XAX's log - 2. udgave


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 754
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

WSB - Squat/Dødløft(ME)

Start-tid: kl. 17.45

Slut-tid: 19.45

Sted: OBBC

Træningsmakkere: angel, AF, Troels og jsc

Første dag på jobbet og dagens højdepunkt: Frokostbuffet med blandt andet oksefilet og fiskefilet. :w00t: Perfekt til et styrkesvin. :4thumbup: Jeg var dog lidt for flink og åd ikke nok i dag, men den fejl begår jeg ikke i morgen. :evillaughter:

Men det var den træning vi kom fra... :4whistling:

Rackpulls(ca. 7 cm højere end alm. dødløft)

1 x 5 @ 60 kg

1 x 3 @ 82,5 kg

1 x 3 @ 110 kg

1 x 3 @ 125 kg

1 x 3 @ 145 kg

1 x 1 @ 162,5 kg

1 x 1 @ 182,5 kg

1 x 1 @ 200 kg

1 x 1 @ 210 kg

1 x 1 @ 217,5 kg Ny PR!

1 x 0 @ 220 kg Rykkede sig 3-4 cm.

220 kg kom lidt længere op denne gang, men ikke nok.

Frontsquat

1 x 5 @ 75 kg

1 x 5 @ 95 kg

1 x 4 @ 117,5 kg Ny PR!

Gik død i det sidste sæt. :chicken:

Glute-Ham Raise

4 x 3 @ kropsvægt

Kørte den let i dag, da jeg tror at søndagens Glute-Ham Raise har tappet lidt meget.

Dragon Flags

2 x 5 @ kropsvægt (Eccentrisk kun)

Grum øvelse. :crazy::chicken:

EZ-bar curls

1 x 6 @ 17,1 kg

1 x 6 @ 27,1 kg

1 x 6 @ 37,1 kg

1 x 5 @ 37,1 kg Pjattede for meget med Troels, så jeg ikke kunne koncentrere mig. :tongue:

Overall

:4flex: :4flex: :4flex: +½:4flex:

Pænt, men ikke prangende i dag. Næste fredag er heldigvis den sidste rigtige tunge dag inden stævnet. Herefter kører jeg ned på omkring 75%-85% de sidste 2 uger.

Link to comment
Share on other sites

WSB - Bænkpres(ME)

Start-tid: kl. 17.10

Slut-tid: 19.45

Sted: OBBC

Træningsmakkere: Troels, angel, jsc, Baardi

Bænkpres(Med trøje og bælte)

1 x 5 @ 20 kg

1 x 3 @ 40 kg

1 x 3 @ 60 kg

1 x 3 @ 80 kg

1 x 1 @ 100 kg

1 x 3 @ 80 kg Både Troels og mig var i trøjen, så jeg måtte holde mig varm da han var først.

På med alt udstyret og herefter alle løft i stævnestil.

1 x 0 @ 125 kg Kom 5 cm ned, og så... :blink:

1 x 1 @ 125

1 x 1 @ 132,5 kg

1 x 0 @ 135 kg

Mentalt og fysisk var der ikke noget arbejde med i dag. Det hele føltes tungt, og det var som om at trøjen bare ikke sad godt i uanset hvad jeg så gjorde. Der kan være mange grunde til det, stress, sidste torsdags løft, smerten overpå de gamle sår generel overreaching, hvad ved jeg... :unsure: Undskyldninger og forklaringer er der nok... :chicken:

Så jeg tog det roligt i dag for ikke at gøre det værre og vil måske justere lidt i næste træningspas, alt afhængig af formen.

DB Lying Triceps extension

1 x 8 @ 9 kg

2 x 8 @ 15 kg

2 x 6 @ 17 kkg

Closegrip pulldowns

1 x 8 @ 10 plader

2 x 8 @ 12 plader

Overall

:4flex: + :thumb_down:

I shall live to fight another day... medievalsmile.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at dagsform svinger, men normalt plejer det aldrigt at være så voldsomt for mig. Det som egentlig plager mig lidt er at jeg ved ikke om jeg reelt set har haft en dårlig dag, eller vitterlig er på vej til at overreache, men jeg er som altid optimistisk. Det har indtil videre bragt mig godt frem på andre punkter. B)

Link to comment
Share on other sites

men jeg er som altid optimistisk
Hmm, du er en IT-medarbejder af en slags, så du er pr. definition optimistisk :)

Fortæl, fortæl... vi er en special breed.. Homo Doomens... det Doomende menneske... the next level..I shit U not...... We rule the World..

