Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er såmen ikke for at starte den helt store diskussion i Donprehn's log, men forstår bare ikke hvorfor man skulle få en bedre teknik i fuldt udstyr ved at kører med halv dragt?

Så hellere blive stærk Raw og så når dragten kommer på så spøjter kg'ene op. Halv dragt er alligevel noget helt andet end fuld udstyr, og hvis man vil træne udstyrspecifikt hele året rundt, så ville jeg bare vælge at smide lidt kæder og elastikker på engang imellem, Måske knæbind eller fuldt udstyr bare hver anden uge for at holde teknikken ved lige. Halv dragt ser jeg ikke den store fidus i, men mindre man squatter Ultra bredt som WSB'erne og gerne vil aflaste sin hofte lidt.

Just my 50 cent.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

5 set 3 rep 112,5 kg.

med klods (pause) og pause

2 set 3 rep 130 kg.

4 rep 130 kg. Tog en ekstra, da jeg glemte pausen på nr. 3.

Superset yates rows og shrugs:

6 rep 70 kg.

2 set 6 rep 90 kg.

biceps curls:

12 rep 23 kg.

Kommentar:

Der kunne godt have været bedre fart på de 112,5 kg. Ikke fordi der ikke var fart på, men det kunne godt være gjort bedre.

De 12 rep i biceps brændte egentlig lidt :devil:

Sluttede af på Cafe Lindevang med Marc og Prehn. Hvor der blev gået hårdt på en masse gammeldaws mad, jeg bestilte selv flæskesteg med rødkål, brun sovs og kartofler :4mewantfood: Lille Prehn kunne ikke helt klare mængden af mad, så Marc måtte spise noget af hans mad. Lille Prehn ser lidt tynd ud i øjeblikket :raisebrow:

Vejede ca. 119 kg. i dag.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

så er det fandme nok !!! formands fjæset sourgte om han godt måtte smage noget af mit kød, og så var jeg bare flink og gav ham lov. Desuden havde jeg også bestilt mest, så jeg spiste mindst ligeså meget som jer 2 fedtchefer alligevel

Link to comment
Share on other sites

Det er såmen ikke for at starte den helt store diskussion i Donprehn's log, men forstår bare ikke hvorfor man skulle få en bedre teknik i fuldt udstyr ved at kører med halv dragt?

Så hellere blive stærk Raw og så når dragten kommer på så spøjter kg'ene op. Halv dragt er alligevel noget helt andet end fuld udstyr, og hvis man vil træne udstyrspecifikt hele året rundt, så ville jeg bare vælge at smide lidt kæder og elastikker på engang imellem, Måske knæbind eller fuldt udstyr bare hver anden uge for at holde teknikken ved lige. Halv dragt ser jeg ikke den store fidus i, men mindre man squatter Ultra bredt som WSB'erne og gerne vil aflaste sin hofte lidt.

Just my 50 cent.

:smile:

Jeg har ikke noget imod, at squatten bliver diskuteret i min log, det er jo blandt andet det den er til. Jeg har det sådan, at logisk bliver man god til det man træner og det med at træne i halvdragt hjælper mig umiddelbart til at vende den bedre i bunden. Det vil sige udnytte udstyret bedre.

Jeg har i en lang periode ikke trænet i halvdragt, hvor jeg så tilgengæld er blevet stærkere raw. Dette har jeg slet ikke kunne udnytte i udstyret, hvor jeg ikke er blevet stærkere tværtimod :raisebrow: Det kan selvfølgelig være noget andet, der er skyld i min manglende fremgang i squat med udstyr, men det er meget sjovt at jeg før i tiden, hvor jeg trænede meget med halv dragt, fik ca. 70 kg. ud af udstyret. Hvilket jeg slet ikke gør idag også kan det sgu være ligemeget at jeg er blevet stærkere raw.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil så tilgengæld også sige at din indstilling når du har været i udstyr på det seneste har været total ringe set i forhold til hvad den var engang. Engang var du bare meget mere opsat(specielty udstyr) når du trænede squat...og det flytter altså også kg.

