MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

I har læst reglerne med småt ikke???

...den person deltagende i Tour Managers MOL-liga som helt uanstændigt og opportunistisk leger børnelegen bytte-bytte købmand med den enkelte skrøblige cykelrytters karriere, fremtid og følelser, pådrager sig en straf svarende til en samtidig 2%-nedgang per dag i liga-deltagerens samlede styrketræningstotal...

...yderligere: pga interne computerfejl har vi været nødt til at lægge reglerne om på følgende punkter: Hæder, ære og retten til hånlatter vil i stedet for nr. 1 gå til den i lokalliganen [her MOL-Ligaen] som formår at placere sig i perspektivisk distance til resten af feltet på en sådan måde, at disse menneskers forsmåede egoer ikke på nogen måde lider overlast. Vi i dommerkomiteen mener, at et sådan overskud hos enkelte deltagere vidner om så stor overskud og udpræget menneskeforståelse, at dette belønnes...

...Ovennævnte gælder med tilbagevirkende kraft.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I har læst reglerne med småt ikke???

...den person deltagende i Tour Managers MOL-liga som helt uanstændigt og opportunistisk leger børnelegen bytte-bytte købmand med den enkelte skrøblige cykelrytters karriere, fremtid og følelser, pådrager sig en straf svarende til en samtidig 2%-nedgang per dag i liga-deltagerens samlede styrketræningstotal...

...yderligere: pga interne computerfejl har vi været nødt til at lægge reglerne om på følgende punkter: Hæder, ære og retten til hånlatter vil i stedet for nr. 1 gå til den i lokalliganen [her MOL-Ligaen] som formår at placere sig i perspektivisk distance til resten af feltet på en sådan måde, at disse menneskers forsmåede egoer ikke på nogen måde lider overlast. Vi i dommerkomiteen mener, at et sådan overskud hos enkelte deltagere vidner om så stor overskud og udpræget menneskeforståelse, at dette belønnes...

...Ovennævnte gælder med tilbagevirkende kraft.

er du lissom mig i bunden ???? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så er der købt bjerggeder for næsten alle pengene. :lol:

I kan bare komme anton, hvis i tørklæde!!!! :bike:

Sad i øvrigt og studerede lidt odds hos dansk tipstjeneste og ladbrokes.

DT har Bettini som 2'er i morgen til odds 13, mens ladbrokes slet ikke har ham på listen... mystisk

Måske en fejl jeg købte ham, men det kan vel nås at lave om hvis man rammer muren i morgen :)

Man kan aldrig vide - måske vinder han...

Link to comment
Share on other sites

Hvad med Virenque er han stadig en bjergkonge, eller ???? Jeg mener selv jeg har sat et godt "bjerg" hold, men jeg er sgu i tvivl med den sidste plads.... :confused2:

Så er der købt bjerggeder for næsten alle pengene. 

Vores hold er iøvrigt identiske MaxP... bortset fra Bettini, håber det går godt for dig imorgen ;)

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror godt Virenque kan gøre sig gældende på et par etaper og måske også gå efter bjergtrøjen, men jeg tror ikke han kan være med hele vejen på alle bjerge.

Det kræver også et pænt tidstab at få lov til at gå efter den prikkede.

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmålet er om man skal udskifte McEwen med Petacchi. Der er kun ca. 500.000 $ i forskel. Men da Petacchi har den grønne trøje giver han jo bonus hele vejen gennem bjergene....

HVIS han kommer over bjergene ?? De sølle 25000 er sgu hurtigt væk når du tænker på at hvert minut din rytter kommer senere end vinderen giver minus 2000...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har samme hold som dem der ligger foran dig, så vil du næppe hente dem :)

Så vidt jeg kan vurdere har stort set alle de samme 6-7 ryttere og kun lille variation på de sidste.

Jeg har i øvrigt samme hold som nr 6 :bigsmile:

PS: Kan ham Bettini ikke snart falde ned af bjerget :4crutches: - han MÅ bare IKKE vinde idag, jeg vil ikke kunne bære det

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok en ynkelig indsats af Petacchi i dag, det burde give mindst -3000000 til dem, som har ham på holdet i dag.

Jeg synes i øvrigt, at det er dårligt, at man kan se de andres hold, holdene bliver jo alt for ens (ok det blev de måske alligevel). Det er jo lidt svært at hente hold, som er magen til ens eget <_<

Link to comment
Share on other sites

Der er jo tågen, så man i de sidste to timer inden start ikke kan se de andres hold, men stadig har mulighed for at sælge.

Det har vist i øvrigt været rimelig oplagt med den første håndfuld af ryttere til bjergene, så selvom man ikke kunne se de andres hold var det nok blevet tæt på det samme. Der er vel ca 6 ryttere som næsten alle har og så lidt flere til at bejle om de sidste pladser.

