Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

hehe ok - der kan man bare se :smile:

det er nok mere sandsynligt det er mig der tager fejl en den hjemmeside der. de ser ud til at styr på det :bigsmile:

men der er ellers god med skral på numre som fx War Ensemble - for satan guitaristen er hurtig :blink::devil:

180kg er også en god start vægt :devil:

well, jeg tror ikke jeg når at blive klar - jeg er igang med at træne en del topstyrke og jeg vil gerne være forberedt ordentligt til JM. derfor bliver der desværre nok ikke noget JM bænk til mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

180kg er også en god start vægt :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, men nu skal jeg lige løfte den først :smile:

well, jeg tror ikke jeg når at blive klar - jeg er igang med at træne en del topstyrke og jeg vil gerne være forberedt ordentligt til JM. derfor bliver der desværre nok ikke noget JM bænk til mig :smile:

Det ser da ellers ud på din træning, at der ligger en solid PR og venter. Hvis du altså stiller op i trøje denne gang :devil: Du kan jo også bruge JM-bænk som forberedelse til JM 3-kamp, så har du jo prøvet og stille op i den trøje, som du skal løfte i til JM 3-kamp. Lidt stævne erfaring skader jo ikke :poking:

Link to comment
Share on other sites

Du har ret - stævne erfaring er kanont. problemet er at jeg endnu ikke har fået noget ned i trøjen (som forøvrigt passer perfekt - tak for det gode tilbud).

når man som dig og din bror er mere erfarne har man nok noget lettere ved at gøre sig klar til stævner fordi udstyrs teknikken sidder på ryggraden. det er min første stramme trøje og første titan så jeg har meget teknik at lære.

det eneste nogenlunde løft jeg har lavet hvor min spottere holdt ved stangen og pressede den de sidste cm ned - det var med 125kg (hvis godkendt - 17,5kg PR). men når jeg har afsluttet min bænk cyklus håber jeg over i trøjen. bliver jeg klar tager jeg med til JM bænk - hvis ikke bliver næste stævne først JM trekamp :smile:

Tak, men nu skal jeg lige løfte den først

nej nej - det sørger trøjen skam for :tongue::wink:

men hvis du du sørger for at få dit daglige slayer er jeg slet ikke i tvivl om du snildt napper dem :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du har ret - stævne erfaring er kanont. problemet er at jeg endnu ikke har fået noget ned i trøjen (som forøvrigt passer perfekt - tak for det gode tilbud).

når man som dig og din bror er mere erfarne har man nok noget lettere ved at gøre sig klar til stævner fordi udstyrs teknikken sidder på ryggraden. det er min første stramme trøje og første titan så jeg har meget teknik at lære.

det eneste nogenlunde løft jeg har lavet hvor min spottere holdt ved stangen og pressede den de sidste cm ned - det var med 125kg (hvis godkendt - 17,5kg PR). men når jeg har afsluttet min bænk cyklus håber jeg over i trøjen. bliver jeg klar tager jeg med til JM bænk - hvis ikke bliver næste stævne først JM trekamp :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, hvis du endnu ikke har fået lavet et løft til godkendt kan jeg godt forstå, at du lige vil vente lidt. Så er det bare om at give den gas med trøjetræningen efter din nuværende benchpress cyklus :devil: , så skal det nok blive godt. Det bliver spændende at se hvad du kommer at løfte i bench til JM-kamp, jeg tror det bliver en solid PR :firebounce:

Tak, men nu skal jeg lige løfte den først

nej nej - det sørger trøjen skam for :tongue::wink:

men hvis du du sørger for at få dit daglige slayer er jeg slet ikke i tvivl om du snildt napper dem :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: Jeg regner også med i ugerne op til SM-bænk, at sende trøjen alene ned og selvtræne, så den er i form :tongue:

Det med Slayer glemmer jeg ikke, det er en vigtig del af Benchpress programmet :smile:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

3 rep 105 kg.

3 rep 115 kg.

4 set 3 rep 100 kg.

¨

Dumbell press

6 rep 32 kg.

6 rep 36 kg.

3 rep 50 kg.