Link to comment
Share on other sites

så er det fandme nok !!! formands fjæset sourgte om han godt måtte smage noget af mit kød, og så var jeg bare flink og gav ham lov. Desuden havde jeg også bestilt mest, så jeg spiste mindst ligeså meget som jer 2 fedtchefer alligevel

hahahahahahaha never!!!!! :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det er såmen ikke for at starte den helt store diskussion i Donprehn's log, men forstår bare ikke hvorfor man skulle få en bedre teknik i fuldt udstyr ved at kører med halv dragt?

Så hellere blive stærk Raw og så når dragten kommer på så spøjter kg'ene op. Halv dragt er alligevel noget helt andet end fuld udstyr, og hvis man vil træne udstyrspecifikt hele året rundt, så ville jeg bare vælge at smide lidt kæder og elastikker på engang imellem, Måske knæbind eller fuldt udstyr bare hver anden uge for at holde teknikken ved lige. Halv dragt ser jeg ikke den store fidus i, men mindre man squatter Ultra bredt som WSB'erne og gerne vil aflaste sin hofte lidt.

Jeg får i halv dragt et løft der minder meget mere om det jeg laver i fuldt udstyr rent teknisk. Uden udstyr ville jeg ikke være i stand til at ramme den samme bane. Kæder og/eller elastiker kan da give en momentkurve ala den i udstyr, men den halve dragt kan give en løftebane der ligner den i fuldt udstyr. Raw styrke kan jo ikke bruges til noget som helst, med mindre den kan omsættes til udstyret. Derfor kan man lige så godt træne så udstyrsspecifikt som muligt. At dragten så beskytter hofte og lyske godt er blot en bonus. :smile:

Sluttede af på Cafe Lindevang med Marc og Prehn. Hvor der blev gået hårdt på en masse gammeldaws mad, jeg bestilte selv flæskesteg med rødkål, brun sovs og kartofler :4mewantfood: Lille Prehn kunne ikke helt klare mængden af mad, så Marc måtte spise noget af hans mad. Lille Prehn ser lidt tynd ud i øjeblikket :raisebrow:

Godt at se I andre spiser op, når der serveres god nærende gammeldaws kost. Det er på ingen måde en overraskelse, at Fitnesschefen må give op. Det fede danske køkken er vel for TOUGH en oplevelse for hans lille sarte mave. Han må jo leve af riskager og tofu for at holde den lave vægt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

så er det fandme nok !!! formands fjæset sourgte om han godt måtte smage noget af mit kød, og så var jeg bare flink og gav ham lov. Desuden havde jeg også bestilt mest, så jeg spiste mindst ligeså meget som jer 2 fedtchefer alligevel

HAHAAHAHAHHA

Godt at se I andre spiser op, når der serveres god nærende gammeldaws kost. Det er på ingen måde en overraskelse, at Fitnesschefen må give op. Det fede danske køkken er vel for TOUGH en oplevelse for hans lille sarte mave. Han må jo leve af riskager og tofu for at holde den lave vægt. :wink:

:laugh: :4thumbup: Godt at se der er flere der er begyndt at betragte Hr prehn for FitnessCHEF!!!! :laugh: lev med det Prehn, du blir jordet hvergang, når vi spiser, og Din lærling DJ henter ind på dig :laugh::laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

StorePrehn<<

Jeg har ikke noget imod, at squatten bliver diskuteret i min log, det er jo blandt andet det den er til. Jeg har det sådan, at logisk bliver man god til det man træner og det med at træne i halvdragt hjælper mig umiddelbart til at vende den bedre i bunden. Det vil sige udnytte udstyret bedre.

Jeg har i en lang periode ikke trænet i halvdragt, hvor jeg så tilgengæld er blevet stærkere raw. Dette har jeg slet ikke kunne udnytte i udstyret, hvor jeg ikke er blevet stærkere tværtimod Det kan selvfølgelig være noget andet, der er skyld i min manglende fremgang i squat med udstyr, men det er meget sjovt at jeg før i tiden, hvor jeg trænede meget med halv dragt, fik ca. 70 kg. ud af udstyret. Hvilket jeg slet ikke gør idag også kan det sgu være ligemeget at jeg er blevet stærkere raw.

