Typen's log


typen
 Share

Recommended Posts

Igen i dag var jeg i et skod center uden ordentlige vægte, så det blev til lidt af hvert!

DAGENS TRÆNING:

Preacher-curl:

1x8x32,5kg

4x6x35kg

Side-laterals:

3x8x10kg

1x6x12kg

Laterals:

2x10x10kg

2x6x12kg

Derudover blev det til lidt ryg og skulder træning i maksiner.

Sluttede træningen af med et par baner i svømmehallen :swim:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens arbejde:

Løb: 4,4km -udmærket stabil fart!

Det var meningen at jeg skulle træne med vægte i dag, men det blev til en løbetur i stedet da alle 3 centre jeg besøgte havde lukket :thumb_down: :angry:

Men dagens løbetur gik noget bedre end sidste gang, dog fik jeg en underlig smerte i knæet da jeg var halvvejs!

Link to comment
Share on other sites

Havde lige skrevet en ordentlig smøre om dagens træning, men indlægget forsvand så her er den korte version (dovenskaben længe leve)

Supersæt: (bænk-mave)

Bænkpres:

1x8xx80kg

1x7x80kg

1x6x80kg

1x10x70kg

2x8x70kg

Mave-øvelse:

6x10xmig

Cable-cross:

3x8x?

Bænkpres:

1x8x70kg

1x6x80kg

Det var det! Jeg havde ekstrem travlt i dag så det blev til 40minutters træning!

Link to comment
Share on other sites

Og så laver du 8 sæt bænkpres  Har du en lille discopumper gemt i maven? 

You bet B) ..men det var jo bryst dag og det SKAL trænes :lol:

DAGENS TRÆNING:

BB-row:

1x8x60kg

1x6x70kg

2x6x80kg

2x5x80kg

1x6x80kg

CG-bænkpres:

1x8x60kg

2x7x70kg

2x6x75kg

1x5x75kg

Push-down:

1x8xhele stakken

3x8xhele stakken +5kg

Scott-curl:

3x8x16kg -2kg mere end sidst B)

2x7x16kg

Skull-crusher:

1x8x30kg

1x10x30kg

1x5x40kg

Dagens træning giver ikke meget mening, men jeg havde lyst til at brænde triceps af for hårdt og det lover jeg de blev :w00t: Jeg kan lige så godt træne ustruktureret, for det bliver det sikkert de næste mange måneder!

Jeg starter i mili i morgen på Aalborg Kaserne så jeg får nok ikke så meget tid til MOl i den kommende tid (8 måneder). Men jeg holder helt sikkert træningen ved lige -så godt jeg kan i det mindste!

Nu håber jeg bare ikke at jeg er total pindarm når jeg bliver "lukket ud" :lol:

God træning til jer alle :) ....over and out :jeep:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Så er der juleferie fra militæret :)

Der er efterhånden længe siden jeg har opdateret min log fordi jeg ikke har haft tid.

Men nu hvor jeg har ferie har jeg lidt mere tid til MOL!

Siden september har jeg trænet rimelig ustruktureret, men nu er jeg gået i gang med TJ´s Alternative Hypertfrofi Program. Jeg har dog modificeret det lidt!

Militæret har tæret lidt på muskelmassen og styrken men jeg synes selv at jeg har vedligeholdt det ok på trods af forholdene. Julen skal bruges til at gaine nogle kg så jeg kan få styrken tilbage!

Min vægt er helt nede på 81kg for tiden :thumb_down: ..og det skal der selvfølgelig laves om på!

Dog har militæret ikke været helt skidt for mig, for jeg er kommet i bedre konditionsmæssig form, og min fedt-% er faldet en smule, og det er jo bare fint nok!

Link to comment
Share on other sites

Det har selvfølgelig været en fordel på nogle områder men en ulempe for det meste!

Min ekstra muskelmasse gør mig en del tungere end de fleste bønnestager i militæret og det er ikke en fordel ved f.eks. løb, som der fokuserers meget på derinde.

I militæret er der en masse fysiske tests, men de er næsten alle udholdenheds-præget!

Så hvis du vil gøre dig klar til militæret (hvis du altså skal derind) er det bedre at løbetræning, end at vægttræne!

Link to comment
Share on other sites

Hej Esben! God jul, og velkommen tilbage...! :)

Militæret har tæret lidt på muskelmassen og styrken men jeg synes selv at jeg har vedligeholdt det ok på trods af forholdene. Julen skal bruges til at gaine nogle kg så jeg kan få styrken tilbage!

Du kommer såmænd hurtigt tilbage, det gælder bare om at klø på! :4whip:

- Hvor lang tid har du igen derinde? Du må glæde dig til det hele er overstået, så du kan komme igang med noget ordenlig træning igen..!

Link to comment
Share on other sites

Henning> Aha det trænkte jeg nok. Hvorfor har du ændret profil? ..blev forholdene i mili bedre for dig da du havde overstået rekruttiden? ..eller var det ikke noget med at du "slap" med 4 måneder?

Clauer> Tak og i lige måde :xmas:

Ja jeg glæder mig til jeg er færdig (d.28 maj) men nu er rekruttiden i det mindste ovre, så nu bliver det forhåbentlig lidt bedre at være derinde.

