MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke været hjemme, og nåede først 3 min før handlen lukkede at komme ind på Swush... :blink: Men jeg nåede lige at få alle mine gumpetunge sprintere byttet med en flok bjergfætre, men jeg havde ikke tid til at tænke en helt masse over det. Men det ser ud til at det gik nogenlunde.

Utroligt med Aldag, en mand på 194cm, der kørte så eminent idag. Meget imponerende. Og Virenque kørte sig til en flot sejr idag. Men reelt starter den store krig blandt favoritterne først i morgen for alvor. Jeg glæder mig MEGET til duellen mellem især Armstrong og Ulrich, som jeg stadig tipper som 1 og 2 i Paris.

Link to comment
Share on other sites

Alle jer der ikke havde tiltro til Virenque, må nu tøre øjnene! :devil:

Han gav +750.000$ :mandance:

Men fuck Botero og Simoni suttede! Simoni havde FRÅDE om munden, samtidig med han blev plantet! - Oh well, alle havde alligevel de to. Nu kommer der lidt mere spredning på de forskellige hold. Det gør det sjovere. :)

Link to comment
Share on other sites

Nogen gange undersøger jeg ikke ting ordentligt. Jeg var ikke klar over at man kunne handle og man kan næppe kalde Zabel god i bjergene (er solgt nu), men dagens største stigning gik til Steggers drenge (og nu ville det være nemt at svine min placering :( ).

Link to comment
Share on other sites

Et par småjusteringer og så er vi på banen igen. B)

En smule ærgeligt at købe virenque nu, men jeg er sikker på det kan betale sig.

Jeg synes egentlig også dagens resultat var noget sjovere end hvis alle favoritterne bare havde sat det hele på plads.

Nu satser vi så på at botero og simoni ikke finder på noget i morgen - det kan de lige vove på :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi er kun 100.000 i gns fra top100 i ligalisten.

Nu må i lige tage jer lidt sammen.

Damn, jeg havde ikke selv adgang til en computer inden starten idag, og fik manden bag "nattens engle"til at købe og sælge for mig. Han brugte en mindre formue i sms på at få mig til at købe Tyler. Men jeg var stædig.

Hvis jeg havde lyttet, havde jeg ligget på 19. pladsen samlet.

Pokkers til stædighed. :4whip: :(

Link to comment
Share on other sites

Hvis tudeprinsen er Virenque, så tjente han faktisk 175000kr i går.

Desværre havde jeg den forkerte CSC-rytter (jeg kører for Sastre nu...bah), jeg skal aldrig mere lytte til Hamilton.

Og den forkerte Telekom-rytter :argue: :angry3: Botero :cussing: , 42min efter, han burde sendes hjem :asmd: .

Men Beloki, Armstrong og Mancebo var gode nok :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede ikke at få Botero og Simoni solgt før gårsdagens etape, så jeg blev nødt til at trække med de to en hel dag mere <_<

Og fremover, så jeg køber jeg kun ryttere, der brækker deres kraveben, eller er kommet til skade andetsteds på kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Tal om at Botero er en fiasko! Jeg nåede at komme af med ham efter den første bejrgetape - og da gav han egentlig okay, fordi han var på hold med Aldag.. Men i guder, Botero er den største fiasko i touren. Simoni forventede jeg mig ikke så meget af, men at Botero i den grad skulle falde igennem... Det havde jeg ikke troet.

Jeg ville gerne ha haft Vinokourov, men... Jeg kunne ikke beslutte mig for en rytter, jeg ville sælge... Det er sgu træls at ha så mange penge i banken, og ikke noget at bruge dem til.

F.eks. kunne man købe sabotage... Så kunne man købe en eller anden fra de små, fattige franske hold til f.eks. at puffe Beloki ud over en bjergside. :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Fantastisk afslutning idag!! :w00t: Bare surt at Beloki skulle styrte, men det rykker vel ikke det helt vilde, da de fleste af os nok havde ham på holdet alligevel. Men Jeg havde da 6 ryttere i top 10 på dagens etape ;)

Det er faktisk det første jeg har set af touren i år. Udover selvfølgelig div. sammendrag. Men det giver virkelig lidt ekstra at se rytterne køre når man skal vælge rytterne til sit hold. Det er ikke nok bare at kigge på resultatlisten :lol:

Link to comment
Share on other sites

F.eks. kunne man købe sabotage... Så kunne man købe en eller anden fra de små, fattige franske hold til f.eks. at puffe Beloki ud over en bjergside. :tongue:

Der er nok en der er taget med fingrene i kagedåsen der...

Så fandt du alligevel noget at bruge millionerne til :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

hulk hulk

var på ferie og fik ikke solgt den skuffelse til Botero, jeg var ved at blive i tvivl om om han overhovedet var klassementsrytter!

Nå men jeg hoppede heldigvis ikke på Simoni vognen på noget tidspunkt...

desuden syntes jeg det er godt klaret af mig at være på ferie og stadig være på 9. pladsen i mol ligaen når man kommer hjem ;)

Link to comment
Share on other sites

Hu hej! Første etape hvor jeg er væk fra Jumbo-pladsen! Vidste at den klamme russer ville komme ind handy!!

Det er ligesom med bingoplader. Man skal bare holde på de samme, så er det kun et spørgsmål om tid, før der bliver råbt på Gamle Ole!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share