styrke


anabol
 Share

Recommended Posts

Ville høre om i har været ude for det samme, hver gang det er sommer så mister jeg vel omkring 10 kg på hver øvelse, altså styrkeniveauet falder en del

er det pågrund af varmen?? man går og sveder hele tiden og dermed forbrænder man mere

jeg får masser af væske ca 3-5 liter vand om dagen og proteinerne dem får jeg også men det hjælper stadig ikke på styrkeniveauet

når det så begynder at blive koldt så syntes jeg styrken vender tilbage samt at kropsvægten også stiger en anelse

PS det er faktisk ret så irreterende når ens styrkeniveau falder det går mig sgu meget på :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, at du har ret i det med varmen. Man har ikke den samme energi, når det er meget varmt i træningslokalet. Jeg tror også, at der er mange styrkeløftere inkl. mig selv, som drosler lidt ned på træningen, når det er sommer, da der ikke rigtig er nogle stævner med mindre, men løfter i udlandet.

Når det er sommer, har man jo også nogle ugers ferie, hvor det måske ikke lige er træningen, som er i fokus.

vh

Faber

Link to comment
Share on other sites

Det med varmen tror jeg ikke på. Hvis det er problemet så er det fordi man er for udisiplineret til at drikke vand, eller også har man bare ondt af sig selv fordi det er varmt ;)

Man skal dog være opmærksom på at få extra salt og mineraler når det er varmt da man sveder mange næringssalte ud af kroppen så det et ikke helt nok med et øget væskeindtag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share