MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meget flot overall placering af Bear og Blanco, men jeg fornemmer visse svagheder på deres hold :tongue:

A hva'? Hvor? Dem kan jeg ikke lige se....

I øvrigt kan jeg IKKE se nogle deciderede svagheder ved dit hold MaxP......øhh nåja bortset fra manageren selvfølgelig :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

Hold da op, nogle af jer har næsten brugt 1 mio i transfer, hvis i skal bruge den samme på at skifte hele holdet ud igen inden bjergene kan det da næsten ikke betale sig

Jeg tror sørme du har ret. Jeg beholder mine sprintere til Paris 

Meget flot overall placering af Bear og Blanco, men jeg fornemmer visse svagheder på deres hold

Hej Max... nej nej jeg mener self ikke at du skal beholde din sprintere helt til Paris, hehe ;)

Jeg mener bare at jeg ikke tror det kan betale sig for mig at sælge Armstrong, Diaz og Beloki, købe sprintere og så skulle købe Armstrong og compani tilbage igen om 4 dage.... (Ikke når man har gode sprintere på holdet allerede ) :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Igen må jeg knibe en tåre over min fejldisponering! :(

Jeg valgte Guidi frem for Vainsteins. Det kostede små 300.000$.

Men nu rykker Sprede Pakker! :bike: :bike: :bike:

The Bear<<< Jeg tror du har misforstået det med sprinterpoint og så bonussekunderne. Det er 2 forskellige ting. Etapesejren giver 35 point.

20 sekunder er rigtig nok hvad vinderen får. Og læg lige mærke til hvor langt Oscar Freire er efter! ;)

Link to comment
Share on other sites

Klaus'en (Nattens Engle) fra mit arbejde har meldt sig på vores liga. Han ville gerne have nogen at konkurrere med! :)

En fysisk meget bemærkelsesværdig mand. 1,90m 90kg, og har så vidt jeg kan regne ud et gennemsnitlig dagligt kalorieforbrug på over 5000kcal!!!

Han dyrker ikke engang noget sport! :huh:

Ps. Idag er dagen, jeg overtager førstepladsen! ;) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Flot Fist : Nummer 1-2-3-4-5 på dagens etape og den gule trøje ... meget flot

Tak! :)

Det kom bare bag på mig, at McGee kom i top 15, så mit køb af Nazon blev en underskudsforretning. :(

Og nu mister han den jo igen, hvilket jeg ikke havde tænkt over!

Nå, nu vil jeg bare håbe på, CSC snyder alt og alle idag! Det kunne være så sweet, sweet, sweeeeeeet! :bike: :bike: :bike:

Mit håberesultat for holdløbet:

1. CSC

2. Telekom

3. Gerolsteiner

Det værst tænkelige resultat:

1. USP

2. ONCE

3. Bianchi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share