MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det værst tænkelige resultat:

1. USP

2. ONCE

3. Bianchi

Doh. Jeg havde virkelig håbet, der var nogen, der kunne overraske.
QUOTE (BaskeT @ 9. Jul 2003, 10:30)

Alt det der tuskhandel 

Næ, rigtige mænd sætter et hold, der kan holde hele vejen til Paris 

Så må du hilse på swush-dollar-bistandskontoret!

Det er rigtigt klaus! Bare mob ham! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De kunne godt være lidt hurtigere til at opdatere. Vi er jo nogen, som sidder og bliver rastløse :cry: .

Med to US postal (Armstrong og Pena :) ) , en Bianchi og en Once-rytter, må man vel også kunne avancere etr par pladser.

Men KJ må vist gerne snart på en punktering :bojo:

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg blev rundens manager, det giver lige :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: , så vejen mod toppen fortsætter :bounce:

Men hvor blev der af KJ's million :blink::blink: , og tillykke til Fistandelius med de -9000kr :)

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Men hvor blev der af KJ's million :blink:  :blink:

Jeg tjente 973k, så det er vel en lille mill! Desværre havde jeg forsømt at kigge på stillingen, så havde jeg naturligvis købt Pena... PISLORT!

Men nu kommer bjergene snart, så der skal oprustes på bjergrytterne... Det bliver GODT! Det er først fra bjergene touren sådan RIGTIGT starter. :)

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Men hvor blev der af KJ's million  , og tillykke til Fistandelius med de -9000kr
wow tjente hele 14000 dennegang, det må næsten være bundrekord for et hold, nååe nej den fik Fistandelius

Hvad Satan børn'lil! Skal i være frække? :lol:

Jeg havde udregnet, at det ikke kunne betale sig, hvis bare ét andet hold klemte sig i top 3.

Jeg vidste også, at stort set alle andre ville købe ryttere fra de 3 favorithold. Jeg valgte bevidst at gå imod strømmen, men det var desværre en forkert satning. Men de par 100.000 fra eller til, betyder ikke det helt store.

Link to comment
Share on other sites

Havde 2 fra us Postal, 2 fra Once og 1 fra Bianchi 

Uhhh det skal blive godt at komme i bjergene

me2

:)

Havde forsømt de to fra bianchi :( pisselorterøv - havde nemlig også forsømt at skifte Heras emd Pena DAMN....

Men bortset fra det......holdkørsel.....for fanden hvor er det flot, man har lyst til at kaste sig ned på cyklen bagefter...nåja....jeg har jo ikke nogen mere :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Alle 7 sprintere på holdet i top 12, heraf nr 1-5.

Jeg er ok tilfreds.

Rytterne er i øvrigt svinebillige i år, sådan helt generelt. Selvom man ikke har tjent specielt godt på sprinteretaperne burde der være stort set frit valg på alle hylder til bjergene. Jeg regner i hvert fald med at have 3-5 millioner i overskud :)

Link to comment
Share on other sites

Godt gået Fist, Btw!

Det skrev du kun for selv at få ros! ;) Du vidste godt, du slog mig med 40k$ :devil: :sneaky:

Men værs'go:

Selv tak og rigtig flot valg af ryttere B) ;) :tongue:

Det bliver spændene imorgen. Man fristes til at skifte nogen af de bjergsvage sprintere ud. Men igen... Jeg ville ønske, jeg havde Bettini på holdet imorgen. Men hvem der skulle ofres, og om det vil kun svare sig i transfer! :unsure::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share