Arnold Latspread


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan det virkelig passe at man i 70'erne kunne slippe igennem en BB konkurrence, og være Mr. Olympia uden NOGENSINDE at fremvise en ægte triceps pose? Jeg tror det ikke… Jagten fortsætter, og jeg sætter en proteinbar på højkant til personen der kan finde det billede!

Tribbel DOH! Jeg har billedet til at ligge her ved siden af mig, men jeg kan ikke finde det på nettet længere. Og jeg har ingen scanner! Og selv hvis jeg havde, kunne jeg ikke finde ud af at bruge den, da jeg er pjuter-mongol! :retard: :(

Vræææle... Jeg vil ha' den proteinbar!

Link to comment
Share on other sites

Jarvig

Sorry… Den går ikke. Hehe… Bare forid man kan SE tricepsen er det jo ikke ensbetydende med at det er en direkte triceps posering. B)

Fistandantilus

AAAAAARGH! Jeg have lige læst at du havde det liggende, men præsterede i distraktion at glemme det. :retard:

Meeen, ingen billede man kan SE, ingen proteinbar… Hæhæhæhæ… :4signme:

Link to comment
Share on other sites

I min søgen kom jeg lige forbi dette citat af Arnold:

"Experiencing this pain in my muscles and aching and going on and on is my challenge. The last three or four reps is what makes the muscles grow. This area of pain divides a champion from someone who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens. I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It's not going to kill me. I wake up five minutes later and I'm OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don't pass out. They don't go on."

Det var der nogen, der kunne lære noget af! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var der nogen, der kunne lære noget af!

Egentlig ikke. For det er ikke andet end macho-bullshit. Der er INGEN som behøver at presse sig selv så hårdt for at blive større og stærkere. Det er selvfølgelig en god egenskab at KUNNE gøre det. Og det er sikkert også godt nok at gøre det fra tid til anden. Men det er bestemt ikke noget man skal praktisere hver gang man træner.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det var der nogen, der kunne lære noget af!

Egentlig ikke. For det er ikke andet end macho-bullshit. Der er INGEN som behøver at presse sig selv så hårdt for at blive større og stærkere. Det er selvfølgelig en god egenskab at KUNNE gøre det. Og det er sikkert også godt nok at gøre det fra tid til anden. Men det er bestemt ikke noget man skal praktisere hver gang man træner.

Thomas

....og nu er det vel heller ikke så smart at besvime imens man kører squat <_<

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke. For det er ikke andet end macho-bullshit. Der er INGEN som behøver at presse sig selv så hårdt for at blive større og stærkere. Det er selvfølgelig en god egenskab at KUNNE gøre det. Og det er sikkert også godt nok at gøre det fra tid til anden. Men det er bestemt ikke noget man skal praktisere hver gang man træner.

Hahahaha.... :lol: :lol: :lol:

Jeg er ganske klar over, det ikke er en god måde at træne på. Ellers ville jeg naturligvis ha' praktiseret det! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at Arnold er kongen og at det billede - som jeg forøvrigt har set masser ad gange før, det er i "Encyclopedia of modern bodybuilding" som jeg er indehaver af - er et helt vildt fedt billede!!! Meeen… Jeg synes ikke at det kvalificere som en DIREKTE triceps pose, man kan se tricepsen ja, men den er ikke DET hele posen drejer sig om, tricepsen er ikke det absolutte fokus punkt. Er jeg for "hård" i bedømmelsen?

Her er nogen billeder hvor tricepsen er i fokus:

cd89.jpg

lh28.jpg

Link to comment
Share on other sites

Anyone>

Jeg er enig i at Arnold er kongen og at det billede - som jeg forøvrigt har set masser ad gange før, det er i "Encyclopedia of modern bodybuilding" som jeg er indehaver af - er et helt vildt fedt billede!!! Meeen… Jeg synes ikke at det kvalificere som en DIREKTE triceps pose, man kan se tricepsen ja, men den er ikke DET hele posen drejer sig om, tricepsen er ikke det absolutte fokus punkt. Er jeg for "hård" i bedømmelsen?

Jeg vil også sige at det mere er en "standing Relaxed" med siden til, end en triceps posering.

Link to comment
Share on other sites

Meeeen jeg skulle mene, at den proteinbar er ved at være min?

Det tror jeg ikke du skal regne med, Thorleif!!! :tongue:

Opgaven var IKKE at finde billeder hvor man kunne se Arnolds triceps.

Opgaven er at finde et billede af Arnold i Triceps pose, svarende til de billeder Anyone senest har postet.

Link to comment
Share on other sites

Har I overvejet, om grunden til, at Arnold ikke poserer med en alm. triceps pose kunne være, at han simpelthen er for bred over ryggen til at nå omkring og få ordentligt fat om håndleddet på den anden arm :)

Selv lille jeg finder det bøvlet. Ganske vist findes der folk, som er mere muskuløse end både Arnold og mig, men de har måske ikke den samme længde kraveben/bredde ribbenskasse.

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share