Link to comment
Share on other sites

WSB - Squat/Dødløft(DE)

Start-tid: kl. 12.05

Slut-tid: 13.10

Sted: OBBC

Træningsmakkere: AF, jsc og loonie

Squat

1 x 2 @ 65 kg

1 x 2 @ 85 kg

8 x 2 @ 105 kg

Dødløft

1 x 1 @ 90 kg

8 x 1 @ 120 kg

Glute-ham Raise

3 x 4 @ kropsvægt

DB Sidebends

1 x 5 @ 35 kg

1 x 5 @ 50 kg

2 x 5 @ 54 kg

Hammercurls

1 x 8 @ 9 kg

1 x 8 @ 17 kg

2 x 8 @ 17,5 kg

Overall

:4flex: :4flex: :4flex: +½:4flex:

Selvom der blev kørt med lette vægte i dag, så kørte alt godt og der var ingen træthed at spore i kroppen, så fredagens dårlige dag har nok været relateret kun til bænkpres eller bare en dårlig dag i sig selv. :yeah:

Gårsdagens dommergerning var også meget sjovt. Jeg kom til at sidde som hoveddommer det meste af tiden, da de andre to dommere til sidste indvejning ikke havde lyst til dette. Det gik nu meget godt, efter hvad jeg kunne høre på den feedback jeg fik. Der blev dog ikke givet nok noget væk ved dørene, sådan er jeg så skrap :D men sådan er reglerne nu en gang også :4signme:

Link to comment
Share on other sites

WSB - Bænkpres(DE)

Start-tid: kl. 17.05

Slut-tid: 18.05

Sted: OBBC

Træningsmakkere: Jsc, loonie, Baardi

Min farfar døde i går efter længere tids sygdom :( men det er ikke i hans ånd at tage det tingene så overhøjtideligt og vi fik sagt farvel til ham igår så både job og træning blev passet i dag trods dette. :angel:

Bænkpres

1 x 3 @ 50 kg

3 x 3 @ 80 kg Normalt greb

3 x 3 @ 80 kg Smalt greb

2 x 3 @ 80 kg Trøjegreb

De første par sæt føltes lidt tunge og jeg var bange for at det stadig var sidste fredag som spøgede. Det gik dog hurtigt over og til sidst kom der godt fart i løftene. :bigsmile:

Widegrip pulldowns

1 x 8 @ 8 plader

3 x 8 @ 13 plader

DB Lying triceps extensions

1 x 6 @ 9 kg

2 x 6 @ 17 kg

2 x 6 @ 19 kg Ny PR!

Lidt rart med en lille PR i triceps. :bigsmile:

Rear Laterals

3 x 6 @ 10 kg

Overall

:4flex: :4flex: :4flex: + ½:4flex:

Brugte meget tid i dag på at genere Baardi med at han bouncer i bænkpres. :chicken::nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Pjat! Det så udmærket ud. Du passer rigtig fint på stilen! Stævnet nærmer sig også så det er vel også noget med at ramme formen rigtig inden dagen?

Godt med PR :)

Haha, det er også en udmærket fornøjelse at bugge Baardi :tongue:

Edited by loonie
Link to comment
Share on other sites

A bugger=en røvpuler
Jeg påtager mig meget nødigt, det af dig(Jsc) meget veludførte hverv, at være den ultimative "lummer-mager".
bugge Baardi
Bruges i denne forbindelse som "Are you bugging me" eller "Go bug somebody else", "Quit bugging me" osv. Jeg beklager den engelske glose. Når man strør om sig med udenlandsk risikerer man selvfølgelig differentierede opfattelser af det skrevne :)
Link to comment
Share on other sites

A bugger=en røvpuler
Jeg påtager mig meget nødigt, det af dig(Jsc) meget veludførte hverv, at være den ultimative "lummer-mager".
bugge Baardi
Bruges i denne forbindelse som "Are you bugging me" eller "Go bug somebody else", "Quit bugging me" osv. Jeg beklager den engelske glose. Når man strør om sig med udenlandsk risikerer man selvfølgelig differentierede opfattelser af det skrevne :)

No sweat, then. Jeg kan lide det "job" og er vist ganske god til det, så jeg beholder det da bare. :)

Du må have lært at alt kan og vil blive vendt og drejet og brugt imod dig, hvis det overhovedet er muligt ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share