Procidas hemmelige triceps program:

Hemmeligt :devil:

Chins med Reverse band grøn

2 set 6 rep

4 rep

Bend over rows

6 rep 70 kg.

2 set 6 rep 80 kg.

6 rep 90 kg.

Power shrugs

6 rep 100 kg.

2 set 6 rep 120 kg.

Hammer curls

10 rep 15 kg.

8 rep 19 kg.

Kommentar:

Så blev der givet gas i sideøvelserne i dag, jeg blev virkelig brændt af i triceps.

Igen i dag blev jeg moppet i klubben over mine chins :smile:

Vejede ca. 120 kg. idag :raisebrow:

Soundtrack: Slayer "God hates us all" :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Igen i dag blev jeg moppet i klubben over mine chins :smile:

Vejede ca. 120 kg. idag :raisebrow:

Soundtrack: Slayer "God hates us all" :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tag aldrig mobning fra drenge under 100kg seriøst :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg heller ikke. Det er jo nemt for dem, at spille smarte i chins, de skal jo ikke løfte 120 kg. som visse andre.

Dog skal jeg nok snart til at passe lidt på vægten :raisebrow: Der er ingen grund til, at jeg render rundt men den fedtprocent, jeg har nu. Det er jo ikke fedtet der løfter vægtene.

Link to comment
Share on other sites

Igen i dag blev jeg moppet i klubben over mine chins :smile:

Vejede ca. 120 kg. idag :raisebrow:

Soundtrack: Slayer "God hates us all" :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tag aldrig mobning fra drenge under 100kg seriøst :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg heller ikke. Det er jo nemt for dem, at spille smarte i chins, de skal jo ikke løfte 120 kg. som visse andre.

Dog skal jeg nok snart til at passe lidt på vægten :raisebrow: Der er ingen grund til, at jeg render rundt men den fedtprocent, jeg har nu. Det er jo ikke fedtet der løfter vægtene.

<{POST_SNAPBACK}>

Nå det var da altid noget du ikke er af den opfattelse jo federe jo bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Igen i dag blev jeg moppet i klubben over mine chins :smile:

Vejede ca. 120 kg. idag :raisebrow:

Soundtrack: Slayer "God hates us all" :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tag aldrig mobning fra drenge under 100kg seriøst :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg heller ikke. Det er jo nemt for dem, at spille smarte i chins, de skal jo ikke løfte 120 kg. som visse andre.

Dog skal jeg nok snart til at passe lidt på vægten :raisebrow: Der er ingen grund til, at jeg render rundt men den fedtprocent, jeg har nu. Det er jo ikke fedtet der løfter vægtene.

<{POST_SNAPBACK}>

Nå det var da altid noget du ikke er af den opfattelse jo federe jo bedre :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Den opfattelse har jeg dog aldrig haft :wink: Det er nu planen er at nedbringe fedtprocenten og holde vægten. Jeg mener stadig, at jeg kan blive meget stærkere i denne vægtklasse inden jeg på et eller andet tidspunkt går i +125 kg. klassen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (med bælte):

3 rep 100 kg.

3 rep 110 kg.

3 rep 125 kg.

3 rep 135 kg.

3 rep 145 kg.

Box squat et godt stykke under parallel:

3 set 3 rep 90 kg.

Dødløft (med bælte):

3 rep 110 kg.

2 rep 140 kg.

2 rep 150 kg.

2 rep 160 kg.

2 rep 170 kg.

Rack pulls (lige over knæet)

3 rep 220 kg.

2 rep 240 kg.

3 rep 240 kg.

Benchpress med kæder (+38 kg.):

5 set 3 rep 80 kg. God fart :smile:

Sluttede med lidt mave.

Kommentar:

Squatten kører fint iøjjeblikket efter jeg er begyndt at køre low bar :smile:

Dødløften var tilgengæld tung på de 170 kg. :mad:

Jeg blev mobbet af mine træningskammerater igen idag, denne gang var jeg for tyk. Hvilket jeg jo ikke mener er rigtigt, da jeg bare har kraftige knogler.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Benchpress:

3 rep 100 kg.

