Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

Skal vi ikke bare droppe den diskussion om squatten og se på det positive. Det kører rigtig fint i både dødløft og benchpress faktisk alle andre øvelser, squatten skal nok komme på et eller andet tidspunkt, men det betyder ikke så meget, da jeg ikke rigtig satser på 3-kamp.

Derfor kan jeg dog stadig være sur på øvelsen alligevel, da man jo er konkurrence menneske og gerne ville kunne presse nogen af de andre i klubben i denne øvelse. Hvilket dog ikke er realistisk, men det går jo nok, min benchpress bliver jo ikke dårligere af den grund.

Konklusion:

Fede Prehns træning kører faktisk kanon pt. Dygtig ostevalle.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gu er det da realistisk. hvis du havde samme indstilling som den du havde op til dit første rigtige 3 kampstævne hvor du squattede 220, så ville verdenen se helt anderledes ud. Istedet har du valgt en eller anden fuldstændig fucked up depressiv vinkel på det. hvis squatten var din yndlings øvelse og du bare gav den en skalle i den, så ville du ha stillet op til SM og squattet en flot PR. Valget er dit

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ikke bare droppe den diskussion om squatten og se på det positive. Det kører rigtig fint i både dødløft og benchpress faktisk alle andre øvelser, squatten skal nok komme på et eller andet tidspunkt, men det betyder ikke så meget, da jeg ikke rigtig satser på 3-kamp.

Derfor kan jeg dog stadig være sur på øvelsen alligevel, da man jo er konkurrence menneske og gerne ville kunne presse nogen af de andre i klubben i denne øvelse. Hvilket dog ikke er realistisk, men det går jo nok, min benchpress bliver jo ikke dårligere af den grund.

Konklusion:

Fede Prehns træning kører faktisk kanon pt. Dygtig ostevalle.

Synes jeg nu egentligt ikke. Synes bare du skal holde op med at brokke dig og se på at gøre det, der tidligere har øget din styrke, vise noget tålmodighed og lade være med at forvente for meget ( Og ja, det kommer fra mig :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Prehn---->Lad ham nu selv, det hjælper heller ikke at råbe ham i hovedet, det skal nok komme tilbage lige pludselig det er jeg sikker på.

Thomas HAR squattet 220 så det kan han selvfølgelig gøre igen, han skal bare lige blive fortrolig med øvelsen igen, desuden har jeg lagt mærke til at alt hans fokus ligger på Bænken lige pt, og da han alligevel ikke gider 3-kamp så må han heller komme igang med noget sindssygt i bænken :devil:

Link to comment
Share on other sites

L^P <--- jeg er ikke så meget til islandske sweatre, langt hår og 68ere pædagogik. Der er nogle åbenlyse fejl i den måde han går ind til det på og dem har jeg påpeget med undtagelsen af 1, som ikke er uvæsentlig. Istedet for at gå og sammenligne, så fokuser på bare at blive bedre. Jeg vilel da også gå og føle mig svag hvis jeg skulle rende rundt og sammenligne mit squat med sneglens 300, eller mig dødløft med marcs. Glem det og fokuser istedet på dit eget

og desuden lægger han da selv op til det ved at skrive så meget om det. Det er da kun naturligt at man kommenterer det

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Ja ja det er også cool nok, men han gider bare ikke squat lige nu, så er der jo ingen grund til det! for er hovedet ikke med så er kroppen ihvertfald heller ikke, så det må jo bare komme af sig selv, får han får jo lyst igen når han ser Poul squatte eller dig sneglen marc osv

Link to comment
Share on other sites

desuden har jeg lagt mærke til at alt hans fokus ligger på Bænken lige pt, og da han alligevel ikke gider 3-kamp så må han heller komme igang med noget sindssygt i bænken :devil:

Lige præcis :superman:

Men ellers tak for de mange gode råd vedrørende squatten. Jeg regner med at jeg kun kommenterer de vigtige øvelser i min log fra nu af, nemlig benchpress og dens hjælpe øvelser, så det bliver en bænk log.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med fra nu, at jeg kun kommenterer de vigtige øvelser i min log fra nu af, nemlig benchpress og dens hjælpe øvelser, så det bliver en bænk log.

HAHAHHAHAHAHAHA vigtige øvelser :laugh: :4thumbup: :nissegrin:

PS når du nu skal være bænkpres expert istedet for, ligesom kasper og procida, så regner jeg FANDEME også med at se noget vildt til ER-open

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Hmm. rimelig mange kommentarer vedrørende min squattræning igår :blink: Hvis man læser kommentarene igennem kan det virke som om, at jeg havde en rigtig lorte træning igår. Det havde jeg egentlig ikke benchpressen føltes god og dødløften kørte kanon, så faktisk var det en af de træninger, hvor jeg var rigtig glad inden jeg gik i seng.

Derfor har jeg slettet min kommentar til squatten, som egentlig var lidt et forsøg på, at få mig selv til at tage mig sammen i denne øvelse. Da jeg ikke rigtig har motivationen iøjeblikket. Hvilket måske bunder i, at jeg ikke regner med at stille op i denne øvelse foreløbig og at den ikke er ligeså sjov som fx dødløft. Selvom om min motivation er nul i denne øvelse har jeg dog oplevet en lille smule fremgang, så det kan man vel ikke klage over. Nå nu har vi efterhånden vist skrevet nok om min dårlige squat i denne log.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share