MOL-TRÆF III transport tråd


Watts
 Share

Recommended Posts

XAX & krea-> Will do - så vognen jo ved at være fyldt - der er måske lige plads til en mere..........

måske skulle jeg prøve at få fat i en van - så er der plads til flere..........

Med 4 mand i bilen kommer prisen pr. mand ca. op på 200 kr,-

ca. 400 km af ca. (9 kr,-/10 km) + 2 x bro (pris?? - mener det er 230 kr,-)

- men det er stadig billigere end tage toget.........well, måske ikke for XAX.

anyway - is that agreeable??

Link to comment
Share on other sites

Baardi og andre whom it might concern-> Du må hellere end gerne komme med - men - XAX, krea, mass og baardi........... det er altså 4 store mennesker - dvs. 3 mand på bagsædet i godt 2 - 2½ time. det er næsten jer selv der skal tage stilling til om det er acceptabelt - jeg skal jo bare køre.

VH

Link to comment
Share on other sites

Jarvig-> Du kan køre med mig.

Jeg har nemlig fået mig en ny gammel spand.

Er det stadigvæk lidt oppe ad lyngbyvejen?

Hey mvp.

Kan der så også blive plads til mig?! :D

Når du nu ER ude i TSK, kan du så ikke ligeså godt udfylde papirene og begynde at styrkeløfte derude fast? ;)

Link to comment
Share on other sites

Baardi og andre whom it might concern-> Du må hellere end gerne komme med - men - XAX, krea, mass og baardi........... det er altså 4 store mennesker - dvs. 3 mand på bagsædet i godt 2 - 2½ time. det er næsten jer selv der skal tage stilling til om det er acceptabelt - jeg skal jo bare køre.

Den er fin med MASS og jeg. Så kan vi sidde og rage hinanden lidt på da' Championship chests under turen :lol: . Vi holder bare et par pauser så går den nok.

PS vi hopper nok på i Nyborg hvis det er ok. Det er nemmere for os :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer fra Næstved, og kan da godt have en 4 stk med i auto'en hvis det skal være... Det kunne måske være folk som tog toget til Ringsted og steg af, eller folk som bor inde mod byen, og bare vil have et lift!

Mvh

Lagoon

P.S.

Jeg kører som død og pine!! :D

Link to comment
Share on other sites

Er der andre der ruller med automobile fra Jylland til Svensk Congo..så en stakkels mand kunne få et lift :D ?? (ellers er det vist med æ bus fra Århus til københavnstrup)

Vi er ihvertfald fire (dig, Luciferase, lawman og undertegnede) der er fra den Jyske hovedstad, så mon ikke vi kunne finde ud af noget :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer jo fra noget vest for Århus, men jeg ved endnu ikke helt hvor meget bagage, jeg har med eller hvilken bil jeg kører i. Der er lidt forskel på pladsen i min Kadett stationcar og min brors Saab 9000 turbo.

Der er selvfølgelig også forskel på økonomien.

Måske kunne det være interessant at få en anden til at køre den ene bil fra Ålborg området, da min bror nok gerne selv vil vente til søndag med at komme afsted.

Jeg vil vende det med ham til næste uge.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share