3 rep 110 kg.

1 rep 120 kg.

I trøje str. 46:

1 rep 160 kg. 4"klods Nem men trøjen sad lidt forkert

1 rep 160 kg. 4"klods Så sad trøjen rigtigt.

1 rep 170 kg. 3"klods Nem

1 rep 180 kg. 2"klods Nem

1 rep 190 kg. 1"klods Ramte ikke banen men kunne alligevel presse den op med overskud.

1 rep 190 kg. 1"klods Ramte ikke banen igen, men pressede den igen op.

Dumbell press

10 rep 32 kg.

10 rep 36 kg.

10 rep 36 kg.

Procidas hemmelige triceps program:

Hemmeligt

Chins med Reverse band grøn

3 set til jeg ikke kunne mere

Dumpel rows:

10 rep 32 kg.

8 rep. 36 kg.

Denne øvelse er faktisk hård efter man har kørt chins :raisebrow:

Power shrugs:

6 rep 60 kg.

6 rep 100 kg.

6 rep 120 kg.

4 rep 120 kg. Skulle egentlig have tage 6 men mistede grebet.

Hammer curls:

2 set 9 rep 19 kg.

Kommentar:

Så stod den på trøje idag. Trøjen var meget stram idag og jeg begyndte at miste følelsen i venstre arm, hvorfor der ikke blev kørt flere set end ovenstående. Træningen gik okay jeg fik taget 2 på 190 kg. til 1"klods med pause(klodsen er omkring 2,5 cm) på trods af, at jeg ikke ramte banen ordentligt i nogen af forsøgene og teknikken var generelt dårligt. Dette betyder at der er en masse der kan rettes til SM-bænk og hermed gøre mine løft bedre til den tid. Så hvis jeg skal evaluere nu, så ser det ret positivt ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat med bælte:

3 rep 100 kg.

3 rep 120 kg.

1 rep 140 kg.

Med Halvdragt:

1 rep 160 kg.

Fuldt udstyr:

1 rep 190 kg. :mad:

1 rep 190 kg. :mad:

1 rep 190 kg. :mad:

Box squat med bælte (i kælderen):

4 set 3 rep 100 kg.

Dødløft:

5 set 3 rep 130 kg.

Benchpress:

5 set 3 rep 80 kg.

Kommentar:

Fuck hvor var jeg dårlig i udstyr. Det er første gang at jeg har kørt lowbar i udstyr og det hele er bare pladt. Den var fucking tung :blink: tungere end den samme vægt var i benchpress i fredags :blink: Godt der er langtid til jeg skal stille op til trekamp for det der er for ringe. Regner med næste gang jeg skal i udstyr, at starte med 170 eller 180 kg. De 190 kg. er pt. en for tung træningsvægt. Lortespasser udstyr.

På den positive side kan nævnes at der var god fart i boxsquatten :smile:

Fik trænet lidt benchpress.

Soundtrack: diverse Slipknot, System of a down og ikke mindst Illdisposed.

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor var jeg dårlig i udstyr.  Det er første gang at jeg har kørt lowbar i udstyr og det hele er bare pladt.  Den var fucking tung :blink: tungere end den samme vægt var i benchpress i fredags :blink:  Godt der er langtid til jeg skal stille op til trekamp for det der er for ringe. Regner med næste gang jeg skal i udstyr, at starte med 170 eller 180 kg. De 190 kg. er pt. en for tung træningsvægt. Lortespasser udstyr.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe du er jo heller ikke vant til det kammerat :wink:

Det samme var jeg jo heller ikke med de 185 forleden m knæbind

Link to comment
Share on other sites

hehe du er jo heller ikke vant til det kammerat  :wink:

Det samme var jeg jo heller ikke med de 185 forleden m knæbind

<{POST_SNAPBACK}>

For helvede det er 190 kg. :mad: Det burde jeg godt kunne styre, men det kunne jeg ikke. Regner med næste gang, at jeg skal i fuldt udstyr at køre på 175 kg. Så kan jeg i hvertfald lære teknikken i udstyr og så arbejde vægten stille og roligt op. Det er svært, at træne teknik når den er for tung.

