Bænkpres - The American Way


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Bænkpres fra 700-800 lbs er åbenbart blevet hverdagskost i USA. Normalt tilskriver vi disse tal doping og så deres high-tech bænkprestrøjer. Jeg faldt dog over et videoklip, som viser at det måske lige så meget er selve bænkprestilen, eller mangel på samme som gør det. :lol:

http://videos.carolinapower.net/misc/lattimer700.wmv

Havde det været under IPF-regler, så havde den fået røde lamper langt ind i helvede. :devil:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Det jeg bider mest mærke er at stangen lige kommer ned, så en smule op, så ned at ligge igen og så herefter op. :blink: Dobbeltspring i bunden om man vil...

Jeg ved godt at han løfter blot i forhold til hans forbunds regler, men der må da også være grænser et eller andet sted. :wacko:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Det jeg bider mest mærke er at stangen lige kommer ned, så en smule op, så ned at ligge igen og så herefter op. :blink: Dobbeltspring i bunden om man vil...

Ja men det tror jeg sgu er rimlig sejt at først løfte stangen lidt op så ned og så presse den op igen

det tror jeg er ret så hårdt i et max-forsøg :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Føj for satam i helevede :angry:

Hvorfor kan de skide US - Big trøje folk ikke bare fatte at de trøjer er noget lort, og at de ikke beviser deres sande styrke en skid :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Infestedass og andre--> Klap nu lige hesten. Ingen tvivl om, at det ikke er verdens flotteste løft, men det er da tydeligt, at løfteren tror/føler at stangen har været på brystet og derfor forventer at "press" signalt kommer da han løfter stangen første gang. Det kommer ikke og derfor prøver han igen. Sådan ser jeg ihvertfald løftet.

Det er småligt at råbe og tilsvine andre sportsfolk blot fordi de løfter under et andet reglsæt.

Link to comment
Share on other sites

Infestedass og andre--> Klap nu lige hesten. Ingen tvivl om, at det ikke er verdens flotteste løft, men det er da tydeligt, at løfteren tror/føler at stangen har været på brystet og derfor forventer at "press" signalt kommer da han løfter stangen første gang. Det kommer ikke og derfor prøver han igen. Sådan ser jeg ihvertfald løftet.

Det er småligt at råbe og tilsvine andre sportsfolk blot fordi de løfter under et andet reglsæt.

Hørt.

Link to comment
Share on other sites

Føj for satam i helevede :angry: Hvorfor kan de skide US - Big trøje folk ikke bare fatte at de trøjer er noget lort, og at de ikke beviser deres sande styrke en skid :4pooh:

Og hvornår fatter du at alt dit evangeliske ævlen om RAW lyder ekstremt hult så længe du trækker med girlie-straps?

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor folk får ondt bagi, over han bruger trøje og bla bla bla.. Under alle omstændigheder, er manden jo rablende stærk.. Det kan man på ingen måde nægte ham.. og den stil han kører, tror jeg næppe gør det nemmere...

Jeg synes stadig det er imponerende! :o

Link to comment
Share on other sites

Infestedass og andre--> Klap nu lige hesten. Ingen tvivl om, at det ikke er verdens flotteste løft, men det er da tydeligt, at løfteren tror/føler at stangen har været på brystet og derfor forventer at "press" signalt kommer da han løfter stangen første gang. Det kommer ikke og derfor prøver han igen. Sådan ser jeg ihvertfald løftet.

Det er småligt at råbe og tilsvine andre sportsfolk blot fordi de løfter under et andet reglsæt.

Ja, det kan man da mene, men jeg nægter simpelhen at tro at det løft vil blive godkendt i nogen som helst forbund overhovedet(selvom det åbenbart skete her alligevel) Man kan nok ikke bebrejde løfteren, men så ihvertfald dommerne og forbundet. Hvis det er sådan standarden skal være, så kan man da lige så godt nedlægge disciplinen, ellers kan hvem som helst komme ind og lave slattent træningsløft og få det godkendt. :thumb_down:

Og nej denne gang handler det ikke om udstyr og dope. Dette her er udelukkende tænkt som en kritik af den tekniske standard.

Og hvornår fatter du at alt dit evangeliske ævlen om RAW lyder ekstremt hult så længe du trækker med girlie-straps?

Og hellere ikke stiller op...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share