Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

DET er tilgengæld korrekt, men jeg snakkede på verdensbasis og ikke kun USA

NASCAR der mente jeg kun USA.

Jeg skal prøve at støve antallet af seer op, fra feks finallen Suzuka i 98 Schumacher Vs Hakkinen, der var ihvertfald mere end det Monaco´s GP

Desuden, var det Monaco 2004, i 2004 der vandt ferrari, jo ALLE løb undtagen 2, og schumacher vandt de 13 af dem, så det var nok derfor seertallet ikke var så højt, der var jo INTET spænding what so ever

Det er vel også noget med TV-rettigheder at gøre, såvidt jeg ved så blev 2004 sæsonen vist i mange flere lande end fx. 1998 sæsonen. Ecclestone gør jo virkelig noget for at udbrede Formel 1, hvorfor man blandt andet har åbnet baner i Tyrkiet og Kina for at skabe interesse der. Så jeg tror at Formel 1 er i fremgang på nær lige i USA, hvilket et skandale løb vist har en del skyld i. Så det kan da godt være om nogen år at Formel 1 er den næst mest seete "sport" efter fodbold.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning

Squat:

4 set 4 rep 100 kg.

Benchpress med kæder (+38 kg.):

3 rep 80 kg.

3 rep 90 kg.

3 rep 110 kg. :cooldance:

Med klods og stop

3 rep 135 kg.

2 set 3 rep 140 kg.

med kæder igen (+38 kg.)

3 set 3 rep 100 kg.

Chins

4 rep

2 set 3 rep

Kommentar:

Mit knæ ville ikke squat idag. Det føles som om at det bare er muskulaturen der er lidt overlastet, så den skal bare have lidt ro. Starter med at køre ordentlig squat i næste uge, der tror jeg at mit knæ har fået nok ro.

Selvom det var en dårlig squatdag var det alligevel en god træningsdag på grund af benchpressen. Sidste rep på de 110 kg. med kæder var rigtig tunge. Tilgengæld var der kanon fart på de 100 kg. med kæder :blink: Jeg har åbenbart en okay grundstyrke iøjeblikket, mens topstyrken halter lidt bagefter. Det skal jeg dog nok få lavet om på :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

TOUGH!!!!

Lige præcis :devil:

Godt bænket :devil:

TAK :smile:

Kommentar:

Mit knæ ville ikke squat idag. Det føles som om at det bare er muskulaturen der er lidt overlastet, så den skal bare have lidt ro. Starter med at køre ordentlig squat i næste uge, der tror jeg at mit knæ har fået nok ro.

Det var egentlig meningen at jeg skulle have været ude at gå en tur igår, men det gjorde for ondt i knæet, til at jeg gad og gå rundt i regnvejr. I dag har knæet det meget bedre :cooldance: Jeg kan kun mærke lidt irritation når jeg går ned af trapper. Derfor er det stadig planen at squatte seriøst igen fra næste uge.

Link to comment
Share on other sites

TOUGH!!! blir spændende hvad du squatter på lørdag i fuldt udstyr :devil: :4thumbup:

Ja, jeg er kaninen som HSF hiver op ad hatten. Jeg har nu i ca. 1 år løjet om min squattræning, da jeg pt. repper på 300 kg. uden bælte og andet udstyr. Så det kommer nok lidt som en overaskelse for nogen når jeg stiller op på lørdag :wink: Men sig det ikke til nogen Louis.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (uden bælte):

5 set 3 rep 110 kg.

Benchpress med kæder (+38 kg.):

5 set 3 rep 80 kg.

Dødløft (uden bælte):

5 set 2 rep 150 kg.

Sluttede af med indvendig og udvendig vom.

Kommentar:

Da der er langtid til næste 3-kampsstævne og mit største problem i squat og dødløft er at være TOUGH i midter sektionen, er alt træning med bælte bandlyst indtil nytår. I squat og dødløft kører jeg noget linær progression startende fra idag.

Squatten kørte fint god fart.

Gjorde mig umage i dødløft og spænde i midtersektionen, normalt spænder jeg slet ikke i midtersektionen, men løfter bare :smile: De 5 set kørte udemærket, jeg fik næsten styr på det med at spænde ordentligt,

Jeg vejede ca. 117 kg. idag.

Sluttede af med buffet på Ankara med min lillebror, hvor jeg kom til at spise en portion for meget. Derfor er der lige nu krig i Doplh's mave.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bench reverse bands blå:

3 rep 140 kg.

3 rep 150 kg.

3 rep 160 kg.

2 rep 170 kg.

3 set 3 rep 150 kg.

Superset yates rows og shrugs

8 rep 62,5 kg.

2 set 8 rep 82,5 kg.

Biceps curls

12 rep 20 kg.

Kommentar:

Rigtig fin benchpress træning idag :cooldance: Især fordi at jeg plejer at være stærkere i trøje end i reverse blå. Glæder mig allerede til at gå amok til ER.

Vejede 118 kg. idag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

5 set 2 rep 112,5 kg.

Benchpress med klods 12 cm.

3 set 2 rep 130 kg.

Superset yates rows og shrugs:

8 rep 65 kg.

2 set 8 rep 85 kg.

Biceps curls:

9 rep 23 kg.

Kommentar:

Var nede og træne idag, fordi det nok bliver en lang arbejdsdag imorgen.

Benchen kørte fint, der var kanon fart på det hele :smile:

Vejede i dag "kun" 118 kg. :chicken: Ikke noget en god omgang bacon ikke kan rette op på.

Link to comment
Share on other sites

Du virker meget stærk i bænkpres for tiden.

Håber snart du går amok og laver en ny raw-top eller lign.

Vetö

Tak :bigsmile:

Jeg regner ikke med, at gå totalt amok og lave en max 1'er i den nærmeste fremtid, men tunge 2'er og 3'er skal det nok blive til. Nuværende program kører jo kanon, så der er ingen grund til at lave om på det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

5 set 3 rep 80 kg.

squat uden bælte:

5 set 3 rep 115 kg.

Dødløft uden bælte:

3 rep 110 kg.

2 rep 140 kg.

5 set 2 rep 155 kg.

Stifflegged snatchgrip deadlift:

3 set 3 rep 110 kg.

Kommentar:

Var lidt umotiveret da jeg kom ned i klubben, men da jeg først kom igang blev det en ok træning.

Vejede idag ca. 119 kg.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share