Stramme baller


sophiala
 Share

Recommended Posts

Relativ styrke må være et godt mål, da der her tages højde for kropsvægt. I dette forum, hvor vi vel udgør et repræsentativt snit af det trænende folk - kunne man fremhæve Angel og hendes dips/chinups. Det er endda overkropsdiscipliner.

Der er da nok et par mænd som kan gøre det bedre her på MOL, men der er langt flere som ikke kunne

Enig, og hvis det lykkedes at finde nogen der trænede ligeså meget som hende, så ville vi jo være et lille skridt nærmere et svar ;)
Ih, bare det kunne lykkes at overbevise bare eet af dine jeg'er :tongue:

Duer ikke, så skal jeg også debattere offline (mig med) :)

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Enig, og hvis det lykkedes at finde nogen der trænede ligeså meget som hende...

Irrelevant B) Faktum er, at det kan lade sig gøre med den rette træning og indstilling til tingene :)

Det er jo ikke irrelevant, (jfr diskussionen om den kvindlige bokser). Og nej, det kan ikke lade sig gøre.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det burde ikke være nødvendigt, da fysiologien taler for sig selv. Det er fx ret tydeligt for mig, at individuelle forskelle er mere markante end kønsforskelle, i hvert fald hvad understellets styrke angår :)

Men jeg kan ikke lade være med at sidde og tude lidt over, at de fleste kvinders fysiske udfoldelser hæmmes af forsøget på at leve op til en eller anden forkvaklet kønsrolle - og derfor fremviser hovedparten af kvindekønnet kun en brøkdel af deres fysiske formåen :headwall:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Men jeg kan ikke lade være med at sidde og tude lidt over, at de fleste kvinders fysiske udfoldelser hæmmes af forsøget på at leve op til en eller anden forkvaklet kønsrolle - og derfor fremviser hovedparten af kvindekønnet kun en brøkdel af deres fysiske formåen :headwall:

Du har fuldstændigt ret.. Det er et kapitel for sig, rollerne i motionscentrene.. Hvor 9 ud af 10 mænd kommer der for:

1: At blive stærkere

2: At blive større,

ligger disse punkter nogle gange langt nede af prioritetslisten hos kvinder.. Og på et eller andet tidspunkt er der altså nogen, der har bildt folk ind, at man kan punktforbrænde..

Og at man bliver stor at af løfte tungt... :unsure:

Som jeg vist skrev tidligere i tråden: Det kræver en masse diplomati og "følen sig frem", at få kvinder til at "æde" squat, for slet ikke at tale om dødløft.. Hvad fik iøvrigt dig til at begynde på de store?

Men - det er da lykkes med 3-4 stykker for mig ind til videre.. Arbejder stadigt på at få konen med på ideen, af een eller anden grund er det lidt sværere :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad fik iøvrigt dig til at begynde på de store?

Det var xax i starten af min log, som overtalte mig til at prøve :)

Men jeg er også nem at overtale til at prøve "ufeminine" ting, da jeg er fuldstændig ligeglad med om det er ufeminint når bare det er effektivt :lol:

Selv samme xax (fanden tage ham :devil: ) kalder mig nu en kylling, fordi jeg er holdt op igen (hyggedødløfter stadig lidt, dog) - gr. en skade.

Keep up the good work :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share