Metal Mililita Trænings metoder


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Fandt det i en artikel om Top styrkeløftere i IFA.

Metal Milita Training

Det der er spændende, er at de bruger samme udstyr som WSB gutterene, gigant store dobbelt lags trøjer. Udover det køres der en tung bænkpres dag, og en RAW eksplosiv bænkpres dag, på en anden dag køres der masser assistance Masser af Delt og Nakke træning, plus lat træning.

MenDet der er mærkeligt er at der ikke er noget Triceps træning, det bliver kørt på den tunge dag med lockouts, ingen fransk press eller anden form for extetion. I stedet for bliver skulder og NAKKE prioriteret meget meget højt. Noget som er fuldstændig modsat i forhold til WSB metoderne.

Link to comment
Share on other sites

bortset fra at ham mike et elelr andet er på steroider.. såeh....!!!!1

Hvilket er totalt irrelevant i forhold til træningsmetoderne :blink:

Generelt så har hele Metal Militia baseret deres træning på WSB. At det så afviger lidt, på forskellige punkter, har ikke så meget at sige. Det er jo alligevel grundfilosofien i WSB. At finde det som virker for dig.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt så kan jeg da godt lide hans ærlighed, og holdning til brugen af AS. Hvis alle AS brugere havde den holdning, så ville folk som vælger IKKE at bruge det, ikke blive snydt for en pokal de måske havde fortjent.

I will say this: if you've ever used steroids, you shouldn't compete in a federation that doesn't allow it. Some federations say you have to be clean for five years, but that's crap. Once you've been on steroids you've changed yourself permanently. You'll have the advantage over a lifetime drug-free guy.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

I will say this: if you've ever used steroids, you shouldn't compete in a federation that doesn't allow it. Some federations say you have to be clean for five years, but that's crap. Once you've been on steroids you've changed yourself permanently. You'll have the advantage over a lifetime drug-free guy.

Har ikke læst artiklen, men det er sgu'da ærlig snak. Thumbs up !! :thumbwink: Det værste er fandeme folk på AS som ".....men jeg træner, spiser og sover korrekt oveni - det er sgu hårdt arbejde alligevel...". Yeah right - det er ikke halvt så hårdt at nå en given størrelse på AS som det er clean. :devil: Så thumbs up til én som siger det som det er.

Det var et sidespor. :4oops:

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Bellini> Sådan kan man altså ikke helt stille det op! Det vil selvfølgelig til hver en tid være nemmere at opnå "gode" resultater ved AS end uden, ingen tvivl om det!! Men hvis resultatet også skal holde mere end i 2 mdr. så kræver det altså mere end bare AS (medmindre, man selvfølgelig bare napser endnu en kur).

Men ivirkeligheden siger han jo det samme som flere af os herinde mener! At det er folks eget valg om de vil tage AS, men hvis de gør, så hører de ikke hjemme i konkurrancer......det er da det fx. jeg har sagt i "DM-BB" debatten i doping forummet...........

Men thumbs up, for endnu en som siger det! Hvis alle AS brugere havde den holdning, fik vi endelig nogle ærlige BB konkurrancer..........Med de rigtige vindere.....!! (fx. Craw) B)

Link to comment
Share on other sites

Vi er vel for såvidt enige om det meste - jeg mener bare, at de nedtoner virkningen af AS - og i realiteten har de ingen viden om hvor stor en del af deres "succes" som skyldes AS. Jeg er selvfølgelig klar over, at AS ikke gør det hele for dig, men det gør i aller højeste grad underværker. (Nu kommer en der lige en fordom af værste skuffe - :devil: ) Hvorfor skulle Brian (!) ellers kunne tømme 2 kassebajer om ugen, sove 5 timer i gennemsnit om natten, spise på den lokale grill'er og stadig gaine langt mere end "alle" andre?

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sagtens følge dig, og er også enig langt hen af vejen. Mange bagateliserer betydningen af AS iforhold til deres fysik, men derfor kan man alligevel ikke se bort fra det faktum, at man altså er nødt til også at have styr på aspekterne i træningen, for at opnå noget ordenligt mht. træningen, medmindre man skal være konstant på! Det jeg syntes man ofte ser (og prototypen på din "brian") er dem som kun træner imens at de er på AS. De får selvfølgelig nogle gode gains, men de forsvinder ligeså hurtigt igen.