Link to comment
Share on other sites

Forholdene blev hel klart forbedret end endt rekruttid, mere tid og fysisk overskud. Jeg slap ganske rigtigt kun med 4 måneder alt i alt, men rekruttiden er også kun på 2 måneder i flyvevåbnet og det betød så også bare at vi mange gange havde rigtige lange dage i løbet af rekrutten.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg er lige blevet færdig med TJ´s AHT-program og det gav sgu 10kg på bænken!

Min tidligere maks i bænk var 105kg og før jeg gik i gang med AHT var den på 100kg.

Utroligt nok gav AHT mig en stigning på 10kg på trods af elendige forhold og kost (igen militæret) så jeg var pænt overrasket :)

Så nu er mit max i bænk altså 110kg ..lækkert!

Jeg har lige været en tur i Oksbøl og lege mp moment som iraker og det betød så at weekenden blev inddraget, fedt!

Man bliver lidt kulret af at være i militæret 14 dage uden weekend, og ikke nok med det skal jeg på restanttur (rekruttur) på mandag ...det sucks! :retard:

Link to comment
Share on other sites

Så nu er mit max i bænk altså 110kg ..lækkert!

Sådan Esben! Tillykke med det! :devil: Det er sgu flot taget de latterlige forhold i betragtning...! Jeg står lidt stille i bænken i øjeblikket, er lige blevet færdig med en ny omgang sheiko, men den har ikke rigtig givet mig noget... Men jeg må jo bare kæmpe videre! Men tillykke med det flotte løft endnu engang! :a-okhand:

- Claus

Link to comment
Share on other sites

Takker!

Men det var også lige før jeg failede på de 110kg, den var sindsyg hård! Men fuck det vra fedt!

I morgen skal jeg på rekruttur så der ryger mit bænkpres nok ned på 30-40kg og så kan jeg begynde forfra. ligeledes skal jeg nok regne med at tabe mig en del da vi kun får udleveret én feltration til 4 dage. fedt!

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Så er min tid i cirkus mili ovre (28-05-2004)!! :bigsmile: B) :w00t::w00t::w00t:

Tiden i Det Danske Forsvar har ikke ligefrem fremmet træningen, men jeg har formået at holde formen ved lige. Dog fik jeg klemt et 110kg bænkpres ud af ærmet :) som er en 5kg forbedring vha. TJ´s AHT-program.

Derfor startede jeg i dag forfra med AHT programmet i håb om at smide lidt masse og styrke på mit ærwelige korpus!

Jeg opdaterer ikke min log dagligt. Men skriver når noget er værd at skrive om!

Hvad angår militæret er det ikke noget jeg kommer til at savne. Jeg har virkelig følt mig til grin og røvrendt 1000 gange. Det eneste afsavn jeg vil gøre mig er de fantastiske kammeratskaber man har fået!

Men nok om militæret! Nu skal der sgu trænes :devil:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem
Mange tak :)
That sounds familar.... 

Tænk, jeg fik min 3. hovedvagt for ikke at have baret på hovedet... eller måske var det fordi jeg begyndte at grine mens den sindsyge OS stod og spyttede alskens bandeord ud i hovedet på mig for 10. minut. (kunne ikke lade være :lol: :lol: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak Claus!

Ja nu skal jeg til at træne igen :)

Så du må hellere passe på, for jeg rykker dig snart i bænk B) :lol:

Jeg mangler 3 uger af et AHT program (har ikke fulgt det slavisk) og efter det bliver det træning som jeg gjorde førhen! Det er ikke sikkert det giver lige så godt, men det er til gengæld meget federe!

Hvad blev der egentlig af din log? Jeg har ikke set meget til den her på det sidste?

....og hvad er bænken på for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev der egentlig af din log? Jeg har ikke set meget til den her på det sidste?

....og hvad er bænken på for tiden?

Jeg har ikke haft så megen tid til at føre log her på det sidste, så det begynder jeg nok først på igen, når jeg kommer hjem fra sommerferie omkring d. 2juli. (Skal til København i lidt over en uges tid her fra d. 20 :) )

Jeg vil begynde på en ny omgang HST, for det er faktisk et af de program, hvor jeg har mærket mest fremgang i de år jeg har trænet, så det skal nok give godt til bænken.

Jeg har ikke maxet i flere måneder efterhånden, men har været oppe og køre 5 x 5 med 92,5kg her for nylig, så min 1rm ligger vel omkring de 110-115 ligesom din, så en lille konkurrence var måske ikke helt af vejen :devil: ;)

Held og lykke med træningen herfra! :)

Edited by Power Clauer
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke maxet i flere måneder efterhånden, men har været oppe og køre 5 x 5 med 92,5kg her for nylig, så min 1rm ligger vel omkring de 110-115 ligesom din, så en lille konkurrence var måske ikke helt af vejen 

Det lyder til vi pt. er nogenlunde lige i bænk!

Så ja vi skal sgu ha en konkurrence :devil:

Men jeg har aldrig kørt 5x5x92,5kg så du er nok en lille smule foran mig :cry: men hva, det er bare mere motivation til mig!

Træningen er også lidt sjovere når man har en man skal "slå" :)

HST er helt sikkert et fornuftigt program, men jeg synes det er for kedeligt. Når jeg er færdig med mit nuværende program, går jeg i gang med noget alm. volumen træning!

Hvem når først 120kg?......... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share