg kom, så går jeg ud fra jeg ik var en af dem der snakkede for meget i dag :innocent::laugh:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg lå også flad af grin og spurgte mig selv - hvad fanden har den gang i.... hvilket jeg ik helt er klar over endnu :blink:

Så hvis nogen har forstand på skildpader og ved hvad den laver, så vil jeg da gerne vide det.... er det en parringssermoni eller ?

Jeg skal indvie dig næste gang vi ses :innocent::laugh:

Eftersom du allerede havde ørebøfferne på da jeg kom, så går jeg ud fra jeg ik var en af dem der snakkede for meget i dag :innocent::laugh:

Absolut nej... og hvis du bemærkede så smed jeg dem faktisk til sidst for at vi lige kunne :blahblah: bare en smule :blush:

... tænkte forresten på at vi ikke skulle prøve at team'e op en dag og træne noget overkrop sammen??

Skal lige over den eksamen på fredag og ser derefter frem mod flere måneder med faste arbejdstider og ofte fri omkring kl 15 så måske det passer sammen med hvad det nu er du skal igang med :wink:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal indvie dig næste gang vi ses :innocent::laugh:

Eftersom jeg endnu ik ved hvad de laver, så ved jeg ik helt om jeg skal grine eller græde....

Men er normalt frisk på selv den værste, så jeg vælger at glæde mig :blink:

Absolut nej... og hvis du bemærkede så smed jeg dem faktisk til sidst efor at vi lige kunne :blahblah: bare en smule :blush:

... tænkte forresten på at vi ikke skulle prøve at team'e op en dag og træne noget overkrop sammen??

Skal lige over den eksamen på fredag og ser derefter frem mod flere måneder med faste arbejdstider og ofte fri omkring kl 15 så måske det passer sammen med hvad det nu er du skal igang med :wink:

//NO

Ja det bemærkede jeg godt :bigsmile:

Jeg har fri til og med onsdag i næste uge, derefter har jeg også faste arbejdstider og kommer til obbc mellem 15.30 og 16.30 alt efter hvornår jeg kører fra Nyborg (har flextid). Så det burde da være muligt at finde en dag.. !!

Og jeg er helt sikker frisk.. !! Og det er mig lidt ligemeget hvilke muskelgrupper vi træner, bare jeg lige får det passet ind med restutionen :blush:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg endnu ik ved hvad de laver, så ved jeg ik helt om jeg skal grine eller græde....

Men er normalt frisk på selv den værste, så jeg vælger at glæde mig :blink:

Ja det bemærkede jeg godt :bigsmile:

Jeg har fri til og med onsdag i næste uge, derefter har jeg også faste arbejdstider og kommer til obbc mellem 15.30 og 16.30 alt efter hvornår jeg kører fra Nyborg (har flextid). Så det burde da være muligt at finde en dag.. !!

Og jeg er helt sikker frisk.. !! Og det er mig lidt ligemeget hvilke muskelgrupper vi træner, bare jeg lige får det passet ind med restutionen :blush:

KnuZZer

Jamen det vil jo nok være helt perfekt :smile:

Jeg har vist fri kl 15 i de 2 uger jeg er i Middelfart og skal så lige finde tilbage til O'ense - tror også hudafdelingen på OUH bliver nogenlunde samme tid :smile:

Hvor og hvad skal du lave i Nyborg??

Jeg er jo på hotel i reception fast hver weekend og ofte en hverdag i Nyborg lige ved motorvejsafkørslen!!

Link to comment
Share on other sites

Jamen det vil jo nok være helt perfekt :smile:

Jeg har vist fri kl 15 i de 2 uger jeg er i Middelfart og skal så lige finde tilbage til O'ense - tror også hudafdelingen på OUH bliver nogenlunde samme tid :smile:

Hvor og hvad skal du lave i Nyborg??

Jeg er jo på hotel i reception fast hver weekend og ofte en hverdag i Nyborg lige ved motorvejsafkørslen!!

Jeg har været i praktik og skrevet speciale for kommunekemi, og er nu fastansat i deres udviklings afdeling... Så det er os tæt på motorvejs afkørslen... !!

Det er jo lige ved du kan få et lift med til obbc efter arbejde hvis du har fri ved 15-17 tiden :bigsmile:

Er det ved Nyborg hotel du arbejder? Vores forretningsforbindelse plejer at overnatte på Nyborg hotel :bigsmile:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at søge lidt på google da jeg gerne ville læse lidt om den Nordiske miss fitness du snakkede om idag, men jeg finder ik noget som helst :blush:

Kan du evt give mig et link eller et søgeord :innocent: Jeg blev jo lidt nysgerrig, det lød lige som noget for mig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været i praktik og skrevet speciale for kommunekemi, og er nu fastansat i deres udviklings afdeling... Så det er os tæt på motorvejs afkørslen... !!