Du skal selvfølgelig gøre det der virker bedst for dig :smile:

Benbøjningfar<<

Jeg får i halv dragt et løft der minder meget mere om det jeg laver i fuldt udstyr rent teknisk. Uden udstyr ville jeg ikke være i stand til at ramme den samme bane. Kæder og/eller elastiker kan da give en momentkurve ala den i udstyr, men den halve dragt kan give en løftebane der ligner den i fuldt udstyr. Raw styrke kan jo ikke bruges til noget som helst, med mindre den kan omsættes til udstyret. Derfor kan man lige så godt træne så udstyrsspecifikt som muligt. At dragten så beskytter hofte og lyske godt er blot en bonus.

Banen i Raw og i udstyr skulle da meget gerne være den samme, men igen skal man jo bare gøre det der virker bedst for en. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se I andre spiser op, når der serveres god nærende gammeldaws kost. Det er på ingen måde en overraskelse, at Fitnesschefen må give op. Det fede danske køkken er vel for TOUGH en oplevelse for hans lille sarte mave. Han må jo leve af riskager og tofu for at holde den lave vægt. :wink:

Jeg har ham også mistænkt for at spise det hippie føde ellers er det jo umuligt at holde den vægt han har :raisebrow: Det gør jo så, at når han endelig får TOUGH mad kan hans sarte mave ikke holde til det :laugh:

HAHAAHAHAHHA

:laugh: :4thumbup: Godt at se der er flere der er begyndt at betragte Hr prehn for FitnessCHEF!!!! :laugh: lev med det Prehn, du blir jordet hvergang, når vi spiser, og Din lærling DJ henter ind på dig :laugh::laugh::w00t:

De må have misforstået noget, det er jo dig der er fitnesschef. Prehn bliver først fitnesschef når han vejer mindre end dig og smider nogen billeder af sig selv i tråden "Billeder af dagsformen"

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ham også mistænkt for at spise det hippie føde ellers er det jo umuligt at holde den vægt han har :raisebrow: Det gør jo så, at når han endelig får TOUGH mad kan hans sarte mave ikke holde til det :laugh:

De må have misforstået noget, det er jo dig der er fitnesschef. Prehn bliver først fitnesschef når han vejer mindre end dig og smider nogen billeder af sig selv i tråden "Billeder af dagsformen"

Procida har TALT!!! så hold nu op med at tud over vi er efter din lillebror, ellers kunne du jo risikere at blive kaldt for (tudechefen :cry3: ) :laugh: :4thumbup: se det ville NÆPPE være skægt :laugh:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (uden bælte):

5 set 3 rep 117,5 kg.

Benchpress:

5 set 3 rep 80 kg.

Dødløft (uden bælte):

5 set 2 rep 160 kg.

Stifflegged snatchgrip deadlift:

3 set 5 rep 115 kg.

Kommentar:

Squat kørte lidt ukoncentret, men egentlig okay.

Dødløften var tilgengæld rigtig god, der var fin fart i de 160 kg. Selvom lillebror mener at jeg er for blød i kroppen på rep 1.

Stifflegged snatchgrip deadlift er TOUGHT for greb. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

3 rep 100 kg.

3 rep 115 kg.

3 rep 130 kg. TOUGH!!!! :devil:

3 set 3 rep 112,5 kg.

Superset yates rows og shrugs:

8 rep 70 kg.

2 set 8 rep 90 kg.

Biceps curls:

4 rep 28 kg.

3 rep 28 kg.

Kommentar:

Fik fyret den af i bench og ryg med Stryger2. 3 rep på 130 kg. i benchpress var et absolut grænseløft. :devil::cooldance:

Rigtig god træning i dag, hvor der var en kanon stemning i klubben.

Vejede i dag ca. 118 kg. :cry: "Lightweight"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share