Link to comment
Share on other sites

Det har vist i øvrigt været rimelig oplagt med den første håndfuld af ryttere til bjergene, så selvom man ikke kunne se de andres hold var det nok blevet tæt på det samme. Der er vel ca 6 ryttere som næsten alle har og så lidt flere til at bejle om de sidste pladser.

Det var også derfor jeg skyndte mig at tilføje, at de nok havde det alligevel. Ullrich og Armstrong er nok i pænt høj kurs i dag.

Jeg så også lige, at alle de 8 hold, som er foran mig, har mindst 6 ryttere til fælles med mig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det afgørende bliver hvor ofte man har alle 9 ryttere i top 15.

Det er altså en pæn ekstra bonus man får, selvom flere af rytterne måske ligger mellem nr 10 og 15

Det bliver spændende at se hvordan etape 10 og 11 bliver tacklet. Der er kun enkelte knolde på, så hvis sprinterne ellers kommer over de første bjerge kan de måske holde feltet samlet på de to etaper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare, det var sjovt, at jeg havde nøjagtig de samme 9 ryttere, som nummer et i hele konkurrencen - altså ikke kun i MOL's interne konkurrence. Så jo først hans hold, efter jeg havde sat mit.

Men det er selvfølgelig rigtigt nok, at de fleste formentlig har de samme 5 eller 6 ryttere på bjergetaperne.

Det kunne godt være, man skulle tage Zabel med igen på mellemetaperne.

Link to comment
Share on other sites

Stage 7 - Saturday, July 12: Lyon - Morzine, 230.5 km

Results

1 Richard Virenque (Fra) Quick.Step-Davitamon 6.06.03

2 Rolf Aldag (Ger) Team Telekom 2.29

3 Sylvain Chavanel (Fra) Brioches La Boulangere 3.45

4 Michael Rogers (Aus) Quick.Step-Davitamon 4.03

5 Stefano Garzelli (Ita) Vini Caldirola-So.Di 4.06

6 Christophe Moreau (Fra) Credit Agricole

7 Laurent Dufaux (Swi) Alessio

8 David Millar (GBr) Cofidis, Credit Par Telephone

9 Georg Totschnig (Aut) Gerolsteiner

10 Alexandre Vinokourov (Kaz) Team Telekom

11 Mikel Astarloza (Spa) Ag2R Prevoyance

12 Guido Trentin (Ita) Cofidis, Credit Par Telephone

13 Grischa Niermann (Ger) Rabobank

14 Denis Menchov (Rus) iBanesto.com

15 Lance Armstrong (USA) US Postal-Berry Floor

16 Kurt Van De Wouwer (Bel) Quick.Step-Davitamon

17 David Canada (Spa) Quick.Step-Davitamon

18 Carlos Sastre (Spa) Team CSC

19 Manuel Beltran (Spa) US Postal-Berry Floor

20 Javier Pascual Llorente (Spa) Kelme-Costa Blanca

21 Jan Ullrich (Ger) Team Bianchi

22 Marcos Serrano (Spa) ONCE-Eroski

23 Peter Lüttenberger (Aut) Team CSC

24 Francisco Mancebo (Spa) iBanesto.com

25 Tyler Hamilton (USA) Team CSC

26 Iban Mayo (Spa) Euskaltel-Euskadi

27 José Luis Rubiera (Spa) US Postal-Berry Floor

28 Haimar Zubeldia (Spa) Euskaltel-Euskadi

29 Roberto Heras (Spa) US Postal-Berry Floor

30 Samuel Sanchez (Spa) Euskaltel-Euskadi

31 Inigo Chaurreau (Spa) Ag2R Prevoyance

32 Joseba Beloki (Spa) ONCE-Eroski

33 Ivan Basso (Ita) Fassa Bortolo

34 José Azevedo (Por) ONCE-Eroski

35 Didier Rous (Fra) Brioches La Boulangere

36 Félix Garcia Casas (Spa) Team Bianchi

37 Jorg Jaksche (Ger) ONCE-Eroski

38 Pietro Caucchioli (Ita) Alessio

39 David Plaza (Spa) Team Bianchi

40 David Moncoutie (Fra) Cofidis, Credit Par Telephone

41 David Etxebarria (Spa) Euskaltel-Euskadi

42 Juan Miguel Mercado (Spa) iBanesto.com

43 Volodymir Gustov (Ukr) Fassa Bortolo

44 Evgeni Petrov (Rus) iBanesto.com

45 Ivan Parra (Col) Kelme-Costa Blanca

46 Roberto Laiseka (Spa) Euskaltel-Euskadi

47 Nicolas Vogondy (Fra) FDJeux.com 5.45

48 Sandy Casar (Fra) FDJeux.com

49 Patrice Halgand (Fra) Jean Delatour

50 Jérôme Pineau (Fra) Brioches La Boulangere

51 Davide Rebellin (Ita) Gerolsteiner

52 Michael Boogerd (Ned) Rabobank

53 Benoit Poilvet (Fra) Credit Agricole 6.06

54 Alberto Lopez Munain (Spa) Euskaltel-Euskadi 7.31

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share