Det er jo lige ved du kan få et lift med til obbc efter arbejde hvis du har fri ved 15-17 tiden :bigsmile:

Er det ved Nyborg hotel du arbejder? Vores forretningsforbindelse plejer at overnatte på Nyborg hotel :bigsmile:

aha.....

I seee :cool:

Jeg arbejder på hotellet i svinget lige når du kommer af afkørslen - det hedder Hotel Storebælt ... lige liiiiiidt mindre end Nyborg Strand :smile:

Jeg arbejder nok desværre modsat af dig ... har enten aften arbejde i hverdagen (15-22:30) eller weekend job... så i stedet kan vi vinke til hinanden på motorvejsafkørslen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at søge lidt på google da jeg gerne ville læse lidt om den Nordiske miss fitness du snakkede om idag, men jeg finder ik noget som helst :blush:

Kan du evt give mig et link eller et søgeord :innocent: Jeg blev jo lidt nysgerrig, det lød lige som noget for mig :w00t:

Rent faktisk er det kun den Norske IFBB side som ligger inde med lidt info

http://www.nkf-ifbb.no/fitness_regler.html

Der gælder de samme regler som miss fitness bortset fra det er IFBB regi - siden vi ikke afholder fitness til DM så kan du se dig selv som direkte kvalificeret til NM mig bekendt :smile:

Mener det var sidste eller forrige år hvor en Norske pige både stillede op i Fitness samt Bodyfitness under samme konkurrence, så måske du også kan få lov under NM såfremt du ønsker og også har kvalificeret dig til NM gennem DM?

Fitness på EM og VM niveau udføres på et ekstremt højt gymnastiskniveau... et niveau som næsten minder om hvad nogle verdens klasse gymnaster laver i fri program... tror jeg har nogle DVD'er liggende et eller andet sted du jo kan se ved lejlighed hvis det frister :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Rent faktisk er det kun den Norske IFBB side som ligger inde med lidt info

http://www.nkf-ifbb.no/fitness_regler.html

Der gælder de samme regler som miss fitness bortset fra det er IFBB regi - siden vi ikke afholder fitness til DM så kan du se dig selv som direkte kvalificeret til NM mig bekendt :smile:

Mener det var sidste eller forrige år hvor en Norske pige både stillede op i Fitness samt Bodyfitness under samme konkurrence, så måske du også kan få lov under NM såfremt du ønsker og også har kvalificeret dig til NM gennem DM?

Fitness på EM og VM niveau udføres på et ekstremt højt gymnastiskniveau... et niveau som næsten minder om hvad nogle verdens klasse gymnaster laver i fri program... tror jeg har nogle DVD'er liggende et eller andet sted du jo kan se ved lejlighed hvis det frister :wink:

Jeg takker og vil da lige kigge lidt på hjemmesiden.. !!

Tror dog ik jeg er frisk på begge allerede i 2007, skal lige tygge lidt på den først.... :blush:

Ku godt forestille mig EM og VM var på et højt niveau.. men jeg vil da meget gerne se de DVD'er, så kan jeg jo hurtig vurdere hvordan mine gymanstiske evner er i forhold til dem :bigsmile:

KnuZZer

P.s. Så er det nu jeg skal lokke dig til at stille op til samme konkurence :bigsmile:En hestepige, må da være yderst elegant i fri fitness runde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

P.s. Så er det nu jeg skal lokke dig til at stille op til samme konkurence :bigsmile:En hestepige, må da være yderst elegant i fri fitness runde :tongue:

Jamen det har du helt ret i ... jeg vandt jo også VM i fitness :wink::superman::tongue:

(dog så vandt jeg nok også KUN på baggrund af at jeg UNDLOD akrobatiske momenter for ellers så ved jeg ikke om det var gået :laugh: )

Spøg til side... "rigtig" fitness med en regulær gymnastisk rutine er nok ikke lige min kop te med mine meget lidt smidige lemmer :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det har du helt ret i ... jeg vandt jo også VM i fitness :wink::superman::tongue:

(dog så vandt jeg nok også KUN på baggrund af at jeg UNDLOD akrobatiske momenter for ellers så ved jeg ikke om det var gået :laugh: )

Spøg til side... "rigtig" fitness med en regulær gymnastisk rutine er nok ikke lige min kop te med mine meget lidt smidige lemmer :blush:

Så må vi jo have gang i noget akrobatisk smidighedstræning til vores fællestræning :laugh::innocent:

Kraven synes sikkert kun det er interessant hvis du pludselig kan få benen om bag nakken :innocent::laugh: Så vil han sikkert godt lege skildpade-leg med dig :laugh:

Jeg er også ved at blive lidt småstiv.. så trænger selv til at blive vredet lidt rundt... trods Ingé synes jeg er ekstrem bøjelig i mine led :superman:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Så må vi jo have gang i noget akrobatisk smidighedstræning til vores fællestræning :laugh::innocent:

Kraven synes sikkert kun det er interessant hvis du pludselig kan få benen om bag nakken :innocent::laugh: Så vil han sikkert godt lege skildpade-leg med dig :laugh:

Det må vi jo se på... Nina har prøvet at lokke mig så mange gange og burde måske også :blush:

... og er ret sikker på det der du siger om Kragen vil kunne lide det :wub:

Skildpade-leg :laugh::laugh: hahaha :laugh:

Er ret sikker på at den godt kunne blive et alternativt hit herhjemme!!!!

Jeg er også ved at blive lidt småstiv..
Nå så det er du :laugh::laugh:

... troede ellers du havde skrevet i din log at du ikke ville drikke lige foreløbig :laugh::laugh:

så trænger selv til at blive vredet lidt rundt...

Det er jo det du har Inge til nu :4whip:

trods Ingé synes jeg er ekstrem bøjelig i mine led :superman:

Han havde sikkert ikke noget imod at teste bøjeligheden yderligt ..... høhøhø :rolleyes:

(spøg til side... Inge er MEGET MEGET :wub: glad for sin Maibritt)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det må vi jo se på... Nina har prøvet at lokke mig så mange gange og burde måske også :blush:

... og er ret sikker på det der du siger om Kragen vil kunne lide det :wub:

Skildpade-leg :laugh::laugh: hahaha :laugh:

Er ret sikker på at den godt kunne blive et alternativt hit herhjemme!!!!

Jeps når kroppens led ik siger fra, så er der pludselig mange stillinger at vælge imellem :innocent:

Tror helt sikkert Kragen vil synes om det :wub:

Nå så det er du :laugh::laugh:

... troede ellers du havde skrevet i din log at du ikke ville drikke lige foreløbig :laugh::laugh:

Hvordan kan du tro jeg drikker på en mandag :nonono: Ku jeg aldrig finde på :innocent:

Men for nogle år siden ku jeg sku alt muligt sjov med mine ben... Nu sidder de sku fast hvis jeg prøver :blink: Har prøvet at sidde med den ene fod bag nakken og måtte erfare det ku jeg ik mere :laugh: Så lidt smidighedstræning vil ik gøre noget :wink:

Det er jo det du har Inge til nu :4whip:

Han havde sikkert ikke noget imod at teste bøjeligheden yderligt ..... høhøhø :rolleyes:

(spøg til side... Inge er MEGET MEGET :wub: glad for sin Maibritt)

Jeg skal nu også have en fitness/BB nips :wub::wub: Og han skulle gerne komme riddende på den hvide hest i løbet af 2007 :wub:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Logspammer

Det er altså dårlig stil Norah, nu er det blevet logspammertid og så er du offline og klokken er slet ik blevet 1 endnu :nonono::nonono:

Nå men klippet i dag er mærkelig nok af samme genre som skildpadde-legen, så jeg må nok erkende at jeg ik kan stå for dyrenes parringssermonier :laugh: - i dag er det dog en hund der står for underholdningen :4thumbup:

Selv 2. gang jeg så klippet grinte jeg igen højlydt - fanme en sjov hund :laugh:

Harry The Dog

Så du kan godt vågne op og få tændt din computer I_13SL~1.GIF

KnuZZer kikoo-calin-8624.gif

Link to comment
Share on other sites

Logspammer

Det er altså dårlig stil Norah, nu er det blevet logspammertid og så er du offline og klokken er slet ik blevet 1 endnu :nonono::nonono:

Nå men klippet i dag er mærkelig nok af samme genre som skildpadde-legen, så jeg må nok erkende at jeg ik kan stå for dyrenes parringssermonier :laugh: - i dag er det dog en hund der står for underholdningen :4thumbup:

Selv 2. gang jeg så klippet grinte jeg igen højlydt - fanme en sjov hund :laugh:

Harry The Dog

Så du kan godt vågne op og få tændt din computer I_13SL~1.GIF

KnuZZer kikoo-calin-8624.gif

Endnu engang jeg er flad af grin... Den dag I finder den der overgår katten, så advar mig lige, regner med at jeg skal have lægevagten i telefonen inden jeg klikker på noget som helst :laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Angel - læste lige du køre one arm row med 56 kg, hva sker der der? Det er da for sejt! :bowdown: Der er jeg godt nok allerede sat af må jeg indrømme... :blink:

Bambi, hvad er det for en kat? Vil helt vildt gerne se det klip. Den lille hund giver den da også maks gas :laugh: Ligner jo en der har spist et hel glas instant coffee

Link to comment
Share on other sites

Bambi, hvad er det for en kat? Vil helt vildt gerne se det klip. Den lille hund giver den da også maks gas :laugh: Ligner jo en der har spist et hel glas instant coffee

Her må jeg henvise til et klip i min log som Norah smed ind i sidste uge.... side 35 indlæg 682

God griner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt så.... har levet i min egen firkantet boks med 14 timers læsning dagligt den sidste uges tid så har ikke lige haft det store overskud til MOL.... udfaldet var da også super da jeg bestod min eksamen med UG fredag :4thumbup: men kæft hvor det har drænet mig!!

