MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Jeg tror at det er et udbrud der får lov til at køre hjem idag...Med mindre, selvfølgelig, at nogle af klassement rytterne fortsætter med at angribe. Hvilket jeg dog tviler på. De ser godt nok ret smadrede ud alle sammen allerede. Det er da godt de allerede er halvvejs :blink: :retard:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeg tror Fistans rekord med -9000 bliver slået i dag.

Det er sq lidt held i uheld at Pill er i udbrud

Uheld fordi at jeg ikke har ham og fordi jeg taber uffateligt mange penge på at have alle mine ryttere i feltet

og held fordi vi skal have en sejr til CSC og Pill, for han har jo vundet på forhånd, det eneste der skulle kunne sætte en stopper for det, skulle være hvis en prøver at slippe fri i spurten og pill skal lukke hullet så der er en der ligger på hjul og snupper sejren. Det ville være utur

Link to comment
Share on other sites

... det eneste der skulle kunne sætte en stopper for det, skulle være hvis en prøver at slippe fri i spurten og pill skal lukke hullet så der er en der ligger på hjul og snupper sejren. Det ville være utur

Eller hvis det kniber med at holde poterne i pedalerne.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Man må sige CSC indtil videre har været en succes langt ud over, hvad man kunne forvente i årets tuor

- Tyler ser udsædvanligt godt ud - og bejler seriøst til en podieplads - ja, hvem ved, måske den samlede sejr

- En etabesejr (og flot sejre)

- Fører holdkonkurrencen

- Tre mand i top-20

Forrygende!!!! :)

Og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bedre end jeg havde forventet.

FLOT CSC

Link to comment
Share on other sites

Farvel 9. plads i MOL ligaen - og goddag sidsteplads :cries:

Men jeg kan da stadig sige, at jeg gættede at Iban Mayo vandt 8. etape samt Armstrong kom i gult, og vandt et par cykelbukser i Polars Stages Competition, slå den! B)

Link to comment
Share on other sites

hur ledes kan det være at jeg kun fik et underskud på 230000 pga. transfergebyrer på 400000, fatter fuldkommen nada, alle mine ryttere sad da i feltet. Og jeg mener ikke der var nogle der var holdkammerat med top 3 ryttere.

Nå men det var da en glædelig overraskelse.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det var da en fin taktik at tro, det var hviledag - jeg havde etapens 3. største vækst: 345.000 med kun bjergryttere + Beloki!

havde nu tænkt mig kun at skifte Beloki med Basso, det andet er for satset og koster for meget i transfer.

Er nu gået fra sidstepladsen til 17. pladsen. Jubiiiiiiiii Hvad kan det ikke blive til?

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber sateme at O'Grady nupper dem alle i spurten. Han har godt nok ikke set særlig overbevisende ud i år, men når nu han er den eneste af dem jeg har på holdet der er i udbrud :w00t:

P.S. Jeg tror godt at Jens Voigt kan hente det tabte ind idag....

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share