En anden ting som gør den svær er at jeg simpelhen er for svag i midtersektionen, der skal arbejdes på styrken her. Hvilket vil blive gjort med boks squat og maveøvelser, senere vil der så blive tunge kvarte squats. Så må jeg håbe, at jeg når et acceptabelt niveau inden SM :dry:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

forhelvede, du har haft 1 dårlig træning i squat, og for mig at se skyldtes det hovedsageligt at din teknik var direkte elendig.

så du kan godt droppe den begyndende squat psykose jeg kan se der allerede er på vej ind i dit hoved :mad:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Der er ingen tvivl om at du skal ned i vægt hvis den er for tung helt enig, ellers får man aldrig teknikken ind, jeg skal selv til at træne mere med knæbind bare, skal træne mig op til en double på 200, det burde jeg kunne gøre meget snart

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

3 rep 100 kg.

3 rep. 110 kg.

3 rep. 120 kg.

5 set 3 rep 100 kg.

Dumbel presses:

3 set 10 rep 36 kg.

Tate press:

2 set 8 rep 19 kg.

Triceps træning med grøn band:

3 set * mange

Chins med reverse band grøn:

2 set 8 rep.

6 rep.

Shrugs:

5 rep 100 kg.

5 rep 120 kg.

5 rep 130 kg. (med straps)

5 rep 140 kg. (med straps)

Hammer curls:

8 rep 22 kg.

2 set 5 rep 28 kg.

Kommentar:

Fik kørt noget bench med Baloo. Benchen kørte okay.

Det er begyndt at gå fremad med chins :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Benchpress med grøn band:

3 rep 70 kg.

4 set 3 rep 80 kg.

Squat:

:mad:

Dødløft:

3 rep 110 kg.

3 rep 130 kg.

2 rep 150 kg. (med bælte)

2 rep 160 kg. (med bælte)

2 rep 170 kg. (med bælte)

2 rep 180 kg. (med bælte)

Rack pulls (lav højde):

3 rep 220 kg.

3 rep 250 kg.

1 rep 270 kg. var ved at tabe den.

2 set 3 rep 250 kg.

Sluttede af med lidt mave.

Kommentar:

Har i den senere tid fået mere og mere ondt i skulderen af at køre low bar i squat. I dag valgte jeg så ar droppe den, da min venstre skulder åbenbart ikke kan klare det mere. Hvilket er ret ærgeligt, da jeg endelig havde fået det til at køre godt nu efter jeg var skiftet til low bar. Jeg bliver derfor desværre nødt til at skifte stil til high bar, hvor jeg ikke kan løfte en skid på grund af, at jeg ikke har et ordentligt pres fra bunden. Derudover har jeg også problemer i lysken når kommer op på nogen rimelige vægte i highbar.

Jeg er sgu efterhånden så træt af den øvelse, da der hele tiden er et eller andet galt, at min første indskydelse var at aldrig træne den lorte øvelse igen. Det vælger jeg dog ikke. Jeg starter fra på onsdag, at køre stille og roligt squat på omkring 100 kg. Hvorefter jeg stille og roligt arbejder mig der op ad. Det vil sige at jeg ikke vil bekymre mig om denne øvelse mere, men bare køre den stille og roligt. Dette medfører at jeg ikke stiller op til SM i 3-kamp eller noget 3-kamps stævne foreløbig, da jeg ikke vil kunne lave en tilfredsstillende squat foreløbig :mad: Så i den nærmeste fremtid står den kun på benchpress stævner.

Link to comment
Share on other sites

Thomas for helvede mand!!!!  :mad:

LAV i det MINDSTE guldkravet så har du det! det burde ikke være et problem og måske kommer der blod på tanden

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gider ikke. Jeg kan allerede nu se, at jeg vil få et motivations problem til SM 3-kamp, når jeg jo ikke kan lave noget hæderligt i squatten. Så vil jeg hellere blive væk eller være med som hjælper. Jeg stiller tidligst op til et 3-kamps stævne til klubstævnet sommeren næste år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share