Billeder fra MOL3


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe...du er alt for stædig..jeg kan ikke se hvor du har fået de sidste 5 kg fra ..der er jo ikke nogle små skiver eller låse på den stang... for mig ligner det 160 kg..

bevis: blåskiver=20kg, sorte med gul stribe=15kg, organge=15, sorte=20+olympisk stang=20 .. i alt 160 kg.

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg smidt nogle video-clips ud.

Først vil jeg lige advare, at du skal bruge nyeste divX codec (5.05) som du bl.a. kan hente på www.divx.com

Desuden har jeg ændret størrelsen, altsammen for at gøre klippene så små som muligt.

Hvis der er et klip I vil have i originaludgaven kan jeg sagtens lægge dem på også, eller sende det til jer.

Jeg har forsøgt at navngive billederne så godt jeg lige kunne men nogle af dem har jeg ikke navngivet. Jeg har følt mig næsten sikker, men har ikke turdet navngive.

Derfor: er der et klip I kan genkende, så smid mig lige en PM med det korrekte navn.

Adressen på billeder og video er:

http://away.jeppesen.nu/mol/

Link to comment
Share on other sites

(fik computeren fix og køreklar i gave uden "løsdele")

Hvis det er en Windows-CD, der bedes om, er den måske kopieret ind på harddisken. Du skal så angive den mappe, hvor windowsinstallationsfilerne findes. Det må være rimeligt surt at arbejde med Windows uden installations-CD, så mon ikke den findes ét eller andet sted? I bunden af kassen, måske? :rolleyes:

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

Så har jeg smidt nogle video-clips ud.

Først vil jeg lige advare, at du skal bruge nyeste divX codec (5.05) som du bl.a. kan hente på www.divx.com

Desuden har jeg ændret størrelsen, altsammen for at gøre klippene så små som muligt.

Hvis der er et klip I vil have i originaludgaven kan jeg sagtens lægge dem på også, eller sende det til jer.

Jeg har forsøgt at navngive billederne så godt jeg lige kunne men nogle af dem har jeg ikke navngivet. Jeg har følt mig næsten sikker, men har ikke turdet navngive.

Derfor: er der et klip I kan genkende, så smid mig lige en PM med det korrekte navn.

Adressen på billeder og video er:

http://away.jeppesen.nu/mol/

DaDane_bp3 er ikke mig. Vægten på stangen er for stor og shortsne er forkerte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fede videosekvenser!!!!

Angels dips er simpelthen out of this world... og mit forsøg på vægtløftning ligner da godtnok lort :)

kan ikk se dem - øv! af en eller anden skide-irriterende årsag vil min quictime ikke spille dem :( (sorry my french mam)

De skal heller ikke spilles med quicktime.

Download den nyeste divx (5.05). Spil dem enten med den medfølgende afspiller (the playa) eller med den indbygget i windows (media player). Så skulle det virke

Link to comment
Share on other sites

Angels og Craws dips (de eneste jeg ligenu har set) er for vilde! Der er bare fart på! :blink:

Baardis squat, det er ser virkelig, virkelig let ud!

Mht mit squat, so close… so damn close… *VRÆÆÆL* Men det er da også en FUUULDSTÆNDIG tosset squatstil, godt at se det på video så jeg kan få rettet den asap!

Jeg afpsiller forøvrigt alle mine clip i Quicktime uden problemer, man skal bare ha' codecen installeret, eller således fungere det ihvertfald på Mac hvor Microsoft IKKE har haft lejlighed til at obstruere Quicktimes ease of use… <_<

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

I kører langsomt og laver lille pause i bunden af bænk -

Men man skal jo holde pause i bunden :confused2:

Thomas

Det var jeg ikke klar over! Jeg troede, bare man holdt fødderne i ro på gulvet og ikke bouncede eller løftede skævt, at så var alt godt. Men sådan kan man jo tro så meget.

Så skal jeg vist ud i at lave min rekordforsøg om, for jeg forsøger da bevist at sætte så højt tempo som muligt efter devisen: hurtigt ned - hurtigere op.

Link to comment
Share on other sites

mdk -> der er skam ikke noget galt i at lave bænkpres uden pause som "motionsløfter"

Men vil man have sit bænkpres godkendt efter konkurrenceregler, så skal der være "tydelig" pause i bunden.

På vores alle sammens uofficielle styrkeliste er reglen jo at man blot skal ned og røre uden bounce.

Link to comment
Share on other sites

OK, på den måde .... I har altså kørt konkurrencen efter prof-regler? Men der er da mange regler i den måde at konkurrere på - en hel del flere end dem, jeg nåede at nævne før.

Gir det ikke en lille fordel til dem, der til daglig træner efter de regler eller med dem i baghovedet? Eller sagt på en anden måde: Hvis man nu aldrig træner med de regler i baghovedet, betyder det så ikke, at når man så stiller op til sådan en konkurrence, må man regne med radikalt lavere løft end de maxløft, man har motioneret sig til?

Jeg har lige set Bellinis clip - er pausen der acceptabel? Det ligner mere, hvad jeg roder med.

Men om ikke andet: Nogle af løfterne kører, hvad jeg vil kalde meget langsomt ned med stangen.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

OK, på den måde .... I har altså kørt konkurrencen efter prof-regler? Men der er da mange regler i den måde at konkurrere på - en hel del flere end dem, jeg nåede at nævne før.

Gir det ikke en lille fordel til dem, der til daglig træner efter de regler eller med dem i baghovedet? Eller sagt på en anden måde: Hvis man nu aldrig træner med de regler i baghovedet, betyder det så ikke, at når man så stiller op til sådan en konkurrence, må man regne med radikalt lavere løft end de maxløft, man har motioneret sig til?

Men om ikke andet: Nogle af løfterne kører, hvad jeg vil kalde meget langsomt ned med stangen.

Forskellen er ikke så stor endda - men jo, naturligvis favorisere det "de rigtige løftere".

Jeg kan kun tale for mig selv, - men en del af det fede ved at deltage i den konkurrence, er jo netop at man så leger med de store drenge, efter de helt rigtige regler og alting.

Resultatet, - nå ja. Det bli'r som det bli'r

Link to comment
Share on other sites

Bare sådan; det virker alligevel. Men jeg skal først åbne player´eren og derefter vælge videoklippet. Hvis jeg blot trykker på klippet, åbner det i en anden player ("åbn med" har ikke medtaget den rigtige) og derfor virker det ikke. Lidt naivt havde jeg regnet med, at divX måske implanterede sig selv så den altid var aktiv.

Så skal der downloades.... een må jo se hvad man gik klip af.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Men jeg skal først åbne player´eren og derefter vælge videoklippet. Hvis jeg blot trykker på klippet, åbner det i en anden player ("åbn med" har ikke medtaget den rigtige) og derfor virker det ikke. Lidt naivt havde jeg regnet med, at divX måske implanterede sig selv så den altid var aktiv.

Så skal der downloades.... een må jo se hvad man gik klip af.

I Mickey$oft WinBlows sker associationerne til programmer enten ved filernes endelse eller ved den udsendte mime-type fra webserveren.

Divx er ikke et "program" men et codec, en algoritme for hvorledes filen er pakket sammen - og kan i pricippet benyttes af alle programmer.

Af den årsag ændres ingen associationer ved installation af Divx codec.

Din Winblows må fra starten have været sat op så den afspiller .avi filer med QuickTime.

Dadane og Maxpower>> tak for rettelserne, skulle være fixet nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share