Efter eksamen fredag kunne jeg hverken huske min pinkode til mobilen, ej heller pinkode til mit dankort hvilket resulterede i at jeg ikke kunne købe nget mad bagefter på trods af desperat hunger... det blev dog til en proteinbar ved ankost til OBBC kl 17 hvor min hukommelse begyndte at vende tilbage hvorfor jeg igen kunne huske koden til mit dankort.... hvorimod min 3 år gamle pinkoden til mobil var SLETTET fra min hukommelse (skræmmende :crazy: ) så måtte hjem og finde pukkoden for at få hul igennem!!

Ellers havde vi fredag et fint mød i OBBC om det kommende TEAM OBBC og tror det bliver ret så fedt med både god oppakning fra klubben samt hvis alt går vel med sponsorater... en mere eller mindre omkostningsfri konkurrencesæson :superman:

Diæten har hele ugen kørt mere end fint under eksamenslæsningen... forstået på den måde at jeg har fulgt min ANOREXIA BURST CYCLING :laugh: som Kragen kalder det!!

Det indebærer at når jeg læser, så glemmer jeg at spise :blink: har været heldig hvis jeg har fået bare 1500 kalorier dagen i denne uge - hvilket er cirka 1000 kalorier fra hvad jeg helst skulle have under diæt!!! Ikke optimalt og blev da også straffet med en omgang ondt i maven igår fordi jeg kun havde fået spist få hundrede kalorier!!

Heldigvis bar dagens træning ikke præg af at det var gået ud over min muskelstyrke - tværtimod var der virkeligt skub i alle øvelser! Det blev til en omgang fullbody da jeg ikke kunne huske :laugh::laugh: hvor jeg var i min træningsplan.... BRÆÆÆÆNDT AWWW :laugh:

Nu starter jeg så op på mandag med en uges hjernedød arbejdsferie på hotellet med en 57 timers arbejdsuge, hvorefter jeg starter praktik i Middelfart... glæder mig i den grad til at få en "normal" hverdag med faste arbejdstider og ikke mindst INGEN læsning i flere måneder :w00t:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er så vildt når sådan noget sker.. Jeg har prøvet det en gang, hvor jeg skulle op til en rigtig vigtig eksamen som var meget svær for mig, fordi jeg skulle kunne det hele udenad... Dagene op til fattede jeg ik andet en eksamensting. Efter eksmen kom jeg i tanke om min mor havde ringet den ene dag og ku huske det havde noget med sygehuset at gøre, men ellers ik... !! Okay, havde så ik fattet min mor skule på sygehuset og have lavet en masse vigtige undersøgelser :blink: Så er man altså helt fuc'k i hovedet... :innocent: Skræmmende sådan noget kan ske...

Ellers kan jeg ku føle med dig.. jeg glæder mig også til en stabil hverdag uden LÆSNING og EKSAMEN :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er så vildt når sådan noget sker.. Jeg har prøvet det en gang, hvor jeg skulle op til en rigtig vigtig eksamen som var meget svær for mig, fordi jeg skulle kunne det hele udenad... Dagene op til fattede jeg ik andet en eksamensting. Efter eksmen kom jeg i tanke om min mor havde ringet den ene dag og ku huske det havde noget med sygehuset at gøre, men ellers ik... !! Okay, havde så ik fattet min mor skule på sygehuset og have lavet en masse vigtige undersøgelser :blink: Så er man altså helt fuc'k i hovedet... :innocent: Skræmmende sådan noget kan ske...

hæhæ.... så prøv lige at forestille dig at ALLE de eksamener du skal op til er udenadslære og du kun har et par uger til at tilegne dig et halvstort pensum.... jeg bliver så autistisk til sidste at jeg rent faktisk tager mig selv i at sidde og rokke derhjemme på stolen :unsure::laugh:

Ellers kan jeg ku føle med dig.. jeg glæder mig også til en stabil hverdag uden LÆSNING og EKSAMEN :superman:

SÅÅÅÅ FEDT!!!! Næste eksamen bliver i slutningen af juni... det er i den grad luksus .... fedest bliver dog hele april hvor jeg holder studiefri og ikke vil lave andet end at træne op til Grandprix :slut:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share