Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liga 1. runde

Hvidovre SF 2. hold

Squat:

Opvarming (med bælte):

3 rep 100 kg.

2 rep 125 kg.

1 rep 145 kg.

1 rep 175 kg. (halvdragt)

1 rep 200 kg. (fuldt udstyr)

Stævnet:

1.forsøg: 215 kg. Underkendt 2-1. Nem men ikke dyb nok.

2. forsøg: 225 kg. Godkendt 2-1. (PR +5 kg.) Skulle arbejde en lille smule i bunden, men ellers nemt :smile:

3. forsøg: 230 kg. Underkendt 3-0. Ramte den helt forkert så jeg kom meget ud af hænge i ryggen. Det blev et rigtigt snegleløft. Den blev underkendt p.g.a. nedadgående bevægelse. Hvilket jeg havde i bunden, da jeg blev lidt overrasket over hvor tung den var at bære helt ude i ryggen. Den nedadgående bevægelse hjalp ikke på løftet tværtimod, jeg fik slet ikke vendt den ordentligt. Derfor skulle den bare slæbes op. Det jeg kan bruge dette løft til, er at jeg har bevist overfor mig selv, at lige meget hvor dårligt jeg rammer 230 kg. kan jeg løfte den.

Alt i alt en okay generalprøve til DM B, hvor jeg dog fik vist at jeg mangler meget stævnerutine.

Toughmeter: Tough

Den for tough idag fordi, at jeg selv synes at jeg kæmpede godt på de 230.

Link to comment
Share on other sites

Hævnen for mit dårlige tekniske 3. løft er kommet idag :crazy: Jeg er totalt ristet i lænden lige nu, bare noget så enkelt som at tage sokker på er svært idag :cry3:

Glemte iøvrigt at sige tak til Svampebob firkant aka. Fedtpølsen aka. C0y0te for nogen kanon knæbind igår :wub:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Hævnen for mit dårlige tekniske 3. løft er kommet idag :crazy: Jeg er totalt ristet i lænden lige nu, bare noget så enkelt som at tage sokker på er svært idag :cry3:

Glemte iøvrigt at sige tak til Svampebob firkant aka. Fedtpølsen aka. C0y0te for nogen kanon knæbind igår :wub:

Det var en fornøjelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt gået! :smile:

Altid godt med en personlig sejr :4thumbup: :devil: Så er første skridt på vej mod de 350 taget... :w00t:

Tak, Moss. Jeg er også selv rimelig tilfreds med min indsats til ligaen. De 350 er jo lige om hjørnet, jeg er jo allerede over halvvejen :smile:

Holdt fri fra træning i går. Regner med at træne hele trekampen på onsdag med middelvægte i squat, bench i trøje og teknik i dødløft med udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat:

3 rep 100 kg.

3 rep 120 kg. (bælte)

2 rep 130 kg. (bælte)

2 rep 140 kg. (bælte)

2 rep 150 kg. (bælte)

Benchpress:

3 rep 100 kg.

3 rep 110 kg.

1 rep 120 kg.

På med trøjen:

1 rep 160 kg. 12 cm klods

1 rep 160 kg. 8 cm klods

1 rep 170 kg.

0 rep 170 kg.

0 rep 170 kg.

Af med trøjen

1 rep 130 kg. 8 cm klods

1 rep 140 kg. 8 cm klods

1 rep 150 kg. 12 cm klods

1 rep 160 kg. 16 cm klods

Dødløft:

3 rep 110 kg.

3 rep 140 kg.

på med dragt og bælte

1 rep 170 kg.

3 set 1 rep 180 kg.

Kommentar:

Prøvede ny håndstilling i squatten efter ordre fra Vikingen, for at få mere spænd i overkroppen. Det vil sige at jeg holdte smallere end jeg plejer. Det gik ok. føltes fint :smile:

Var amok slap i benchpress idag, hvilket nok skal ses i lyset af at jeg ikke rigtig var opsat idag og heller ikke grundet arbejdet har fået så meget søvn på det sidste.

Teknik træningen i dødløft var spot on, ramte banen helt perfekt.

Toughmeter: Lav

Når man er så slap i bench, som jeg var idag kan det kun give lav på toughmeteret.

Link to comment
Share on other sites

Bænk er en kællingeøvelse der på ingen måde kan bruges som parameter for om noget er TOUGH! :wink:

HAHA :laugh: Det er altså derfor, at jeg havde svært ved at tage mig sammen i bænk idag. :laugh::laugh: Jeg regner dog med at gå hårdt i bænken alligevel den 11. februar for selvom, der er nogen herinde, som ikke mener at øvelsen er TOUGH, så tæller den ligeså meget i trekampen, som de 2 andre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share