Men der er jo også nogle som måske tager 1-3 kure ialt, og de er altså også nødt til at have de andre ting på plads! Selvfølgelig kommer deres resultater nemmere, end hvis de ikke havde taget noget, men omvendt er det oftest forkert, hvis man siger at deres resultater ALENE skyldes AS.

Men vi kan vel alle være enige om, at har en person taget AS/andre ulovlige stoffer, vil enhver fremtidig deltagelse i kontrollerede konkurrancer, være umoralsk, da ens modstannere helst skulle være helt clean! (og "clean" dækker i dette tilfælde over mere, end bare at kunne klare en doping test). Jeg mener kun en person kan tillade sig, at bruge ordet clean om sigselv, hvis vedkommende ALDRIG har rørt de, for den sportsgren, ulovlige stoffer...........

Link to comment
Share on other sites

At det er folks eget valg om de vil tage AS, men hvis de gør, så hører de ikke hjemme i konkurrancer...

Det er sandt, MEN det er jo ikke i alle konkurencer det er fordbudt at tage AS, som Mike Miller også pointere:

Some federations allow you to use anabolic steroids and some federations don't. It's not cheating if the federation doesn't test for them.
Link to comment
Share on other sites

anyone> Sandt nok, sandt nok.....men derfor skriver jeg også dette

Jeg mener kun en person kan tillade sig, at bruge ordet clean om sigselv, hvis vedkommende ALDRIG har rørt de, for den sportsgren, ulovlige stoffer...........

Så har jeg ladet plads til de forbund, der ser igennem/tillader doping........

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kræver det da en masse hårdt arbejde alligevel. En cykelrytter tager sgu da heller ikke sin epo, sætter sig ned på den lokale taverna og drikker rødvin, for så at vinde tour de france, og det samme gør sig da gældene i styrkesporter. Jeg er enig med Mike og TJ. Det er holdning der er til at tage at føle på.

Link to comment
Share on other sites

må indrømme at jeg ikke læste længere end til da han indrømemde han tog AS - men ville bare poientere overfor læseren at han altså var på AS... :rolleyes:

Dem som giver ham credtits for at indrømme han tager AS - fair nok, jeg har bare stadig ikke meget tilovers for ham (læs AS brugere)..

men hva.. det var ikke det denne diskussion skulle gå ud på, men derimod selve artiklen og metal militia træning..

Link to comment
Share on other sites

De har sgu ellers en hardcore "balls to the wall" attitude til træningen. Jeg har lige chekket deres hjemmeside ud....

http://www.metalmilitia.net/

....og der er sgu meget hardcore materiale der. Tag f.eks den her artikel af Sebastian Burns, omkring "hard work".

http://www.metalmilitia.net/articles/burns...ns/HardWork.htm

Check iøvrigt de videoer der er med ham. Han er satme en massiv satan.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

1. Go thru your whole workout. Then go thru it again.

2. Go thru an exercise then do it again.

3. Be the last person out of the gym.

4. Use your training partners slacking to piss you off to do more work.

5. Act like all you have is this workout and you are going to make the best of it.

6. Don’t be afraid to kill yourself during a workout.

7. Know that your mind is much stronger than your body.

8. Yell loud at people who are not doing work.

9. Expect everything out of your training partners.

10. Move with urgency during your training and don’t be afraid to be a dick if people are not doing work…

Hehe det er så fremgangsmåden man skal følge, hvis man vil blive populær i ens træningscenter. Især nr. 8 og 10 virker hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Det skal måske liige nævnes i "steroiderne gør det så meget nemmere for de viljeløse tabernarre"debatten, at ham Mike BPede 655 pund FØR han begyndte at krudte. Han kunne godt uden, men ville det5 sidste stykke. Det må han så selv om

Link to comment
Share on other sites

Det skal måske liige nævnes i "steroiderne gør det så meget nemmere for de viljeløse tabernarre"debatten, at ham Mike BPede 655 pund FØR han begyndte at krudte. Han kunne godt uden, men ville det5 sidste stykke. Det må han så selv om

Er også det alle siger.. Vi må så selv om vores holdning til at han gør det..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Thomas J - Hvordan kan deres CNS klare sådan et program, deres CNS må jo befinde sig langt nede i helevede, når man træner så tunge hvergang :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Infested>

1. hvordan kan bulgarene klare at træne til max ALTID => det kan de fordi de deloader hver 4. uge.

2. hvordan kan Metal Militia klare at træne så tungt, så ofte => de tager ca. hver 4 . uge fri, jvf. forklaringer i deres forum.

Thomas

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share